mies vaatii seksiä ruoan vastineeksi

aapuuva

Olen työtön ja viime aikoina kallis lääkitys on vienyt varat epätasapainoon, loppukuusta olen aina rahaton. Miehellä myös rahat vähissä koska työtön, hän sai äidiltään rahaa ruokaan mutta kieltäytyy ostamasta minulle ruokaa. Vaatii seksiä jotta ostaisi ruokaa. Minua ei seksi paljoa kiinnosta sillä miehellä ei seiso ja kaiken kukkuraksi ilkeilee siitä minulle sitten.

Olemme avioliitossa. Lapsia ei ole. En voi erota ellen saa töitä. Mies tietää tämän ja kun viimeksi pääsin työhaastatteluun hän siirti kelloa jotta myöhästyin! No arvatkaa miten meni sen jälkeen...

Viinaa ostaisi minulle kyllä, ei tarvitse kuin pyytää. Itse hän juo hyvin harvoin.

Mistä tämmöinen kertoo? Mitä ihmettä teen? Minulla ei ole ketän joka voisi auttaa enkä voi kertoakaan tästä kenellekään, tämä on pikkupaikkakunta...

3

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiiikka

      Ota tyttö oma elämäsi haltuusi, äläkä anna ukon sanella tekemisiäsi. Raha-asiat on otettava parempaan hoitoon, niin että omista varoistasi pystyt loppukuusta ruokaa ostamaan, eikä tarvi keltään kerjätä. Tarvittaessa saat toimeentulotukea jotta saat lääkkeet ostettua ja ym ruoka ja välttämätön, alko ei ole välttämätöntä. Ja itse eroaisin heti tuommoisen ukon ulottuvilta, sehän alistaa sua. Seurakunnan diakonin luona voi luottamuksella kertoa pikkupaikkakunnalla. Sieltä voit saada henkistä tukea.

      • ghuawghahfh

        Samaa mieltä edellisen puhujan kanssa. Lisäisin vielä, että on todella hälyttävää, että mies ostaisi viinaa, mutta ei ruokaa. =?!??!?!?!?!

        Tulee ensimmäisenä mieleen, että mies haluaa aloittajan kuolemaa. Miten teillä on omaisuusjärjestelyt tällä hetkellä, ja oletteko tehneet jotain keskinäisiä testamentteja, ja puhuneet niistä?

        Mikäli sinulta jäisi omaisuutta ja miehesi tietää tämän, voi olla että mies jo nyt on saanut syyn saada sinut hengiltä.

        Karua realismia, mutta täysin mahdollista. Oli maaseudulla tapaus, jossa nuori yksinäinen tyttö järjestettiin psykologiseen pakkohoitoon, kun tytöllä ei ollut ketään puolellaan, ja kylän voimin sopivat kuinka tytön omaisuus saadaan haltuun otetuksi.

        Kaikkea on nähty pienessä Suomessa.

        Amerikassa suuri osa murhista liittyy jollakin tavoin toisen omaisuuden tavoittelusta itselle.
        (Tapot ja katuväkivalta on sitten erikseen.)

        Toivottavasti sinulla on omia sukulaisia ja omaisia jotta et jää "yksin" -tilanteeseen koko kylää vastaan kuten edellinen tyttö, joka hävisi jutut ja suljettiin laitokseen. Varmaan "lääkittiin" lopuksi niin sekaiseksi, että ulkopuolisestakin on vaikuttanut oikealta ratkaisulta laittaa terve tyttö lukkojen taakse.

        Nykymaailma on ahneiden ja huijareiden maailma. Asia on hyvä tiedostaa.


      • ikävätotuus

        Huono homma, kelan mielestä puolisot ovat velvollisia elättämään toinen toistaan, avoliitossa elävänä minä sain toimeen tulotukea työttömänä, jos oltaisiin avioliitossa en olisi saanut. Ero vaan vireille, saat kaikki mahdolliset tuet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe