Missä on Antti Hanhivaara

Metiedetäänse

J.S ja kumppanit, joko olisi aika tunnustaa?

71

6278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limujäbä69

      Happamia, sanoi kettu.

    • Olvi3

      Emme ole yksityinen armeijasi.

    • HerraTuomari

      Oikeutta haetaan ja sitä saadaan!

      • Anonyymi

        Kylää näin on jämpti.


    • hkjd

      Me kaikki tiedämme mitä teit Joni. Keväällä häkki heilahtaa lahtaa lailaalaa

      • Anonyymi

        Helppi ä?


      • Anonyymi

        2023 keväällä?


      • Anonyymi

        Mitä Joni teki?


    • ijbv

      Kyllä tämä vielä selviää. Kuumottaako?

    • inarissa

      Siellähän se Antti inarijärven pohjasssa makoilee.On niin syvällä ettei poliisin resurssit riitä tutkintaan.Onnetonta ja surkeaa on ollut tutkinta tiettyjen henkilöiden ja aikajanan kohdalla.Suurinpiirtein uskotaan heidän sepostuksensa kertakuulemalla.

      • Anonyymi

        Hämäläinen katosi v.1994 . Löydetty Airistolta pohjasta. Että kyllä näitä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämäläinen katosi v.1994 . Löydetty Airistolta pohjasta. Että kyllä näitä löytyy.

        Aivan. Jos merestäkin löytyy niin miksi ei Inarista, jos se siellä olisi. Eiköhän liene lähempänä Karigasniemeä.


    • Jokotai

      Joko ootte oletettuja syyllisiä kuulustelleet ? Aika pitkästi jo vettä virrannut...

    • Ehkäpälöytyy

      Tunturieukko kävi keväällä poliisilla, juttu etenee ehkä.

      • Tunturieu-kko

        En usko, että kävi. Turruttaa aivojaan siellä tunturissa vain.


    • anonymea

      Toivottavasti pojan jäännökset joskus löytyy ja tekijät joutuu vastuuseen, voimia omaisille....

      • Anonyymi

        Mitkä tekijät?? Haloo!!! Jani on viaton! Tiedän kyllä veljeni tekemiset, ja omatkin! Pitäkää etelänvetelät huoli omista asioista!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä tekijät?? Haloo!!! Jani on viaton! Tiedän kyllä veljeni tekemiset, ja omatkin! Pitäkää etelänvetelät huoli omista asioista!!!!!

        Miten muka, eikö Jani ollutkaan niin kännissä että "ei tarkkaan muista? " 🧐🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka, eikö Jani ollutkaan niin kännissä että "ei tarkkaan muista? " 🧐🤔

        Kerro kuka on syyllinen ja missä Antti on. Poliisille. Jos kerran ootte viattomia, niin sillähän tää ratkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä tekijät?? Haloo!!! Jani on viaton! Tiedän kyllä veljeni tekemiset, ja omatkin! Pitäkää etelänvetelät huoli omista asioista!!!!!

        Niinhän ne rikolliset sanoo, väittävät olevansa syyttömiä vaikka olis savuava ase kädessä.
        Ihan kuin ryssä nyt.


    • Anonyymi

      Tämä juttu on niin kummallinen, että vaikka miltä kantilta miettii niin ei voi muuta kun ihmetellä. Jos ihminen katoaa niin etsitään. Onko edes etsitty kunnolla? Vietti iltaansa useamman ihmisen seurassa ja katosi kuin tuhka tuuleen ---erittäin hämärää. Täytyy todellakin ihan oikeasti olla ihmisiä joilla tietoa!

      • Anonyymi

        Missä Antti on nähty varmuudella viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Antti on nähty varmuudella viimeksi?

        Asunnollaan talkkarin käydessä myöhään illalla 13.10.2006 ikkunan takana metelin vuoksi.


    • Anonyymi

      Miksi Anttia ei ole löytynyt? Miksi tätä on tutkittu niin leväperäisesti??

      • Anonyymi

        Huolellisesti tutkittu, näin poliisi julkisuudessakin sanoi. Turhaa mollaamista. T. Aslak poliisin poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolellisesti tutkittu, näin poliisi julkisuudessakin sanoi. Turhaa mollaamista. T. Aslak poliisin poika

        Nyt ne poronkiimoittamat pinkit lasit vex.


    • Anonyymi

      Eiköhän tämä vyyhti piakkoin selviä.

    • Anonyymi

      Jännästi hävisi tuo ketju, mihin oli kirjoitettu asioista tietävän kertoma tapahtumien kulku Karigasniemellä. Vuohppejavri, tekijä H.H, paikallinen ja pakettiauto ilmeisesti liittyvät toisiinsa?

      • Anonyymi

        Ja piruvie, pedofiili Visa Marttilan kiinteistö, mökki, mikä lie on osoitteessa Inarijoentie 264 C ja se on ihan lähellä tuota Vuohppejavrea. Liittyykö huumeiden lisäksi pedofiliakin.
        Siinä sitä olisi syytä "Jättää Karigasniemi rauhaan"


    • Anonyymi

      Veljekset Arto ja Antti Suanto ansiokkaasti löytäneet pitkään kadoksissa olleita. Nämä miehet kehittelivät sekä rakensivat veneeseen liitettävän sukelluskameran ja etsivät kadonneita. Nyt talven aikana korjailevat sekä kehittävät laitettaan ja vaikka tähän mennessä löytyneet ovat olleet auton kanssa kadonneita niin kyllä näille kannattaa vinkata Antin etsintää. Jos vedessä niin täytyy olla muutakin kuin vain vainaja ja tuo kuvauslaite kyllä näyttää mitä vedessä on.

      Minähän kaivan näiden nuorten miesten yhteystiedot ja kerron. Poliisi ei etsinyt, eikä etsi vaikka olisi ollut jo alkuaan mahdollista käyttää kuvauskopteria maasoetsinnässä.

      • Anonyymi

        NÄMÄ POJAT KYLLÄ LÖYTÄÄ!!!


    • Anonyymi

      Sijainniltaan tuo Karigasniemen järvi voisi olla sellainen paikka mistä löytyy, jos se järvessä on. Eivät varmasti ole kauas tieltä tai polulta sieltä Poromiehen takaa sitä jaksaneet raahata.

      • Anonyymi

        Antin Toyotalla kuljetettu järven rantaan, siinä tahriintui istuinpäällinen vereen. ???


    • Anonyymi

      Ylilaudan piirrossarjakuvassa jää ilmaan outo kuvio.Mitä piirtäjä haluaa kertoa vai onko kuvio vain jokin mitä ei ymmärrä.. Onko se vinkki , muistuttaa kartan Vhuoppenjarvea .

    • Anonyymi

      Ei mahda enää kauaa mennä niin on porukka kiikissä. Mitä huhuja liikkuu nii niien perusteella.

    • Anonyymi

      Tää yksi lapin poliisi on ihan kuin Wiggum simpsoneista.

      Huonosti hoidettu on kyllä tutkinnat, voi voi.

    • Anonyymi

      Antin Toyotan istuinsuoja brittilabrassa analysoitavana.
      Todetaan veri ja siitä DNA, Antin. Mikä voisi enää estää kunnon tutkinnan, joka selvittää tapauksen.
      KUUMOTTAAKO? :)

      • Anonyymi

        Inarin "poliiseja" luulisi ainaki kuumottavan jos se todellakin vereksi paljastuu ja DNA:kin vielä täsmää.
        Se alkaa KRP kyselemään jo paikallisilta kytiltä että mitäs te oikein meinaatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inarin "poliiseja" luulisi ainaki kuumottavan jos se todellakin vereksi paljastuu ja DNA:kin vielä täsmää.
        Se alkaa KRP kyselemään jo paikallisilta kytiltä että mitäs te oikein meinaatte.

        Eniten toivon, että Putinin pää tippuisi ja Ukrainan sota päättyisi.
        Sitten toiseksi toivoisin että Antin tapaus selviää.


      • Anonyymi

        Eikö ole syytä jättää öytöt öyhöttämään itseänsä mainostaen.
        Kun ei kuumota, niin antaa olla.


    • Anonyymi

      Ettei vaan taas katoaisi niinkuin luut... Kannattaisiko ensin saada tulokset ,olla siihen asti hiljaa. Mutta eikai siinä mitään , tärkeintä omaisille rauha.

    • Anonyymi

      Yliksellä höpöhöpö Antti olis elossa kuvan kera hei haloo ei es samanväriset silmät 😅 BB talon asukki vai trollattu toisesta ohjelmasta,typerää on ajattelematonta idiotismia🤯

    • Anonyymi

      Poron luut, poron verta, poron vaatteet, porot pistäny pojan kylmäks, porot vetäny hirveetä rallia autolla, porot vieny auton penkin… niin varmaan!! Kyllä kohta syylliset selviää!

      • Anonyymi

        ja se poliisikin oli poropoliisi


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        jos vasta nyt on tapahtunut niin voisi ajatella, että nuo toimet olisi pitänyt tehdä paljon aikaisemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos vasta nyt on tapahtunut niin voisi ajatella, että nuo toimet olisi pitänyt tehdä paljon aikaisemmin

        joo mutta selvittihän se suomalaistukija viiltäjä jackin.no joka tapauksessa lauran grillillä tavataan.


      • Anonyymi

        onko tullut jo tuloksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko tullut jo tuloksia?

        Kuulemma näinä päivinä pitäisi kuulua.


    • Anonyymi

      Poistha!!

      • Anonyymi

        Tää on jo niin kulunu vitsi. Typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on jo niin kulunu vitsi. Typerä.

        Vähäpätöiset joilla elämässä suurinta on kun kirjoittaa "poistha", sellaiset noita kirjoittelee. Niillä ei äly riitä enempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähäpätöiset joilla elämässä suurinta on kun kirjoittaa "poistha", sellaiset noita kirjoittelee. Niillä ei äly riitä enempään.

        Poistha heti!


      • Anonyymi

        Elä jolophi mulle rupia....


    • Anonyymi

      Suutari vietä nämät häätyy pistää puhumaan. Ottaako joku asiaksi vai pitikö se itsellä lähteä jututtamaan nämät?

      • Anonyymi

        Niinpä...

        Lisäksi hälykelloja soittaa että nämä "ystävät" eivät ole tehneet mitään Antin katoamisen selviämisen eteen. Eipä ole etsintöihinkään osallistuneet, joka kertoo myös aika paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä...

        Lisäksi hälykelloja soittaa että nämä "ystävät" eivät ole tehneet mitään Antin katoamisen selviämisen eteen. Eipä ole etsintöihinkään osallistuneet, joka kertoo myös aika paljon!

        Jos tietävät missä Antti on ja eivät lähde turhaan etsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietävät missä Antti on ja eivät lähde turhaan etsimään.

        No sepä se :(


    • Onko tuo sama J.S ja kumppanit jotka oli Veskoniemessä ja kuoli eräs jonka kuolema jäi myös epäselväksi?
      J.S:än sisko nyk.P.H ent.P.N os.P.S ainaki väitti, että J.S oli tappanu.
      Uhkaili minua, että J.S tappaa minut jos en jätä häntä rauhaan.
      Olin nyk.P.H miehen T.H vaimo vielä ja me sovittiin T.H kanssa, että pidän kansankielellä lausuten Holoma virallisesti Holma nimen, koska minun käytös tavat on paremmat mitä hänellä ja minun kautta lapsen ei tarvi hävetä. Meidän välinen sopimus ei sopinut silloiselle P.N:lle joka on nyk. P.H ja os.P.S

      • Kunnianloukkaus käräjillä P.H ei sanonut, että minun pitäis alkaa E.B:ksi ja luopua E.H nimestä.
        Olisin kyllä sanonut : Nyt kyllä tuli hintaa, koska minun panostaja kuulustelu todistus on arvokas, koska Suomi 100vuotta vuonna olen tuon suorittanut ja sillä ei ole väliä mikä sukunimi on vaan sillä KUKA tuon suoritti ja missä olen syntyt!

        Etunimellä minua kutsutaan ja kyllä kaikki tietää keitä minun vanhemmat on ja mitä sukuja olen.
        Kyllä tiedän sen, että mulle kuuluu maksaa mutta kuka niin hullu on että alkaa KYNIMÄÄN RAHOJA toisilta!
        Vanha sanonta ” Panostajan päätä ei pahemmin pakota/palele!” Pitää paikkansa minun kohdalla ja kyllä olen yrittänyt parhaani, mutta minkäs teet jos kunnassa elää ihmisiä jotka ei arvosta eikä kunnioita mitään!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kunnianloukkaus käräjillä P.H ei sanonut, että minun pitäis alkaa E.B:ksi ja luopua E.H nimestä.
        Olisin kyllä sanonut : Nyt kyllä tuli hintaa, koska minun panostaja kuulustelu todistus on arvokas, koska Suomi 100vuotta vuonna olen tuon suorittanut ja sillä ei ole väliä mikä sukunimi on vaan sillä KUKA tuon suoritti ja missä olen syntyt!

        Etunimellä minua kutsutaan ja kyllä kaikki tietää keitä minun vanhemmat on ja mitä sukuja olen.
        Kyllä tiedän sen, että mulle kuuluu maksaa mutta kuka niin hullu on että alkaa KYNIMÄÄN RAHOJA toisilta!
        Vanha sanonta ” Panostajan päätä ei pahemmin pakota/palele!” Pitää paikkansa minun kohdalla ja kyllä olen yrittänyt parhaani, mutta minkäs teet jos kunnassa elää ihmisiä jotka ei arvosta eikä kunnioita mitään!

        Turvallisuus on ENSIMMÄINEN asia JOKA PANOSTAJAN KOULUTKESSA OPITAAN!
        SE LAKI-KOE PITÄÄ LÄPÄISTÄ ENSIN JA SEN JÄLKEEN VASTA RÄJÄHTEITÄ ALETAAN OPETTELEMAAN!

        Kyllä pääsin läpi, mutta kouluttaja sano : Et saa panostajan lupakirjaa ikinä.
        Ei tuo mua ole haitannut, koska tuollaiset luvat jos on niin VASTUUTA on vielä enemmän.

        Kunnanjohtajana voin luoda omat lait ja rikkoa rajoja, mutta Inarin kunnalle ei kelvannut tämäkään.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Turvallisuus on ENSIMMÄINEN asia JOKA PANOSTAJAN KOULUTKESSA OPITAAN!
        SE LAKI-KOE PITÄÄ LÄPÄISTÄ ENSIN JA SEN JÄLKEEN VASTA RÄJÄHTEITÄ ALETAAN OPETTELEMAAN!

        Kyllä pääsin läpi, mutta kouluttaja sano : Et saa panostajan lupakirjaa ikinä.
        Ei tuo mua ole haitannut, koska tuollaiset luvat jos on niin VASTUUTA on vielä enemmän.

        Kunnanjohtajana voin luoda omat lait ja rikkoa rajoja, mutta Inarin kunnalle ei kelvannut tämäkään.

        Inarin kunta kyllä vois hoitaa Antti Hanhivaaran liittyvän kunnia asian, koska liittyy kaikkiin Inarin kuntalaisiin.


      • Anonyymi

        Sitten haettava tämä sisko PH kuulusteltavaksi!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten haettava tämä sisko PH kuulusteltavaksi!!!!

        En minä saa mitään läpi, koska minä olen loukannut hänen kunniaa sekä vielä tuon jälkeen useiden Inarin kunnassa asuvien jotka SUOJAA Inarin kunnassa RIKOLLISIA ja tykittävät kaikki paskat minun niskaan.

        En edes tienny, että T.H oli Liekkilässä asuneen edes menneen K.R:än kaveri joka oli myös vankilassa ollu.
        En hänen kunnian puolesta ole vankeutta suostunut istumaan vaan tuohan on syrjintää sekä törkeä kunnianloukkaus vaatia minua kunnioittamaan ALKOHOLISTEJA joita Inarin kunta on LIEKKIHOTELLIIN asuttanut.
        En minä ole ikinä ollut edes alkoholin käytön takia katkolla enkä menettänyt ajokorttiakaan väliaikaisesti siksi, että olisin päissään ajanut.
        Ajokortti on otettu väliaikaisesti pois, koska sain muistaakseni yli 7 lievää ylinopeus sakkoa.
        Yöllä olin ajanut 60alueelle 65 ja olen ollut itse se joka olisin voinut joutua hengen vaaraan SUORALLA tiellä jonka varressa asuvat ihmiset nukku.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En minä saa mitään läpi, koska minä olen loukannut hänen kunniaa sekä vielä tuon jälkeen useiden Inarin kunnassa asuvien jotka SUOJAA Inarin kunnassa RIKOLLISIA ja tykittävät kaikki paskat minun niskaan.

        En edes tienny, että T.H oli Liekkilässä asuneen edes menneen K.R:än kaveri joka oli myös vankilassa ollu.
        En hänen kunnian puolesta ole vankeutta suostunut istumaan vaan tuohan on syrjintää sekä törkeä kunnianloukkaus vaatia minua kunnioittamaan ALKOHOLISTEJA joita Inarin kunta on LIEKKIHOTELLIIN asuttanut.
        En minä ole ikinä ollut edes alkoholin käytön takia katkolla enkä menettänyt ajokorttiakaan väliaikaisesti siksi, että olisin päissään ajanut.
        Ajokortti on otettu väliaikaisesti pois, koska sain muistaakseni yli 7 lievää ylinopeus sakkoa.
        Yöllä olin ajanut 60alueelle 65 ja olen ollut itse se joka olisin voinut joutua hengen vaaraan SUORALLA tiellä jonka varressa asuvat ihmiset nukku.

        Veskoniemen juttuun liittyvä J.S on kuulemma vielä kertonut tuota juttua päissään ja ei varmaan ole yllättys, että hänen nykyiset kaverit on alkoholistit joiden juttuja ei usko kukaan.
        Kuulin, että nykyinen Liekkilän Johtajatar eli A.K seurusteli J.S:än kanssa ja oli joku tappelu tullu ja olivat pieksäneet kengällä J.S:ää ja minun velipoika oli jollekki ollu kuskina jota oli pitäny käyttää tuolla.
        J.S:än naama oli ollu ihan verillä ja oli pyytäny jos vois viedä hänet äitinsä luo. Oli kyllä tarjonnut että vois viedä terveyskeskukseen mutta ei ollu halunnu.

        Minusta vaikuttaa, että tämä J.S on jotain tehnyt mutta siihen liittyy muuta ja Antti Hanhivaaran juttu liittyy samaan.
        Nuo tapahtu muistaakseni suurin piirtein samoihin aikoihin ja minä kuulin vain kylän juoruja mitä toiset kerto.
        En ole koskaan kyselly, mutta olen mielessäni sanonut ” Voi vitun idiootti ja minua ei tarvi tuollaisiin sotkea!”
        En ole ainut ollu tässä kylässä jolle näitä juttuja on kerrottu. Olen se joka paska joka alko kirjoittelemaa, koska eivät kunnioita itse mitään eikä ketään.
        Olin yksinhuoltaja joka kävi töissä joten minun päällehän olis kuka vaan voinut käydä ja tappaa.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Veskoniemen juttuun liittyvä J.S on kuulemma vielä kertonut tuota juttua päissään ja ei varmaan ole yllättys, että hänen nykyiset kaverit on alkoholistit joiden juttuja ei usko kukaan.
        Kuulin, että nykyinen Liekkilän Johtajatar eli A.K seurusteli J.S:än kanssa ja oli joku tappelu tullu ja olivat pieksäneet kengällä J.S:ää ja minun velipoika oli jollekki ollu kuskina jota oli pitäny käyttää tuolla.
        J.S:än naama oli ollu ihan verillä ja oli pyytäny jos vois viedä hänet äitinsä luo. Oli kyllä tarjonnut että vois viedä terveyskeskukseen mutta ei ollu halunnu.

        Minusta vaikuttaa, että tämä J.S on jotain tehnyt mutta siihen liittyy muuta ja Antti Hanhivaaran juttu liittyy samaan.
        Nuo tapahtu muistaakseni suurin piirtein samoihin aikoihin ja minä kuulin vain kylän juoruja mitä toiset kerto.
        En ole koskaan kyselly, mutta olen mielessäni sanonut ” Voi vitun idiootti ja minua ei tarvi tuollaisiin sotkea!”
        En ole ainut ollu tässä kylässä jolle näitä juttuja on kerrottu. Olen se joka paska joka alko kirjoittelemaa, koska eivät kunnioita itse mitään eikä ketään.
        Olin yksinhuoltaja joka kävi töissä joten minun päällehän olis kuka vaan voinut käydä ja tappaa.

        Muistan oikein hyvin, kun J.K eli A.K:n poika oli yöllä vääntyny minun pojan mukana meille.
        Jääkaappi oli yön aikan tyhjennetty ja minun poika on niin iso kokonen ja minä, että tuollainen pikku koltta vedetään tuosta vain kyykkyyn.
        J.K:n kaverit teki niitä mökki keikkoja ja minun poika joutu kuseen tuon J.K:n takia, koska sehän pakottaa pienemmät mukaan!
        Äitinsä oli minun äidillä aikoinaan töissä ja lainas rahaa niin sai ostaa auton. En tiiä onko maksanu mutta oli perinnässä ja A.K sai loppu tilin koska asiakas sai kiinni varkaudesta. Sen jälkeen A.K aloitti puhelin häirinnän ja äiti joutu laittaan numeron niin ettei pystyny laittaan viestiä. Minä en saanu yhteyttä ja en voinut laittaa edes viestillä mitä asiaa on. Äiti oli töissä ja puhelin äänettömällä koska A.K teki myös sitä, että soitti taukoamatta niin puhelut ei päässy läpi!
        Lopetti tuon, mutta kaikki suojaa häntä ja hänen perhettä sekä kavereita, koska on hyvä ihminen ja minä RIKOLLINEN!


      • KUNNIA KIRJOJA pitäs Inarin kuntalaisille ja kemiläisille kirjoittaa!
        Pitäähän siinä olla toisenkin nimi joka on ollut kaverina, kun KUNNIALLISET on asioita hoitaneet!

        Utsjoen kunnanjohtajana voin kirjoitella ja kyllä Utsjoen kuntalaiset mielellään maksaa, kun KUNNIA KIRJOJA kirjoittelen!

        Inarin kunta ei ole suostunut palkkaamaan KUNNIA TEHTÄVÄÄN niin voisin kirjoittaa KUNNIA KIRJOJA kaikille Inarin kuntalaisille ja kuntalaisille missä Inarin kuntalaisia asuu sekä mistä Inarin kuntaan ovat muuttaneet!

        Paperi, kynä, kirjekuori ja postimerkki maksaa niin paljon! Kyllä noilla turhilla viroilla mitä ovat perustaneet olis saatu KULLASTA KUNNIA KIRJAT laitettua kaikille jo 5vuotta sitten, mutta INARIN KUNTA ei arvosta edes KUNNIA TEHTÄVIÄ jossa voi VIRALLISESTI KUNNIATON KUNNIA KIRJOJA KIRJOITTAA!
        Olis voinu vielä laitta semmosen lahjakortin mukaan jostain PANKISTA ja siinä olis ollut vaikka NOSTALGINEN KULTA-POSSU LOGO!
        Valtio olis kyllä tuon verran tullut vastaan!
        Vappu sataset olis kaikki saaneet, mutta INARIN KUNTA EI ARVOSTA MITÄÄN vaan syrjii kunniallisia töitäkin.


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Veskoniemen juttuun liittyvä J.S on kuulemma vielä kertonut tuota juttua päissään ja ei varmaan ole yllättys, että hänen nykyiset kaverit on alkoholistit joiden juttuja ei usko kukaan.
        Kuulin, että nykyinen Liekkilän Johtajatar eli A.K seurusteli J.S:än kanssa ja oli joku tappelu tullu ja olivat pieksäneet kengällä J.S:ää ja minun velipoika oli jollekki ollu kuskina jota oli pitäny käyttää tuolla.
        J.S:än naama oli ollu ihan verillä ja oli pyytäny jos vois viedä hänet äitinsä luo. Oli kyllä tarjonnut että vois viedä terveyskeskukseen mutta ei ollu halunnu.

        Minusta vaikuttaa, että tämä J.S on jotain tehnyt mutta siihen liittyy muuta ja Antti Hanhivaaran juttu liittyy samaan.
        Nuo tapahtu muistaakseni suurin piirtein samoihin aikoihin ja minä kuulin vain kylän juoruja mitä toiset kerto.
        En ole koskaan kyselly, mutta olen mielessäni sanonut ” Voi vitun idiootti ja minua ei tarvi tuollaisiin sotkea!”
        En ole ainut ollu tässä kylässä jolle näitä juttuja on kerrottu. Olen se joka paska joka alko kirjoittelemaa, koska eivät kunnioita itse mitään eikä ketään.
        Olin yksinhuoltaja joka kävi töissä joten minun päällehän olis kuka vaan voinut käydä ja tappaa.

        Vaihtoiko tämä J.S nimeä? Mikä on nykyisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoiko tämä J.S nimeä? Mikä on nykyisin?

        En tiedä onko, mutta jos on niin hän on kyllä fiksusti toiminut.
        Eipähän ainakaan ex-vaimonsa joka on hänen lastensa äiti pysty kynimään rahoja, koska kyseinen J.S pyörii porukassa joka käy koko kylän kunnian päälle.

        Minähän olen kunniaa sekä arvostusta antanut jo kouluttautumalla alkuperäisenä Inarin kuntalaisena vanhemmaksi panostajaksi Suomi 100vuotta kunniaksi!

        Inarin kunnassa tuollainen on kunnianloukkaus, kun Kunnioittaa sekä Arvostaa Suomen valtiota sekä suomalaisia joiden suvut on puolustaneet Suomea sekä nöyrästi maksaneet Venäjälle ( Neuvostoliitto ) sotakorvauksia!

        T.H kyllä tiesi tuon, mutta P.H on hänen vaimo joten miehen tehtävä on KUNNIOITTAA omaa vaimoaan vaikka oman lapsen kunnia menis lapsen äidin kautta.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe