Olen värjännyt hiukseni mustasta blondiksi, mutta hiusväri on hyvin epätasainen. On oranssia, keltasta blondia ja valkoista.. Haluaisin siis värjätä tän sekasikiön värisen tukan yksiväriseksi. Mikä olis semmonen viileä/vaaleanruskea väri joka peittäis tän mun oranssin tukan.
Apua hiusvärin etsinnässä
1
368
Vastaukset
- kampaajalle
Kyse ei ole värjäämisestä vaan värin poistamisesta silloin, kun lähdetään vaalentamaan tummaa hiusta.
Kaikkein helpoin vaihtoehto olisi varata aika kampaajalle ja vapauttaa se tukka kerralla kaikista vanhoista värikerroksista ammattiaineilla. Sen käsittelyn jälkeen hiusten sävy on tasainen.
Jos olet luonnostaan tummatukkainen tarkoittaa valkaisu tietenkin sitä, että juuria on sitten valkaistava jatkossakin ellei halua juurikasvun näkyvän.
Valkaiseminen kuluttaa ja haurastuttaa hiusta, siispä pesu- ja hoitoaineet kannattaa vaihtaa hoitavampiin. Kampaaja osaa neuvoa myös siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023