Olen värjännyt hiukseni mustasta blondiksi, mutta hiusväri on hyvin epätasainen. On oranssia, keltasta blondia ja valkoista.. Haluaisin siis värjätä tän sekasikiön värisen tukan yksiväriseksi. Mikä olis semmonen viileä/vaaleanruskea väri joka peittäis tän mun oranssin tukan.
Apua hiusvärin etsinnässä
1
357
Vastaukset
- kampaajalle
Kyse ei ole värjäämisestä vaan värin poistamisesta silloin, kun lähdetään vaalentamaan tummaa hiusta.
Kaikkein helpoin vaihtoehto olisi varata aika kampaajalle ja vapauttaa se tukka kerralla kaikista vanhoista värikerroksista ammattiaineilla. Sen käsittelyn jälkeen hiusten sävy on tasainen.
Jos olet luonnostaan tummatukkainen tarkoittaa valkaisu tietenkin sitä, että juuria on sitten valkaistava jatkossakin ellei halua juurikasvun näkyvän.
Valkaiseminen kuluttaa ja haurastuttaa hiusta, siispä pesu- ja hoitoaineet kannattaa vaihtaa hoitavampiin. Kampaaja osaa neuvoa myös siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442