Ida 25 v kertoo vahinkolapsestaan

Pillujen--asiantuntija

76

3063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeIka-Maaria

      Järkyttävä lortto. Yhteiskunnan tuet pois tuollaiselta.

    • yääääk

      Sellaisia miehet on. Panevat ilman mitään vastuuta.

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      🤢🤮🤮

    • ”Sanotaanko nyt näin, että minulla on kaksi isävaihtoehtoa. Isä A ja isä B. Tein raskaustestin tammikuussa. Yhdynnässä olin ollut joulukuussa muutaman eri miehen kanssa.”

      No niinpä, suominaisen normimeininki "Yhdynnässä olin ollut joulukuussa muutaman eri miehen kanssa", mitähän se muutama on? sanotaan että vähintään viisi koska vähempi olisi "pari", tuo siis joulukuussa, se kertaa 12 = 60 miestä pyöreästi vuodessa kymmenessä vuodessa vsuominainen rännää 600 miestä, hienoa suomitytöt, jatkakaa samaan malliin. Voihan siinä tietysi olla vakipanojakin niin vähennetään puoleen, n.300 panoa / 10v. on siinä saldoa "ihan tavalliselle" naiselle.

      • Sinkkunainenn

        Sellaisia miehetkin on. Kelpaa pano kun pano. Aina valmiina. Hienoa suomipojat. Jatkakaa samaan malliin. Itse jatkan selibaatissa.


      • en.käsitä

        Ihan hirveää! Kuinka joku nainen voi olla tuollainen



      • Totean

      • parisuhdeihminen_

        Mikä siinä yhdynnöistä pidättäytymisessä on niin saatanan vaikeaa sinkkunaisille. Yhdyntä kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen.


      • Totean kirjoitti:

        Vastailet sitten itsellesi.

        Ei mun tarvii, Ida kirjoittaa siellä kommenteissa:;

        "No juurikin toi! Mulla on ollut niin sama tilanne, eka sinkkuvuosi meni todella vauhdilla ja todellakin usein olin ekalla tapaamisella sängyssä. Sen jälkeen on niin monet miehet sanoneet, etteivät halua liian aktiivista naista yms, jonka takia olen joutunut muuttamaan linjaa. Siis vaan sen takia, että luulen pidättäytymisen olevan keino parisuhteeseen!

        Ja tosiaan toiset naiset on pahimpia, minäkin olen ne kaikkein kurjimmat huorittelut saanut naisilta.

        Oikeasti sille ei varmasti ole väliä, kun tapaa itselleen sopivan ihmisen."

        Eli miehet ei selvästikään ole vielä valmiita voimanaisiin kun on joutunut linjaa muuttamaan ja esittämään siveämpää kuin onkaan. Idan kohdalla vaan ei lnäennäinen injan muutos paljon taida auttaa kun on tuo blogi, miehet sieltä näkee menneisyyden.


      • Saatananvaikeaa
        parisuhdeihminen_ kirjoitti:

        Mikä siinä yhdynnöistä pidättäytymisessä on niin saatanan vaikeaa sinkkunaisille. Yhdyntä kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen.

        Kenenkäs kanssa sinkkumiehet sitten yhdyntöi? Rassaavat toistensa persereikiä? Kelpaako?

        En haluaisi siinä vakavassa parisuhteessa miestä joka ei ole pidättäytynyt seksielämästä ennen parisuhdetta.


      • selitä_se
        parisuhdeihminen_ kirjoitti:

        Mikä siinä yhdynnöistä pidättäytymisessä on niin saatanan vaikeaa sinkkunaisille. Yhdyntä kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen.

        Miksi miehet ei pidättäydy?


      • kunnon.mies.yhdyntöjä.0
        selitä_se kirjoitti:

        Miksi miehet ei pidättäydy?

        Kunnon miehet pidättäytyy, paskat ei. Naiset haluavat paskoja, eivät kunnon miehiä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei mun tarvii, Ida kirjoittaa siellä kommenteissa:;

        "No juurikin toi! Mulla on ollut niin sama tilanne, eka sinkkuvuosi meni todella vauhdilla ja todellakin usein olin ekalla tapaamisella sängyssä. Sen jälkeen on niin monet miehet sanoneet, etteivät halua liian aktiivista naista yms, jonka takia olen joutunut muuttamaan linjaa. Siis vaan sen takia, että luulen pidättäytymisen olevan keino parisuhteeseen!

        Ja tosiaan toiset naiset on pahimpia, minäkin olen ne kaikkein kurjimmat huorittelut saanut naisilta.

        Oikeasti sille ei varmasti ole väliä, kun tapaa itselleen sopivan ihmisen."

        Eli miehet ei selvästikään ole vielä valmiita voimanaisiin kun on joutunut linjaa muuttamaan ja esittämään siveämpää kuin onkaan. Idan kohdalla vaan ei lnäennäinen injan muutos paljon taida auttaa kun on tuo blogi, miehet sieltä näkee menneisyyden.

        Tossa on tilanteen koko kuva muutamassa lauseessa. Naiset eivät vain tahdo uskoa, että miesten mielestä panopuut ja parisuhdeaines ovat erillinen asia. Toisekseen ne pahimmat huorittelijat eivät tosiaan yleensä ole miehiä, Normi KTM/ATM ei uskalla pilata mahdollisuuksiaan huorittelemalla. Nainen on naiselle susi.

        " Idan kohdalla vaan ei lnäennäinen injan muutos paljon taida auttaa kun on tuo blogi, miehet sieltä näkee menneisyyden."

        Olikohan tuo joulukuu ennen vai jälkeen linjan muutoksen?

        Toivon, että tekemämme työ suomalaisten naisten kunniallisuuden puolesta alkaa kantaa pikkuhiljaa tulosta ja ainakin ne fiksuimmat ymmärtäisivät, että kullikaruselli ei ole tie onneen.


      • Saatananvaikeaa kirjoitti:

        Kenenkäs kanssa sinkkumiehet sitten yhdyntöi? Rassaavat toistensa persereikiä? Kelpaako?

        En haluaisi siinä vakavassa parisuhteessa miestä joka ei ole pidättäytynyt seksielämästä ennen parisuhdetta.

        "Kenenkäs kanssa sinkkumiehet sitten yhdyntöi? Rassaavat toistensa persereikiä? Kelpaako?"

        Lähinnä oman kätensä. Top 10-20% miehistä sitten panee hullun lailla muidenkin edestä. Osuit muuten asian ytimeen. Homomiehet vääristävät miesten yhdyntälukuja, koska ne ovat todella aktiivisia ja naivat ympäriinsä.

        "En haluaisi siinä vakavassa parisuhteessa miestä joka ei ole pidättäytynyt seksielämästä ennen parisuhdetta."

        Voi kun muutkin naiset (olettaen, että olet nainen) ajattelisi noin. Vaan kun eivät ajattele. Naiset eivät halua ryhtyä opettajiksi miehille.


      • Yogamies kirjoitti:

        Tossa on tilanteen koko kuva muutamassa lauseessa. Naiset eivät vain tahdo uskoa, että miesten mielestä panopuut ja parisuhdeaines ovat erillinen asia. Toisekseen ne pahimmat huorittelijat eivät tosiaan yleensä ole miehiä, Normi KTM/ATM ei uskalla pilata mahdollisuuksiaan huorittelemalla. Nainen on naiselle susi.

        " Idan kohdalla vaan ei lnäennäinen injan muutos paljon taida auttaa kun on tuo blogi, miehet sieltä näkee menneisyyden."

        Olikohan tuo joulukuu ennen vai jälkeen linjan muutoksen?

        Toivon, että tekemämme työ suomalaisten naisten kunniallisuuden puolesta alkaa kantaa pikkuhiljaa tulosta ja ainakin ne fiksuimmat ymmärtäisivät, että kullikaruselli ei ole tie onneen.

        "Naiset eivät vain tahdo uskoa, että miesten mielestä panopuut ja parisuhdeaines ovat erillinen asia. Toisekseen ne pahimmat huorittelijat eivät tosiaan yleensä ole miehiä, Normi KTM/ATM ei uskalla pilata mahdollisuuksiaan huorittelemalla. Nainen on naiselle susi."

        Niinpä, naiset aina täällä yrittää syyllistää meitä miehiä siitä kun sanomme "lutka" vaikka joku toinen nainen sanoisi suoraan "huora" ja nainen on oikeassa, me miehet olemme vain vähän kohteliiampia niin käytämme tuota "lutka" ilmausta. Miksiköhän niitä lutkia sitten muka pitäisi kutsua jos ei lutkaksi? "ihan tavallinen nainen"? vitut ole, jos täällä suomessa on tapana citysinkkunaisilla jakaa persettä tyyliin muutamalle miehelle kuukaudessa ei se yleismaailmallisesti ole missään tapana, siksi siis lutka on lutka ja sitten erikseeen on ne muutamat tavaliset naiset.

        Mikä siinä kutka nimityksessä muka niin loukkaavaa edes on? jos nainen käyttäytyy kuin lutka niin lutkahan se on, olisi sitten ylpeästi sitä eikä häpeilisi. Oikeastaan karhunpalveluksen tekee valkoritari/aisurimiehetkin noille lutkille kun niitä myötäilevät "on ihan normaalia että sinkkunaisella on menneisyys, seksielämää ja panorinkeliä", valkoritari innoissaan myötäilee ja lutkaraukka alkaa itsekin uskoa että toimintansa olisi jotenkin normaalia, sitten joutuu parisuhdemarkkinoilla pettymään kun se nyökyttelevä valkoritarikaan ei oikeasti tyttöystäväksi/vaimoksi lutkaa haluakaan vaikka mielellään sitä panikin hyväksyvässä ilmapiirissä, kuitenkin pätee Idan sanoin "Sen jälkeen on niin monet miehet sanoneet, etteivät halua liian aktiivista naista yms,".

        Kuinkahan Idalle mahtaa parisuhde/panomarkkinoilla sitten käydä kun lapsi on totta? Kai sitä vielä joku panee mutta entistä vaikeampi on sitouttaa ketään ja jos se ei onnistunut aiemminkaan lutkailun vuoksi niin siihen kun vielä yhdistää nyytin kainalossa saattaa olla aika hiljaista vakavien parisuhteiden markkinoilla. Panoksi varmaan vielä kelpaa joillekin mutta sielläkin sektorilla varmaan tasonlaskua odotettavissa, jännämiehistä tasottomimmat käy polkaisemassa, pukuhemmot kiertää kaukaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Naiset eivät vain tahdo uskoa, että miesten mielestä panopuut ja parisuhdeaines ovat erillinen asia. Toisekseen ne pahimmat huorittelijat eivät tosiaan yleensä ole miehiä, Normi KTM/ATM ei uskalla pilata mahdollisuuksiaan huorittelemalla. Nainen on naiselle susi."

        Niinpä, naiset aina täällä yrittää syyllistää meitä miehiä siitä kun sanomme "lutka" vaikka joku toinen nainen sanoisi suoraan "huora" ja nainen on oikeassa, me miehet olemme vain vähän kohteliiampia niin käytämme tuota "lutka" ilmausta. Miksiköhän niitä lutkia sitten muka pitäisi kutsua jos ei lutkaksi? "ihan tavallinen nainen"? vitut ole, jos täällä suomessa on tapana citysinkkunaisilla jakaa persettä tyyliin muutamalle miehelle kuukaudessa ei se yleismaailmallisesti ole missään tapana, siksi siis lutka on lutka ja sitten erikseeen on ne muutamat tavaliset naiset.

        Mikä siinä kutka nimityksessä muka niin loukkaavaa edes on? jos nainen käyttäytyy kuin lutka niin lutkahan se on, olisi sitten ylpeästi sitä eikä häpeilisi. Oikeastaan karhunpalveluksen tekee valkoritari/aisurimiehetkin noille lutkille kun niitä myötäilevät "on ihan normaalia että sinkkunaisella on menneisyys, seksielämää ja panorinkeliä", valkoritari innoissaan myötäilee ja lutkaraukka alkaa itsekin uskoa että toimintansa olisi jotenkin normaalia, sitten joutuu parisuhdemarkkinoilla pettymään kun se nyökyttelevä valkoritarikaan ei oikeasti tyttöystäväksi/vaimoksi lutkaa haluakaan vaikka mielellään sitä panikin hyväksyvässä ilmapiirissä, kuitenkin pätee Idan sanoin "Sen jälkeen on niin monet miehet sanoneet, etteivät halua liian aktiivista naista yms,".

        Kuinkahan Idalle mahtaa parisuhde/panomarkkinoilla sitten käydä kun lapsi on totta? Kai sitä vielä joku panee mutta entistä vaikeampi on sitouttaa ketään ja jos se ei onnistunut aiemminkaan lutkailun vuoksi niin siihen kun vielä yhdistää nyytin kainalossa saattaa olla aika hiljaista vakavien parisuhteiden markkinoilla. Panoksi varmaan vielä kelpaa joillekin mutta sielläkin sektorilla varmaan tasonlaskua odotettavissa, jännämiehistä tasottomimmat käy polkaisemassa, pukuhemmot kiertää kaukaa.

        Niin ja muuten olen sitä mieltä että lutkailevaa elämää viettävän naisen ei ole sopivaa työskennellä lapsten parissa:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/sukulaisen-pussailusta-tarttunut-herpes-vei-pikkutyton-sairaalaan-infektio-oli-syoda-tyton-elavalta/6172390#gs.jc6kP1E

        Jos on pakko altistaa itsensä viruksille pakonomaisella paneskelulla voisi mennä vaikka raksalle töihin, tienaamaan niitä miehen euroja kun ne lastenhoitajien palkatkin on niin pieniä mukamas.


      • miesraukat
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja muuten olen sitä mieltä että lutkailevaa elämää viettävän naisen ei ole sopivaa työskennellä lapsten parissa:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/sukulaisen-pussailusta-tarttunut-herpes-vei-pikkutyton-sairaalaan-infektio-oli-syoda-tyton-elavalta/6172390#gs.jc6kP1E

        Jos on pakko altistaa itsensä viruksille pakonomaisella paneskelulla voisi mennä vaikka raksalle töihin, tienaamaan niitä miehen euroja kun ne lastenhoitajien palkatkin on niin pieniä mukamas.

        Miksi mies antaa naiselle? Kaikki pysyy terveenä kun MIES ja nainen pysyvät erossa toisistaan. En ole saanut vielä selvyyttä asiaan miksi mies nai yleensä kun se on niin vaarallista. Eikö mies ole viisaampi kun nainen?
        Miksi mies lutkailee? Viisas mies voi selittää asian. ö

        Miehellä on kylläkin huono itsetunto. Mies syyttää naista samasta mitä itse tekee. Nainen ei juuri koskaan miestä.


      • miesraukat kirjoitti:

        Miksi mies antaa naiselle? Kaikki pysyy terveenä kun MIES ja nainen pysyvät erossa toisistaan. En ole saanut vielä selvyyttä asiaan miksi mies nai yleensä kun se on niin vaarallista. Eikö mies ole viisaampi kun nainen?
        Miksi mies lutkailee? Viisas mies voi selittää asian. ö

        Miehellä on kylläkin huono itsetunto. Mies syyttää naista samasta mitä itse tekee. Nainen ei juuri koskaan miestä.

        Miksi mies antaa naiselle? // Nainen antaa ja mies saa

        Kaikki pysyy terveenä kun MIES ja nainen pysyvät erossa toisistaan. En ole saanut vielä selvyyttä asiaan miksi mies nai yleensä kun se on niin vaarallista. Eikö mies ole viisaampi kun nainen? //Kaikki miehet eivät ole, on ns. nussijamiesten ryhmä n. 10% miehistä joille 100% naisista antavat, nämä miehet sitten kiertää panemassa niitä naisia.

        Miksi mies lutkailee? Viisas mies voi selittää asian. ö //kts. edellinen

        Miehellä on kylläkin huono itsetunto. // ei mulla ole

        Mies syyttää naista samasta mitä itse tekee. //Eipäs tee, n. 90% miehistä on panorinkeleiden ulkopuolella.

        Nainen ei juuri koskaan miestä. // Pitäisi toki naistenkin arvostella niitä jännänussijamiehiä mutta koska ne niitä kovin arvostaa ne ei sitä tee


      • Isänsäpojat
        kunnon.mies.yhdyntöjä.0 kirjoitti:

        Kunnon miehet pidättäytyy, paskat ei. Naiset haluavat paskoja, eivät kunnon miehiä.

        Eli palstan miehillä on paskat isät. En ihmettele millaista on jälkikasvusta tullut.


      • miesraukat
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi mies antaa naiselle? // Nainen antaa ja mies saa

        Kaikki pysyy terveenä kun MIES ja nainen pysyvät erossa toisistaan. En ole saanut vielä selvyyttä asiaan miksi mies nai yleensä kun se on niin vaarallista. Eikö mies ole viisaampi kun nainen? //Kaikki miehet eivät ole, on ns. nussijamiesten ryhmä n. 10% miehistä joille 100% naisista antavat, nämä miehet sitten kiertää panemassa niitä naisia.

        Miksi mies lutkailee? Viisas mies voi selittää asian. ö //kts. edellinen

        Miehellä on kylläkin huono itsetunto. // ei mulla ole

        Mies syyttää naista samasta mitä itse tekee. //Eipäs tee, n. 90% miehistä on panorinkeleiden ulkopuolella.

        Nainen ei juuri koskaan miestä. // Pitäisi toki naistenkin arvostella niitä jännänussijamiehiä mutta koska ne niitä kovin arvostaa ne ei sitä tee

        Jos mies ei anna niin lapsia ei synny.
        Onko sillä väliä moniko mies antaa. Harvoin se sattuu kohdalle, 10% miehistä nai 100% naisten kanssa. Taitaa miehillä olla jono ovella. Kun nuo 10% lopettavat niin herpes pysyy kurissa. Itse en harrasta seksiä joten 100% ei pidä paikkaansa. Aloita valistus sukusi naisista. Sieltä panorinkeleistä.


      • Selibaattiselma
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei mun tarvii, Ida kirjoittaa siellä kommenteissa:;

        "No juurikin toi! Mulla on ollut niin sama tilanne, eka sinkkuvuosi meni todella vauhdilla ja todellakin usein olin ekalla tapaamisella sängyssä. Sen jälkeen on niin monet miehet sanoneet, etteivät halua liian aktiivista naista yms, jonka takia olen joutunut muuttamaan linjaa. Siis vaan sen takia, että luulen pidättäytymisen olevan keino parisuhteeseen!

        Ja tosiaan toiset naiset on pahimpia, minäkin olen ne kaikkein kurjimmat huorittelut saanut naisilta.

        Oikeasti sille ei varmasti ole väliä, kun tapaa itselleen sopivan ihmisen."

        Eli miehet ei selvästikään ole vielä valmiita voimanaisiin kun on joutunut linjaa muuttamaan ja esittämään siveämpää kuin onkaan. Idan kohdalla vaan ei lnäennäinen injan muutos paljon taida auttaa kun on tuo blogi, miehet sieltä näkee menneisyyden.

        Olihan ne miehetkin ekalla tapaamisella sängyssä. Mies voi olla samalla tapaamisella aktiivinen mutta nainen ei voi. Mitä tekopyhyyttä. Mies voi kuolla pillunpuutteeseen ainakin minun puolesta. Moni mies tappaakin itsensä kun ei pillua saa. Ei ekalla eikä tokalla tapaamisella.


    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Naiset ei ota mitään vastuuta vaan panevat kaikkia jännämiehiä. Turha alkaa etsiä sitä isää sen jälkeen kun pillua on jakanut. Naisen pitää aina ensin selvittää että mitä jos se vahinko tulee niin ottaako mies vastuuta.

      • Niin, naiset voi kuolettomasti lisäntyä kun yhteikunta maksaa elarit jos ei siää löydy. Ehdottomasti pitäisi olla niin että jos ei löydy isää ei sitten mitään elatustukea yhteiskunnalta, Tavarastaan ei niin nuuka nainenhan voi sitten myydä itseään elättääkseen isättömän lapsensa, miksi muka muiden pitäisi se kustantaa?


      • reppanamiehet

        Mies voi avata muutakin kun housunsa ennen mulkun jakamista. Eli suunsa ja sanoa ettei sitten halua lapsia. Miehet kuitenkin panevat kaikkia jännänaisia ja itkevät sitten kun vahinko tapahtuu ja vastuuta tarvitaan.


    • NoMuttaEsikuva

      Kaikki kommentit blogissa olivat ihailevia ja kannustavia. Idoli Ida. Esimerkillinen unelmanainen. Vaatii rohkeutta paneskella ja tulla raskaaksi. Ööh vai vaatiiko? Mielestäni enemmän rohkeutta vaatii parisuhteen rakentaminen siten, että siihen sitoudutaan, lasten vuoksi varsinkin. Moniko kehuskelee sillä? Ei kukaan sillä arjen rohkeus ja voima on itsestäänselvää useimmille.

      • nykynaiset

        Oli ennen, ei nykyään.


    • voi.voii

      En ymmärrä miesten ulinaa. Moni mies on saanut pillua, sitähän ne jatkuvasti huutavat. Palstan miehet ei varmaan joudu vastuuseen lapsesta vaan joku jännämies. Antaa ihmisten elää omaa elämäänsä.
      Tuossakin kaksi jännää on kohdanneet eikä kilteillä ja kunnollisilla pitäisi olla stressiä asiasta. Miehet ei ole koskaan tyytyväisiä.

      • Kiltit ja kunnolliset maksaa verojen kautta tuonkin vahinkolapsen elatuksen kun Ida ruksaa isän kohdalle "ei tiedossa". Jos Ida itse kaiken täysin kustantaisi eikä penniäkään nostaisi yhteikunnan rahaa vahinko olisi ainoastaan kulttuurinen. Lasta käy myös vähän sääliksi kun joutuu isättömänä kasvamaan katsellen äidin vaihtuvaa panokumppanikirjoa.


      • iso.mutta

        "Moni mies on saanut pillua, sitähän ne jatkuvasti huutavat. "

        Mutta jos näkisimme minkälaisia miehiä Iida on kelpuuttanut seksiin niin voisimme helposti huomata yhtäläisyyksiä niissä valinnoissa.
        Ei tuollaiset tavisiidat hyväksy tavismiehiä seksiin.


      • voi.voii
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kiltit ja kunnolliset maksaa verojen kautta tuonkin vahinkolapsen elatuksen kun Ida ruksaa isän kohdalle "ei tiedossa". Jos Ida itse kaiken täysin kustantaisi eikä penniäkään nostaisi yhteikunnan rahaa vahinko olisi ainoastaan kulttuurinen. Lasta käy myös vähän sääliksi kun joutuu isättömänä kasvamaan katsellen äidin vaihtuvaa panokumppanikirjoa.

        Niinistötkin nostaa yhteiskunnan rahaa lapsensa elättämiseen. Tuskin tarvitsevat sitä.
        Minä maksan veroja joilla moni luuserimies makaa sohvalla ja syleksii kattoon.

        Tuskin miehet ulisee täällä noiden asioiden takia. Miehet on ikuisia kakaroita jotka itkee kun tikkarin sai kaveri eikä itse.
        Lasta siinä ei säälitä vaan itseä kun pillua sai joku muu kun itse.


      • eiluottoa
        iso.mutta kirjoitti:

        "Moni mies on saanut pillua, sitähän ne jatkuvasti huutavat. "

        Mutta jos näkisimme minkälaisia miehiä Iida on kelpuuttanut seksiin niin voisimme helposti huomata yhtäläisyyksiä niissä valinnoissa.
        Ei tuollaiset tavisiidat hyväksy tavismiehiä seksiin.

        Mies kun mies. Mieshän siinä on ollut osapuolena. Tavismiehetkin paljastuu vaikka miksi loppujen lopuksi.


    • ei.per.kele

      Huvittavaa lukea tällaisia juttuja kun on ollut miehenä jo 13kk ilman seksiä ja tuollaisella täysin taviksella on pelkästään yhden kuukauden aikana muutamia miehiä :D

      • suhteellista

        Huvittavaa lukea tuollaisia kommentteja kun on ollut miehenä ilman seksiä koko elämänsä.


      • Normi.elämää

        Minäkin olen ollut naisena ilman seksiä monta vuotta. Ei harmita yhtään. Ei ole huvittavaakaan. Asia on yhdentekevä.


    • Suuri_Isä

      Elävältä keittävä heti tavattaessa.

      • Syytäkin

        Onko Ida siis elävältä keittävä jonkun miehen?


    • vaikkasamapatuo

      Siinä mielessä kuvaa nykyaikaa että kaiken voi selittää parhain päin. Kirjoittaa vaan blogiin hyviä sanoja peräkkäin ja liittää sekaan kivoja kuvia ja taas kaikki on hyvin. Todellisuus on kuitenkin netissä ja sitä voi aina hallita. Muu elämä menee aina jotenkin siinä sivussa.

    • Kaisanoasaa

      Hahhahhaahaha, veroja maksavat työläiset tuonkin lapsen elättää. Töissä ei kannata käydä eikä veroja maksaa koska rahat menee jonkun jännämiehen lapselle. Naiset on vastuuttomia pillunjakajia. Pitäisi ensin ottaa selville miehen maksukysy että pystyykö lapsen elättämään.

      • vastuuttomatmulkkumiehet

        Mieluummin lapsen kun joutomiehen jotka tännekin kirjoittelevat.
        Miehet vinkuu etten mene töihin kun en saa pillua. Sellaisia elätän varmaan minäkin. Veroja makselen.


    • Kurppa27

      Kurppa nainen selvästi palstan mukaan. Harmittaako palstan miehiä että kurppa saa ja te ette?

      • "Kurppa nainen"

        Yhdys sana. Perus koulun äidin kielen tunnilla yksin kertainen nainen ei ole tajunnut mitään.


    • .. Juuri Tuollaisia(kin) juttuja BonoBoNarsuMarsut aina Puuhastelee.. ;D

      #MustaMaija

    • Jotenkin vaan tuntuu kummalliselta ,ettei nää helvetin "voimanaiset" tajua että joillekin miehille se lapsi saattaakin olla toivottu tulokas. Ja he olisivat niille lapsille valmiina olemaan ihan oikea isä. Olen tässä katsellut nyt yhtä tapausta jossa lapsen synnyttänyt äiti kyllä mielellään pitää vauvan ja kun oikea isä on edes yrittänyt päästä katsomaan tai osallistumaan tuohon lapsen elämään, niin hänet on yritetty vaikka millä konstilla pitää poissa pelistä. Eli mulkku on kyllä kelvannut ja lapsi mutta ei parisuhde eikä semmoinen suhde että lapsen ei tarvitsisi joskus kysellä että missä on isä. Mikäli minä tiedän niin kyse ei edes ole siitä että isä olisi hulttio tai huligaani . Eikö nuo perkeleen rintsikoittenpolttajat tajua ,että mies voi myös olla ylpeä siitä että elämään tulee ensimmäinen lapsi. Ajatelkaa edes joskus sen verran omilla aivoillanne miltä tuntuisi olla toisen asemassa. Miettikää miltä tuntuisi jos teiltä vietäisiin se lapsi jo laitoksella ja ennenkin sitä. Ajatelkaapa jos ette itse pääsisi koskaan edes tapaamaan jälkeläistänne missään oloissa . Vittu mä en anna yhtään arvoa tuommoisille naisille . Enkä mitään empatiaa siitä että joku veti rojut torveen . Kyllä siinä hommassa on aikuisilla ihmisllä kummallakin oma vastuunsa.....

      • Hyvä pointti tuo. Niinhän tuo Idakin on innoissaan että se toinen isäehdokas on valmis osallistumaan mutta epäilemättä se on Ida joka pitää langat käsissä, päättää merkitäänkö sitä mierstä isäksi, jos niin lypsää elarit ja antaa minimaaliset tapaamisoikeudet, jos ei ja "isä tuntematon" Ida ehkä joskus vie iskää katsomaan mutta kaikki tapahtuu idan ehdoilla ja jos vähänkään Ida suuttuu ei se ies tule koskaan enää lastaan näkemään.


      • Etteksteopi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo. Niinhän tuo Idakin on innoissaan että se toinen isäehdokas on valmis osallistumaan mutta epäilemättä se on Ida joka pitää langat käsissä, päättää merkitäänkö sitä mierstä isäksi, jos niin lypsää elarit ja antaa minimaaliset tapaamisoikeudet, jos ei ja "isä tuntematon" Ida ehkä joskus vie iskää katsomaan mutta kaikki tapahtuu idan ehdoilla ja jos vähänkään Ida suuttuu ei se ies tule koskaan enää lastaan näkemään.

        Pitää tutustua naiseen ennenkuin rupeaa siittämään lapsia. Turha itkeä jos sattuu jännänainen.


    • Paska nainen!!!!!

    • Noenantaisi

      Irvokasta, että ko lunttu on lastentarhanopettaja ammatiltaan. Antaisitko lapsesi hänen päiväkotiryhmäänsä?

      • akateemista

        Tälläisiä opettajia siellä yliopistossa sitten koulutetaan.


      • ja sitten nämä naiset sanovat olevansa vastuuntuntoisia ja toisista ihmisistä ja lapsista paljon välittäviä ihmisiä. Ei mennä kovin pitkälle ,kun avioton lapsi oli hirveä häpeä koko kylälle. Siitä se lapsiparka saa kärsiä koko ikänsä. Kyllä vieläkin osataan äpäräksi haukkua ja sivuuttaa muita tyhmempänä isätön lapsi. Ei se ole mihinkään muuttunut. Entäpä se hylätty isä sitten ? Tiedän tapauksia joissa tuohon tilanteeseen ajettu ihan vakavissaan isyytensä ottava mies on ensin ruvennut vähintään dokaamaan ,päätynyt mielisairaalaan ja menettänyt elämänhallinnan aivan kokonaan. Siinähän on sitten arvoisalla ihmisystävä yksinhuoltajalla hyvä syy kertoa lapselle ja muille kuinka isä oli hullu juoppo. ja itkeä tätä virttä sukulaisille ja viranomaisille. Ei kuulosta reilulta tuommoinen käyttäytyminen ei missään nimessä..


      • Juuri tuollaisia kaikki lastentarhanopettajat aina on.


      • isänsäpojat
        ju60ah kirjoitti:

        ja sitten nämä naiset sanovat olevansa vastuuntuntoisia ja toisista ihmisistä ja lapsista paljon välittäviä ihmisiä. Ei mennä kovin pitkälle ,kun avioton lapsi oli hirveä häpeä koko kylälle. Siitä se lapsiparka saa kärsiä koko ikänsä. Kyllä vieläkin osataan äpäräksi haukkua ja sivuuttaa muita tyhmempänä isätön lapsi. Ei se ole mihinkään muuttunut. Entäpä se hylätty isä sitten ? Tiedän tapauksia joissa tuohon tilanteeseen ajettu ihan vakavissaan isyytensä ottava mies on ensin ruvennut vähintään dokaamaan ,päätynyt mielisairaalaan ja menettänyt elämänhallinnan aivan kokonaan. Siinähän on sitten arvoisalla ihmisystävä yksinhuoltajalla hyvä syy kertoa lapselle ja muille kuinka isä oli hullu juoppo. ja itkeä tätä virttä sukulaisille ja viranomaisille. Ei kuulosta reilulta tuommoinen käyttäytyminen ei missään nimessä..

        Äpärä sana on lähinnä palstalla käytössä. Muualla en ole kuullut vaikka ikää on yli puolivuosisataa.

        Palstan miehet kohottaa sillä itsetuntoaan. Moni on itse ns. äpärä.


      • Löytyy
        scrg kirjoitti:

        Juuri tuollaisia kaikki lastentarhanopettajat aina on.

        Myös ne miespuoliset lastentarhan opettajat. Aina.


      • Löytyy kirjoitti:

        Myös ne miespuoliset lastentarhan opettajat. Aina.

        Vasiten sellaisia joka iikka poikkeuksetta iäti.


    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Vahinkossa se jännämies ruikkii spermaa naisen pilluun.

      • Hähhhhä

        Mistä maasta se atm32 oikein on? Miksi et osaa kirjoittaa?
        Ongimaan, vahinkossa.


    • Kunnollinen-mies

      Nussiminen kiellettävä naisilta niin kauan ajaksi kunnes nainen oppii tunnistamaan kunnolliset miehet.

      • niinonyehtävä

        Siveysvyöt kaikille naisille ja avaimet vain aviomiehille


      • nussintakielto

        Kielletty myös miehiltä niin kauan ajaksi kunnes mies oppii tunnistamaan kunnolliset naiset.


    • Tavallinen-tapaus

      Ida tuskin on ainoa nainen jolla on muuten vaan panin lapsi. Niitä naisia taitaa olla yli 100 000 suomessa. Deitti palstoille ne naiset etsii isukkia.

      • joojooooo

        Moni palstan mies sellainen lapsi.

        Mitähän varatut miehet etsii deittipalstoilla. Puolet miehistä on varattu. Ehkä kadonneen lapsensa äitiä vai mitä?


      • Tavallinen-tapaus
        joojooooo kirjoitti:

        Moni palstan mies sellainen lapsi.

        Mitähän varatut miehet etsii deittipalstoilla. Puolet miehistä on varattu. Ehkä kadonneen lapsensa äitiä vai mitä?

        Ei ole pakko ottaa varattua. Meitä vapaitakin on olemassa.


      • eipäkiiinnosta
        Tavallinen-tapaus kirjoitti:

        Ei ole pakko ottaa varattua. Meitä vapaitakin on olemassa.

        Eli miehellä ei vastuuta. Asenne selvä. Parempi jatkaa sinkkuna edelleen.


    • hienoahienoa

      Tuet pois huorintekijöiltä ja äpärätehtailta! Ei noiden naisten touhuissa ole päätä eikä häntää. Lapsella pitää olla äiti ja isä ja mielellään biologiset vanhemmat vanhempina. Se, että joku nainen saa vauvakuumeen ja ottaa sitten jännämieheltä paljaalla, välittämättä tulevan lapsensa tulevaisuudeta, on ällöttävää.

      • Eikä se ole mikään pakko olla lapsella molempia vanhempia enää tänä päivänä, kun ihan hyvin se lapsi voi elää ja kasvaa myös yksinhuoltajaperhessä. Muutenkin se ydinperhe alkaa olla jo vanhentunut käsite tänä päivänä ja sitä yleensä ihailevat kaikkein eniten aina vaan vanhanaikaiset ihmiset ja jotkut persuja äänestävät ahdamieliset juntit, kuten just tämän palstan naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit.


      • IhaMitenVaan
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä se ole mikään pakko olla lapsella molempia vanhempia enää tänä päivänä, kun ihan hyvin se lapsi voi elää ja kasvaa myös yksinhuoltajaperhessä. Muutenkin se ydinperhe alkaa olla jo vanhentunut käsite tänä päivänä ja sitä yleensä ihailevat kaikkein eniten aina vaan vanhanaikaiset ihmiset ja jotkut persuja äänestävät ahdamieliset juntit, kuten just tämän palstan naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit.

        Siinä vaan ei toimi tasa-arvoien elatus ja kasvaetusmallit, jos tuittupää vie lapset. Jos mies ei ole renttu, poika tahtoo isän kotiin, vaikka äiti ei haluaisi. Lisäksi saa tekevän ihmisen apua, kun kumpikin hoitaa omia lapsia. Ei siinä ole mitään järkeä periä isältä maskuja ja sitten ottaa siihen joku arabi siistimään paikkoja ja leikkimaan kaverina. Se on niin köykäinen ajatus varsinkin lapsista se tuntuu vääryydeltä, että sai uusi "sisäsiistin" paikan heidän kotiinsa. Kyllä muakin olisi v..nut, jos joku ukko olisi sinne tullut omistelemaan ja äitiä höösäämään ja peritty oikealta isältä siitä maksut.


      • KukaPäättää

        "Tuet pois huorintekijöiltä ja äpärätehtailta! "

        Tuosta voisivat miehet tehdä kansalaisaloitteen. Naiset ei ehkä ala sitä tekemään, mutta olisi aivan oikein, että se, joka ottaa itse vallan päättää tehdä lapsen maksaa itse kaiken eikä enää palaa elatusmaksuasioiden kanssa jaolle. Eihän se kuulu enää miehelle, jos nainen kaappasi itse sen vallan tehdä lapset kysymättä. En uskoisi miehinä tätä pajunköyttä. Jos taas haluaa, sekin voisi tietty sopia, maksamaan ja jakamaan huoltajuutta.

        On aika muttaa tämä käytäntö, vaikka tiedän, että julkishallinto panee aina maksamaan korvaukset siltä, jolla on työpaikka, maksukykyä (toimiva yritys) tai potentiaalia siihen. Valtio maksattaa mm. tontilla tulleet vahingot taloyhtiölle tai työnantajalle.


      • SuomenSäännöt
        KukaPäättää kirjoitti:

        "Tuet pois huorintekijöiltä ja äpärätehtailta! "

        Tuosta voisivat miehet tehdä kansalaisaloitteen. Naiset ei ehkä ala sitä tekemään, mutta olisi aivan oikein, että se, joka ottaa itse vallan päättää tehdä lapsen maksaa itse kaiken eikä enää palaa elatusmaksuasioiden kanssa jaolle. Eihän se kuulu enää miehelle, jos nainen kaappasi itse sen vallan tehdä lapset kysymättä. En uskoisi miehinä tätä pajunköyttä. Jos taas haluaa, sekin voisi tietty sopia, maksamaan ja jakamaan huoltajuutta.

        On aika muttaa tämä käytäntö, vaikka tiedän, että julkishallinto panee aina maksamaan korvaukset siltä, jolla on työpaikka, maksukykyä (toimiva yritys) tai potentiaalia siihen. Valtio maksattaa mm. tontilla tulleet vahingot taloyhtiölle tai työnantajalle.

        "Valtio maksattaa mm. tontilla tulleet vahingot taloyhtiölle tai työnantajalle. " ja tontin omistajalle, ei sille tunkeilijalle.


    • Sinkkumies---

      Kaveri mies sai lapsen jota ei halunnut. Erokin tuli sitten koska kaveri mies alkoi juomaan viinaa joka viikonloppu.

    • Iida on päivittänyt blogiaan:

      http://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa

      Huomionarvoista on se että vaikka täällä väitetään miedän olevan poikkeuksellisen naisvihaisia tuolla blogissa kerrotun perusteella paljon karumpaa tekstiä on ollut muualla kuin sinkut-palstalla.

      siellä oli linkki iidan iltisjuttuun deittailusta:


      http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201705042200120073_ir.shtml

      "Olen päätynyt siihen tulkintaan, ettei minussa ole mikään vikana, miehissä kyllä. Heidän vikansa on se, että he ovat kävelleet onnensa ohi. He eivät ole nähneet mitä ovat menettäneet ja se jos mikä on iso vika. Sen vuoksi ostin itselleni paidan, jossa lukee "too good to be true", Iida kirjoitti."

      Niin, miehissä aina vika. Ihailtavaa tuo Iidan 2000-lukulainen itsevarmuus naisena.

      • ikisinkkunainen

        Tietenkin miehissä on vika. Mulkun vietävissä olevia huoripukkeja.


      • 8998988908

        Tyypillinen nykynainen.


      • 8998988908 kirjoitti:

        Tyypillinen nykynainen.

        Oikein pelottaa ajatella sen aisurin kohtaloa jonka Iida viimein valitsee elättäjäksi. Veikkaan että aisuri saa usein katsella tuota "too good to be true"- paitaa, niellä kiukkunsa ja maksaa toisen miehen lapsen kuluja.


      • .. Hmmm.. Miksiköhän Palstan(kin) MaestroBonobot, siis Iidan MiesPuolisetVersiot antavat ymmärtää (palstallakin) yhtä ja Toimivat kuitenkin toisin?.. Hmmmm.. ;P

        .. Eipä nämä näyttäisi kovinkaan kovasti VastinPareihinsa Sitoutuvan Oikeasti, vaan antavat näiden NaisBonobojen myös ymmärtää YhtäSunToista, mutta sitten kuitenkin Panostavat.. Vain Panon/Panojen Verran näihin.. On se KuNmallista.. Se.. ;D

        .. Miksiköhän sellaista toimintaa Pitäisi Kutsua ja mitä se on?.. AikuistenOikeesti.. ;P


      • kyrvänvietävissä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Oikein pelottaa ajatella sen aisurin kohtaloa jonka Iida viimein valitsee elättäjäksi. Veikkaan että aisuri saa usein katsella tuota "too good to be true"- paitaa, niellä kiukkunsa ja maksaa toisen miehen lapsen kuluja.

        Mikäs pakko kenekään miehen on elättäjäksi ryhtyä? Mutta kun se pillu ja sen pillun takia.............


    • Karvamuna-

      Kun paneminen on kivaa. Varmistan aina että ehkäisy on kunnossa ja oon kertonut että en todellakaan halua lapsia. Lapsi muuttaa elämän suuntaa aika paljon, sitä ei voi enää sitten mennä ja paneskella ympäriinsä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe