Antti analysoi nettinaiset

102

1489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

Yleisesti ottaen kommentoisin että tässäkin on kyse ihmisten tyhmenemistä ja kirjojen pölyttymisestä. Jos ihmiset lukevat blogeja ja Iltalehteä niin tuolle tasolle se varmaan jää. Tuskin naiset pahaa tarkoittavat mutta eivät he osaa kuvata itseään tai elämää enää millään järkevällä tavalla. Kaikki on ulkoa opeteltua, Coelhoa, Marilyn Monroeta tai Liptonin teepusseja. Hymiöitä ja emojeja löytyy kauhea lista mutta sanoja tosi vähän.

• 👏😭😴😪😛

• Aika moni osui...vaikka ei ole kaikenlaisia tullut tavattua.

Tuo kaikkihyvin nainen oli huippu! Muista liukkari...ahahahaaa!

Anahan on huumormiehiä!

• ÄtmiToteaa

Tuosta liukkarin tarpeesta voidaan päätellä, että ovat lisäksi aika kuivia naisia, eivät kostu...

• ÄtmiToteaa kirjoitti:

Tuosta liukkarin tarpeesta voidaan päätellä, että ovat lisäksi aika kuivia naisia, eivät kostu...

No hyvin pitkälti se on se jännittäminen ja epäilevä ilmapiiri, mikä leijuu tuollaisen naisen yllä.

Ihan paras tälläinen kaikkihyvin naisen tapaaminen oli, kun nainen hyssytteli itsensä rauhalliseksi hytkyttämällä itseään ja hyräilemällä, kun oli hiljaista. Oli vaikea pitää pokka.

• aviomies_
        ÄtmiToteaa kirjoitti:

Höh! Itse käytän aina liukkaria, vaikka vaimo aina kostuukin. Paljon mukavampaa limakalvoille, varsinkin jos seksiä harrastaa usein, kuten itse kumppani kanssa teen.

• rotoy
        Dissident kirjoitti:

No hyvin pitkälti se on se jännittäminen ja epäilevä ilmapiiri, mikä leijuu tuollaisen naisen yllä.

Ihan paras tälläinen kaikkihyvin naisen tapaaminen oli, kun nainen hyssytteli itsensä rauhalliseksi hytkyttämällä itseään ja hyräilemällä, kun oli hiljaista. Oli vaikea pitää pokka.

Eli olit itse hiljainen myös, miten hoidit asian? Katselemalla ikkunasta ulos? :)
        Jos olisit ollut ajan tasalla, olisit tehnyt asialle jotain ettei naisen olisi tarvinnut hytkytellä tai hyräillä.

• rotoy kirjoitti:

Eli olit itse hiljainen myös, miten hoidit asian? Katselemalla ikkunasta ulos? :)
        Jos olisit ollut ajan tasalla, olisit tehnyt asialle jotain ettei naisen olisi tarvinnut hytkytellä tai hyräillä.

Ajoin autoa ja ravibtolassa söin vielä.

Siis kyllä ihan hyvin juttu kulki ja normaalilta muuten vaikutti. Just tuollainen kaikki hyvin nainen. Ja epäilemättä olikin ihan hyvin kaikki.. jännä tapa, tai sitten hermostunut....mene ja tiedä?

Tiedä itsekin mitä tapoja lie, mitä ei itse huomaa? Ainakin kuulemma hieron joskus koko naamaa, kun nenää kutittaa, mutta eka treffeillä ainakin vältän tälläisiä. Tapaan tehdä tuollaisia, kun keskityn johonkin muuhun tarkkaan...vaikka työhön... ei liene epätavallista kenelläkään.

En siitä siis järkyttynyt, mutta jäi mieleen ja oli se tilanne siinä aika koominen. Aika järkkyä ois ollut, jos ois alkanut nauramaan...siitä ei ois hyvä seurannut...

• kurppiakaikki

Analysoi sinä palstan naiset.

• Nainen39vee

Höh, olisin kyllä ehkä kaivannut vähän oivaltavampia tai hauskempiakin luonnehdintoja. En tosin ole itse tuollaisiin törmännyt, paitsi niihin ilmoituksiin, joissa ei ole mitään infoa.

Mutta tämä kohta: "Kaikki hyvin -naiset

ILMOITUS:: Kaikki hyvin ilman miestäkin. Harrastuksia, kissa jne. Kuvassa hilpeä ilme.

TOTUUS: Jos elämä on jo hyvin, miksi jätti ilmoituksen?"

Minusta tämä on tosi outo kysymys. Miksi muka ihminen, jonka elämä on hyvää ja onnellista, ei voisi etsiä kumppania? Eihän sekään terve lähtökohta suhteelle ole, että kumppania haetaan täyttämään jotain muiden asioiden jättämiä aukkoja elämässä. Minusta juuri ihanteellisin kumppani on sellainen, joka tykkää omasta elämästään ja joka viihtyy myös yksin - tällöin ihminen haluaa olla toisen kanssa, koska haluaa olla juuri sen ihmisen kanssa. Joku muu voi haluta jonkun ihan vaan siksi, että suhteelta haetaan kompensaatiota ties mille ongelmille.

Kiinnostaisi kyllä myös sekin, millainen ilmoitus tuon Antin mielestä sitten olisi hyvä. Nyt hän heittelee kyllä aika paljon kaikenlaisia sinänsä perustelemattomia luonnehdintoja, mutta koska ne usein ovat ihan irrallisia, niistä ei tule sellaista oivaltavaa huumoria. Harmi sinänsä, koska idea deitti-ilmoitusten "purkamisesta" tai läpivalaisemista olisi varsin hauska. Tuo vaikuttaa vähän nopeasti ja hutaisten tehdyltä. Esim. kyllähän tuosta "hörröpörrönaisesta" olisi voinut keksiä jotain oikeasti hauskaakin, samoin kuin siitä "miehen täytyy olla mies" -tyypistä olisi voinut vetää aika hyvääkin analyysiä. Nyt vaikuttaa siltä, että hän on kyllä löytänyt niitä ilmoittajatyyppejä, mutta analyysit ja luonnehdinnat ovat jääneet pahasti puolitiehen.

• flowersreally

"Minusta tämä on tosi outo kysymys. Miksi muka ihminen, jonka elämä on hyvää ja onnellista, ei voisi etsiä kumppania? Eihän sekään terve lähtökohta suhteelle ole, että kumppania haetaan täyttämään jotain muiden asioiden jättämiä aukkoja elämässä. "

Suurin osa miehistä ei ymmärrä tätä, koska he kokevat olevansa puolikkaita ilman naista, heidän elämänsä (yksi) suurin asia on tuon oman elämänsä aukon täyttäminen naisella.

• flowersreally

Ai niin, ja vielä liittyen viimeiseen kappaleeseesi:

Käsittääkseni Antti on kirjoittanut aiheesta oikein kirjan, joten nämä jutut ovat vain kirjamainoksia. Mutta samaa mieltä sun kanssa, tämä oli aika huono mainos, osa lauseista/ajatuksistakin näyttäisi jotenkin keskenjääneiltä.

• flowersreally kirjoitti:

Ai niin, ja vielä liittyen viimeiseen kappaleeseesi:

Käsittääkseni Antti on kirjoittanut aiheesta oikein kirjan, joten nämä jutut ovat vain kirjamainoksia. Mutta samaa mieltä sun kanssa, tämä oli aika huono mainos, osa lauseista/ajatuksistakin näyttäisi jotenkin keskenjääneiltä.

Antin pitäisi käydä vielä muutama sata treffiä lisää. Voimia Antille!

"... kokevat olevansa puolikkaita ... "
        Monet miehet on omaksuneet neuvon "älä korjaa sitä mikä ei ole rikki". Silloin on vaikea ymmärtää että jotkut ottaa riskin korjaamalla ehjää.

• Mä kiinnitin ihan samaan asiaan huomiota, taas. Jossain aiemmin kun oli ihan sama juttu...

Outoa.

Jos mä etsisin miestä, niin kyllä mä toivoisin että sillä on elämässään kaikki hyvin.

• Virtuaalielämä
        flowersreally kirjoitti:

"Minusta tämä on tosi outo kysymys. Miksi muka ihminen, jonka elämä on hyvää ja onnellista, ei voisi etsiä kumppania? Eihän sekään terve lähtökohta suhteelle ole, että kumppania haetaan täyttämään jotain muiden asioiden jättämiä aukkoja elämässä. "

Suurin osa miehistä ei ymmärrä tätä, koska he kokevat olevansa puolikkaita ilman naista, heidän elämänsä (yksi) suurin asia on tuon oman elämänsä aukon täyttäminen naisella.

Mahtollisesti Antti tarkoittaa täydellisillä naisilla, niitä naisia jotka deitti-ilmoituksessa korostavat omia aikaansaannoksiaan, omaa itsenäisyyttään ja kuinka kiireistä ja täydellistä heidän elämä on.

Vilpitön toteamus, että pidän elämästäni myös tällä hetkellä sinkkuna on hiton hyvä juttu. Itsenäisyyden korostaminen on turn off yhtälailla kuin se pelastettavaksi asettautuminen.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Antin pitäisi käydä vielä muutama sata treffiä lisää. Voimia Antille!

"... kokevat olevansa puolikkaita ... "
        Monet miehet on omaksuneet neuvon "älä korjaa sitä mikä ei ole rikki". Silloin on vaikea ymmärtää että jotkut ottaa riskin korjaamalla ehjää.

Mitäköhän hänen vaimonsa tuumaisi sun ideasta?

Eikä ehjää tarvitsekaan korjata. Bonukset tulevat jos ovat tullakseen. Tommonen pakonomainen hakeminen vain on ahdistavaa.

• flowersreally
        Virtuaalielämä kirjoitti:

Mahtollisesti Antti tarkoittaa täydellisillä naisilla, niitä naisia jotka deitti-ilmoituksessa korostavat omia aikaansaannoksiaan, omaa itsenäisyyttään ja kuinka kiireistä ja täydellistä heidän elämä on.

Vilpitön toteamus, että pidän elämästäni myös tällä hetkellä sinkkuna on hiton hyvä juttu. Itsenäisyyden korostaminen on turn off yhtälailla kuin se pelastettavaksi asettautuminen.

Mahtollisesti.

Onkohan Antti analysoinut kirjassa myös vaimonsa?

Taas pitäisi ostaa kirja uteliaisuuden tyydyttämiseksi.

Mitäköhän hänen vaimonsa tuumaisi sun ideasta?

Eikä ehjää tarvitsekaan korjata. Bonukset tulevat jos ovat tullakseen. Tommonen pakonomainen hakeminen vain on ahdistavaa.

Ai että sitkeys palkittiin ja 201. oli semmoinen, jota ei lokeroitu tai oli jonkin lokeron parhaimmistoa. Aika negariivisilta nuo arviot kuulostavat ja tuossa on kuitenkin kyseessä se poppoo jonka kanssa on oltu treffeillä. Ehkä mä vaan olen kateellinen, koska tiedän että 200 treffien järkkäämiseen olisi mennyt vuosikymmeniä. Toiset vaan osaa.

• Nimimerkkixxw

Anttihan vain heittää vanhaa läppää, jota netissä pyörinyt vuosikaudet. Eikä siinä mitään, läpänheittäjiä maailmaan mahtuu. Vinkkejä tuskin kannattaa kysellä henkilöltä, joka ei tuonkaan jälkeen ole lopulta löytänyt mitään pysyvää parisuhdetta (?).

Itse olen täysin kokematon nettitreffeistä, yksi treffi ja sen miehen kanssa mennään nyt toista kymmentä. Olin varmaan tuo blanko-kategorian nainen - lähinnä juurikin siksi, että kokematon (luojan kiitos - se nyt vielä, että olisi alkanut stressaamaan ilmoituksesta) ja kokeiluheittona - keskustelut IRL-puolelle ja sähköpostiin.

.. Jotenkin "huvittava" ja SurkuHupaisa kommentti, kun ottaa huomioon Suomen KärkiTilan BonoBoLandiana.. ;P

#AukonTäyttö

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Ai että sitkeys palkittiin ja 201. oli semmoinen, jota ei lokeroitu tai oli jonkin lokeron parhaimmistoa. Aika negariivisilta nuo arviot kuulostavat ja tuossa on kuitenkin kyseessä se poppoo jonka kanssa on oltu treffeillä. Ehkä mä vaan olen kateellinen, koska tiedän että 200 treffien järkkäämiseen olisi mennyt vuosikymmeniä. Toiset vaan osaa.

Eikös Antti ollut kehittänyt nuo kategoriat ”tuhansiin” selaamiinsa deitti-ilmoihin pohjautuen?

Mun mielestä kaikki persoonallisuustestit yms psykologin tai muun ns asiantuntijan tekemät haastattelut vaikkapa työhaastatteluissa voisi korvata lukemalla hakijan deitti-ilmoitus.

• flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Jotenkin "huvittava" ja SurkuHupaisa kommentti, kun ottaa huomioon Suomen KärkiTilan BonoBoLandiana.. ;P

#AukonTäyttö

No minkäs mä Suomen urosbonobojen käytökselle mitään voin?

• flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

#SattuikoTotuus

.. Miten tuo asia liittyy NaarasBonoBojen AukonTäyttöTarpeisiin?.. ;P

#Itsekkyys&ItsePetos

• flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Miten tuo asia liittyy NaarasBonoBojen AukonTäyttöTarpeisiin?.. ;P

#Itsekkyys&ItsePetos

Kuka tässä naisista on puhunut?

Eikös Antti ollut kehittänyt nuo kategoriat ”tuhansiin” selaamiinsa deitti-ilmoihin pohjautuen?

Mun mielestä kaikki persoonallisuustestit yms psykologin tai muun ns asiantuntijan tekemät haastattelut vaikkapa työhaastatteluissa voisi korvata lukemalla hakijan deitti-ilmoitus.

Jos 200 treffit pitää paikkansa, niin ilmoja varmaan on tosiaan luettu moninkertainen määrä. Mä olen lukenut satoja, mikä ei sinänsä ole ollut paha rasti. Paha sanoa miten paljon kokemuksen myötä oppisi ennustamaan ilmoituksesta persoonaa ilmoituksen takana. Etenkin jonkin blanko-ilmoituksen taustalla nyt voi olla melkein mitä vaan.

Voisin suositella "Smack the Pony"-sarjan "dating agency videos"-klippejä lämmittelyksi ennen kuin alkaa kirjoittamaan tai lukemaan ilmoituksia.

Kuka tässä naisista on puhunut?

.. Juuri tuollaisia (monet) Naiset Aina On.. ;D

#Naiset

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Jos 200 treffit pitää paikkansa, niin ilmoja varmaan on tosiaan luettu moninkertainen määrä. Mä olen lukenut satoja, mikä ei sinänsä ole ollut paha rasti. Paha sanoa miten paljon kokemuksen myötä oppisi ennustamaan ilmoituksesta persoonaa ilmoituksen takana. Etenkin jonkin blanko-ilmoituksen taustalla nyt voi olla melkein mitä vaan.

Voisin suositella "Smack the Pony"-sarjan "dating agency videos"-klippejä lämmittelyksi ennen kuin alkaa kirjoittamaan tai lukemaan ilmoituksia.

Kiitos suosituksesta, kertakaikkiaan viihdyttävää katsottavaa. Niistä mitä katsoin, tämä oli mielestäni yksi parhaista:

https://www.youtube.com/watch?v=W7ZrBCY9ipI

Kiitos suosituksesta, kertakaikkiaan viihdyttävää katsottavaa. Niistä mitä katsoin, tämä oli mielestäni yksi parhaista:

https://www.youtube.com/watch?v=W7ZrBCY9ipI

Eipä ne vaatimukset kaikissa niin tarkasti yksilöityjä ole:
        https://www.youtube.com/watch?v=DtbRToobjK0&t=6m13s

Mutta tässä "English as a foreign language"-jutussa on pointtinsa. Natiivien puhetta saati sen nyansseja kun on joskus vaikea rallienglannilla ymmärtää:
        https://www.youtube.com/watch?v=3iJ9gnt7wNo

• flowersreally

• mklbgflrt
        flowersreally kirjoitti:

Löytyyköhän vastaavia deitti-ilmoja mieskoomikoiden tekeminä?

Tuskin, koska se ei olisi koomista. Miehillä ei yleensä ole noin kovia vaatimuksia naisille, joten niihin olisi vaikea samaistua.

• Aika "Herra 47" tyyppisiä ne viritelmät taitaa olla. "Kottaraiset riviin, niin ruvetaan raakkaamaan! Ikähaarukka 18-20-40-60...."

Ja sitten muistui mieleen Ihmebantun "15 askelta naisen sydämeen" joka vähän muistaakseni sivuaa aihetta.

• flowersreally
        mklbgflrt kirjoitti:

Tuskin, koska se ei olisi koomista. Miehillä ei yleensä ole noin kovia vaatimuksia naisille, joten niihin olisi vaikea samaistua.

Tai sitten miehillä ei ole toi itseironia oikein hanskassa.

• mklbgflrt
        flowersreally kirjoitti:

Tai sitten miehillä ei ole toi itseironia oikein hanskassa.

Smack the Pony on brittisarja, ja britit sukupuoleen katsomatta ovat aika itseironisia. Mutta itseironian on kohdistuttava sellaisiin asioihin joilla on jotain todellisuuspohjaa, muuten se ei toimi.

• flowersreally
        mklbgflrt kirjoitti:

Smack the Pony on brittisarja, ja britit sukupuoleen katsomatta ovat aika itseironisia. Mutta itseironian on kohdistuttava sellaisiin asioihin joilla on jotain todellisuuspohjaa, muuten se ei toimi.

Olet siis sitä mieltä että miehistä ei olisi löydettävissä nettideittikarikatyyrejä kuten noissa smack the pony -klipeissä on tehty?

• mklbgflrt
        flowersreally kirjoitti:

Olet siis sitä mieltä että miehistä ei olisi löydettävissä nettideittikarikatyyrejä kuten noissa smack the pony -klipeissä on tehty?

Jos on (löydettävissä) niin en ole kuullut. Lisäksi en usko että ne olisivat hauskoja. Miesten vaatimuksista naisille ei ole revittävissä kummoista huumoria: "Haluamallani naisella on oltava hyvä naama ja hyvä perse." Ketä naurattaa?

Miesten naurettavuus (eli se itseironian ehtymätön lähde) löytyy ihan muista asioista kun nettideittikuvioista.

• Totuus-

Naiset on siis aivan erilaisia mitä antavat ymmärtää. Eivät ole täydellisiä vaan virheellisiä mutta miehen pitää olla täydelinen eikä virheitä sallita koska muuten naista ei kiinnosta. 200 naisen joukosta antti ei löytänyt kumppania koska ulkonäkö on kemia ja naiset on todella nirsoja ja pinnallisia eikä antti saanut naista koska antti ei ollut top 10 mies.

• Nainen39vee

Jaa. Itse asiassa jossain aiemmassa haastattelussa hän kertoi löytäneensä kumppanin. Ja kyllähän noista hänen kirjoittamistaan luonnehdinnoista käy ilmi, että ei hänellekään ilmeisesti "kelvannut" monikaan ominaisuus. Eikä tietysti tarvitsekaan kelvata.

Palstalla ajatellaan aina, että on pinnallista, jos kuka tahansa ei kelpaa, mikä on mielenkiintoinen näkemys. Mutta ehkä, jos teillä joskus on jonkun kanssa kemiaa ihan oikeasti, opitte tajuamaan sen, mitä se kemia oikeasti tarkoittaa - ja sen jälkeen ymmärrätte myös, miksi kemian puuttuminen ei houkuta aloittamaan suhdetta.

• hienoahienoa
        Nainen39vee kirjoitti:

Jaa. Itse asiassa jossain aiemmassa haastattelussa hän kertoi löytäneensä kumppanin. Ja kyllähän noista hänen kirjoittamistaan luonnehdinnoista käy ilmi, että ei hänellekään ilmeisesti "kelvannut" monikaan ominaisuus. Eikä tietysti tarvitsekaan kelvata.

Palstalla ajatellaan aina, että on pinnallista, jos kuka tahansa ei kelpaa, mikä on mielenkiintoinen näkemys. Mutta ehkä, jos teillä joskus on jonkun kanssa kemiaa ihan oikeasti, opitte tajuamaan sen, mitä se kemia oikeasti tarkoittaa - ja sen jälkeen ymmärrätte myös, miksi kemian puuttuminen ei houkuta aloittamaan suhdetta.

"on pinnallista, jos kuka tahansa ei kelpaa"
        Oikeasti: Kun vain 20% miesparhaimmisto kelpaa. Niin onhan se pinnallista.

• SFFreud
        Nainen39vee kirjoitti:

On monia neurologisia syitä, miksi kemiaa ei pysty kokemaan. Yksi on neuroepätyypillisyys eli aspergerius, jolloin tunne-elämä ei ole samalla tavalla olemassa kuin neurotyypillisillä. Toinen kemian eli ihastumisen kokemusta estävä asia on SSRI-lääkitys, joka tasaa mieltä niin ettei vahvaa ihastumisen tunnetta synny.

Epäilen ätmeillä yleisenä ensin mainittua, etenkin niillä, jotka tuntevat suurta viehtymystä maailman teoreettiseen selittämiseen.

• mklbgflrt
        SFFreud kirjoitti:

On monia neurologisia syitä, miksi kemiaa ei pysty kokemaan. Yksi on neuroepätyypillisyys eli aspergerius, jolloin tunne-elämä ei ole samalla tavalla olemassa kuin neurotyypillisillä. Toinen kemian eli ihastumisen kokemusta estävä asia on SSRI-lääkitys, joka tasaa mieltä niin ettei vahvaa ihastumisen tunnetta synny.

Epäilen ätmeillä yleisenä ensin mainittua, etenkin niillä, jotka tuntevat suurta viehtymystä maailman teoreettiseen selittämiseen.

Kolmas on että kemiaa ei pysty kokemaan koska sitä ei ole. Naiset eivät suinkaan ole kiinnostuneita kaikista miestyypeistä, ja ätmeillä on aika vähän tarjottavanaan, joten todennäköisintä on, että nainen ei tunne kemiaa ätmiä kohtaan. Siihen ei tarvita mitään autismin kirjoa tai pyskoaktiivisia lääkkeitä.

• Pillujen--asiantuntija
        Nainen39vee kirjoitti:

Ehkä antilla kävi tuuri ja löysi naisen jolle kelpaa vaatimattomampi elämä tavis miehen kanssa. Varmaan olisi antti kelpuuttanut moniakin niistä naisista mutta nainen oli se joka antoi pakit.

• bnnm
        SFFreud kirjoitti:

Väitteesi koskien asperger-piirteisiä on täyttä huuhaata. Kyllä heillä on keskimäärin samanlainen tunne-elämä kuin "tyypillisillä". Sen sijaan tunteiden ilmaisu tai toisten tunteiden lukeminen voi olla heillä haasteellisempaa.

• retyurotewru
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Ehkä antilla kävi tuuri ja löysi naisen jolle kelpaa vaatimattomampi elämä tavis miehen kanssa. Varmaan olisi antti kelpuuttanut moniakin niistä naisista mutta nainen oli se joka antoi pakit.

Kuka tavismies pääsee elämässään edes treffeille 200 naisen kanssa? Onko mitään käsitystä kuinka montaa naista tavismiehen pitäisi esim. nettitreffien tai Tinderin kautta edes lähestyä että pääsisi 200 treffeille?

Tuohon meni 7 vuotta, mikä tarkoittaan noin 28 treffiä vuodessa. Kuinka moni tavismies pääsee edes 28 treffeille vuodessa?

• SFFreud

Naiset onkin turvallisinta kohdata näin lehtijuttuun pureksittuna teoriana. Tässä on moninkertaista turvaa, ensin se teoreettisuus, jonka joku muu on jo pureskellut, ei tarvitse edes itse miettiä. Eihän ätmillä toki mitään omaa mietittävää olisikaan. Eikä tuokaan analyysi kovin syvälliseen ihmistuntemukseen tai inhimillisyyden ymmärtämiseen perustu. Enemmänkin oman egon pönkitykseen. Lisäturvaa tuokin se ylimielinen asenne. Katsokaapas, kuinka typeriä muut ovat, siinä itse näyttää taas vähän paremmalta. Vaan mikäs siinä, samaahan tämä lähes koko palstailu on. Aitojen pystytystä aitojen kohtaamisten sijaan.

Silti, ei ole lainkana hämmästyttävää, että juuri Harmaaritari meille tämän teorian valon tarjoaa.

• mklbgflrt

Tuo Anttihan ei suinkaan kohdannut noita naisia lehtijutun kautta, vaan ihan tosielämässä, ja lopputulos on silti tuo. Ehkäpä herra Freudinkin pitäisi ihan henkilökohtaisesti käydä tarkistamassa onko kuu todellakin eloton kiviplaneetta eikä suinkaan juustoa, ennemmin kun lukea asiasta kirjoista tai lehdistä?

• 4gtrh56yjghgb

Ainoa keino millä ätmi pystyy seurustelumielessä naisia kohtaamaan on lehtijuttu, koska ätmit eivät ole yhtä hyvän näköisiä kuin tuo helsinkiläinen Antti.

• flgkuuu
        4gtrh56yjghgb kirjoitti:

Ainoa keino millä ätmi pystyy seurustelumielessä naisia kohtaamaan on lehtijuttu, koska ätmit eivät ole yhtä hyvän näköisiä kuin tuo helsinkiläinen Antti.

Kasvata sinäkin parta niin saat kaksoisleukasi piiloon kuten Anttikin on tehnyt, heti näyttää paremmalta.

• 4gtrh56yjghgb
        flgkuuu kirjoitti:

Kasvata sinäkin parta niin saat kaksoisleukasi piiloon kuten Anttikin on tehnyt, heti näyttää paremmalta.

En voisi kasvattaa tuollaista partaa vaikka haluaisin.

Joskus olen yrittänyt kasvattaa sellaista partaa mihin pystyn, mutta ei sekään hyvältä näyttänyt.

• Pillujen--asiantuntija

Jutusta voi päätellä vain yhden asian. Naiset sarjadeittailee eikä kukaan mies kelpaa. Axl smith kelpaisi naisille heti koska status ja raha. Jos antti ei saa naista 200 naisen joukosta niin ne antin tapailemat naiset tapailee varmaan 1000 miehen kanssa. Ulkonäkö ei vaaan miehillä riitä tavis rumille naisille.

• Manimanii

Akseli on keskenkasvuinen reppana. Rahat voisin siltä huijata. Akselin status ei kiinnosta .

• Kiltti-ja-Kunnollinen
        Manimanii kirjoitti:

Akseli on keskenkasvuinen reppana. Rahat voisin siltä huijata. Akselin status ei kiinnosta .

Saisit toki rahaa siltä sen jälkeen kun se olisi paneskellut sinua koska naiset on maksullisia.

• haapuilevamies

Iha sairas tyyppi, käy treffeillä analysoidakseen ihmisiä niinku he eivät olis yksilöitä vaan osa massa.

• 13d123d1231d3

Antin kaltaiset ihmiset pilaa maailmasta kaiken spontaaniuden ja aitouden. Suosittelen Antille itsemurhaa.

• mklbgflrt

Ihmiset ovat osa massaa. Individualistit kuvittelevat että jokainen on yksilö, mutta se ei muuta sitä että ihminen on silti laumaeläin ja siten hänen käyttäytymisensäkin on laumaeläimen käyttäytymistä.

• lumput.kumoon
        13d123d1231d3 kirjoitti:

Antin kaltaiset ihmiset pilaa maailmasta kaiken spontaaniuden ja aitouden. Suosittelen Antille itsemurhaa.

Niin, heti kun joku (ja tässä tapauksessa antti) alkaa tuoda julki tuota naisten narsissimia niin heti ollaan jo teloittamassa ko. henkilöä, koska eihän se nyt sovi että kukaan alkaa julkituomaan vaiettuja tosiasioita. Puhumattakaan että ne on vuosien "tutkimustyön" tuloksia ja näin ollen täysin paikkaansa pitäviä ja valideja. Horoilta loppuu samassa yhteydessä argumentit omalle kannalleen joten otetaan heti teloitus-kortti esiin ja aletaan sitä heiluttelemaan. Totuuden puhuja PITÄÄ SAADA VAIENNETTUA JA ÄKKIÄ ! Siinä on suomi-luuskien ajatusmalli.

• Nainen39vee
        lumput.kumoon kirjoitti:

Niin, heti kun joku (ja tässä tapauksessa antti) alkaa tuoda julki tuota naisten narsissimia niin heti ollaan jo teloittamassa ko. henkilöä, koska eihän se nyt sovi että kukaan alkaa julkituomaan vaiettuja tosiasioita. Puhumattakaan että ne on vuosien "tutkimustyön" tuloksia ja näin ollen täysin paikkaansa pitäviä ja valideja. Horoilta loppuu samassa yhteydessä argumentit omalle kannalleen joten otetaan heti teloitus-kortti esiin ja aletaan sitä heiluttelemaan. Totuuden puhuja PITÄÄ SAADA VAIENNETTUA JA ÄKKIÄ ! Siinä on suomi-luuskien ajatusmalli.

Eivät nuo ilmoitukset narsismista kerro, vaan siitä, että kovin moni ei ole kauhean hyvä tai omaperäinen kirjallisessa ilmaisussa. Sama koskee miehiä, mutta heidän ilmoituksiaan ei nyt tässä analysoitu.

• löytyyvaikkamitä

En lukenut mutta olen analysoinut myös nettimiehiä.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Antti totesi että naiset valehtelee lähes kaikesta. Kunnollinen mies tarkoittaa että nainen haluaa jännämiehen. Tavis mies on naiselle komea pitkä mies.

• 00004

Eihän ne valehtele vaan haluaisivat sitä ja tätä ensisijaisesti mutta vähempikin todellisuudessa riittäisi.

• eijatkoon
        00004 kirjoitti:

Eihän ne valehtele vaan haluaisivat sitä ja tätä ensisijaisesti mutta vähempikin todellisuudessa riittäisi.

Tyytymissuhteisiin ei miehen kannata lähteä. Siinä käy vain miehelle huonosti tai hyvin huonosti.

• Totuus-

Naiset analysoi miehiä ihan yhtä paljon tai enemmänkin. Ruma mies on automaattisesti paska jännämies.

• Normaalinainen-

Jos antin näköinen pääsee 200 naisen kanssa treffeille niin haluaisin tietää minkä näköisiä palstan ätmit on kun eivät ole koskaan päässeet treffeille?

• gfdhfd5t54gf

No ihan perseestä olevan näköisiä, jos sinun mielestäsi tuo Antti ei ole ollenkaan hyvän näköinen.

• Olen täysin samaa mieltä

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä

Kumman kanssa? Normaalinaisen vain minun?

• gfdhfd5t54gf kirjoitti:

Kumman kanssa? Normaalinaisen vain minun?

Tietenkin normaalinaisen.
        Kyllä tuntuu että miehille on kysyntää kun 200 naista käyty läpitte.ongelma enemmän tuntuu olevan jos on liian syrjässä.

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Tietenkin normaalinaisen.
        Kyllä tuntuu että miehille on kysyntää kun 200 naista käyty läpitte.ongelma enemmän tuntuu olevan jos on liian syrjässä.

Miten niin tietenkin, ethän sinä ole nähnyt juuri kenenkään palstamiehen kuvaa kuten en minäkään! Usko huviksesi että kyllä, todellakin tuo Antti on paremman näköinen kun suurin osa palstamiehistä, koska Antti on selvästi keskimääräistä paremman näköinen.

Tässä toinen kuva samasta Antista: http://www.lukukeskus.fi/kirjailijavierailut/kirjailijat/kivimaki-antti/

Miten niin tietenkin, ethän sinä ole nähnyt juuri kenenkään palstamiehen kuvaa kuten en minäkään! Usko huviksesi että kyllä, todellakin tuo Antti on paremman näköinen kun suurin osa palstamiehistä, koska Antti on selvästi keskimääräistä paremman näköinen.

Tässä toinen kuva samasta Antista: http://www.lukukeskus.fi/kirjailijavierailut/kirjailijat/kivimaki-antti/

Niih,Eihän kukaan minulle kuvia pistä. Tuollaista miestä en uskaltaisi edes lähestyä ja äitini taas menisi ja lähestyisi varmasti.
        Hulluja puhut liian hyvältä ei saa näyttää sellainen mies viedään käsistä eikä näytä edes pysyvän siinä 200 naisessaan, luuletko ettei 200 naista laske rimaa kun tollainen mies höynäyttää?

Hirveätä kun säikähdin täysin tota kuvaa sieluuhan, tollanen mies menee. Jos edes on sama mies.

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Niih,Eihän kukaan minulle kuvia pistä. Tuollaista miestä en uskaltaisi edes lähestyä ja äitini taas menisi ja lähestyisi varmasti.
        Hulluja puhut liian hyvältä ei saa näyttää sellainen mies viedään käsistä eikä näytä edes pysyvän siinä 200 naisessaan, luuletko ettei 200 naista laske rimaa kun tollainen mies höynäyttää?

Ei ole liian hyvännäköinen, siksi ei ole käsistä vietykään. Mutta jos et ole riittävän hyvän näköinen, et ikinä edes pääse 200 treffeille. Ulkonäköä pitää siis olla että pääset treffeille, mutta sen jälkeen (ja VASTA sen jälkeen) punnitaan minkä arvoinen mies olisi seurustelukumppanina. Kukaan nainen EI HALUA miestä joka ei miellytä omaa silmää.

Ja miten tässä muka Antti olisi ketään ketään höynäyttänyt, tarina ei kerro, kuinka monta kertaa nimenomaan Antti ei ole kelvannutkaan sille naiselle.

• Joo kyllä tosiasia on että Antille ole kelvannut näkyyhän se kritiikissä ja naisten määrissä.

Ei ole liian hyvännäköinen, siksi ei ole käsistä vietykään. Mutta jos et ole riittävän hyvän näköinen, et ikinä edes pääse 200 treffeille. Ulkonäköä pitää siis olla että pääset treffeille, mutta sen jälkeen (ja VASTA sen jälkeen) punnitaan minkä arvoinen mies olisi seurustelukumppanina. Kukaan nainen EI HALUA miestä joka ei miellytä omaa silmää.

Ja miten tässä muka Antti olisi ketään ketään höynäyttänyt, tarina ei kerro, kuinka monta kertaa nimenomaan Antti ei ole kelvannutkaan sille naiselle.

Toistan tosi asia on että Antti höynäyttää.

Antti ei nimenomaan ole pysähtynyt koti-elämää se ei ole havitellut.

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Toistan tosi asia on että Antti höynäyttää.

No sitten Antti höynäyttää, sitten Antille ei ole kelvannut ja Antti ei ole pysähtynyt, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että siitä huolimatta Antti on riittävän hyvännäköinen päästäkseen lähes 30 treffeille joka vuosi kun useimmat miehet pääsevät vain muutaman kerran.

Enkä usko että kukaan noista 200 naisesta on laskenut rimaa Antin treffaamisen seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin.

No sitten Antti höynäyttää, sitten Antille ei ole kelvannut ja Antti ei ole pysähtynyt, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että siitä huolimatta Antti on riittävän hyvännäköinen päästäkseen lähes 30 treffeille joka vuosi kun useimmat miehet pääsevät vain muutaman kerran.

Enkä usko että kukaan noista 200 naisesta on laskenut rimaa Antin treffaamisen seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin.

En usko ettei miehille löydy naisia.
        Oon nähnyt vaikka minkälaista paria ettei se ulkonäkö ole kuin muuri minkä yli mentävä.

Saihan minäkin ukkoseni kaljuna kun mua ei huolittu ja vedin päänkaljuksi ja ajattelin ryhtyväni lesboksi.

Jos itse en kelpaan jätetään sanoin "liian hyvää ollakseen totta” eläköön yksinää. Minua ei tarvitse kiusata minäkin rypistyn ja oon rypistynyt Ja jos lasten kanssa elämä ei kiinnosta suksikoon muualle ettei tarvitse pilata elämääni.

En todellakaan ole kierto pysti jota kadutaan jälkeen päin. Joten minä ainakin tiedän tasoni.

Joka jätetään osaa paremmin katsoa tunteita muiden takia.
        Minusta se ei ole koskaan ollut kiinni,ne muut olivat vai sellaisia ettei perhe-elämä kiinnostanut.

Kultaseni ei jätä enää opiskelun takia edes perhettään eri kuntaan asuun 5vuodeksi vaikka taas itse puhun että lapsien takia se on parempi. Mielummin hän luopuu opiskeluhaaveista tiettyyn paikkaan pyrkiä mutta sitä en taas anna hänen tehdä joten muutamme kaikki sit opiskelun perässä.

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Joka jätetään osaa paremmin katsoa tunteita muiden takia.
        Minusta se ei ole koskaan ollut kiinni,ne muut olivat vai sellaisia ettei perhe-elämä kiinnostanut.

Kultaseni ei jätä enää opiskelun takia edes perhettään eri kuntaan asuun 5vuodeksi vaikka taas itse puhun että lapsien takia se on parempi. Mielummin hän luopuu opiskeluhaaveista tiettyyn paikkaan pyrkiä mutta sitä en taas anna hänen tehdä joten muutamme kaikki sit opiskelun perässä.

Mutta eihän "osaa paremmin katsoa tunteita muiden takia" ja "laskea rimaa" ole ollenkaan sama asia, toisin kun riman nostaminen. Se mikä aiemmin ei ollut kriteeri, onkin nyt kriteeri, ilman että mitään on poistettu -> rimaa on nostettu, ei laskettu.

• Minulla ei rima ole noussut kertaakaan olemattomiin. Miehet sen sijaan katsovat rimaa.
        Kuin miten minun pitäisi pukeutua. Olla vaan tavara jokin koriste. Liian laiha ei saa olla muuten sanotaan luuviuluksi ja jos on ylipainoa siitäkin julkisesti sanotaan” tuu sitten kun oot laihtunut”,ihan kuin heitä varten pukeudun ja varsikin kun en ole edes niiden seurassa tai kun huudellaan tuu naimisiin . Ulkonäkökriteeri on enemmän miesten kuin naisten ilman somea olen saanut yhtä ilkeää kommenttia täällä kuin irlissä

Kyllä tietyn tasoiset miehet on ylimielisiä ja sen vuoksi en tykkää sosiaalisesta kanssa käymisestä.
        Naisia luokitellaan lihaksi.

Mutta eihän "osaa paremmin katsoa tunteita muiden takia" ja "laskea rimaa" ole ollenkaan sama asia, toisin kun riman nostaminen. Se mikä aiemmin ei ollut kriteeri, onkin nyt kriteeri, ilman että mitään on poistettu -> rimaa on nostettu, ei laskettu.

Hassua vappuna pukeuduin seuraavan kerran mieheksi etten näyttänyt liian naiselta ja sain rauhassa mennä 🤣

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Minulla ei rima ole noussut kertaakaan olemattomiin. Miehet sen sijaan katsovat rimaa.
        Kuin miten minun pitäisi pukeutua. Olla vaan tavara jokin koriste. Liian laiha ei saa olla muuten sanotaan luuviuluksi ja jos on ylipainoa siitäkin julkisesti sanotaan” tuu sitten kun oot laihtunut”,ihan kuin heitä varten pukeudun ja varsikin kun en ole edes niiden seurassa tai kun huudellaan tuu naimisiin . Ulkonäkökriteeri on enemmän miesten kuin naisten ilman somea olen saanut yhtä ilkeää kommenttia täällä kuin irlissä

Kyllä tietyn tasoiset miehet on ylimielisiä ja sen vuoksi en tykkää sosiaalisesta kanssa käymisestä.
        Naisia luokitellaan lihaksi.

Itsensä tarkkailu on huono tutkimusmenetelmä. Vaikka sinä toimisitkin kuten sanot, se ei millään tapaa tarkota sitä, että naiset yleisesti ottaen toimisivat samoin, tai miehetkään.

Jos ei saa treffejä lainkaan, niin silloin moni saattaa laskea rimaa, laajentaa vaikka ikähaarukkaa vähän vanhempaan tai nuorempaan tai jotain muuta.

Mutta jos treffejä saa, mutta ne osoittautuvat huonoksi, ei monikaan ajattele "ehkä vaadin liikaa, pitääpä olla suuripiirteisempi", vaan "haluan välttää tällaiset epäonnistumiset jatkossa, joten en enää tapaa tällaisia tyyppejä".

Kyllä opin jo nopeasti ulkonäkö kriteerin naisia kohtaan tarvinut kuin näyttää naiselta ja jos tuolta aletaan katsoo.

miehille nousen kiilto silmille ja törkypuheet mikään ei ole hyvin.
        En tiedä ulkonäköäni en koskaan huomioinut vasta miesten takia kun ne on ihan ilkeitä.

Ei sen vuoksi kiinnosta miehet/pojat ja taas vuorostani oon tarkempi muiden tunteista.

Kerro mikä siinä on että naisten ulkonäköä huutelee tuikituntemattomat ja mikä siinä ulkonäöstä tekee minun kohdallani suurta että erikseen minulle pitää sanoa. Ei minä muutenkaan kuin juossut karkuun.

Itsensä tarkkailu on huono tutkimusmenetelmä. Vaikka sinä toimisitkin kuten sanot, se ei millään tapaa tarkota sitä, että naiset yleisesti ottaen toimisivat samoin, tai miehetkään.

Jos ei saa treffejä lainkaan, niin silloin moni saattaa laskea rimaa, laajentaa vaikka ikähaarukkaa vähän vanhempaan tai nuorempaan tai jotain muuta.

Mutta jos treffejä saa, mutta ne osoittautuvat huonoksi, ei monikaan ajattele "ehkä vaadin liikaa, pitääpä olla suuripiirteisempi", vaan "haluan välttää tällaiset epäonnistumiset jatkossa, joten en enää tapaa tällaisia tyyppejä".

Miehet /pojat ovat niin ilkeitä ettei niitä voi lähestyä enkä ihmettele että naiset näyttää miehiltä peräti.
        Ei minun naiskasvu vaiheessa edes siihen ikään päässyt että korkkareita olisin harjoitellut kun piti näyttää ihan jätkältä.

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä opin jo nopeasti ulkonäkö kriteerin naisia kohtaan tarvinut kuin näyttää naiselta ja jos tuolta aletaan katsoo.

miehille nousen kiilto silmille ja törkypuheet mikään ei ole hyvin.
        En tiedä ulkonäköäni en koskaan huomioinut vasta miesten takia kun ne on ihan ilkeitä.

Ei sen vuoksi kiinnosta miehet/pojat ja taas vuorostani oon tarkempi muiden tunteista.

Kerro mikä siinä on että naisten ulkonäköä huutelee tuikituntemattomat ja mikä siinä ulkonäöstä tekee minun kohdallani suurta että erikseen minulle pitää sanoa. Ei minä muutenkaan kuin juossut karkuun.

Nuo muut väittävät, että naisten ulkonäköön kohdistuvat huutelut on vallankäyttöä ja seksuaalista häirintää, itse en osaa sanoa kun en sitä harrasta.

Joka tapauksessa puhut nyt ihan eri asiasta kun minä.

Kyselin ukolta kuinka moni nainen on kiinnittänyt huomiota tai huudellut ulkonäöstä, totesi ei kukaan.
        Kyllä on jokin huonosti jos kuitenkin molemmat paljon liikkui kotoa pois ihmisten ilmoilla mutta sitä taas koulukiusannut pojat.

Nuo muut väittävät, että naisten ulkonäköön kohdistuvat huutelut on vallankäyttöä ja seksuaalista häirintää, itse en osaa sanoa kun en sitä harrasta.

Ei lopullisen pohdinnan jälkeen naiset eivät välitä miehen ulkonäöstä niin paljoa kuin miehet ja laskevat rimaa tunne tasot oltavat huippuluokkaa.

• Siis naiset laskevat rimaa

Miten puhuin eriasiasta

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Miten puhuin eriasiasta

En näe mitään yhteistä naisiin kohdistuvalla sanallisella ahdistelulla, seurustelukumppanille asetetun riman korkeudella ja sillä, että Antti on riittävän hyvännäköinen päästäkseen 200 treffeille naisen kanssa. Sorry.

En näe mitään yhteistä naisiin kohdistuvalla sanallisella ahdistelulla, seurustelukumppanille asetetun riman korkeudella ja sillä, että Antti on riittävän hyvännäköinen päästäkseen 200 treffeille naisen kanssa. Sorry.

Ulkonäkö ei ole millä pääsee vaan koko ominaisuus.

• gfdhfd5t54gf
        valtakunta kirjoitti:

Ulkonäkö ei ole millä pääsee vaan koko ominaisuus.

No ainakin tuo oli nyt selkeästi ilmaistu. Vaikka sinä itse toimisitkin kuten sanot, en ole silti samaa mieltä että kaikki muutkin naiset toimisivat noin, tai edes enemmistö.

No ainakin tuo oli nyt selkeästi ilmaistu. Vaikka sinä itse toimisitkin kuten sanot, en ole silti samaa mieltä että kaikki muutkin naiset toimisivat noin, tai edes enemmistö.

sun pitää teettää kysely😁
        Paljon näkee pareja,miksi toinen on huolinut sen toisen ja kyselyitä paljon näkyy , miksi?
        Minä annoin vastauksen kysymykseen, miksi sen toisen ulkonäkö ei merkkaa vaan luonne.

Mutta tosi asia on jos lähtee pintakiillolla etenee silloin vaaditaan myös toiselta sitä pintakiiltoa ja niitäkin ihmisiä on varmasti sen parisataa, oma luottamus omaa ulkonäköön ettei rypisty👍

Ulkonäössä pitää olla toista miellyttäviä piirteitä , ei tarvitse olla komia.

• gfdhfd5t54gf

Kumpikaan edellisistä kommenteista ei ole ristiriidassa minkään sen kanssa mitä olen edellä sanonut.

Sinä sanot:
        "Ulkonäössä pitää olla toista miellyttäviä piirteitä , ei tarvitse olla komia."

Minä sanoin:
        "Ulkonäköä pitää siis olla että pääset treffeille" ja "Kukaan nainen EI HALUA miestä joka ei miellytä omaa silmää."

Nämä ovat täsmälleen sama asia.

Sinä sanot:
        "Minä annoin vastauksen kysymykseen, miksi sen toisen ulkonäkö ei merkkaa vaan luonne."

Minä sanoin:
        "mutta sen jälkeen (ja VASTA sen jälkeen) punnitaan minkä arvoinen mies olisi seurustelukumppanina.

Nämäkin ovat täsmälleen sama asia.

Kumpikaan edellisistä kommenteista ei ole ristiriidassa minkään sen kanssa mitä olen edellä sanonut.

Sinä sanot:

Minä sanoin:
        "Ulkonäköä pitää siis olla että pääset treffeille" ja "Kukaan nainen EI HALUA miestä joka ei miellytä omaa silmää."

Sinä sanot:
        "Minä annoin vastauksen kysymykseen, miksi sen toisen ulkonäkö ei merkkaa vaan luonne."

Minä sanoin:
        "mutta sen jälkeen (ja VASTA sen jälkeen) punnitaan minkä arvoinen mies olisi seurustelukumppanina.

Voithan olla lumppu vaatteet sekä hampaat likaiset ja mustat silmänaluset että ehkä estetiikka hukassa,
        Kyllä sellainen epämäärästä ulkosta näkymä karkottaa ja luo kuvaa vammaisuudesta tai pummista
        Vaateet ovat myös miehille koruja.

Sinä sanot:

Minä sanoin:

Sinä sanot:

Minä sanoin:

Eli ei ollut samoja asioita mitenkään.
        Hygieenisyys on yksi tärkeimmistä kuin ymmärtää mitkä vaatteet sopii ja jos ne on retu perällä turha edes kiirehtiä iskemään.

Eli turha väittää minulle. Itsellesi voit valheita syöttää.

• Liika analysoiminen tappaa luovuuden. :)

• jtrwtjwtjwtjwtjt

Eipä ole kovinkaan uskottavaa tuon ätmin selitykset, nuo "analyysit" on todennäköisesti tehty nettideittien perusteella ihmisiä livenä näkemättä. Siinä kun ei ole ätminkäinen kelvannut on tehnyt "analyysiä" siitä mikä naisessa on ollut vikaa.

• Aikamoista kyökkipsykologiaa. Sanan "psykopatologia" käyttäminen omista mutuiluista viittaa selvästi Napoleon-kompleksiin.

• Hukkaan.mennyt.elämä

Antti pannut kaikki 200 naistansa? Siis oikea alfauros.
      Minä päässyt edes terffeille alle 10 naisen kanssa ja vain kahta pannut. Väljiksi olivat pantuja nekin. Toinen jätti minut kun alkoi impotenssi oireilemaan, toisen kanssa joskus vielä viestitellään.
      Ei tässä muuta, kaikki on menetetty. Tai eihän sitä ehtinyt ollakaan, vaikka joskus toisin kuvittelin. Hyvää jatkoa ja Helvetissä taas tavataan.

• qergergsgergasdgasdfg

No tuskinpa tuo on pannut elämässään 200 kertaa saati sitten 200 naista.

• Turha murehtia naisia on ollut ja tulee olemaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      1983
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      183
      1524
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      147
      1333
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      97
      1298
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1188
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      918
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      46
      859
    8. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      807
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      803
    10. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      126
      790
    Aihe