Paha maku suussa (flunssan aikana)

Täppynen

Mistä johtuu? Ja miksi se ei lähde pois purkan syönnillä fluoritableteilla? Millähän lähtisi?
Tekisi mieli juoda koko ajan mehua, muttei viitsi hampaiden takia... (Mulla on reikiä hampaissa joita en ole "ehtintyt" käydä paikkaamassa.)
Vesikin maistuu pahalle, vaikka pitäisi kai yrittää juoda riittävästi, muttei pysty. :(
Ruoka maistuu myös vähän oudolta, mutta sentään maistuu joltain.

Flunssaoireeni ovat:
- Nenä tukossa
- Yskää (satunnaisesti)
- Kurkku kiepä (vähän)
- Päänsärky!
En tiedä onko kuumetta, mittarista on paristot loppu.

1

1062

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkopippuri_yök

Jos kyseessä onkin tulehtunut hammas, mätää jossakin? Tai kurkkupaise? Tosin kipuja voisi olettaa olevan enemmän.

Mehut ovat haitallisia hampaille, mutta vielä haitallisempia verensokeritasoille. Eli parempi olisi olla niitä juomatta lainkaan. Jollet hampaista väliätä, niin itseni mielestä sokerittomat light-tuotteet ovat ok (niidenkin hapot vaurioittavat hampaita). Tosin makeutusaineet voivat jättää jälkimaun.

Fluoritabletteja ei pitäisi syödä annosteluohjetta enempää. Yleisesti tarvitseeko kukaan niitä? Fluoria on juomavedessä ja hammastahnassa. Fluori on liika-annoksena myrkkyä.

Jos olet käyttänyt jotain flunssalääkkeitä, niin niistäkin voi tulla sivumakuja. Itselläni joistakin suuvesistä jää todella epämiellyttävä jälkimaku.

Millainen jälkimaku on? Kun itselläni oli tulehtunut viisuri, oli maku valkopippuria muistuttava. Se kesti vielä kauan hampaan poiston jälkeenkin. Yleensä flunssa pikemminkin vie maut pois, en ole kuullut sen aiheuttavan virheellisiä makuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163