Viikon meetoo hetkesi?

Kaikysyäsaa

Mikä on viikon meetoo hetkesi naisen kanssa. Tunsiko nainen ahditusta kun puhuit naiselle?

17

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki varmaan ahdistuu kun puhuu kanssani täällä.

    • Ei tule mulle meetoita. Jos joku pahastuu, sanon anteeksi suoraan ja jatkan elämistä. Jos joku ei ymmärrä minun heittoja ja vetää itseensä, niin pahoittelen, koska en tarkoita mitään ilkeää.

      Hymyä vaan ja menoks. Kyllä rättiä saa vääntää jos sitä haluaa tehdä.

    • lurpahta

      Kuolasin seksikkäitä, puolta nuorempia, siistejä partaheppuja kaupungilla kahtena päivänä. Yksi taisi jopa vinkata silmää mulle. 😁

      • tuulessaulkona

        En usko, meni varmaan roska silmään.


      • lurpahta
        tuulessaulkona kirjoitti:

        En usko, meni varmaan roska silmään.

        Niin mäkin luulen. 😂
        Tosin olimme julkisessa liikennevälineessä, että ei siellä mikään ihan mahdoton huju käynyt... 😊


    • rumahcätmi

      Sanoin naiselle moi ja en saanut mitään vastausta, käänsi vaan katseen pois pän ja näytti siltä, että joutui pidättelemään oksennusta. Luultavasti aiheutin vakavaa ahdistusta hänelle.

    • dark-fearin-äiti

      Dark fearin viikon paras hetki oli kun se asioi kelassa hakemassa 9 euron päiväpalkkaa työstään jota tekee. Siibä se sitten katsoi kelan virkailijaa silmiin.

      • Pampulla.sasiin

        Jos mä olisin virkailija, niin iskisin sitä autistia kumivasaralla keskelle kaljua. Se olisi hyväksi opiksi idiootille.


    • Hmm, eipä ole semmosta tullut eteen. Olen kyllä istunut tällä viikolla kahden vieraan miehen kanssa autossakin, kolmen kanssa tehnyt yhteistyötä kylki melkein kyljessä. Mutta eip oo meetoot tullu mieleen, muutama hyvä vitsi tuli heitettyä kyllä. :D

      • HannaU

        Samantapaista täällä. Miestyöksvereiden kanssa yhdessä koneen ääressä jne. Asiallisia kaikki olleet, en ole huomannut että heitä ahdistaisi - eikä minuakaan.


    • Ätmi-sinkku

      Pyysin naista treffeille mutta sain pakit tietenkin koska se on ahdistelua pyytää treffeille.

      • enahdistu

        Niin. Kaikki ei halua treffeille. En minäkään.


    • ci329cs

      En tiedä. Saan luultavasti kuulla siitä vasta 10-20 vuoden päästä mediassa, jos olen kuuluisa. Jos en, niin luultavasti minua ei mainita nimeltä.

    • .. SiipiOtukset harvemmin aiheuttavat mitään Aitoja MeToo kokemuksia muille.. Toisin, kuin BonoBot ja NarsuMarsut.. ;D

    • Nainen flirttaili mun kanssa.. Kehui mun ulkoista habitusta..

      Pthyi eteläläinen ämmä. :D

      Metoo.

    • kyrpä

      Se oli tää miesten MeToo kampanja kun naiset ei enää ahdistele. Ne täytyy vetää siitä oikeuteen kaikki ja sitä rataa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe