Mikä on viikon meetoo hetkesi naisen kanssa. Tunsiko nainen ahditusta kun puhuit naiselle?
Viikon meetoo hetkesi?
17
498
Vastaukset
Kaikki varmaan ahdistuu kun puhuu kanssani täällä.
Ei tule mulle meetoita. Jos joku pahastuu, sanon anteeksi suoraan ja jatkan elämistä. Jos joku ei ymmärrä minun heittoja ja vetää itseensä, niin pahoittelen, koska en tarkoita mitään ilkeää.
Hymyä vaan ja menoks. Kyllä rättiä saa vääntää jos sitä haluaa tehdä.- lurpahta
Kuolasin seksikkäitä, puolta nuorempia, siistejä partaheppuja kaupungilla kahtena päivänä. Yksi taisi jopa vinkata silmää mulle. 😁
- tuulessaulkona
En usko, meni varmaan roska silmään.
- lurpahta
tuulessaulkona kirjoitti:
En usko, meni varmaan roska silmään.
Niin mäkin luulen. 😂
Tosin olimme julkisessa liikennevälineessä, että ei siellä mikään ihan mahdoton huju käynyt... 😊
- rumahcätmi
Sanoin naiselle moi ja en saanut mitään vastausta, käänsi vaan katseen pois pän ja näytti siltä, että joutui pidättelemään oksennusta. Luultavasti aiheutin vakavaa ahdistusta hänelle.
- dark-fearin-äiti
Dark fearin viikon paras hetki oli kun se asioi kelassa hakemassa 9 euron päiväpalkkaa työstään jota tekee. Siibä se sitten katsoi kelan virkailijaa silmiin.
- Pampulla.sasiin
Jos mä olisin virkailija, niin iskisin sitä autistia kumivasaralla keskelle kaljua. Se olisi hyväksi opiksi idiootille.
Hmm, eipä ole semmosta tullut eteen. Olen kyllä istunut tällä viikolla kahden vieraan miehen kanssa autossakin, kolmen kanssa tehnyt yhteistyötä kylki melkein kyljessä. Mutta eip oo meetoot tullu mieleen, muutama hyvä vitsi tuli heitettyä kyllä. :D
- HannaU
Samantapaista täällä. Miestyöksvereiden kanssa yhdessä koneen ääressä jne. Asiallisia kaikki olleet, en ole huomannut että heitä ahdistaisi - eikä minuakaan.
- Ätmi-sinkku
Pyysin naista treffeille mutta sain pakit tietenkin koska se on ahdistelua pyytää treffeille.
- enahdistu
Niin. Kaikki ei halua treffeille. En minäkään.
- ci329cs
En tiedä. Saan luultavasti kuulla siitä vasta 10-20 vuoden päästä mediassa, jos olen kuuluisa. Jos en, niin luultavasti minua ei mainita nimeltä.
.. SiipiOtukset harvemmin aiheuttavat mitään Aitoja MeToo kokemuksia muille.. Toisin, kuin BonoBot ja NarsuMarsut.. ;D
Nainen flirttaili mun kanssa.. Kehui mun ulkoista habitusta..
Pthyi eteläläinen ämmä. :D
Metoo.- kyrpä
Se oli tää miesten MeToo kampanja kun naiset ei enää ahdistele. Ne täytyy vetää siitä oikeuteen kaikki ja sitä rataa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790