Viikon meetoo hetkesi?

Kaikysyäsaa

Mikä on viikon meetoo hetkesi naisen kanssa. Tunsiko nainen ahditusta kun puhuit naiselle?

17

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki varmaan ahdistuu kun puhuu kanssani täällä.

• Ei tule mulle meetoita. Jos joku pahastuu, sanon anteeksi suoraan ja jatkan elämistä. Jos joku ei ymmärrä minun heittoja ja vetää itseensä, niin pahoittelen, koska en tarkoita mitään ilkeää.

Hymyä vaan ja menoks. Kyllä rättiä saa vääntää jos sitä haluaa tehdä.

• lurpahta

Kuolasin seksikkäitä, puolta nuorempia, siistejä partaheppuja kaupungilla kahtena päivänä. Yksi taisi jopa vinkata silmää mulle. 😁

• tuulessaulkona

En usko, meni varmaan roska silmään.

• lurpahta
        tuulessaulkona kirjoitti:

En usko, meni varmaan roska silmään.

Niin mäkin luulen. 😂
        Tosin olimme julkisessa liikennevälineessä, että ei siellä mikään ihan mahdoton huju käynyt... 😊

• rumahcätmi

Sanoin naiselle moi ja en saanut mitään vastausta, käänsi vaan katseen pois pän ja näytti siltä, että joutui pidättelemään oksennusta. Luultavasti aiheutin vakavaa ahdistusta hänelle.

• dark-fearin-äiti

Dark fearin viikon paras hetki oli kun se asioi kelassa hakemassa 9 euron päiväpalkkaa työstään jota tekee. Siibä se sitten katsoi kelan virkailijaa silmiin.

• Pampulla.sasiin

Jos mä olisin virkailija, niin iskisin sitä autistia kumivasaralla keskelle kaljua. Se olisi hyväksi opiksi idiootille.

• Hmm, eipä ole semmosta tullut eteen. Olen kyllä istunut tällä viikolla kahden vieraan miehen kanssa autossakin, kolmen kanssa tehnyt yhteistyötä kylki melkein kyljessä. Mutta eip oo meetoot tullu mieleen, muutama hyvä vitsi tuli heitettyä kyllä. :D

• HannaU

Samantapaista täällä. Miestyöksvereiden kanssa yhdessä koneen ääressä jne. Asiallisia kaikki olleet, en ole huomannut että heitä ahdistaisi - eikä minuakaan.

• Ätmi-sinkku

Pyysin naista treffeille mutta sain pakit tietenkin koska se on ahdistelua pyytää treffeille.

• enahdistu

Niin. Kaikki ei halua treffeille. En minäkään.

• ci329cs

En tiedä. Saan luultavasti kuulla siitä vasta 10-20 vuoden päästä mediassa, jos olen kuuluisa. Jos en, niin luultavasti minua ei mainita nimeltä.

• .. SiipiOtukset harvemmin aiheuttavat mitään Aitoja MeToo kokemuksia muille.. Toisin, kuin BonoBot ja NarsuMarsut.. ;D

• Nainen flirttaili mun kanssa.. Kehui mun ulkoista habitusta..

Pthyi eteläläinen ämmä. :D

Metoo.

• kyrpä

Se oli tää miesten MeToo kampanja kun naiset ei enää ahdistele. Ne täytyy vetää siitä oikeuteen kaikki ja sitä rataa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      329
      12639
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      55
      3652
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3244
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      131
      3042
    5. 103
      2988
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      51
      2838
    7. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      77
      2729
    8. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2644
    9. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      278
      2532
    10. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      42
      2378
    Aihe