Ja silti pääse Taivaaseen ?
Helppo vastata Kyllä ! Ei !
Galluppi saako syntiä harjoittaa ??
23
253
Vastaukset
Eikö Luther tämäkään tiennyt !!
Tä? Tähän voi silti vastata, että "kyllä".
Raamatussa eräs rikollista elämää elänyt pääsi jo paratiisiin, ja Raamatun mukaan synnit annetaan anteeksi. Eli syntien anteeksiantoa ei olisi, eikä Jeesusta, jos syntiä ei tehtäisi.
Jos rikkoo lakia, saa sakkoja, tai joutuu vankilaan.
Vaikka joku kristitty ei tekisikään lainrikkomuksia, niin joku voi tehdä kristitylle, varastaa, tai pahoinpidellä, tappaa tai ryöstää.
Kyllä silloin käännyttään lain puoleen oikeutta saamaan ja rangaistusta vaatimaan, vaikka muuten pidetään lakia kirouksen virkana, ja kerskutaan, ettei olla lain alla vaan armon alla.
Laki on näin oikeudenmukainen, se turvaa myös sen oikeudet, joka pitää sitä kirouksen virkana. Laki ei loukkannu ja sano, että hoida nyt omat asiasi ja anna anteeksi , mitä tänne tulet norkoilemaan, ota jeesus vastaan ja kärsi vahinkosi.- realiteettiä
Minä harrastan synnillisiä elämäntapojani . En kuitenkaan mene taivaaseen sit josku , en halua sillä kaik hyvät kamut ovat poissa sieltä .
- ex-hellari
Syntiä ei tietenkään saisi tehdä, mutta koska meistä jokainen sitä kuitenkin tekee ainoa apu on se että armo käy oikeudesta.
- eri.asiat
On eri asia tehdä syntiä kuin elää jatkuvassa synnissä edes pyrkimättä lopetaa sitä.
eri.asiat kirjoitti:
On eri asia tehdä syntiä kuin elää jatkuvassa synnissä edes pyrkimättä lopetaa sitä.
Eli pelastus tulee ilman Jeesuksen veristä kuolemaa. Kunhan on vaan tarpeeksi synnitön.
Siitä huolimatta paratiisissa on varkaan elämää elänyt mies.
Suurimman luokan synti tai raamatullisen lain rikkomus on tietysti, että Maa on saastunut asukkaitensa alla, eikä vain maa, vaan myös taivaskin.
Me emme siis varjelleet maata, vaan saastutimme vielä ilmankin , eikä sellaista armoa ole joka siitä pelastaa. Kyllä siitä seuraamukset tulee, ihan ansiomme mukaan. Toinen vaihtoehto on tietysti muuttaa elämäntyyliä ja lopettaa saastuttaminen.
"Viljelkää ja varjelkaa maata. "- Länsi-SuomiNoislam
Ei saa mutta pelastus on kiinni vanhurskaudesta.
"Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
6. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle. "
Jesaja- siitä_vaan
Onhan niitä jakeita Raamatussa. Mutta jos ei eläissään kivaa syntiä tee, harmittaa kuoleman hetkellä tekemättä jääneet jutut.
- PääsisinpäRepimäänSut
siitä_vaan kirjoitti:
Onhan niitä jakeita Raamatussa. Mutta jos ei eläissään kivaa syntiä tee, harmittaa kuoleman hetkellä tekemättä jääneet jutut.
Helvettiin moni joutuu.Kuvottava kommentti sulta.
Tekisi mun mieli repiä sut paloiksi? - ei_voi_mitään
Vituttaako totuus?
PääsisinpäRepimäänSut kirjoitti:
Helvettiin moni joutuu.Kuvottava kommentti sulta.
Tekisi mun mieli repiä sut paloiksi?Oletko kuullut Jeesuksesta? Hän tuli, jotta syntiä tehneet pelastuisivat.
torre12 kirjoitti:
Oletko kuullut Jeesuksesta? Hän tuli, jotta syntiä tehneet pelastuisivat.
Eli on ihan ok repiä toisia paloiksi.
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Eli on ihan ok repiä toisia paloiksi.
Mietin tuota itsekin. Sellainen uskonto, jossa noinkin voi tehdä, koska Jeesus.
Aika hyvä kommentti Torrelta !! Mahtoiko Luther seurata oikea Jeesus ? Mitä mieltä olette ?
Syntiä saa harjoittaa ihan vapaasti. Pitää vain katua tekojaan niin pääsee taivaaseen.
Hebr 10 : 26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.- Erkkipappi
Juu ei ja vaarin housut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944