Suoria vastauksia kiitos, kestän ne.

Tiedänolenpaha

Jos varattu nainen ottaa sinuun yhteyttä ja pidätte yhteyttä ns. kaverina kepeästi. Itse olisit sinkkumies niin milloin ajattelet, että naisen käytös viestii kiinnostuksesta sinua kohtaan?

Itse olen tilanteessa, että olen varattuna kiinnostunut eräästä miehestä enkä halua jättää tätä katsomatta. En pysty. Hänessä on niin paljon sellaista hyvää, jota en ole aiemmin tavannut.

Minua saa moralisoida, mutta tästä voi syntyä jotain kaunista ja kestävää. Vaikeuksista valoon. En uskonut minulle käyvän näin ja nyt en tiedä miten mies haluaisi minun itseäni ilmaisevan? Uskooko mies, että on olemassa mahdollisuus? Uskotteko johonkin kauniiseen ja suureen joka voi voittaa kaiken pahan. Tuleeko miehille se tunne?

17

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksilöitä

      Silloin kun nainen alkaa kertomaan luottamuksellisia asioita itsestä ja osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan utelemalla asioita, voi toki leikkisästi heittää jotain kaksmielistäkin herjaa? Luottamus/ toisen ymmärrys, sanaton viestintä "flirtti". Toinen jos tietää sinun statuksen niin, sen merkitystä jollain tavalla syytä tuoda julki, jos huomaat et tilanne lämpiää niin ehdotuksia peliin esim. jonkinlaista yhdessäoloa esim. harrastaen, jos toinen suostuvainen niin osoittaa jonkinlaista kiinnostusta sinua kohtaan?

      Nämä omia ajatuksia, en missään nimessä suosittele, enkä halua moralisoida, jos sinulla halua/ tarvetta. Minä miehenä uskon monenlaisiin mahdollisuuksiin, poikkeuksellisiin tilanteisiin, jotka voivat johtaa johonkin odottamattomaan? Kestävään, miksei jos homma toimii? Molemmat viihtyy.

    • miesilmanpäämäärää

      Kaikki on mahdollista, mikäli olette molemmat fiksuja terveitä aikuisia ihmisiä.

      En usko että kukaan alkaa sinua tuomitsemaan tunteista tai muustakaan, mitä se ikinä onkin.

      Uskon miehenä, että on jokin suurempi voima joka meitä kaikkia kuljettaa. Toiset sanovat sen olevan geenit, tunteet tai hormoonit, olen myös kuullut korkeammasta voimasta joka vain johdattaa tietyt henkilöt toistensa luo.

      Onnea etsintään, ehkä minäkin löydän vielä sen oikean.

    • Minusta sun tarvis puhua miehelle tuosta asiasta ihan suoraan. Onko miehen puolelta sua kohtaan minkälaista se kiinnostus? Miten hän kokee sinun parisuhdestatuksesi?

      Oletko hänelle kevyt flirtti, hetken huuma vai enemmän? Hän kaiketi tietää sinun olevan varattu?

    • sexyterapeuti

      Jos tapaatte face toface esm työpaikalla

      ujompii nainen alkaa pukeutumaan ja meikkaamaan sexykäämmin

      haisuvesien lisääminenkin on huomion tavoittelua

      ja tekee tikusta asiaa voidaxeen saada huomiosi

      Osoita huomiosi kehumalla uutta vaatetta/meikkiä

      Kun työkaveri nainen alkaa jutelemaan intiimeistä asioistansa

      Voi olla vain luottamusta, eikä tyrkkyä varsinkin, jos olet esimiesasemassa

      Empiirisestä kokemuxesta tiedän, että varattu nainen kutsuu kylään ja esittelee

      miehellensä ei ole merkki eroottisesta kiinnostuxesta, vaa vain pr toimintaa työasioissa

      Jos nainen koskettelee paljon, hän haluaa alitajuisesti kokeilla varmistaaxxeen, että olet totta

      Tällaista on todettu seuraamalla simpanssien sosiaalista käyttätymistä

      Ellet huomaa näitä merkkejä, meneekin "keikka ketuille"

      Kiinostunut nainen myös ottaa itse yhteyttä tikusta asiaa systeemillä

    • skeptikkokehissä

      "Uskotteko johonkin kauniiseen ja suureen joka voi voittaa kaiken pahan".
      Sinun tuleva "onnesi" sinkkumiehen kanssa siis pyyhkii pois nykyiselle kumppanillesi pettämisestä aiheutuvan mielipahan ja harmin. Hieno ajatus, todella loistavasti oivallettu.

      Ja jos suhde sinkkumiehen kanssa ei toimikaan, voit olla hissuksiin asiasta ja jatkaa oman ukon kanssa kuin tyhjää vain, mitään ei tapahtunut.
      Kaunista, suurta, mahtavaa, loistavaa, kerrassaan hienoa. WinWin-tilanne, ihan huippua.

    • tanssintahtiin

      Vaikeuksista voittoon on hyvä motto.
      Aina löytyy uusi kortti katsottavaksi. Askel askel hyppy, askel askel vaihto, askel askel hyppy, askel askel vaihto, askel askel hyppy, askel askel vaihto, näin se maailma pyörii kasikymppiseksi asti 3-4 vuoden sykleissä. Elämä on luotu hypettämistä varten, ei normaaliin parisuhteeseen.

    • samointeenkuten

      Sori olen vain koston tiellä. Eli kostan mieheni pettämisen ja käytän sopivaa kaveria tähän. Kun se viimein huomaa että mullakin on "sydänystävälleen kelle purkaa pahaa oloaan eikä kotona muista kertoa ongelmistaan. Aika helposti kyllä sain sen leikkiin mukaan. No jos se johtaa eroomme niin hauskaa tämä on täytyy myöntää. Ei ihme miten helposti tulee petettäväksi sekoilevaksi kun saa mahdollisuuden ja käyttää tilanteen hyväksi. Nyt ymmärrän miestä paremmin. Ei kai sitä halua edes itselleen tunnustaa että oli kyllästynyt ja toinen antoi ymmärtää että "kiinnostaa kävi pettämässä . Vielä ei kuitenkaan ole minua käräyttänyt sille. No katsotaan sitten miltä se tuntuu kun saa totuuden tietoonsa kuinka uskollinen pitkä aikainen kumppani näin paskamaisesti touhuaa. Saa samat tuntemukset ja ruman eron. Siihen tarvitsen ainoastaan "ystävää jolta ehkä pyydän anteeksi joskus kostoa ni. Tai sitten nautimme uudesta" suhteesta kun ero tulee.

      • Gjjkkkhgtghjuujj

        Tainnu polla sekoo jo.


      • hyväksikäytettyolio
        Gjjkkkhgtghjuujj kirjoitti:

        Tainnu polla sekoo jo.

        Älä huoli kaikki kunnossa. Se pitää muistaa mitä toiselle antaa saa sen takaisin kyllä. Meinaatko etten näin saisi tehdä? Tässähän kysyttiin mihin tarvitsen kaveria? Vastasin siihen rehellisesti.


    • jostuoltatuntuu

      Jos kostamisesta tulee sinulle hyvä mieli ja voittajatunne, niin mikä jottei, petä nyksääsi vaikka kahden miehen kanssa samaan aikaan ja nauti täysillä. Laitoit paremmaksi, huippukivaa, aikuisen ihmisen teko, vitsit miten fiksu veto, kymmenen pistettä ja papukaijan merkki.

    • voihanwee

      Peruutan kaikki sanani, olet ruma ihminen. En haluaisi olla sinun kanssasi missään tekemisissä.

    • Kaverin naisystävä kerran istahti sängylleni ja sanoi "Suutele minua". Siinä vaiheessa. Siinä vaiheessa vielä en tiennyt miten kelju kaveri minulla oli. Muuten olisin suudellut.

      • Kerroit vähän, mutta herätit uteliaisuuden. Tapasitko kaverin naisystävän myöhemmin? Mitä sinulle muuten kuuluu?


      • rennostiM kirjoitti:

        Kerroit vähän, mutta herätit uteliaisuuden. Tapasitko kaverin naisystävän myöhemmin? Mitä sinulle muuten kuuluu?

        Enpä juurikaan ja itsekkin seurustelin silloin.
        Myöhemmin kävi ilmi, että jakoi koko kylälle. Menivät naimisiin ja kun palasivat kotiin häistä, lähti tuo nainen samantien vieraisiin.


      • rennostiM
        runontaja kirjoitti:

        Enpä juurikaan ja itsekkin seurustelin silloin.
        Myöhemmin kävi ilmi, että jakoi koko kylälle. Menivät naimisiin ja kun palasivat kotiin häistä, lähti tuo nainen samantien vieraisiin.

        No jopa oli vauhdikasta, Hyvää jatkoa sinulle ja kaunista kevättä!


      • rennostiM kirjoitti:

        No jopa oli vauhdikasta, Hyvää jatkoa sinulle ja kaunista kevättä!

        Samoin sinne hyviä jatkoja


    • katsomatta

      Olen muutaman kerran kokenut tuollaisen.
      Minuun tehosi naisen (uhka)rohkea pukeutuminen ja koskettelu.
      Mies uskoo jos näytät tai sanot (kauniisti) olevasi saatavilla.
      Suhteen kauneus selviää vain kokeilemalla, ei sitä voi ennustaa.
      Mulla nuo hienot kokemukset päättyivät aikanaan ulkoisiin syihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe