Hei!
Olen nyt 17v poika ja hain jonkun aikaa sitten kesätöitä kotikaupunkini sivustoilta. Olen kuitenkin ensimmäistä kertaa kesätöissä, niin minulla on pari kysymystä liittyen:
Milloin kesätyöhaastattelu yleensä on? Onko siihen erillinen ilmoittautuminen? (Asun Kokkolassa)
Mitä siellä yleensä kysytään: (Onko ne kysymykset helppoja vai vaikeita?)
Jos ne lähettää tekstiviestillä viestin haastatteluun liittyen, kauanko yleensä kestää saada vastaus?
Anteeksi jos liian tyhmiä kysymyksiä :) Vastauksia odotellen hyvää kesää teille.
Kesätyö haastattelu
3
635
Vastaukset
- Kohtalo2018
Voisiko joku vastata please?
- kesäduuni_blues
Heps ! eipä tarvitse sinun montaa päivä odotella valintoja. 24.4.2018 mennessä tulee tekstiviesti onko saanut kesäduunipaikan tai sitten ei ole saanut.
kopsasin kokkolan kaupungin kesätyöt sivulta:
Kokkolan kaupungin Kesätyöt
Kaupungin kesätyöpaikkahaku on päättynyt 28.2.2018. Määräaikaan mennessä hakemuksia tuli 757. Kaikki hakijat (myös valitsematta jääneet) saavat 24.4.2018 mennessä tekstiviestillä tiedon valinnoista. - eihätää
Työnhaussa ja kesätyönhaussa pätee samat periaatteet https://goo.gl/JaFUwK , kannattaa valmistautua hyvin yleisimpiin haastattelukysymyksiin ja miettiä valmiiksi vastauksia niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836513Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935422Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173772Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233397Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2273223Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat832381Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191716Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val461701Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi441399