Hei!
Olen nyt 17v poika ja hain jonkun aikaa sitten kesätöitä kotikaupunkini sivustoilta. Olen kuitenkin ensimmäistä kertaa kesätöissä, niin minulla on pari kysymystä liittyen:
Milloin kesätyöhaastattelu yleensä on? Onko siihen erillinen ilmoittautuminen? (Asun Kokkolassa)
Mitä siellä yleensä kysytään: (Onko ne kysymykset helppoja vai vaikeita?)
Jos ne lähettää tekstiviestillä viestin haastatteluun liittyen, kauanko yleensä kestää saada vastaus?
Anteeksi jos liian tyhmiä kysymyksiä :) Vastauksia odotellen hyvää kesää teille.
Kesätyö haastattelu
3
720
Vastaukset 3
- Kohtalo2018
Voisiko joku vastata please?
- kesäduuni_blues
Heps ! eipä tarvitse sinun montaa päivä odotella valintoja. 24.4.2018 mennessä tulee tekstiviesti onko saanut kesäduunipaikan tai sitten ei ole saanut.
kopsasin kokkolan kaupungin kesätyöt sivulta:
Kokkolan kaupungin Kesätyöt
Kaupungin kesätyöpaikkahaku on päättynyt 28.2.2018. Määräaikaan mennessä hakemuksia tuli 757. Kaikki hakijat (myös valitsematta jääneet) saavat 24.4.2018 mennessä tekstiviestillä tiedon valinnoista. - eihätää
Työnhaussa ja kesätyönhaussa pätee samat periaatteet https://goo.gl/JaFUwK , kannattaa valmistautua hyvin yleisimpiin haastattelukysymyksiin ja miettiä valmiiksi vastauksia niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654