Kysymys seksistä

Monensil treffeil voi teiän mielestä panna?

20

4409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HannaU

      Minusta se kuuluu parisuhteeseen, ei tapailuvaiheeseen.... ja tiedän, että moni on eri mieltä. Ei mua haittaa, jokainen elää kuten itse tahtoo. Itsellä kynnys olemiseen alasti toisen kanssa lähekkäin ja avautua henkisesti toiselle, kuten siinä tilanteessa avaudutaan, on niin suuri, etten voi kuvitella tekeväni sitä vieraan ihmisen kanssa. Luottamusta ja rakkautta on oltava ensin ja paljon.

      N32

      • Toi on ihan hyvä periaate, mut ootko huomannu et monet miehet sanoo ettei ne tiedä voiko ne seurustella ellei ekaks panna? Miten neuvosit tollases tilantees tekemään?


      • sdlsfk

        Voiko sellainen mies olla vilpittömin aikein liikkeellä, joka kohtelee naistaan kuin panopuuta ja vonkaa ensimmäiseksi seksiä? Sehän kohtelee sua kuin huoraa.
        Testaa poikaystävä pidättymällä sänkypuuhista ja katso mitä tapahtuu. Jos se suuttuu se on varma merkki ettei välitä sinusta. Silloin on viisainta dumpata kuin humpata.


      • HannaU
        sdlsfk kirjoitti:

        Voiko sellainen mies olla vilpittömin aikein liikkeellä, joka kohtelee naistaan kuin panopuuta ja vonkaa ensimmäiseksi seksiä? Sehän kohtelee sua kuin huoraa.
        Testaa poikaystävä pidättymällä sänkypuuhista ja katso mitä tapahtuu. Jos se suuttuu se on varma merkki ettei välitä sinusta. Silloin on viisainta dumpata kuin humpata.

        Juuri näin, täysin samaa mieltä. Siinä tapauksessa teen niin, että en ota miestä, joka ei voi seurustella ilman seksin kokeilua ensin. Odotan sellaista, joka voi odottaa hiukan pidempään.

        John Grey kirjoittaa kirjassa Miehet ovat Marsista, Naiset Venuksesta, että naisen on helppo saada mies sänkyyn, mutta silloin mies ei ole kovin sitoutunut. Ei tietysti koske kakkia tapauksia. Mutta siis psykologiMIES käskee naisia olemaan heti antamatta, että henkinen kiintymys kasvaisi ensin. Itsellä tänä kyllä ei ole edes periaate, vaan en kertakaikkiaan pystyisi seksiin vieraan miehen kanssa.

        Hyvänen aika - miten sitä paitsi ihmiset ennen vanhaan pariutuvat ja menivät naimisiin? Yhteiskunnan moraalinen ilmapiiri ei sallinut esiaviollisia suhteita. Useimpien piti odottaa hääyöhön asti, halusivat itse tai eivät. Silti ihmiset uskalsivat seurustella. Nykyisin pitää saada kaikki heti, seksikin.


      • dopd
        HannaU kirjoitti:

        Juuri näin, täysin samaa mieltä. Siinä tapauksessa teen niin, että en ota miestä, joka ei voi seurustella ilman seksin kokeilua ensin. Odotan sellaista, joka voi odottaa hiukan pidempään.

        John Grey kirjoittaa kirjassa Miehet ovat Marsista, Naiset Venuksesta, että naisen on helppo saada mies sänkyyn, mutta silloin mies ei ole kovin sitoutunut. Ei tietysti koske kakkia tapauksia. Mutta siis psykologiMIES käskee naisia olemaan heti antamatta, että henkinen kiintymys kasvaisi ensin. Itsellä tänä kyllä ei ole edes periaate, vaan en kertakaikkiaan pystyisi seksiin vieraan miehen kanssa.

        Hyvänen aika - miten sitä paitsi ihmiset ennen vanhaan pariutuvat ja menivät naimisiin? Yhteiskunnan moraalinen ilmapiiri ei sallinut esiaviollisia suhteita. Useimpien piti odottaa hääyöhön asti, halusivat itse tai eivät. Silti ihmiset uskalsivat seurustella. Nykyisin pitää saada kaikki heti, seksikin.

        Ennen oli ennen, nyt on nyt.


      • kwhty
        dopd kirjoitti:

        Ennen oli ennen, nyt on nyt.

        Niinpä. Ja kaikki päin persettä "kaikki mulle heti tänne nyt" .


    • ElänTänäänkinTäysillä

      En laske kylläkään treffien määrää siihen. Se tapahtuu vaikka ekoilla jos molemmilla siihen vetoa.

      • jdhfriugaig

        Sama täällä. On useampikin kerta kun on ravintolasta suoraan saatellut naisen kotiinsa, ja päädytty puuhiin samana iltana. Siitä sitten jatkunut suhteet vuodesta eteenpäin joka kerta.
        Kun sänkyyn asti mennään, olen itsekin ottanut jutun silleen, että nyt ollaan yhdessä kunnes jutut päättyy. Yleensä jutut kestäneet noin vuoden, ja sitten taas baanalle. Jotkut jutut kestäneet kolmekin vuotta. Kun jonkun kanssa on alkanut tuolleen olee, ei enää katsella muita, eikä käydä baanallakaan ellei sit yhdessä ko naisen kanssa.


    • Omien kokemuksien mukaan. Aika pian..naiset haluu.. Jossain tapauksessa ainakin 10 ekalla jos sanotaan 10 vuoden ero teini Plus vanhemmat naiset. treffeillä. No ne ei kestänyt. En ole edes vielä keski-ikäinen.. tai no ehkä jonkun kaavan mukaan. kyllä ne naiset ne naiset...

    • Jouhki

      Menimme naisen kotiin ekoilla treffeillä ja nainen tarjoili muutakin kuin kahvia vaikka en vongannut mitään. Olemme olleet yhdessä jo 13 vuotta ja on yksi lapsi.

    • PaljonPannut

      Ekal.

    • Jouman1

      Tietty ekoilla treffeillä, jos ekoilla ei saa niin toinen on pihtari ja vaihtoon...

    • kookoo

      Vartti tapaamisesta on ookoo.
      -Tulee 20vee täyteen heinäkuussa.


      -Edellinen sanoi seuraavan päivän session jälkeen, et olis ollut valmis jo eka iltana, et se siitä.
      Naiset voi olla puutteessa, ja normaalimies kun näköpiirissä, mikäettei?
      -Eihän se ole lupaus mistään.

    • Virranvarrella

      Mikäli kyseessä kaksi aikuista, niin ensimmäiset voi päättyä seksin iloihin mikäli molemmilla kipinää, aitoa vetoa. Toisella tapaamisella viimeistään. Jos siirtyy tuonnemmaksi niin ei lupaa hyvää.

    • näin-on-

      Paree heivata pois jos ei muutaman treffin jälkeen tapahdu mitään, silloin on pihtari tai MT-ongelmainen.

    • RiippuuTilanteesta

      Kyllähän se riippuu tilanteesta. Ja siis toki voi ihan koska haluaa, kunhan se halu on molemminpuolista. Mutta on aika iso ero siinä, meneekö ekoille treffeille ennestään tuntemattoman kanssa, jonka kanssa vasta katsotaan, kiinnostaako alkaa tutustua enemmän - vai meneekö ekoille treffeille ennestään tutun ihmisen kanssa, jonka kanssa ollaan ehkä molemminpuolisesti ihastuneita, vaikkei tätä ennen oltaisi varsinaisesti deittailtu.

    • VaikkaJokaKerta

      Kaikilla !!

    • Tarkka

      juu,onpa sellaisia naisiakin jotka vonkaa heti melkein tavattua. Sattui nimittäin kohdalle,itse ollut pitkässä liitossa missä ei tapahtunut n.5 vuoteen mitään,erottuamme olin vuoden yksin kunnes tapasin omasta mielestäni kivan naisen. naisella oli kova kiire päästä panemaan mut ittellä pitää tutustua toiseen ensin edes jotenkuten... siitäpä nainen ei tykännyt ja lähti. Tavattiin 3 kertaa hänen kanssaan..

      • oplöppo

        Voi helevetti sua, uskovainen?


    • Adebar

      Silloin kun molemmat haluavat!
      Minusta on järjetöntä pohtia, milloin pitää tai milloin saa. Jokainen normaali aikuinen tietää itse ( tai ainakin pitäisi tietää), tekeekö mieli vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe