Miehen lapset kitisee

äitipuolieijaksa

ja häiriköi jatkuvasti. Olen tehokas ihminen ja teen paljon kotona kaikenlaista, mutta miehen lapset häiritsevät ja sotkevat kaiken. Olisi kiva joskus olla rauhassa mutta ei ole mahdollisuutta. Eilen pesi pyykkiä niin joku oli laittanut oneen pois päältä. Sitten leivoin kakun niin se oli tänään syöty. Jatkuvasti tehdään kiusaa minulle eikä auteta eikä kunnioiteta äitipuolta. Olenkin sanonut että kohta pitää tehdä tiukat rajat koska voivat tulla, ei tule mitään että pomppivat silmille ja haukkuvat . Olen sentään kasvattaja ja huoltaja kun heidän äiti ei osaa. Mikäneuvoksi.

3

1634

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Olenkin sanonut että kohta pitää tehdä tiukat rajat"

Eikö pitäisi vetää rajat miten annat lasten sinua kohdella? Jos ei sääntöjä, jotka olette yhdessä miettineet, ei noudateta, pitää olla seurauksia ja rangaistuksia ja the yhdessä miehesi kanssa sovitte mitä asioista seuraa.

Älä kuitenkaan kuvittele, että lapset olisivat selvännäkijöitä, jotka itsestään tietäisit mitä haluat ja edellytät

Aika olisi varmaan perhepalaverin.

• juurinäinseon

Naikkosilla ei ole mitään sanomista miesten lasten elämään. Kyllä sille sutturalle ne rajat pitää vetää ja kovat rangaistukset. Kellään ulkopuolisella ei ole oikeutta mitään rangaistusia asettaa kenenkään lapsille ympiri kaupunkia, aivan hulluja juttelet.
        Miehen ex vaimonkin pitää sitten laatia rangaistuksia ja rajoja tämän sutturan lapsille ja käskeä kovin sanoin kunnioittamaan hieädn äidin uuden miehen entistä perhettä joilta äitinsä on perheen rikonut. Eihän se voi olla yksipuolista.
        Muutenkin naikkosille pitäisi laatia sakkoja tai rangaistuksia siitä että rikkooo toistne perheitä.
        Tästä kaikki me ollaan samaamieltä.

• Sinäjaksatsoopaasyöttää

Tää vatupää vaan jaksaa trollailla näit tyhmiä juttujansa. Ja tietty teist osa uskoo ja kiehuu ihan turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      130
      1383
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      471
      1132
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      164
      691
    4. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      47
      595
    5. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      190
      587
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      43
      586
    7. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      580
    8. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      543
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      40
      527
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      20
      526
    Aihe