Minulla on varmaan aika uniikki ongelma.
Tanssin hyvin, jopa niin hyvin että tämä saa naiset kiinnostumaan minusta. En vain tajua yhtään mitä minun tulisi tehdä. Vaihtoehtoisia malleja naisten käytöksessä on oikeastaan kaksi.
1)Nainen tulee tanssimaan eteeni selkä minuun päin.
2)Nainen tulee eteeni seisomaan ja vilkuilee minua.
Mitä näissä tilanteissa odotetaan miehen tekevän? Olen vain erittäin hämmentynyt kun on kaikkia Rebecca Watsoneita joka vertaa naisille puhumista raiskaukseen. Sitten on nämä "Stop lääpinnälle"- ja "#MeToo"-kamppanjat joissa naiset ovat melko selväsanaisesti ilmoittaneet että eivät halua että miehet tekevät heille mitään. Mikä siis on PC (Politically correct) tapa lähestyä naisia kun he kerta näköjään jättävät tuon lähestymisen hoitamisen sittenkin miesten tehtäväksi?
Baariongelma naisten suhteen
Sikamaster
3
1097
Vastaukset
Kohdassa kaksi siis nainen seisoo selin minuun...
Ei ole olemassa mitään tapaa, joka ei ole #MeToo.
Kun ymmärrät tämän, saatat ymmärtää vaihtoehtosi.- saaritsa
Tää oli hyvä😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262202
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282116- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181482- 241126
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853