Minulla on varmaan aika uniikki ongelma.
Tanssin hyvin, jopa niin hyvin että tämä saa naiset kiinnostumaan minusta. En vain tajua yhtään mitä minun tulisi tehdä. Vaihtoehtoisia malleja naisten käytöksessä on oikeastaan kaksi.
1)Nainen tulee tanssimaan eteeni selkä minuun päin.
2)Nainen tulee eteeni seisomaan ja vilkuilee minua.
Mitä näissä tilanteissa odotetaan miehen tekevän? Olen vain erittäin hämmentynyt kun on kaikkia Rebecca Watsoneita joka vertaa naisille puhumista raiskaukseen. Sitten on nämä "Stop lääpinnälle"- ja "#MeToo"-kamppanjat joissa naiset ovat melko selväsanaisesti ilmoittaneet että eivät halua että miehet tekevät heille mitään. Mikä siis on PC (Politically correct) tapa lähestyä naisia kun he kerta näköjään jättävät tuon lähestymisen hoitamisen sittenkin miesten tehtäväksi?
Baariongelma naisten suhteen
Sikamaster
3
1103
Vastaukset
Kohdassa kaksi siis nainen seisoo selin minuun...
Ei ole olemassa mitään tapaa, joka ei ole #MeToo.
Kun ymmärrät tämän, saatat ymmärtää vaihtoehtosi.- saaritsa
Tää oli hyvä😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370