Paras pyörähuolto MALMILLA Helsingissä?

dfasdsfdsd

Perustelut kiitos, ja minä vuonna käytit firman palveluita.

9

4187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollolloooo

Malmilla ei ole yhtään pyörähuoltoa. TROLLI!

• On siinä pääkadulla yksi huono, nimeä en nyt muista

• Pelleherman123

Tais olla joku bas shop mut se on ala-malmin puolella ei niinkään pääkadulla?

• Konkkaan_Meni_huh

sulllljettuuu!!

• Maantiepyöräilijä

Aaaaaaaaaaaaaa, itse huollatan aina urheilupyöräni valtuutetussa polkupyöräliikkeessä ja siellä huoltojaoksella. En itse ehdi huoltamaan urheiluvälinettäni, koska valmistaudun maailmanmestaruus kisoihin.

• jondeer

ennen oli HUH...vaan onneksi ei ole mamilla enää....niin monelle mielipahaa aiheutti. tosiaan BAS-shop on latokartanontiellä ...kokemuksia siintä ei ole mutta uskon että vallan hyvä pyöräliike. tapanilassa on kallio pyörä chinamanin vieressä mutta näyttää olevan aika pitkään "LOMALLA" edullinen mesta oli ja oikein mukava isäntä pilke silmäkulmassa :)

• Kokemus

Kävin aikanaan huhissa ja yhdyn mielipiteeseesi että paikalla oli paljon parannettavaa. Latokartanontien BAS-shopissa olen vieraillut muutaman kerran ja ei sekään mikään loisto paikka ole mutta menettelee. Ehdottomasti tällä hetkellä osaavin on toni&toni, kannattaa tulla vähän pidemmältäkin, kuten malmin räkälöistä.

• monipyöräily

Pyöräily eli rullailu on kyllä näillä keleillä mahtava laji, huomasin että monet isännätkin kaivavat polkupyöriään varastoistaan ja lähtevät rulloilemaan hauskuuden vuoksi.

Kolmipyöräilykin on hauskaa, eli siis sivuvaunuisella moottoripyörällä ajelu, tällainen on "kolmipyöräinen", toinen sivuvaunussa kyydissä.

• Dingdongg

???

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe