Mikä ulkoinen olemus ärsyttää eniten?

Marjaleeeena

Minkälainen asia ulkoisessa olemuksessa on vähiten puoleensavetävä tai ärsyttää eniten vastakkaisessa sukupuolessa. Tarkoitan tässä sellaista asiaa, johon ihminen voi itse jotenkin vaikuttaa esim. vaatteet tai hiukset.

Itse en pidä miesten pitkistä parroista. Pitääkö joku pitkää partaa hyvännäköisenä!?

61

7982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannakka

      Huono ryhti ja hoitamattomat hampaat. Molemmat kertovat miehestä paljon.

    • Annaleena

      Parta ja viikset 😬

      • Killeri

        Sellaiset mursun viikset by Matti Pellonpää.. Toinen juttu on pureskellut kynnet.


    • EiLäskeille

      Lihavuus. En itse liikunnallisena voi sietää lihavia sohvaperunoita. Silti nämä läskit ovat ainoita jotka ovat yhteyttä ottamassa vaikka profiilissani sanotaan selvästi että ei ylipainoisille.

    • treenaa

      ylipainoinen ylipainoiselle
      parta ärsyttää ja lihakset
      viikset ok

      • Kukkanen

        Miten lihaksikkuus voi ärsyttää, kyselee nainen? ennemminkin kalajapullohartiat ...


      • profiilis

        ukko ilman paitaa ?


      • xmvmvbn
        profiilis kirjoitti:

        ukko ilman paitaa ?

        Sitten ei kannata koskaan mennä uimahalliin tai uimarannalle jos paidaton mies ärsyttää.
        Älä myöskään katso tv,tä, sielläkin näkyy paidattomia miehiä. Entäs lehdet? Mitään ei siis voi tehdä mutta tämä taitaa koskea vain uskovaisia.


      • jamunatkainalossa

        ei kannata mennä treffeille ? sehän tulee ilman housuja


    • ärsyytys

      Yli pirteys.

      • niijust

        Kirjoitus virheet


      • vbmbmnj
        niijust kirjoitti:

        Kirjoitus virheet

        Kirjoitusvirheet sana kirjoitetaan yhteen. Samoin ylipirteys.


      • nietsche
        vbmbmnj kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet sana kirjoitetaan yhteen. Samoin ylipirteys.

        Jep. Sarkasmi on harvojen laji.


      • cmvmb
        nietsche kirjoitti:

        Jep. Sarkasmi on harvojen laji.

        Tai sitten jos ei tiennyt niin voi sanoa että olikin sarkasmia.


    • jokumies83

      Tatuoinnit ja lävärit varsinkin naamassa, joka muuten olis ihan ok mutta läväri vetää rumaksi.

      • lärvätsalogogoing

        Lärvilävärit siis turn off...


    • Pesemättömyys, paljo meikkaminen, punaiseksi värjätty käkkärätukka.

    • Kukkanen

      Naisen vastaus, Epäsiisti partapehko. Lyhyt hoidettu parta on hieno, ja pukee miestä. Huono suuhygienia, ja huonot hampaat tai puuttuva hammas. Epäsiistit vaatteet. Kiinnitän myös huomiota kenkiin, vaikka en haluaisi. Linttaan astutut, kuluneet kengät on rumat. Nenäkarvat ja rehottavat Bresnevin kulmakarvat.... 🤮 Kaikille noille voi tehdä jotain jos haluaa.

    • Daliane

      Naisena en voi sietää miehissä sellaisia pieniä laihoja nilkkejä. Voi olla pienikokoien mutta harteikas ja miehekäs muuten pitää olla. Parta on tosi jees jos se ei ole mikään harvoja haivenia. Harvat haivenet kannattaa ajaa pois. Ja sit sellainen pälyilevä hyypiö joka ei uskalla katsoa silmiin vaan lukertelee jotenkin hermostuneesti sinne ja tänne niin silloin mä lähden kotiin. Ne treffit oli siinä.

      • sometaälypuhelinnokassa

        Niin no sun kaltaset onkin niitä idiootteja joille se horpalla pumpattu nestevartalo on se oikeasti ihanan lihaksikas mutta ootahan kun on sellanen jolla ei turhaa rasvaa ole ja luonnollisen lihaksikas vartalo ihan salitreenin lisäksi ahkeralla ffyysisen työn raatamisella ja pihatöillä hankittua, asennekkin on että ei koskana luovuta ja seinän läpi mennään vaikka lähimmäisten puolesta, osaa omat vikansakin myöntää, sellasia nestehorppa mukamihiä pyörittelen jos tulee uhoamaan, muuten en väkivallasta tykkää, ja ohan se hirveää että mies on 173 pitkä ai niin on niin hyvä ryhti että luullaan 180 vähintään että kun liikaa stereotyypeillä aatellaan eikä ees viitsitä nähä ihmisen sisimpää saatika ei ole kärsivällisyyttä tai rohkeutta tutustua niin kertoo paljon naisesta, muutenkin jos se vartalo on eka mielessä kertoo kans paljon, kuitenkin jos vaatii täydellisyyttä pitää olla itekkin sellanen, miten ei nykyisin löydy älykästä sinut ittensä kans aikuista naista siis ihan henkiselläkin puolella, eikä tarvi mikään miss universum olla kunhan on oma ittensä, mulla vissiin erilaiset kauneusihanteet kun ei rumia naisia mun mielestä edes ole.
        Ai niin ja miinus vissiin miehessä se terve ja oikea itsevarmuus ei manipulointi ja naisilla pelailu, sekin vissiin nykyisin huono asia jos osaa tyydyttää naisen hyvin sängyssä eikä nauti ite jos ei nainen nauti


      • Dataheros

        Oho, nyt osu ja uppos. Ensimmäinen lause on kakskyt riviä pitkä. Kai nyt jokainen saa tykätä mistä tykkää, eikä siinä tartte alkaa urputtamaan. Jos olet tuollainen kuvattu pikku mies, niin varmaan sullekin joku nainen on jossakin. Etsi se, niin helpottaa.


      • juoruablä

        pitää pitää olla ?

        JOKAINEN IHMINEN ON LAULUN ARVOINEN ?


      • ukrtyeymwywymw
        sometaälypuhelinnokassa kirjoitti:

        Niin no sun kaltaset onkin niitä idiootteja joille se horpalla pumpattu nestevartalo on se oikeasti ihanan lihaksikas mutta ootahan kun on sellanen jolla ei turhaa rasvaa ole ja luonnollisen lihaksikas vartalo ihan salitreenin lisäksi ahkeralla ffyysisen työn raatamisella ja pihatöillä hankittua, asennekkin on että ei koskana luovuta ja seinän läpi mennään vaikka lähimmäisten puolesta, osaa omat vikansakin myöntää, sellasia nestehorppa mukamihiä pyörittelen jos tulee uhoamaan, muuten en väkivallasta tykkää, ja ohan se hirveää että mies on 173 pitkä ai niin on niin hyvä ryhti että luullaan 180 vähintään että kun liikaa stereotyypeillä aatellaan eikä ees viitsitä nähä ihmisen sisimpää saatika ei ole kärsivällisyyttä tai rohkeutta tutustua niin kertoo paljon naisesta, muutenkin jos se vartalo on eka mielessä kertoo kans paljon, kuitenkin jos vaatii täydellisyyttä pitää olla itekkin sellanen, miten ei nykyisin löydy älykästä sinut ittensä kans aikuista naista siis ihan henkiselläkin puolella, eikä tarvi mikään miss universum olla kunhan on oma ittensä, mulla vissiin erilaiset kauneusihanteet kun ei rumia naisia mun mielestä edes ole.
        Ai niin ja miinus vissiin miehessä se terve ja oikea itsevarmuus ei manipulointi ja naisilla pelailu, sekin vissiin nykyisin huono asia jos osaa tyydyttää naisen hyvin sängyssä eikä nauti ite jos ei nainen nauti

        Kannattaisi sitä asennetta laittaa vähän kirjoitustaidon opetteluunkin eikä vain johonkin haravointiin.


      • Nämätarkeimmät
        sometaälypuhelinnokassa kirjoitti:

        Niin no sun kaltaset onkin niitä idiootteja joille se horpalla pumpattu nestevartalo on se oikeasti ihanan lihaksikas mutta ootahan kun on sellanen jolla ei turhaa rasvaa ole ja luonnollisen lihaksikas vartalo ihan salitreenin lisäksi ahkeralla ffyysisen työn raatamisella ja pihatöillä hankittua, asennekkin on että ei koskana luovuta ja seinän läpi mennään vaikka lähimmäisten puolesta, osaa omat vikansakin myöntää, sellasia nestehorppa mukamihiä pyörittelen jos tulee uhoamaan, muuten en väkivallasta tykkää, ja ohan se hirveää että mies on 173 pitkä ai niin on niin hyvä ryhti että luullaan 180 vähintään että kun liikaa stereotyypeillä aatellaan eikä ees viitsitä nähä ihmisen sisimpää saatika ei ole kärsivällisyyttä tai rohkeutta tutustua niin kertoo paljon naisesta, muutenkin jos se vartalo on eka mielessä kertoo kans paljon, kuitenkin jos vaatii täydellisyyttä pitää olla itekkin sellanen, miten ei nykyisin löydy älykästä sinut ittensä kans aikuista naista siis ihan henkiselläkin puolella, eikä tarvi mikään miss universum olla kunhan on oma ittensä, mulla vissiin erilaiset kauneusihanteet kun ei rumia naisia mun mielestä edes ole.
        Ai niin ja miinus vissiin miehessä se terve ja oikea itsevarmuus ei manipulointi ja naisilla pelailu, sekin vissiin nykyisin huono asia jos osaa tyydyttää naisen hyvin sängyssä eikä nauti ite jos ei nainen nauti

        🙈 pisin lause ikinä 😂 varmasti voittajafiilis💪


    • Dataheros

      173 raakaa senttimetriä ja pyörittelee muut äijät ketoon. Anna mun nauraa.

      • rrr33

        Chuck Norris on tuon mittainen, aika kova äijä pitäisi olla vastustajana, olisko Dataherosta?


    • tzaxiki

      Laiha ja pitkä mies, salilla hankitut lihakset (työstä hankitut on ihan omaa luokkaansa). Neitimäisyys miehessä, ei saa katsekontaktia, outo vaatetus esim. suorat housut ja kauluspaita vapaa-ajalla muualla kuin mihin se kuuluu, huono hampaisto, likainen ja roikkuva tukka, harvaparta, outo haju, tupakan kellastamat sormet, tatuoinnit, lävistykset.

      Isoin miinus noista on huonot hampaat .

      En ole treffeille päätynyt yhdenkään tuollaisen kanssa, vaan ainoastaan mielestäni mukavien.

      • mustasukkainen

        ja se oli sun avomies


      • ei_jättiläisille

        Minkäs pituudelle voi?


      • Ahahaaa

        Leikkauttaa jalat lyhyemmiksi...


    • Inkakatinka

      Jos mies on liian sliipattu, liian bodattu, tai muuten näyttää siltä, että viihtyy peilin edessä enemmän, kun keskivertonainen.

    • siinäpäniitä

      Läski, bodattu, tatuoinnit, kaljuksi ajettu tai pitkä tukka (miehellä), sänkeä pidempi parta, rehottavat nenäkarvat, huonot hampaat, haiseva henki.

    • xmmvb

      Napapaita lihavan naisen päällä kun läskit pursuaa välistä. Ei mitään käsitystä pukeutumisesta tälläisillä joten kai se tyhmyyskin siinä ärsyttää.

    • Fresh

      Epäsiisti pitkä parta, huonot hampaat, haiseva hengitys, väsähtänyt olemus, ylipaino, liikaa hajustetta....

      Pituus ei ole merkitsevää, kunhan on minua pitempi, eli 160.

    • Ainaurheilemassako

      Lenkkarit/urheiluvaatteet joka paikass päällä.

    • oksu

      Ulkokultaisuus eli yrittää näyttää paremmalta kuin on. Hyvä kirjoittamaan ja puhumaan, kertoo olevansa tyylikäs. Tavatessa vaatetus, joka ei vastaa ikätasoa tai varallisuutta. Kirpputorilta hankitut mukatyylikkäät vaatteet, puuttuvat hampaat, linttakengät. PA alkkis.

      Jkylä

    • Kuvottavaaaaa

      Nepparit lärvissä / tatska jonka näkee "väkisin " .

    • Luonnollinenonkaunista

      Naisella isot tatuoinnit ja lävistykset. Pienet tatskat hyvällä maulla voivat olla kivojakin. Yksi kauhistukseni on rinnassa heti kaulan alapuolella oleva koko rintakehän levyinen tatuointi, jossa vielä usein lukee jotakin.

    • kaljuonvitunruma

      Naama ja kaulatatskat iha okei, mut sasi-kalju ei. Tatuois edes jotain siihen kuulaansa.

    • Panostaitseesi

      Selvästikin naiset ovat enemmän kiinnostuneita vaatteista kuin itse miehestä. Paino ja kunto kuuluvat myös asioihin, joihin voi itse vaikuttaa. Toki kannattaa aloittaa jo nuorena niin pääsee paljon helpommalla.

      Koska haluan naisen ruumiinrakenteen olevan samankaltainen kuin itsellä, liika paino karsii naisista jo ainakin 95% pois. Sivuun joutuvat melkoisella varmuudella myös liikaa puhuvat, liikaa peilin edessä asuvat, tupakoivat, lävistetyt ja tatuoidut.

      Ei häritse, jos vaatteet eivät ole viimeisintä muotia tai jopa kuluneet. Tai jos häiritsee voin tarjoutua ostamaan vähintään yhtä hyvät kuin itsellä. Helposti korjattava puute.

    • mursuraitti

      Mies saa olla sopivasti ränstynyt eli hiukan viherpiiperö, mutta ei aatteellisesti. Partaa saa olla ja tukkaakin, ei tatuointeja tai lävistyksiä. Pituus on kyllä aika tärkeä eli minua pitempi 10cm. Itse olen 170cm. Painoa sopivasti pituuteen nähden, ei löysää läskiä.

      • Sopivaepätietoisuus

        Sopiva paino 180cm miehelle? Entä se omasi?


      • mursuraitti
        Sopivaepätietoisuus kirjoitti:

        Sopiva paino 180cm miehelle? Entä se omasi?

        Kilomääräisesti en voi sanoa sopivaa painoa, riittää sopusuhtaisuus ja että viihtyy kehossaan. Itse olen 60kg.


      • Kehossaanviihtyvä
        mursuraitti kirjoitti:

        Kilomääräisesti en voi sanoa sopivaa painoa, riittää sopusuhtaisuus ja että viihtyy kehossaan. Itse olen 60kg.

        Kelpaisko 60kg mies? Pituusvaatimuksesta joutuisit tinkimään muutaman sentin, minä vastaavasti kilovaatimuksista. En ymmärrä yhtään mitä sopusuhtaisuus tarkoittaa. Tosin mielestäni senkin rajojen sisälle mahdun.


      • mursuraitti
        Kehossaanviihtyvä kirjoitti:

        Kelpaisko 60kg mies? Pituusvaatimuksesta joutuisit tinkimään muutaman sentin, minä vastaavasti kilovaatimuksista. En ymmärrä yhtään mitä sopusuhtaisuus tarkoittaa. Tosin mielestäni senkin rajojen sisälle mahdun.

        Sopusuhtaisuus tarkoittaa silmää miellyttävää ja se on yksilöllinen juttu. Normaalipainoinen ja jos pitää valita niin mieluummin ylärajalla kuin siellä matalassa suunnassa.


    • Jos lakanassa eli koltusson siisti paikka, nii sei haittaa, soon vaan pikanttii. Mutku nykynuoriso pyrkii tahallaan tekee viiltoja lakanaan, et se näyttäs kuluneelta ja käytetyltä, nii sei kyl vetele. Sit sei saa olla likane, eikä pahanhajune, niiku nykysi on Kyöpelivvuoressa, kun noilat tunki sinne bannuttes ja kissojes kans, niet siellon nykysi ihan eltaantuneen kahvinpurun ja kissanpissan haju.

    • Meatpooool

      Ei saa haista pa#kalle. Naama ei saa olla suttuinen. Ei känsiä oikeassa kädessä. Ei likaisa farkkuja jotka roikkuu niin että p#rse vako vilkkuu. Ei punaista tai vihreää kauhtunutta ja vanunutta villapipoa. Ei tupakin kellastamia sormia ja hampaita. Ei vankilakundin tatskoja. Ei korvakoruja ja paksuja kultavitjoja ( kulta voi olla ihan rahana pankkitilillä, ja on jopa suotavaa) Ei solariumista hankittua rusketusta. Ei paitapuseroa josta napit auki ja rintakarvat tursuaa.

    • hampaatonnainen

      Lähes joka viestissä mainitaan huonot hampaat. Vittu te ootte pinnallisia ja aivottomia. HAMPAATTOMUUS EI AINA OLE OMA VIKA. Esimerkiksi itselläni on hyvin harvinainen synnynnäinen vajaahampaisuus. Pesen vähät hampaani 3 kertaa päivässä, joten ei todellakaan ole hygienian tai hoitamattomuuden puutetta. Olen projektissa, jossa minulle laitetaan hammasimplantteja, mutta se on usean vuoden projekti. Esimerkiksi luunsiirteen luutuminen vaatii vähintään 9 KK, implantin luutuminen vaatii vähintään 6 KUUKAUTTA, eli ei ole mikään nopea projekti. Olen ollut tässä hommassa mukana 4 vuotta, eikä minulla vieläkään ole pysyviä hampaita suussa. On asioita, joille ei voi mitään ja te pinnalliset paskat ettet anna sellaiselle ihmiselle edes mahdollisuutta!

      • kriikuna

        Itse ajattelen hampaitten puuttumisella muuta kuin tarkoitit eli viinan/tupakan/huumeitten syövyttämiä hampaita. Silloin kyse on omista valinnoista, sairaus on ihan eri juttu.


      • lhijgjo

        Miksi ihmeessä jonkun pitäisi tykätä hampaattomasta naisesta? Öö..

        On kai sinullakin asioita, joista et viehäty miehessä? ;) Joillakin se nyt on vaikka toi hampaattomuus. :D Ja eiköhän ainakin yks mies löydy joka käy kuumana hampaattomaan naiseen. :) Se tykkäisitkö sä sen ulkonäöstä taas.. niin eihän sillä pitäis olla sun logiikan mukaan mtn väliä? Jos on niin pata kattilaa soimaa.. ihan mikä tahansa puliveivari pitää sitten himottaa tuolta ojan pohjalta vaikkas.. hihih..

        En minäkään itkeä nillitä kun tippui ihokarvat veks aikoinaan.. Monille ne hiuksetkin on tärkeä osa toisen osapuolen olemusta. Eikä se mielestäni ole yhtään mtn hiton "pinnallista" vaikka suurin osa järkyttyy jo ajatuksena siitä..
        Jotkut tykkää hoikemmista ja toiset taas paksummista. Toiset lyhyista tai pitkistä hiuksista. Pari pervoa on mullekin silti elämässä kohdille osunut.. heh. Yhtä enempää kuin ei tarvitse kerralla kumppaniksi.

        Jänniä juttuja kuinka voi vetää hepulit siitä jos ei nyt kaikki kuolaa just sitä omaa olemustaan.. Parempi olisi kun ettis ja haikailis sellaista joka susta kokonaisuutena tykkää ja hyväksyy eikös? ;)


      • älyhoi

        Kannattaisiko keskittyä olennaiseen ja ymmärtää lukemaansa.

        Hampaattomuus siis yleensä tarkoittaa hoitamattomia hampaita, reiät ja ientulehdus vieneet hampaat ja suu haisee ja se ei ole viehättävää miehessä. Ihan eri asia kuin synnynnäiset epämuodostumat. Mutta ei nekään välttämättä viehättäviä ole. Aika monella suomalaisella on tietämättään ientulehdus. Kenen tekee mieli suudella tällaista, kun itsekin saa samat bakteerit suuhunsa?


    • Aikuisen miehen suosittelisin jättämään ainakin lippiksen kotionsa treffeille lähtiessään.

      • sombrero

        Noin pienistä asioista valittava pysyy varmasti yksin tai on jatkuva riesa kaverilleen.


    • Ällipälli

      Pienet tissit ja lättänä perä

      • mullepieni

        iso k.kke.i


      • tulikukka

        Melkein osui, koska on pienet tissit. Perä on muheva.


      • lllllk
        mullepieni kirjoitti:

        iso k.kke.i

        Sitten minä en kelpaisi, mulla on iso kikkeli mutta entä jos saisit tietää sen vasta paljon myöhemmin, sanoisitko että tämä oli nyt tässä koska sulla on noin iso kulli?
        Vai haluaisitko nähdä ja kokeilla heti eka treffeillä?


    • Muija

      Huonot hampaat ja löysä olemus on välitön turn off. Tyhmyys toimii myös karkottimena, vaikka olisikin kiva katsella.
      Minä pidän reippaista ja iloisista miehistä, joilla on hyvä perse.

    • lankome

      Pälyilevät silmät, epäsiistit kynnet. Luomutukka, joka ei ole nähnyt kampaa.

    • ibibojoj

      Puhuu ja puhuu vaikka suu on täynnä ruokaa. Kädet viuhtoo ja puhuu ruoka suussa. Kaivelee nenäänsä. Raapii munaskuitaan.

    • annitanni

      Kynsien pureskelu, purkan jauhaminen, turhat puheet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe