Onko kokemuksia Flirttipaikka.com? onko vedätystä?

uteliasmies

niin - havaitsinpa tuollaisen paikan netistä. Suomalaisia nimia taitais olla - ainakin naisten kuvien puolella.

14

3817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnenpyörä

Suosittelen välttämään! Itse "sijoitin" minimisumman (16€) ja uskallan tällä kokemuksella väittää, että sivusto on täyttä huijausta. Oma valistunut arvaus on, että suurinosa, ellei kaikki profiilt ovat feikkejä. Suurimmasta osasta kuvista näkee, että ne on kopioitu jostain netin syövereistä. Kuvissa ,joissa näkyy asuntoa, huomaa jo sisustustyyleistä, että kuvat ovat jostain ihan muualta kuin suomalaisista kodeista.

Homma perustuu siihen, että ostetaan nk. krediittejä, joita kuluu 1/viesti ja sinulla on käytettävissä 500 merkkiä/viesti. 16€:lla sai 10 krediittiä. Melko nopeasti sinulle alkaa sadella vihjailevia ja lyhyitä viestejä feikkinaisilta: "haluatko tavata?", "panettaa, voitko auttaa?", "Oletko jos löytänyt jonkun?", "haluatko olla minun salainen rakkaus?" Näihin, kun alat vastailemaan, palaa krediittejä. Sinua pyydetään kertomaan itsestäsi yms. ja vastaviestit ovat tarkoituksellisen niukkasanaisia ja ympäripyöreitä. Viestittely ei johda mihinkään ja sen ainoa tarkoitus on saada sinun käyttämään mahdollisimman monta krediittiä. Jos yrität kysyä privaatti sp-osoitetta, keksitään mitä mielenkiintoisempia selityksiä, miksi keskustelua on parempi jatkaa sivuilla.

• tarkastelia

Edeliset tekstit on täytä totta tämä on täyttä huijausta austa loppuun.Ostin juuri 60 kympillä krediitejä jasivusto pisti profiilini eston joten en voi käyttää niitä enkä voi vastata viesteihin kun en pääse lukemaan viestejäni.tämähän on selvä petos minulta huijattiin 60 kympiä juuri jatämä asiajää tähän jos palautat rahani.Muuten seuraa jat

• Vierailijana

Ei ole kokemusta en voi neuvoa. Koskaan en ole tarvinnut vierasta.

• Tosion

Ihan silkkaa humpuukia koko juttu.

• Kimmk

Tein myös 16 euron testin. Otin 3 naiseen yhteyden ja kaikki oli yli halukkaita. Toisin kuin 'oikeilla' deitti sivustoilla joissa yhteys on vaikea saada.
      Kun yhteystietoja kyselin, vastaukset kiemurteli kuin kärsivä käärme.
      Eli täyttä feikkiä,joten älkää sortuko.

• Jarppanorppa

Rahastusta... älä käytä ! Kallista chattailyä, about euron per viesti. Ja jos oikeasti seuraa haet siihen liittyy aikakin muutama viesti... maksapa siitä euro per hymiö... ala-arvoista miten joku kehtaakin tälläistä yrittää... no laitetaan viidakkorumpu pärisemään ettei kukaan enää käyttäisi tätä rahastusautomaattia...

• H2O09

Ihan täyttä paskaa. Älkää kokeilko

• Anonyymi

Ihan pelkkää rahastusta ,eivät ole aitoja hakijoita.

• Anonyymi

Aivan täyttä kusetusta. Älkää vaan sinne menkö. Mikään profiili ei ole naisen. Viestit ohjautuvat samoille henkilöille, jotka niihin vastailevat. Huomaa jo vastauksista, että tyyli vaihtelee paljon. Varokaa tosissaan.

• Anonyymi

Kaikki profiilit on feikkejä. Jotkut ovat tosin aika toden tuntuisia, mutta huomaa kyllä huijauksen aika nopeasti. Tarkoitus on vaan saada sinut tuhlaamaan rahasi sinne. Treffeille et saa ketään, se on täysin varma. Jotkut jopa vetoavat taannoin kuolleeseen puolisoonsa, mikä on moraalisesti tosi alentavaa.

• Anonyymi

Flirttipaikka käyttää moderaattoreita/animaattoreita profiileissa. Et tule tapaamaan koskaan ketään. Lukekaa ne ehdot sieltä. Rahasi menetät, ketään et treffeille saa. Se on täysin varma.

• Anonyymi

Siellä esiintyi taannoin yksi muija poliisina. Taitaapi olla lain vastasta esiintyä, ellei oikeasti ole. En viitsinyt tarkistaa tuota, vaikka olisin saanut sen yhdellä soitolla varmistettua. Haiskahti meinaan niin pahasti.

• Anonyymi

Aika hauska lukea täällä viestejä.. itse oli Tosi hankalaa saada tapaaminen mutta sain sen loppujen lopuksi ja näemme vieläkin toisiamme!
      Meni rahaa jonkin verran mutta oli sen arvoista loppujen lopuksi

• Anonyymi

Ja höpö höpö... täyttä puppua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53