osiossa oleminen

Hurrinen

Olen miettinyt mitä tarkoittaa olla uskossa ja Jumalan lapsi!
Onko se se että meillä on vastauksia syviin teologian kysymyksiin, Että me pystymme olla varmoja että kuulemme ryhmään joka olemme niitä oikeita kristittyjä?
Vaan eikö usko on niin yksinkertainen että se on se hiljainen ääni joka osoittaa Kristuksen päälle. Että siellä sinulla on turva, saat heikkona, pienenä ja tyhmänä teologisessa asioissa omistaa koko perintö, se mikä Jumala on omille luvannut, jo täällä maan päällä! Kuin epäonnistuu ja lankeaa niin hiljainen ääni osoittaa Jeesuksen päälle. usko on ja pysyy kun me olemme tottelevainen hiljaisella äänelle, panemme pois synnin ja uskomme sen anteeksi,sekin on uskon voimasta.. Luulen että tässä on meille kaikille valvomisen paikka. Koska jos synti tulee luvalliseksi niin uskokin hämärtyy ja rupee epäilemään, siinä on synnin voima.
Pyrimme elää niin että olisimme rauhaa Jumalan kanssa hyvässä omatunnossa.
Ole hyvässä mielessä, meidän luoja rakastaa meidät, vaikka meidän sydämemme tuomitsee meidät on Jumala suurempi kuin meidän sydämmet ja auttaa meitä silloin kuin me vähiten sitä uskoisi

6

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalahan asiaa ei ole valaissut, mutta todellisuudessa Jumalan ainut lapsi, Pikalapsi Jeesus sen on avannut ja samalla sen, mihin ”Jumalan lapseus” johtaa.

Pidin lauantaina aiheesta saarnan, joten asia on tuttu;
      Matt 5, Vuorisaarna, joka kertoo asiasta kaiken. Pieni kommentti perään, jossa asia poikkeaa alkutekstistä merkittäsi. Tekstilaitos on mallia 1938.

1 Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
      2 Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi:

Opetus.
      3 "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. (Hengeltä köyhät, eli etsivät)
      4 Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen. (Surevat, murheessa)
      5 Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä. Kärsivälliset, sävyisät)
      6 Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan. (Uskon nälässä ja janossa olevat)
      7 Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden. (lähimmäisiä armahtavat)
      8 Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan. (ok.)
      9 Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. ( bibliassa, he ovat jumalan poikia? Tytöillä on sama oikeus. HEITÄ KUTSUTAAN JUAMALAN LAPSIKSI ja ikä ei ratkaise mitään, vaan sydämen tila.
      10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta. ( Kun ihminen on uudestisyntynyt ylhäältä ja seurata Jeesusta, häntä pilkataan ja vainotaan ja tästä minulla on omakohtaisia kokemuksia ja ainoastaan Kerhon osalta).
      11 Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa. ( edellisen kohta 9 koskee myös tätä. Minua on sanottu vaikka millä nimellä Jeesuksen seuraajana, mm jeesustelijaksi Kerhon toimesta).
      12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä. ( Meidän pyhien, vainottujen kirjakääröä ei edes avata)
      13 Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi. ( se ei enää mihinkään kelpaa, kun se on mauton)
      14 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä; ( Jeesuksen löytäminen on iloinen asia ja sitä tulee kuuluttaa kaduilla ja aitavierillä, se on Jeesusken mieleen.
      15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville. ( Tämä ihmetyttää, miksi pitää vältellä olevansa jossain seurakunnassa)

Tässä se on kaikki, mitä tarvitaan autuuteen, jolla pääsee yli rajan, iankaikkisuuteen.

>>Että me pystymme olla varmoja että kuulemme ryhmään joka olemme niitä oikeita kristittyjä?** Koko asiaa ei UT tunne. Se tuntee vain Israelin, Jolla on oikea Jumala, Isaakin ja Jaakobin Jumala.

Mitään ei tarvitse Kristuksen ”päälle”, vaan parannuksella lähetä seuraamaan Häntä ja kulkea Hänen tietään;
      Joh. 14:6
      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä;

Jeesus kyllä vastaa niin kovalla äänellä, että sen kuulee, kun Häneltä kysytään.

Habakuk kirjoittaa siitä, että se tulee Jumalan kirjoittaa hiekkaan (alkukielellä) hyvin selvästi;

Hab. 2:2
      Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea"

>>>pienenä ja tyhmänä teologisessa asioissa omistaa koko perintö, se mikä Jumala on omille luvannut, jo täällä maan päällä! ** Kyllä. Hän on sen luvannut juutalaisille ja Raamattua lukemalla se on osoitettu myös Sinulle.

Miksi pitää puhua hiljaisella äänellä? Hävettääkö uskosi vai hävettääkö Jeesus?
      Ylistysmummuja ei ennen Hävettänyt, usein koko tupa raikui, näin se olla pitää. Vasta silloin on uskon voimaa.

Huomioi se, että Jeesus jo pani syntisi pois, jos seuraat ja uskot Häneen (ei päälleen), on asiat järjestyksessä.

Ei tarvitse luulla, synti ei tule koskaan luvalliseksi, mutta Kerhon synnit on suurelta osin Isien perinnesääntöjä ja ne elää ja muuttuu, elä ota niitä tosissaan, Jeesuksella on sanoma Raamatussa se ei muutu.

>>Luulen että tässä on meille kaikille valvomisen paikka. ** Enemmänkin, jopa parannuksen paikka.

>>Pyrimme elää niin että olisimme rauhaa Jumalan kanssa hyvässä omatunnossa. Sinä et tunne edes Jumalaa, ennekuin löydät Jeesuksen. Johanneksen evankeliumin jatko jakeeseen 14;6 kuuluu; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Etsi ensin totuus, joka on Jeesus. -Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä-

Missä Jumala on sanonut rakastavansa Sinua, mutta Jeesus on usein, mutta se vaatii myös vastarakkautta.

• Kiinnostaoistietää

Missä pidit tuon saarnasi

• Kiinnostaoistietää kirjoitti:

Missä pidit tuon saarnasi

Oulussa

• Hurrinen

Tällä lailla minä uskon.

Jumala rakasti meidät niin paljon ja niin korkeaksi että ei säästännyt oman pojansa! Minusta se osoittaa suuren Jumalan rakkauden meitä kohtaan.

Hän on ensin rakastanut meidät.

• Olenko.osiossa

Mitä tarkoittaa osiossa oleminen?

• Hurrinen

Kirjoitus virhe, Uskossa oli tarkoitus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      553
      1801
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      64
      681
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe