Naisen matematiikkaa jos jakaa ei saa kertoo.
Pettäminen
12
1104
Vastaukset
- priimusoppilaat
Tämä on niin totta ja kun riittävästi on salailtavaa he sotkeutuvat omiin valheisiinsa, näitä korjataan sitten terapiassa, yhteiskunnan varoilla.
- typeräkanaseon
Niin miksi naiset eivät osaa leikkiä. Kumma kun pitää se aina jollekin kertoa. No hoito se oli ja meni.
Leikkiähän se nuoren naisen kanssa on. Saa kuulla ostetaan sormukset ja kaikki. Heti pillu kutisee
Sit vanhempana miettii. Kyllä minua kohdeltiin huonosti. Vaikka ite on ollu kaikkien kyrpää imeksimässä.
- Revisiitä
Mitä hittiä kenenkään yksityisasiat sulle - tai kenellekään - kuuluvat?
- koiratkinsairastuu
Yleinen veto naisilta, sit loppuelämä terapioissa selitellään miten kaikki on muitten syytä. Kun tulee riittävästi ¨yksityisasioita¨ pää ja muisti sekoilee ja syy on aina miehen.
- Huolehdivainomasi
Yhtä yleinen mieähiltä, jotta mitä muliset.
- jakokulma
mullon huono matikkapää..........
- fvdfvdf
Kaava on epätosi, koska nainen kertoo aina :)
- jjjjjjjjjjjj
Niin tarkoitat että nainen kertoo kaverille
- lovingfitta
Jattaa se naine njut. mula seistä jaerki.
- 54hgfdfs
Jos pettämisessä on logiikkaa, kannattaa varmaan käydä psykologilla. Tai jos vaikka eläimen kiduttaminen kiihottaa, niin samat ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877736Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3362949Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3922098- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41189Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1051079- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892