Miehen naiskaveri

Whattod0

Ollaan tapailtu miehen kanssa nyt parisen kuukautta ja mua on rupenut mietityttämään tämän miehen naispuolinen ”kaveri”. He ovat jutelleet puolisen vuotta snapchatissa ja laittelevat toisilleen videoita ja kuvia joka ikinen päivä. He eivät ole koskaan tavanneet koska tämä nainen asuu kaukana toisella puolella suomea. Minulla ei ole varsinaisesti mitään naispuolisia kavereita vastaan, mutta nämä kaksi ovat kuulemma tutustuneet tinderissä. Olen myös rupenut pistämään merkille, että aina kun tämä nainen pistää miehelleni vaikka videota tms niin mies pistää kännykän volyymin niin pienelle kuin saa ja pitää kännykkää korvaa vasten, jotta minä en kuulisi. Mies ei ilmeisesti ole kertonut meistä tälle naiselle mitään, varmistaa etten näy kuvissa mitä hän tälle naiselle ottaa ja niin edelleen... Me ei olla tosiaan vielä puhuttu ”virallisesti” ääneen seurustelusta, mutta käyttäydytään ihan kuin oltaisiin pariskunta, joten musta tämä koko tilanne tuntuu tosi oudolta... :/

28

3921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko nyt sitten aika ottaa seurustelut, eksklusiivisuudet yms puheeksi? Vai meinaatko kärsiä epätietoisuudessa pitkäänkin ja kysellä täällä asioista?

      • Whattod0

        Olisihan se tarkoitus, mutta ite tykkään tutustua ihmisiin ihan rauhassa enkä halua heti läimiä jotai määritelmiä ihmissuhteille. Olen sitä mieltä, että haluaisin tämän ihmisen kanssa ihan ”virallisestikin” olla yhdessä. Mutta mua vähän pelottaa, kun en haluaisi tuppautua tämän elämään ja sanoa että hei, sä et voi jutella tuon naisen kanssa. Haluaisin että mies tajuisi ite lopettaa muitten naisten vikittelyt, jos se musta muka niin paljon tykkää ja välittää...


      • Whattod0 kirjoitti:

        Olisihan se tarkoitus, mutta ite tykkään tutustua ihmisiin ihan rauhassa enkä halua heti läimiä jotai määritelmiä ihmissuhteille. Olen sitä mieltä, että haluaisin tämän ihmisen kanssa ihan ”virallisestikin” olla yhdessä. Mutta mua vähän pelottaa, kun en haluaisi tuppautua tämän elämään ja sanoa että hei, sä et voi jutella tuon naisen kanssa. Haluaisin että mies tajuisi ite lopettaa muitten naisten vikittelyt, jos se musta muka niin paljon tykkää ja välittää...

        No se on sinun valintasi. Itsekin tykkäisin, kun kenellekään ei tarvitsisi ikinä sanoa poikkipuoleista sanaa ja kaikki osaisivat tehdä niin kuin haluan, mutta niin ei vain tapahdu.

        Periaatteessa miehen ajatus voi olla, että hengailette vaan ja se sopii hänelle. Kun ette ole "virallisesti" parisuhteessa, ei mieskään ole tehnyt "virallisesti"mitään väärää.

        Olen itse ollut tapailusuhteessa, jossa on liikuttu pariskuntana monessa paikassa, mutta samaan aikaan olen myös tapaillut muita. Koska olen tiennyt, että toinen osapuoli ei siitä ole tykännyt, en ole noita muita tapailuja tuonut esille. Luulen, että naisilla on ollut sellainen ajatus, että koska monessa paikassa olemme asiintyneet pariskuntana, minun olisi kuulunut jättää muut deittailut pois, mutta ei se niin mene.


      • rtetrertetrt
        Whattod0 kirjoitti:

        Olisihan se tarkoitus, mutta ite tykkään tutustua ihmisiin ihan rauhassa enkä halua heti läimiä jotai määritelmiä ihmissuhteille. Olen sitä mieltä, että haluaisin tämän ihmisen kanssa ihan ”virallisestikin” olla yhdessä. Mutta mua vähän pelottaa, kun en haluaisi tuppautua tämän elämään ja sanoa että hei, sä et voi jutella tuon naisen kanssa. Haluaisin että mies tajuisi ite lopettaa muitten naisten vikittelyt, jos se musta muka niin paljon tykkää ja välittää...

        Olin itse just vastaavassa tilanteessa!! Naisia oli tosin PALJON enemmän.. Koin tilanteen niin nöyryyttäväksi, että halusin päättää suhteen. Tuli sellainen olo, ettei mies oikeasti välitä, koska ei suostunut edes hillitsemään käytöstään. Olen todella helpottunut, että ymmärsin lähteä.


      • oyoy
        Isotumma kirjoitti:

        No se on sinun valintasi. Itsekin tykkäisin, kun kenellekään ei tarvitsisi ikinä sanoa poikkipuoleista sanaa ja kaikki osaisivat tehdä niin kuin haluan, mutta niin ei vain tapahdu.

        Periaatteessa miehen ajatus voi olla, että hengailette vaan ja se sopii hänelle. Kun ette ole "virallisesti" parisuhteessa, ei mieskään ole tehnyt "virallisesti"mitään väärää.

        Olen itse ollut tapailusuhteessa, jossa on liikuttu pariskuntana monessa paikassa, mutta samaan aikaan olen myös tapaillut muita. Koska olen tiennyt, että toinen osapuoli ei siitä ole tykännyt, en ole noita muita tapailuja tuonut esille. Luulen, että naisilla on ollut sellainen ajatus, että koska monessa paikassa olemme asiintyneet pariskuntana, minun olisi kuulunut jättää muut deittailut pois, mutta ei se niin mene.

        "Itsekin tykkäisin, kun kenellekään ei tarvitsisi ikinä sanoa poikkipuoleista sanaa ja kaikki osaisivat tehdä niin kuin haluan, mutta niin ei vain tapahdu."

        Eikö tapahdu? Minulle tapahtuu. Muutoin orastava suhde jää siihen. Niin paljon luotan intuitiooni. Jos kumppaniehdokas ei tajua "automaattisesti" toimia kanssani fiksusti, ystävällisesti, ja järkevästi, siten kuin on minulle mieleen, suhde ei onnistu. Ihan turha edes keskustella, jos toinen käyttäytyy kuin mikäkin ääliö. Tuntisin itsenikin samanlaiseksi, jos pitäisi alkaa kertoa toiselle miten kanssani ollaan, mitä "voi" tehdä mitä ei. Se on sen toisen homma ottaa selville ja miettiä minkälaista käytöstä arvostan, mitä en ja käyttäytyä sen mukaan.


      • rtetrertetrtt
        oyoy kirjoitti:

        "Itsekin tykkäisin, kun kenellekään ei tarvitsisi ikinä sanoa poikkipuoleista sanaa ja kaikki osaisivat tehdä niin kuin haluan, mutta niin ei vain tapahdu."

        Eikö tapahdu? Minulle tapahtuu. Muutoin orastava suhde jää siihen. Niin paljon luotan intuitiooni. Jos kumppaniehdokas ei tajua "automaattisesti" toimia kanssani fiksusti, ystävällisesti, ja järkevästi, siten kuin on minulle mieleen, suhde ei onnistu. Ihan turha edes keskustella, jos toinen käyttäytyy kuin mikäkin ääliö. Tuntisin itsenikin samanlaiseksi, jos pitäisi alkaa kertoa toiselle miten kanssani ollaan, mitä "voi" tehdä mitä ei. Se on sen toisen homma ottaa selville ja miettiä minkälaista käytöstä arvostan, mitä en ja käyttäytyä sen mukaan.

        Joo.. Ymmärrän pointtisi!

        Jos on alussa joku ongelmatilanne, yritän kyllä keskustella asiasta. Tuossa edellisessä suhteessa mies ei tullut siis pätkääkään puolitiehen vastaan. Leperteli vaan ummet ja lammet.. No en minäkään mikään ihan tyhmä ole -ei puheilla pysty kauan sumuttamaan. Jos muutosta ei tapahdu, en ala muuttaa toista. Ei se koskaan onnistu. Tilanne liukuu entiselleen hyvin pian.

        Luotan itsekin intuitioon. Jos on koko ajan paha olla, mies on väärä.


      • oyoy kirjoitti:

        "Itsekin tykkäisin, kun kenellekään ei tarvitsisi ikinä sanoa poikkipuoleista sanaa ja kaikki osaisivat tehdä niin kuin haluan, mutta niin ei vain tapahdu."

        Eikö tapahdu? Minulle tapahtuu. Muutoin orastava suhde jää siihen. Niin paljon luotan intuitiooni. Jos kumppaniehdokas ei tajua "automaattisesti" toimia kanssani fiksusti, ystävällisesti, ja järkevästi, siten kuin on minulle mieleen, suhde ei onnistu. Ihan turha edes keskustella, jos toinen käyttäytyy kuin mikäkin ääliö. Tuntisin itsenikin samanlaiseksi, jos pitäisi alkaa kertoa toiselle miten kanssani ollaan, mitä "voi" tehdä mitä ei. Se on sen toisen homma ottaa selville ja miettiä minkälaista käytöstä arvostan, mitä en ja käyttäytyä sen mukaan.

        "Eikö tapahdu? Minulle tapahtuu. Muutoin orastava suhde jää siihen. Niin paljon luotan intuitiooni. Jos kumppaniehdokas ei tajua "automaattisesti" toimia kanssani fiksusti, "

        No sehän on hyvä, kun pystyt toimimaan suoraselkäisesti ja suoraviivaisesti ja sinulla on niin paljon itsetuntoa ja valinnanvaraa, että keskustelematta voi suhteen lopettaa.

        Olen nähnyt naisilla näitä tapauksia, kun mies kysyy naiselta mikä sulla on ja nainen vastaa ei mikään ja on raivoissaan, kun mies ei itse tajua mikä hänellä on.

        Tottakai voit vaihtamalla löytää miehen, joka lukee ajatuksia.


    • Sugar12

      Sori,mutta mun mielestä toi ei ole ihan normaalia,jos joka päivä jutellaan..eikä voi reilusti jutella sinun kuullen. Nyt nostat kissan pöydälle ja puhutte asiat halki,missä mennään? Ei ole reilua.vedättää toista ja pitää peliä muiden kanssa..pääset vähemmällä,kun nyt tunnustat itsellesi faktat.

      • Whattod0

        Kai tästä on pakko puhua kohta puoliin ja selvittää että missä mennään miehen mielestä. Tiedän että se mitä mies tekee ei ole 100 % väärin mutta tuntuu se silti pahalta, kun toinen peittelee puhelinta ja tekstailee toisen naisen kanssa samalla ku ollaan treffeillä tai vietetään vaikka leffailtaa. He eivät ole muutenkaan ilmeisesti koskaan näkemässä, niin en tajua miksi mies tätä naista oikein roikottaa...


    • kysykaveriksi

      Kyllä miehen pitäisi tietää mikä on kaveruutta ja mikä on salainen ystävä joka pitää sinulta salata. Jos kerta tiedät niiden päivittäin viestejä laittaen niin mistä sen tiedät? Kertooko sinulle vai käytkö vaklimassa historian? Et kerro miten tiedät niiden "kaveruudesta" tai sitä mitä se mies touhuaa kavereiden kanssa. Minun kumppani kertoo aina kuka lähettää ja mitä viestejä. Silloin on se luottamus molemmin puoleista. Ja nuo kaverit tietää koska lähetän terkkuja niille. Ja jos palveluksia tarvivat käydään siellä molemmat. Naiset kavereita on sillä ja minusta ihan tervettä hommaa. Mutta jos tunnet olevasi mustasukkainen pyydä kaveriksi kyseinen nainen. Kyllä silloin pitää ymmärtää että jos haluaa myös kaveriksi on se otettava. Silloin ei kenelläkään osapuolella ole nokan koputtamista.

      • Whattod0

        Näen kun naisen nimi tulee miehen puhelimen näyttöön vähän väliä ja arvaan jo että mies laittelee viestiä tämän naisen kanssa kun yrittää piilottaa puhelinta vähän. Jos viestiä tulee miespuolisilta kavereilta niin mies ei peittele näyttöä ollenkaan ja usein saattaa jopa näyttää heidän viestejään minulle. En kuitenkaan siis kaivele miehen puhelinta... Ja olen itse kanssa rehellinen siitä kenen kanssa tekstailen, jos mies sattuu kysymään, enkä piilottele puhelintani häneltä. Mä en todellakaan näe syytä miksi mun pitäisi koittaa ystävystyä jonkun naisen kanssa joka asuu 500 kilsan päässä ja joka on ”matchannut” mieheni kanssa tinderissä... Ei siinä vaan olisi mitään järkeä. Kiitos silti vastauksesta!


      • suoraankysyen
        Whattod0 kirjoitti:

        Näen kun naisen nimi tulee miehen puhelimen näyttöön vähän väliä ja arvaan jo että mies laittelee viestiä tämän naisen kanssa kun yrittää piilottaa puhelinta vähän. Jos viestiä tulee miespuolisilta kavereilta niin mies ei peittele näyttöä ollenkaan ja usein saattaa jopa näyttää heidän viestejään minulle. En kuitenkaan siis kaivele miehen puhelinta... Ja olen itse kanssa rehellinen siitä kenen kanssa tekstailen, jos mies sattuu kysymään, enkä piilottele puhelintani häneltä. Mä en todellakaan näe syytä miksi mun pitäisi koittaa ystävystyä jonkun naisen kanssa joka asuu 500 kilsan päässä ja joka on ”matchannut” mieheni kanssa tinderissä... Ei siinä vaan olisi mitään järkeä. Kiitos silti vastauksesta!

        Itsehän vastasit kysymykseen. Kun nainen soittaa peittelee kun mies soittaa ei peittele. Mikä siinä on vaikeaa? Kysy mieheltä miksi peittelee? Miksi sen pitää sinulta salata ystäviään? Eikö kun suhteeseen aloitetaan esitellä ystäville uusi kumppani? Kavereita toki saa olla ja se näyttö mitä niiden kanssa touhuaa on näytettävä. Eli alunperin selvitä miksi piilottelee? En ihmettele että tunnet uhaksi tuon naisystävän. Ota yhteyttä suoraan siihen ja kysy siltä miksi miehesi yrittää häntä salata? Kyllä tuon naisystävän on silloin ymmärrettävä että tunnet uhkaa niiden ystävyydestä. Samalla saat ilmoitettua itsestäsi. Tuskin on kertonut sinun olemassa olosta.


    • oppeliini1

      Voit hyvin ehdottaa seuraavalla kerralla miehen vastaanottaessa sinulle kuulumattomia puheluita että:
      "Kuules ystävä, minä lähdenkin omille asioilleni, voit rauhassa jatkaa keskuteluasi. Soittele kun olet lopetellut juttutuokiosi, katsotaan milloin meille kummallekin sopii taas tavata."

      On todella epäkohteliasta piilotella puhelinta ja kuiskia siihen silloin kun sinä olet varannut aikaa olla hänen kanssaan.
      Oletan että sinulla on muutakin tekemistä kuin tulla tieten tahtoen loukatuksi toisen ajattelemattoman käytoksen takia.

    • oyoy

      Hmm. Olette tunteneet vasta 2kk, ettekä ole sopineet seurustelusta tms. Joten tältä osin kaikki lienee kunnossa, omalla tavallaan. Mutta tuo:
      "He ovat jutelleet puolisen vuotta snapchatissa ja laittelevat toisilleen videoita ja kuvia joka ikinen päivä. "

      ei ole normaalia. Kenellä on aikaa ja intoa laitella videoita ja kuvia toisille joka ikinen päivä? Etenkin, jos on toisen ihmisen seurassa? Kuulostaa pakkomielteiseltä.

      • <<Kuulostaa pakkomielteiseltä.>>

        Ei se pakkomielteiseltä kuulosta, paremminkin ihan siltä, miltä se näyttääkin: mies pitää chattiystävästään. Ajatus, ettei saisi olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, on mahdoton. Olisi sellaiset länget kaulassa, ettei niitä pystyisi kantamaan. Runsas chattailu taas on mustasukkaisuuteen taipuvalle kumppanille liikaa. Pitäisi syntyä jonkinlainen kompromissi, mutta luultavasti ei synny.

        Minulla ja vaimollani on ollut pari ystäväpariskuntaa, joiden kanssa on vietetty aikaa ja saunottu yhdessä. Meidän maailmamme ei ole tiukan kaksijakoinen, omani ja muut, vaan olemme voineet mennä ystävyydessä hiukan pitemmällekin. Vaimoni on avannut vittuaan katseltavaksi muidenkin miesten iloksi ja minä olen iloinnut katsellessani muidenkin naisten vittua, kahden naisen vittunsa hyväilyäkin. Jos olisi ollut edellytykset, olisimme olleet halukkaita myös hetoroseksuaaliseen parinvaihtoon. Tällainen olisi parhaiten täyttänyt sekä sosiaalisen että seksuaalisen tarpeen ja ollut kuitenkin mahdollisimman tasapuolinen.

        Aloittajan kuvaama tilanne on liian vino. Jos mies ei tätä ymmärrä, aloittajan kannattanee katsella muualle.


      • Whattod0

        Oyoy tätä olen ihmetellyt itsekin. Mies kerran selaili tätä sovellusta edessäni ja huomasin että hänellä ja tällä naisella on 200 päivän putki! Eli he ovat lähetelleet toisilleen jotain jo 200 päivän ajan. Ei vaikuta minusta täysin normaalilta.


      • oppeliini1
        Whattod0 kirjoitti:

        Oyoy tätä olen ihmetellyt itsekin. Mies kerran selaili tätä sovellusta edessäni ja huomasin että hänellä ja tällä naisella on 200 päivän putki! Eli he ovat lähetelleet toisilleen jotain jo 200 päivän ajan. Ei vaikuta minusta täysin normaalilta.

        Normaalia tai ei, on täysin kaikkien , jopa minimaalisimpienkin, käytostapojen laiminlyomistä jäkättää kännykässä silloin kun on huolellisesti sopinut ajan toisen ihmisen kanssa.

        Kyllä, vastata voi kun puhelin soi, ja ilmoittaa soittajalle ettei nyt ole hyvä aika jutella, "sopisiko sinulle parin tunnin päästä". JA lopettaa puhelu siihen (ellei se ole oma äiti tai isä, sitä puhelua ei kannata jättää väliin !!! :)
        Kun sinä , AP, olet poistunut hänen seurastaan omille menoillesi, on aivan sama mitä ko kaveri tekee omalla ajallaan.

        Olet tuntenut ko kaverin pari kuukautta. On aivan oma VALINTASI haluatko tuon tason ystäviä.


      • Dklöövv

        Miksi äidille tai isälle ei voi sanoa, että soitellaan myöhemmin? Eikö heihin liittyen koske käytöstavat? Täh?


    • surkimus.syrjään

      unohda mokoma idiootti ja etsi parempaa seuraa!!!

    • ystävättunnetaan

      Kummallista miten naiset eivät osaa käyttäytyä kaverina kuten miehet. Jos kaveri tietää että aloittaa seurustelun jonkun kanssa on se siinä vaiheessa esiteltävä itsensä tuolle uudelle kumppanille rehdisti. Jos päivittäinen Viestittely vielä kyseessä. Minun kumppani teki näin kun aloitimme seurustelun. Esitteli myös naiskaverinsa. Se jos sillä olisi salainen ystävä josta ei kerro tai näy kotona mitenkään enhän voi tietää silloin. Mutta epäillä ei tarvitse ettei olisi terveellä pohjalla. Kertoi aina kenet näki ja kävivät kahvilla. Mitä sitten? Pitääkö minun ruveta nyt jotenkin epäilemään niiden kaveruutta? No jos nyt tulisi epäilys soittaisin ja kysyisin mikä on tilanne jos alkaisi käytöksessä näkymään miehellä. Ja peittelisi jotain. Kyllä nuo ystävät vastaavat vaimolle joka näin epäilee. Turhaa mustasukkaisuutta ei kannata miettiä. Ja jos et ole tyytyväinen miehen käytökseen on sinulla oikeus kysyä ystävältä.

    • Whattod0

      Hei kaikille ja kiitos vaihtelevista vastauksista. Olin tosiaan miehen luona yötä tuossa kaksi päivää sitten ja rupesi suoraan sanottuna v*tuttamaan taas. Heräsimme melkeen samoihin aikoihin ja kun heräsin nii huomasin, että mies tekstaili taas tämän naisen kanssa (kääntynyt vielä seinään päin etten huomaisi), eikä vaivaantunut minulle edes huomenta sanoa tai vaikka halannut edes... Naiselle kyllä vissiin ”huomenta” viestit laitettiin perille ja selailtiin somea. Mies on todella mukava ja pidän hänestä paljon, mutta en tiiä enää kohta että kestääkö mun mielenterveys tätä :(

      • hauskaavappua

        Ei kannata älypuhelimeen riippuvaisen ihmisen kanssa alkaa seurustelemaan, ne ovat jo naimisissa puhelimensa kanssa, ei ne tartte mitään kumppania. On se kummaa, että nykyisin pitää puhelimen kanssa jo kilpailla kumppanuudesta:)


      • oppeliini1

        Ai, sä jo tunget alapääsi tuolle haaremia haluavalle!

        Nyt vasta ihmettelet ettei sun alapääsi olekkaan tarpeeksi tuolle miehelle.?? ehkä opit tuosta sen että ellei kunnioituksesi ole toista ihmista kohtaan, kunnioita ainakin omm kehoasi ennenkuin alat tunkemaan sita jokaiselle vastaantulevallle.

        Tai ala laskuttamaan siitä. Niin ammattisiskosikin tekevät!


      • Whattod0

        Jo on taas kommentteja... :D Itseäkin häiritsee tuo ihmeellinen älypuhelin riippuvuus! Mies kuljettaa puhelintansa kaikkialle mukanaan (kotonakin) ja tekstailee jatkuvasti. Itse vastailen viesteihin omalla ajallani jos kaverit laittavat, enkä koe mitään tarvetta roikkua puhelimessa jatkuvasti...


      • herherher
        oppeliini1 kirjoitti:

        Ai, sä jo tunget alapääsi tuolle haaremia haluavalle!

        Nyt vasta ihmettelet ettei sun alapääsi olekkaan tarpeeksi tuolle miehelle.?? ehkä opit tuosta sen että ellei kunnioituksesi ole toista ihmista kohtaan, kunnioita ainakin omm kehoasi ennenkuin alat tunkemaan sita jokaiselle vastaantulevallle.

        Tai ala laskuttamaan siitä. Niin ammattisiskosikin tekevät!

        Sulla se yläpää on tungettu alapäähän näköjään yhä.


    • mitenlieasiat

      Juuri mietin miten ihmeessä sinulla on noin tarkat tiedot missä se nainen sijaitsee? Ja miksi mies peittelee ettet vain näe? Toinen juttu on se miksi et mieheltäsi kysy miksi noin tekee? Jos olette suhteen alkumetreillä niin hyvältä ei kuulosta. Minustakin tulee kuva että se on ex josta ei halunnut erota ja sinun kanssasi vain "kokeilee" kannattaisi varmaan sopia pikkuhiljaa mitä suhteeseen kuuluu. Ja varsinkin esittelyt ystäville toisistanne. Kyllä se sitten helpottaa kun tuo naisystävä"oli se sitten ex tai muu niin asia ratkeaa.

    • fffoopp

      Etkö ap saa tai löydä seurustelukumppania kun joudut roikkumaan tuon miehen pauloissa vaikka ilmiselvästi toinen nainen on tärkeämpi. Oliko tämä mies sulle onnenpotku sillä tavalla että edes joku mies huoli sut, ellei muuta niin edes panokaverikseen?
      Mistäs tiedät josko he suunnittelevat jo tapaamista tai vielä parempaa, nainen muuttaisi lähemmäksi asumaan mutta aivan varmasti suunnittelevat jo tapaamista.
      Mieskin salaa toivoo että suhde sun kanssa loppuisi niin voisi keskittyä paremmin tähän toiseen naiseen. Jos heidän suhde ei toimikaan niin palaa sitten luoksesi ja sinä otat avosylin vastaan kunnes mies taas löytää uuden..

    • Arvokasminä

      Saako kysyä yhden kysymyksen joka valoittaisi tätä teidän suhdetta .. Onko miehellä paljon omaisuutta. Tai antaa ainakin ymmärtää niin että on todella varakas.. Muutoin en ymmärrä miksi nukut tuollaisen kaverin vierellä yöt ? Hän ei rakasta sua. Hän ei aio sun kanssa olla vakavassa suhteessa. Todennäköisesti hän on sellainen että saa helpolla naiset joten tuollainen 500km takana oleva nainen kiinnostaa kilpailutilanteessa paljon enemmän kuin helpot tapaukset.

      Mies on selkeesti tyyliltään että on tehtävä töitä jotta saa sen jonka haluaa. Nähtävästi tällä hetkellä tuon naisen saaminen on vasta vaiheessa. Tee itselle palvelus ja kerro selkeesti että et katsele tuollaista sun itsetunnon alittamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe