Tämä on helppoa.
Seuraa vain ketä ateistit haukkuvat ja solvaavat, hän on todellinen uskova.
Nämä solvaajat eivät koskaan kysele mitään "uskovaisilta" eivätkä solvaa heitä.
Mikseivät?
No, sikseivät koska nämä "uskovakset" ovat homouden ja homoavion ja muiden perversioiden hyväksyjiä eivätkä siten ärsytä ateisteja.
Miten erotat todelliset uskovat feikkiuskovista?
72
2409
Vastaukset
- nyt.kun.sanot
Hmmmm, toden totta.
Oho. Oliko Jeesus esimerkkinä? Ne jotka hänestä tykkäsivät, eivät olleet oikeita uskovia?
Juttusi on aivan pähkähullu.- ainavaan_
Ajankohtaista edelleenkin.
ainavaan_ kirjoitti:
Ajankohtaista edelleenkin.
Että Jeesus ei ollut oikea uskova, koska hänellä oli paljon tukijoita myös "syntisten" parista.
- en.allekirjoita
Tuo määritelmän mukaan Evita ei ole uskovainen.
- Mdmdmsm
Evitako sinulta on vielä rääpimättä?
- väärä.analyysi
Onko Eerika ja Kuusenjuuret?
- en.allekirjoita
usko.vainen kirjoitti:
Voitko perustella😳❓
Mikäli aloituksen oletus "Seuraa vain ketä ateistit haukkuvat ja solvaavat, hän on todellinen uskova." niin siinä tapauksessa Evita ei ole uskova, sillä häntä en ole yhdenkään aten tai libun haukkuvan tai solvaavan. Minusta Evita on esimerkillinen uskova, joten en allekirjoita aloituksen väitettä.
en.allekirjoita kirjoitti:
Mikäli aloituksen oletus "Seuraa vain ketä ateistit haukkuvat ja solvaavat, hän on todellinen uskova." niin siinä tapauksessa Evita ei ole uskova, sillä häntä en ole yhdenkään aten tai libun haukkuvan tai solvaavan. Minusta Evita on esimerkillinen uskova, joten en allekirjoita aloituksen väitettä.
Evita on aivan ihana ihminen ja todellakin oikea kristitty. Hänessä on jotain karismaa, että hänen nenälleen ei edes Räyhikset yritä hyppiä🤓
usko.vainen kirjoitti:
Evita on aivan ihana ihminen ja todellakin oikea kristitty. Hänessä on jotain karismaa, että hänen nenälleen ei edes Räyhikset yritä hyppiä🤓
No. Näin äkkiä puheet muuttuivat. Ei tarvitsekaan olla vihattu ollakseen hyvä ja ihana uskova. Olen samaa mieltä.
- en.allekirjoita
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä. Hänen nenälleen ei hypi kukaan juuri siitä syystä, että hän pysyy aina asiallisena ja toista kunnioittavana, vaikka toisella olisi eriävä mielipide. Esimerkillinen kristitty jonka kristilliset arvot, ainakin ne mitä olen palstalta poiminut, jaan täydestä sydämmestäni.
Kyllä. Hänen nenälleen ei hypi kukaan juuri siitä syystä, että hän pysyy aina asiallisena ja toista kunnioittavana, vaikka toisella olisi eriävä mielipide. Esimerkillinen kristitty jonka kristilliset arvot, ainakin ne mitä olen palstalta poiminut, jaan täydestä sydämmestäni.
Niin jaan minäkin 😘
usko.vainen kirjoitti:
Voitko perustella😳❓
Jahas että tämäkin oli taas usko.vaisen aloitus. Kivaahan se varmasti on kun ei ole kuin aikaa. :D
Odotellaan torre11:n hyppäämistä kehään.- KTS__
Evita pitää homoseksiä syntinä ja vastustaa homoavioliittoja kirkossa, HYVÄ!
- en.allekirjoita
KTS__ kirjoitti:
Evita pitää homoseksiä syntinä ja vastustaa homoavioliittoja kirkossa, HYVÄ!
Tiedän.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Jahas että tämäkin oli taas usko.vaisen aloitus. Kivaahan se varmasti on kun ei ole kuin aikaa. :D
Odotellaan torre11:n hyppäämistä kehään.Kattos Repeliinikös se siinä taas on toteuttamassa päätyötään 😂
Eikö ylläpito eilen sinulle selvittänyt, että minä en ole torre11❓- HyväNiin
RepeRuutikallo kirjoitti:
Odotellaan torre11:n hyppäämistä kehään.Sai ilmeisesti bannit.
😂😂😂😂 sinä taas vaikutat rehelliseltä multinikiltä jolla ei ole mitään tarkoitusta solvata minua jokaisessa ketjussa‼️
Ai. Aloittaja puhuikin vain solvaamisesta. Yleensä uskovat puhuvat uskovia kohtaan olevasta vihasta ja vainosta. Jotta kokisivat Raamatun toteutuneen.
- hyvähuomiooo
"Kyllä. Hänen nenälleen ei hypi kukaan juuri siitä syystä, että ..."
Mitä nyt Eerika hyppelee Evitan nenille vähän väliä ....hmmmmmm
Tuo on muuten Jumalan Sanaa, että vain uskovia vainotaan ja heidän kimppuunsa sanallisesti täällä käydään. Liberaalit "uskovat", astraalijulistajat, kivien ja puiden palvojat, mietiskelijät, noidat, shamaanit, .... saavat olla rauhassa. hyvähuomiooo kirjoitti:
Tuo on muuten Jumalan Sanaa, että vain uskovia vainotaan ja heidän kimppuunsa sanallisesti täällä käydään. Liberaalit "uskovat", astraalijulistajat, kivien ja puiden palvojat, mietiskelijät, noidat, shamaanit, .... saavat olla rauhassa.No. Kyllä vaino on jotain muuta kuin sananvaihtoa.
Kuulut niihin, jotka tahtovat tällä osoittaa Raamatun olevan totta. Tosin nuo vainosanat Jeesus sanoi hänen 12:lle opetuslapselleen.- en.allekirjoita
hyvähuomiooo kirjoitti:
Tuo on muuten Jumalan Sanaa, että vain uskovia vainotaan ja heidän kimppuunsa sanallisesti täällä käydään. Liberaalit "uskovat", astraalijulistajat, kivien ja puiden palvojat, mietiskelijät, noidat, shamaanit, .... saavat olla rauhassa.En minä ole huomannut, että Eerika olisi hyppinyt Evita nenille. Toisaalta en lue tätä palstaa päivittäin joten kaikkea en tietenkään ole lukenut. Mutta vaikka Eerika olisi näin tehnyt, niin siitä huolimatta kannassani, että Evita on pysynyt asiallisena, kuten esimerkilliseltä kristityltä voi odottaa.
Olet ehkä ylireagoiva. Eerikatässämoi vähiten hyppii uskovien nenille ärsyttääkseen. Teitä vain ärsyttää kaikki mitä hän kirjoittaa. Olette vainoharhaisia. Saatte helposti riidan aikaan.
- todistus
Uskovien puolesta todistaa Repe, torre, sage, Pe.ku, mummomuori, Eerika ja eräs multimiljoona multinikki.
- yksi.uupuu
Unohdit InhottavaRealistin.
Taitaa olla ihan tieteellinen tapa todeta aito uskova. Kannattanee patentoida koko juttu ennen kuin joku muu kerkiää. Tuollaisella innovatiivisuudella rikastutaan ja moiselle mittarille on kovasti käyttöä tälläkin palstalla.
- tämä.on.testi
Onko homoseksi Jumalan tahdon mukaista.
tämä.on.testi kirjoitti:
Onko homoseksi Jumalan tahdon mukaista.
Kannattaa kysyä asiaa siltä, joka lopullisen sanan asiaan sanoo, eli Jumalalta.
- tämä.on.testi
Jumala sanoo,että,muuta ilmoitusta tule,enää,Raamatun jälkee. Lue, ymmärrä ja opi.,
tämä.on.testi kirjoitti:
Jumala sanoo,että,muuta ilmoitusta tule,enää,Raamatun jälkee. Lue, ymmärrä ja opi.,
Mitä soperrat. Jumala ei ole ainakaan Raamatussa maininnut homoseksiä. Yksi asia hänellä on, joka koskee kaikenlaisia miehiä ukkomiehistä alkaen.
- JumalanSanaa
"Taitaa olla ihan tieteellinen tapa todeta aito uskova."
Tämä on Jeesuksen julistama tapa todeta aito uskova! Jeesus tästä on varoittanut useaankin kertaan.
Matt. 5:10
Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
1. Kor. 4:12
me näemme vaivaa tehden työtä omin käsin. Meitä herjataan, mutta me siunaamme; meitä vainotaan, mutta me kestämme;
2. Tim. 3:12
Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi. - Varmatieto
Eerikatässämoi kirjoitti:
Kannattaa kysyä asiaa siltä, joka lopullisen sanan asiaan sanoo, eli Jumalalta.
Paavali on siitä sanonut viimeisen sanan je se on selvä 1 Room 6
tämä.on.testi kirjoitti:
Juuri niin, lue, ymmärrä ja opi....se ei kai tarkoita, että suomi24 luterilaisuuspalstalla?
- Pien.vinkki
Juuri niin, lue, ymmärrä ja opi....se ei kai tarkoita, että suomi24 luterilaisuuspalstalla?
Lue Room 1
Pien.vinkki kirjoitti:
Lue Room 1
Tarkoitatko tätä kohtaa...
8. Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa.
9. Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, on minun todistajani, kuinka minä teitä lakkaamatta muistan,
10. aina rukouksissani anoen, että minä jo vihdoinkin, jos Jumala tahtoo, pääsisin tulemaan teidän tykönne.
11. Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte,
12. se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun.
13. Ja minä en tahdo, veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen ollut estetty tähän saakka.
14. Kreikkalaisille ja barbaareille, viisaille ja tyhmille minä olen velassa;
15. omasta puolestani minä siis olen altis teillekin, Roomassa asuvaisille, julistamaan evankeliumia.
16. Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
17. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
Yhteisestä uskosta iloitseminen ja rakentuminen onkin tärkeä asia uskovan elämässä. Yksinäinen puu ei pala kirkkaalla liekillä eikä kovin kauaa, mutta yhdessä voimme saada aikaan vaikka kuinka lämmittävän liekin. Meitähän yhdistää rakkaus Kristukseen ja rakkaus toisiimme ja kaikkiin lähimmäisiimme.JumalanSanaa kirjoitti:
"Taitaa olla ihan tieteellinen tapa todeta aito uskova."
Tämä on Jeesuksen julistama tapa todeta aito uskova! Jeesus tästä on varoittanut useaankin kertaan.
Matt. 5:10
Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
1. Kor. 4:12
me näemme vaivaa tehden työtä omin käsin. Meitä herjataan, mutta me siunaamme; meitä vainotaan, mutta me kestämme;
2. Tim. 3:12
Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi."1. Kor. 4:12
me näemme vaivaa tehden työtä omin käsin. Meitä herjataan, mutta me siunaamme; meitä vainotaan, mutta me kestämme;"
Meitä herjataan, mutta me siunaamme. Niinkö täällä tapahtuu? Onko siunaamista se kun haukutaan ja nimitellään?Kuusenjuuret kirjoitti:
"1. Kor. 4:12
me näemme vaivaa tehden työtä omin käsin. Meitä herjataan, mutta me siunaamme; meitä vainotaan, mutta me kestämme;"
Meitä herjataan, mutta me siunaamme. Niinkö täällä tapahtuu? Onko siunaamista se kun haukutaan ja nimitellään?Paavali kirjoitti paljon asioita, joita ei tällä tapahdu.
torre12 kirjoitti:
Paavali kirjoitti paljon asioita, joita ei tällä tapahdu.
Olisiko se sitä kuuluisaa rusinoiden poimimista pullasta?
- näytä.mihin.uskot
Tarkoitatko tätä kohtaa...
8. Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa.
9. Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, on minun todistajani, kuinka minä teitä lakkaamatta muistan,
10. aina rukouksissani anoen, että minä jo vihdoinkin, jos Jumala tahtoo, pääsisin tulemaan teidän tykönne.
11. Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte,
12. se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun.
13. Ja minä en tahdo, veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen ollut estetty tähän saakka.
14. Kreikkalaisille ja barbaareille, viisaille ja tyhmille minä olen velassa;
15. omasta puolestani minä siis olen altis teillekin, Roomassa asuvaisille, julistamaan evankeliumia.
16. Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
17. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
Yhteisestä uskosta iloitseminen ja rakentuminen onkin tärkeä asia uskovan elämässä. Yksinäinen puu ei pala kirkkaalla liekillä eikä kovin kauaa, mutta yhdessä voimme saada aikaan vaikka kuinka lämmittävän liekin. Meitähän yhdistää rakkaus Kristukseen ja rakkaus toisiimme ja kaikkiin lähimmäisiimme.Onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista vai ei?
näytä.mihin.uskot kirjoitti:
Onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista vai ei?
Tämä on kysymys, johon ei ole vastausta.
Jumala ei ole sanallakaan puuttunut kahden naisen väliseen seksin harrastamiseen. Eikä edes kaikkien homojen. Vain heidän, jotka makaavat miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Tuskin kukaan niin edes makaa.
Eli on aika turha kysellä.
- Galapagosvarpaille
Ateistit haukkuvat kaikki uskonnolliset, vaikka juuri heidän uskontonsa on "DARWINISMI". Kehitysopissa ei lähetetä ketään taivaasen, eikä HELVETTIIN, muulloin kuin iskettyään varpaansa kiveet Galapagos saarella.
- eskimoillejäitähattuun
Karismaattiset ne vasta huijareita ovatkin. Myyvät eskimoille jääkaappejakin.
- eikösoleihmeellistä
Liberaalit ja ateistit väittää ettei aidolla uskolla ole merkitystä, mutta samalla itse ovat aidon uskon "mannekiinejä", kun erehtymättömällä varmuudella tunnistavat myös tällä foorumilla aidon ja epäaidon "uskovan".
Aidon uskovan kimppuun käydään hänen jokaista viestiään vastaan ja taasen "uskovan" viesteihin suhtaudutaan neutraalisti analysoiden tai jopa myötämyötämielisesti. Aidon uskovan todistuksiin vaaditaan lähdeviitteitä ja todisteita ja "uskovan" väitteet hyväksytään pääsääntöisesti sellaisenaan.
1. Joh. 3:13
Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.Tarkoittaa siis sitä, että aito uskova kirjoittelee aika hulluja juttuja, joihin puututaan.
Mutta onko se vihaa?- eiolevihaa
torre12 kirjoitti:
Tarkoittaa siis sitä, että aito uskova kirjoittelee aika hulluja juttuja, joihin puututaan.
Mutta onko se vihaa?Eihän se vihaa ole, kun noin erehtymättä tunnistetaan aito uskova. Tämähän on Jumalan tahto, että me olemme tässä maailmassa, mikä edellyttää että meidät tunnistetaan.
Ei edes se ole vihaa, kun ateistit ja liberaalit tunnistavat myös feikkiuskovat erehtymättömällä varmuudellaan. eiolevihaa kirjoitti:
Eihän se vihaa ole, kun noin erehtymättä tunnistetaan aito uskova. Tämähän on Jumalan tahto, että me olemme tässä maailmassa, mikä edellyttää että meidät tunnistetaan.
Ei edes se ole vihaa, kun ateistit ja liberaalit tunnistavat myös feikkiuskovat erehtymättömällä varmuudellaan.Eli kunnon uskova on helppo tunnistaa hulluista jutuista? Kuten Jeesus: uskovat voivat juoda kuolettavaa vahingoittumatta. Onhan se pähkähullu juttu.
- oletjäljillä
torre12 kirjoitti:
Eli kunnon uskova on helppo tunnistaa hulluista jutuista? Kuten Jeesus: uskovat voivat juoda kuolettavaa vahingoittumatta. Onhan se pähkähullu juttu.
"Eli kunnon uskova on helppo tunnistaa hulluista jutuista? "
No jotenkin näin ...
1. Kor. 1:23
me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
1. Kor. 1:25
Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
1. Kor. 1:27
vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, oletjäljillä kirjoitti:
"Eli kunnon uskova on helppo tunnistaa hulluista jutuista? "
No jotenkin näin ...
1. Kor. 1:23
me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
1. Kor. 1:25
Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
1. Kor. 1:27
vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,Onhan nuo Paavalin jututkin aika hulluja, myönnän. Miesten joilla on vaimo pitää elää kuin heillä ei vaimoa olisikaan.
Tuossa Paavali puhuu Jumalan hulluudesta.- eihulluutta
torre12 kirjoitti:
Onhan nuo Paavalin jututkin aika hulluja, myönnän. Miesten joilla on vaimo pitää elää kuin heillä ei vaimoa olisikaan.
Tuossa Paavali puhuu Jumalan hulluudesta." Miesten joilla on vaimo pitää elää kuin heillä ei vaimoa olisikaan."
Minusta tuo on ihanaa huumoripitoista sarkasmia mitä Paavali viljelee. Sanoma tietenkin on, että Kristus on se tärkein. eihulluutta kirjoitti:
" Miesten joilla on vaimo pitää elää kuin heillä ei vaimoa olisikaan."
Minusta tuo on ihanaa huumoripitoista sarkasmia mitä Paavali viljelee. Sanoma tietenkin on, että Kristus on se tärkein.Heh. huumorilla vedetään, että koska kristus on tärkein, on elättävä kuin ei vaimoa olisikaan.
Mutta Paavali ei nin sanonut, vaan näin; "koska aikaa on on enää vähän, niin....". Hän ei vedonnut Kristukseen.
- mistä.tunnistat.uskovan
>> Miten erotat todelliset uskovat feikkiuskovista? <<
Todellisen uskovan tunnistaa parhaiten foliohatusta, joka pilkottaa lippalakin tai huivin alta.
Todellisen uskovan tunnistaa siitä, että he vilkuilevat kokoajan taakse, sivuille ja ylös, koska he pelkäävät vainoa ja odottavat tempausta.
Todellisen uskovan tunnistaa siitä, että he puhuvat kokoajan "kielillä" eli siansaksaa, koska hän tarkoittaa sanoillaan aina muuta kuin mitä hän sanoo.
Todellisen uskovan tunnistaa siitä, että hän riemuitsee kun maailmanloppu lähestyy, mutta samalla hän pelkää ja jarruttaa sitä kuollakseen.
Todellisen uskovan tunnistaa siitä, että hän ei koskaan myönnä olevansa väärässä, eikä häntä nolota eikä kaduta, koska hän ei osaa.- Lslssl
Vaikutat olevan todellinen uskova.
- näinsemeneee
Siinähän sinäkin noudatat Jumalan asettamaa suhtautumista uskovaisiin ...
10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
11 Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.
12 Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"
Pidän hyvin epätodennäköisenä sitä, että palstan suurisuisimmat riekkujat olisivat uskovaisia.
- tutkiitseäsi
Sinun sanasi ja asenteesi eivät ole nyt balanssissa!
- Luvluvluvluv
tutkiitseäsi kirjoitti:
Sinun sanasi ja asenteesi eivät ole nyt balanssissa!
sekopää se on.
"Tämä on helppoa.
Seuraa vain ketä ateistit haukkuvat ja solvaavat, hän on todellinen uskova.
Nämä solvaajat eivät koskaan kysele mitään "uskovaisilta" eivätkä solvaa heitä.
Mikseivät?
No, sikseivät koska nämä "uskovakset" ovat homouden ja homoavion ja muiden perversioiden hyväksyjiä eivätkä siten ärsytä ateisteja."
Kun tämä aloitus on nostettu esiin, sananen siitä.
tuossa kirjoitetaan uskovaksista, jotka hyväksyvät homouden ja homoavion ja siksi ateistit hyväksyvät heidät ja se kertoo, että kyseessä ei ole uskova, vaan juurikin uskovas, jos ymmärsin oikein.
Eli siis onko niin, että kuitenkin suhde ateisteihin ja homouteen on se uskon mittari? Raamatun mukaan näin ei ole , joten aloittajalla on jokin oma mittari, jolla hän mittaa asiaa. Ja samalla hän tulee antaneeksi todistuksen siitä, että myös ateisteja kiinnostaa vain homous ja sehän ei pidä paikkaansa. Myöskään uskovaa ei kiinnosta vain homous ja olla riidoissa ateistien kanssa, käydäkseen oikeasta uskovasta.
Jos ihan itseäni ajattelen, minut luultavasti aloittaja luokittelee niihin uskovaksiin, minulle kysymyksiä esittävät uskovat ja ateistit ja agnostikot, ihmiset siis. Jos siis minulta kysytään jotain, en siis voi olla uskovas, eikö?
Toisaalta jos katsoo ketkä minua solvaavat.....taidan siis aloittajan mittarillakin mitattuna olla uskovainen, mutta tärkeämpää minulle kuitenkin on se, että olen Jeesuksen seuraaja. Ja yritän elämässäni toteuttaa Jeesuksen opetuksia ja elää rauhassa kaikkien kanssa, mikäli se on minusta riippuu. Solvaukseen ei tarvitse vastata solvauksella, näin itse ymmärrän tuon Raamatun opetuksen.
Miten sinä aloittaja asia ymmärrät, voiko uskova vastata solvaukseen solvauksella tai jopa itse solvata ensin?torre12 kirjoitti:
Joo. Et sinä mikään ateistikaan ole. Olet uskova siinä kuin kuka muu tahansa.
En olekaan ateisti, koska uskon Jumalaan :)
- mitäuuttatuossa
En olekaan ateisti, koska uskon Jumalaan :)
Myös paholainen uskoo Jumalaan!
- aertht5
mitäuuttatuossa kirjoitti:
Myös paholainen uskoo Jumalaan!
Ja ihan samalla tavalla kuin Eerikatässämoi, lyömällä uskovia Jumalan sanalla ja väärietelemällä sitä.
- näytä.mihin.uskot
Onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista vai ei?
Minä olen ajatellut, että ateistit eivät hauku näitä uskovakseja siksi, koska he käyttäytyvät yleensä asiallisesti? Ja kyllähän joku ateisti haukkuu kaikkia uskovia ja uskovakseja ihan tasapuolisesti, joten mitä siitä voimme päätellä?
Kuusenjuuret kirjoitti:
Minä olen ajatellut, että ateistit eivät hauku näitä uskovakseja siksi, koska he käyttäytyvät yleensä asiallisesti? Ja kyllähän joku ateisti haukkuu kaikkia uskovia ja uskovakseja ihan tasapuolisesti, joten mitä siitä voimme päätellä?
Olen minä puuttunut kriittisesti myös sinun joihinkin kirjoituksiin. En katso ihmistä niinkään, vaan kulloisiakin kirjoituksia. Olen joskus kehunut myös usko.vaista ja pertsa2012:ta.
torre12 kirjoitti:
Olen minä puuttunut kriittisesti myös sinun joihinkin kirjoituksiin. En katso ihmistä niinkään, vaan kulloisiakin kirjoituksia. Olen joskus kehunut myös usko.vaista ja pertsa2012:ta.
Saahan sitä kriittisesti puuttuakin toisten kirjoituksiin, sehän kuuluu keskusteluun. En muista, että olisit ollut asiaton kommenteissasi minulle.
>> onko niin, että kuitenkin suhde ateisteihin ja homouteen on se uskon mittari? <<
Abortti, evoluutio, homoseksuaalisuus, ateismi ja liberaalius.
Osalla usko perustuu siihen, että he ovat enemmistön kanssa em. asioista eri mieltä.
Sen sijaan heille ei tunnu olevan tärkeää se, mitä mieltä ja miksi he itse noista asioista ovat. Pääasia, että ovat muiden kanssa erimieltä.
He ovat antihomottajia, antisuvakkeja, antiateisteja, antiliberaaleja jne. eli antiporukkaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612317Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151082
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La56833Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50781Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.280774