Mies on aina kohdellut minua ilkeästija usein huutaa agressiivisesti lasten nöhden. Niistä olen kärsinyt paljon, nyt lapset aikuisia. Olen ollut erittäin vakavasti sairas ja mie käyttäytyi aika kiitettävästi sen ajan. Nyt toipilaana halusin lonamatkalle. Siellä mies huutaa raivokkaasti yllättäen minulle ja on saanut lapsetkin halveksivia kommentteja heittämään . Kun sanovat jotain kovin loukkaavaa, isänsä räjähtää nauramaan todella riemuissaan.
En voi tajuta, miksi haluaa lapsetkin suhtautumaan minuun halveksivasti. Enemmän yritti sitä myös kun lapset oli kotona. Vanhin lapsi haki kovasti isänsä mallia ja teki sitä joskus erittäin viiltävästi ennenkin.
Lapset isönsä tavoilla
5
275
Vastaukset
- näinmeilläkin
Niin muistetaan miten kohtelemme kumppaneita ja mitä lapset niistä omii. Tiedän että kumppanini jäi kiinni pettämisestä että otti sairaan manipuloimaan minua. En kuitenkaan koskaan edes huutanut kuppanilleni vaan rauhallisesti kysyin. Kun nuo kaksi katkeraa typerystä alkoivat leikkiä ja minua manupuloiden eivät ottaneet huomioon lapsiamme jotka luulivat kaiken. Kun kysyivät minulta kerroin ja näytin totuuden mistä käytös johtuu sain lapseni puolelleni ja antavat puolestani takaisin typerälle kumppanilleni. Toki se noiden isä on eikä sitä muuta mikään. Kohtelevat aika rumasti sitä. Edelleen kun huuto alkaa ja syytökset kerron aikuisille lapsille. Ja kun antavat palautetta isälleen miten kohtelee minua alistuu jälleen tarttuen pulloon. Oliko pakko kertoa taas lapsille? Sanon aina ei ollut pakko mutta kun sinulle ei voi edes vastata huutoosi ja tuohon pahaan käytökseen muutoin kuin lapsien kautta. Tiedän ettei se halua tätä perheen ulkopuolelle kertoa eikä halua että kun kerron Eron syyn ja lapset kertovat mitä niiden isä minua kohtelee on raukka nujerrettu juomaan ja hiljenemään. Pettää se kyllä tiedän ja lapset tietää. Mutta se miksi eroa en pyydä on minun asiani ja liittyy omaisuuteen. Jos ja kun tuo mies rohkaistuu eron ottamaan maksaa se todella kalliisti tietäen itsekin. Mutta huutoa en enään ota vastaan ja onneksi lapset ovat puolellani.
- Alku
Ihana että lapset puolellasi. Meilläkin miehen taholta paljastunut pettämisiä, joista lapsetkin sai tietää kun kylillä puhuttiin. Mies on meillä niin vahva, että lspset haluavat olla hänen puolellaan. Niin ajattelen.
- mielenmalttia
Kirjoitan yleisesti nyt,
Vanhempien tulisi opetella kunnioittamaan sen toisenkin vanhemman vanhemmuutta, vetää yhtä köyttä lasten kasvatuksessa,
Ja olematta vetämässä lapsia mukaan riitoihin toista vanhempaa vastaan..
Väkivaltaan tulee tarttua ja puuttua, koska se ei lopu itsestään
Ja ettei jonain päivänä tapahdu jotain vakavaa,
Väkivaltainen (usein mies) tarvii apua, ja se on myös hänen rakastamista
et ongelmaan tartutaan ja haetaan apua.
Herra antakoon viisautta niihin perhetilaneisiin, et apu löytyy - salainensuhdesilläkin
Niin muistetaan mitä opetamme lapsille. Tulee vaikuttamaan myös niiden parisuhteisiin kuten omilla vanhemmilla. Kuinka petetään ja kohdellaan puolisoa. Tapellaan jne. Kyllä eronneiden lapset eroavat itsekin liian herkästi. Kun oppinut on kotoaan miten suhteillaan ja kohdellaan kumppania. Lapsilla on kuulo ja näkö aistit olemassa vaikka niille ei kerrota suoraan. Yhden eronneen yh lasta kuunnellut ja niiden elämästä. Ei se näy äitinsä ymmärtävän että lapsi kuulee ja näkee. Eli suositan opettamaan moraalisesti oikein miten suhteita rakennetaan ja millä syillä. Erot myös tulee kertoa omille lapsilleen niin ettei tarvitsisi niiden olla välikapulana. Eikä sitäkään tuo äiti näe tai kuule. Ei sille puhu kuten minulle ulkopuoliselle jolla ei ole syytä mennä hämmentämään. Neuvon aina tuota lasta jaksamaan äitiään kunnes omilleen pääsee. Ja ottaa opikseen miten äitinsä hommaa ei itse sitä tee. Lapset ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Ja maltettaisiin suhteilla vasta sitten kun ei olla niiden silmien alla ja korva kuulolla. Eihän tuo äiti näy ymmärtävän edes sitä ettei oma lapsi kykene siltä kysymään edes. Eli muistetaan mitä opetetaan omille lapsille.
- xomz99
Miksi jatkaa? Lasten takia? - eli näyttää miten väärin kohdella naista ja äitiä? Ymmärrän sen tarpeen saada vastarakkautta heiltä keille on elämän antanut ja tuonut tähän maailmaan, mutta jos ympäristö on noin myrkyllinen niin siinä oleminen ei tee hyvää kenellekään osapuolelle alkuperäisen pahan lähteen lisäksi. Erillään et ole enää samassa kuviossa ja häiriintyneen miehesi uhrina, ja voit olla sitä lapsillesi mitä haluat vaikka se olisikin haastavaa ja aika rajattua. Nykytilanne ei tuo mitään hyvää. Itse tosin saattaisin asentaa muutaman piilokameran ja kuvata sekopäätä toimintoineen myöhempää käyttöä varten :)
Tähän osaksi liittymättä tulee taas mieleen miten itse elää urheilullisten ja miehekkäiden ystävien keskellä ja tuollainen on aivan toisesta maailmasta vaikka kaikki tajuaa ja tietää -osa työnkin takia - eikä kukaan ymmärrä hyväksy toimi etc noin. Mutta se suurin ihmetys on aina se miten tuollaiset miehet aina saavat naisia ja tekevät heidän kanssaan lapsia...Kovimpina bileaikoina kunnolliset miehet jäi ilman ja yritin joskus coachata mikä toimii naisten kanssa, jotenkin se tuntu jo silloin nurinkuriselta eikä maailma ole muuttunut siitä mihinkään. Naisia kuunnellessa miettii hiljaa mielessään että mikä ihme on ikinä saanut tuollaisen ihmishirviön kanssa ketään suhteeseen...Enkä halua kritisoida naisia vaan ilmiötä ja ehkä jotenkin joskus haluais ajatella että tuo muuttus, hyvät kunnon tyypit sais naisia ja heidän kanssaan naiset tekis lapsia.
Lapset eivät kuulu aikuisten sekoiluihin. Ne jotka sen tekevät eivät ansaitse vanhemmuuden arvonimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758