Tyhmyydestä on tullut ylpeilyn aihe
13
252
Vastaukset
- Gnuk.loco
Tyhmyydessäkin olen ylivoimainen
Uusi pimeä aika on alkanut maailmalla jo joskus 90-luvulla, meillä hieman myöhemmin.
Sama näkyy nykyisessä tekoäly- ja neuroverkkohössötyksessä, jonka messiaita juoksee täällä meilläkin markkinoimassa kaikki ongelmat ratkaisevia hilavitkuttimia.
Typeryys tulee lisääntymään siksi, että ulkoistettaessa ajattelu tai muisti et kehity enää itse.
Niskakarvani nousevat pystyyn myös siitä, että osa tarjotuista tekoälyratkaisuista ei tuota asiasta mitään tolkullista mallia, ainoastaan jonkin ratkaisun.
Sellainen dinosaurus-näkemys tällä kertaa.Ei kai se kenenkään ajattelua ole korvaamassa.
Vielähän se on lapsen kengissä. Ja eikös sitä nyt kannata kokeilla vaikkei tolkullista mallia tulisikaan?
Rinnalle siis, ja yli.
- ja.tämän.palstan
Välimerkittömät perivät maan...
- ei.ole.oikeasti.tyhmä
Välis on provo
- luepa_jutut
ei.ole.oikeasti.tyhmä kirjoitti:
Välis on provo
Välimerkittömän suurin ongelma ei ole välimerkit.
- las.mujeres.locas
Ilmankos simppelipalstan äämät ovat leuhkia...
- viiit
Äämät?
- kysynvaan
Kuka sen päättää ketä on tyhmä?
- Lyyli.Kurppa
Minäkö tyhmä?.....Nyt en oikein ymmärrä.
- 45667766
Palstan kollektiiviäly
- jhdhdg
Ei koske kaikkia. Täällä on eri meininki.
- mitähöpötät
Täällähän niitä tyhmiä juuri on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809