PT? Kokemuksia Rovaniemellä?

Pukuherra

Etsiskelen Rovaniemeltä peeteetä.
Netistä tuntuu löytyvän vain himourheilijoita.

Uskaltaako tällainen raihnainen vanhus edes mennä peeteen juttusille?

Oma tavoite olisi saada hieman kohotettua kuntoa ja motivoitua ylläpitämään toimintakykyä iän lisääntyessä.

Mainoksissa luvataan, että vielä ehtii rantakuntoon. Ei tarvetta. Olen aina ollut rantakunnossa. Ihan kuin hylkeetkin ovat.

En ole juossut kymmeniin vuosiin. Se ei ole terveellistä. Aion kuollakin ottamatta juoksuaskelia enää tässä elämässä.

Onko joku onnistunut löytämään tällaisen rauhallisemman kuntoapurin?

5

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwertyewq

Ooks joku fursuittari?

• Liikunnaniloa18

Mikä tässä Rovaniemen juomavedessä on vikana, kun ihmiset eivät voi vastata asiallisesti asiallisiin viesteihin. Mahtavaa , että olet löytänyt oman sisäisen motivaation kunnostasi /terveydestä huolehtimiseen. Minulle sanoi fyssäri parikymppisenä, että koska selässäni on rakeenteellinen vika ja oma lihaksistoni heikohko niin minun tulee jatkaa loppuikäni lihaksia vahvistaa harjoittelua. Sillä tiellä olen vieläkin , liikun siis pakosta mutta ei ole vaihtoehtoja. Liikkumisen rytmiin kun pääset kiinni on se sitten helpompaa. Ihminen ei ole koskaa liian vanha aloittaamaan liikunnoimista ja kaikkien ei tarvitse olla ns. rantakunnossa.
      Etäisyydellä ei ole merkitystä, vain ensimmäinen askel on vaikea!

• Jaa-a vaikea sanoa. En näe mihin sitä personal raineria tarvis jos ei tähtää huippu-urheiluun. Liikunnan pää pointti on että se on mukavaa. Sillon sitä tulee harrastettuaki ilman pakotusta. Ei muutako kokeilemaan eri lajeja. Pyöräily ja hiihto nyt varmaan on turvallisin tapa alotella liikuntaa. Eivät rasita paikkoja niin herkästi ku esim juoksu.
      Kotia ostaa jotai käsipainoja yms..
      Salilta nyt varmaan löytyy ohjaajia jos niitä kaipaa.
      Kaupunki myös järjestää ryhmä liikuntaa jos semmosta kaipaa. Googlella löytyy

• Reinoerkki

Suurin osa omareenarin asiakkaista on muita kuin huipulle tähtääviä urheilijoita!

• Reinoerkki

Jos ei löydy personal traineria, ainakin fysioterapeutteja löytyy.
      Hekin voivat tehdä henkilökohtaisen liikuntaohjeman. Ottavat liikuntasunnitelmissa huomioon, jos on jotain rajoitteita.
      Paras vaan kaikkien koettaa pitää itsensä liikkuvana.
      Alkaa olla niin kurjalla tolallla vanhustenhoito nykyään, että kauhistuttaa ajatella, onko sitä kohta enää ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5715
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3464
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      65
      2397
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2039
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1812
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1789
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1720
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1452
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      36
      1359
    Aihe