Etsiskelen Rovaniemeltä peeteetä.
Netistä tuntuu löytyvän vain himourheilijoita.
Uskaltaako tällainen raihnainen vanhus edes mennä peeteen juttusille?
Oma tavoite olisi saada hieman kohotettua kuntoa ja motivoitua ylläpitämään toimintakykyä iän lisääntyessä.
Mainoksissa luvataan, että vielä ehtii rantakuntoon. Ei tarvetta. Olen aina ollut rantakunnossa. Ihan kuin hylkeetkin ovat.
En ole juossut kymmeniin vuosiin. Se ei ole terveellistä. Aion kuollakin ottamatta juoksuaskelia enää tässä elämässä.
Onko joku onnistunut löytämään tällaisen rauhallisemman kuntoapurin?
PT? Kokemuksia Rovaniemellä?
5
1572
Vastaukset
- Qwertyewq
Ooks joku fursuittari?
- Liikunnaniloa18
Mikä tässä Rovaniemen juomavedessä on vikana, kun ihmiset eivät voi vastata asiallisesti asiallisiin viesteihin. Mahtavaa , että olet löytänyt oman sisäisen motivaation kunnostasi /terveydestä huolehtimiseen. Minulle sanoi fyssäri parikymppisenä, että koska selässäni on rakeenteellinen vika ja oma lihaksistoni heikohko niin minun tulee jatkaa loppuikäni lihaksia vahvistaa harjoittelua. Sillä tiellä olen vieläkin , liikun siis pakosta mutta ei ole vaihtoehtoja. Liikkumisen rytmiin kun pääset kiinni on se sitten helpompaa. Ihminen ei ole koskaa liian vanha aloittaamaan liikunnoimista ja kaikkien ei tarvitse olla ns. rantakunnossa.
Etäisyydellä ei ole merkitystä, vain ensimmäinen askel on vaikea! Jaa-a vaikea sanoa. En näe mihin sitä personal raineria tarvis jos ei tähtää huippu-urheiluun. Liikunnan pää pointti on että se on mukavaa. Sillon sitä tulee harrastettuaki ilman pakotusta. Ei muutako kokeilemaan eri lajeja. Pyöräily ja hiihto nyt varmaan on turvallisin tapa alotella liikuntaa. Eivät rasita paikkoja niin herkästi ku esim juoksu.
Kotia ostaa jotai käsipainoja yms..
Salilta nyt varmaan löytyy ohjaajia jos niitä kaipaa.
Kaupunki myös järjestää ryhmä liikuntaa jos semmosta kaipaa. Googlella löytyy- Reinoerkki
Suurin osa omareenarin asiakkaista on muita kuin huipulle tähtääviä urheilijoita!
- Reinoerkki
Jos ei löydy personal traineria, ainakin fysioterapeutteja löytyy.
Hekin voivat tehdä henkilökohtaisen liikuntaohjeman. Ottavat liikuntasunnitelmissa huomioon, jos on jotain rajoitteita.
Paras vaan kaikkien koettaa pitää itsensä liikkuvana.
Alkaa olla niin kurjalla tolallla vanhustenhoito nykyään, että kauhistuttaa ajatella, onko sitä kohta enää ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930