Pariskunta harrasti seksiä Lasipalatsin edustalka

kiimaistamenoa

25

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkinen.haureus

      Kuspäitä riittää

      • nuorta.rakkautta

        Keväällä lempi leiskuu. Älä ole ahdasmielinen.


      • Julkinen.haureus
        nuorta.rakkautta kirjoitti:

        Keväällä lempi leiskuu. Älä ole ahdasmielinen.

        Oksettavaa. Lainsäätäjä on sitä paitsi kanssani samaa tästä mieltä.
        Eläintarhaan moiset siveettömät elukat joutaa.


    • Jännänainenuskaltaa

      Oliko ne kumpikin siis jännämiehiä? En avannut linkkiä. Vai oliko toinen jännänainen?

      • njonon

        Tämmöisistä jännänaisista ätmit unelmoi.


    • Ei yhtään tervettä🤔

    • törkytemppu

      mua ei kiihottaisi extremenismi..
      nainenki oli selvästi enemmän huomion hakuinen kuin tosissaan miehen kanssa suhteessa.
      itselläkin yritti aiempi eukko tuota samaa huonekaverin edessä, mutta kieltäydyin koska kunnia ei anna periksi seksillä repostelulle. ei seisota tuommoinen

    • Viinamies

      Kateelliset täällä vinkuu. Luultavasti mies iski naisen baarista ja alkoi sitten panettaa eikä jaksaneet kotiin saakka odottaa.

      • Viinanainen

        Tai nainen iski miehen ja alkoi panettaa.


      • o-o-o

        Oliko baarit jo auki?


    • Toiset vaan kiihottuu julkiseksistä. Jospa noilla oli semmonen "vika"? Tai jokin veto kuka uskaltaa julkisella paikalla, onhan noita kaikenlaisia kulkijoita. Jostain syystä tänä päivänä voi odottaa näkevänsä melkein mitä vaan keskellä kirkasta päivää ja ihmisten ilmoilla.

      Oi kai noita rauhallisempiakin soppeja ollut, jos vaan olisvat tahtoneet sellaiseen mennä.

    • ulkosalla

      Itse tykkään seksistä ulkosalla ja nautin siitä jännityksestä, mikä seuraa siitä, kun joku voi nähdä. En kuitenkaan harrastaisi seksiä sellaisessa paikassa, että joku (tai tässä tapauksessa) kaikki varmasti näkevät.

    • Kevät ja pälvipanot...

    • Karvamies

      Heitänpä tähän ovelan tulkinnan. Tuossahan jännänainen raiskasi yleisellä paikalla avuttoman humalaisen ynnä kiltin miehen (miksi muuten nainen olisi päällä). Eikä ohikävelleet sivulliset tehneet elettäkään auttaakseen "metoon"- uhriksi joutunutta miestä päin vastoin ottivat hyväkkäät vielä pornokuvia kyseisestä teosta. Hyi hävetkää.

    • kaisanoasaa

      Mikäli minä näkisin moisen tapahtuman niin menisin heti siihen viereen runkulle.

    • He olivat panemassa Suomea kuntoon.

      • pannaansuomikuntoonko

        Onhan se niin väärin, että toiset saa läpinäkyvässä lasiputkessa keskellä kirkasta päivää kun toiset ei edes pimeässä peiton alla aurinkolasit päässäkään.


    • häpeisivät_

      Siat!

      • rohkeitaovat

        Heiltä ei puutu rohkeutta


    • VoiVoiHyiHyi

      Ahdasmieliset hoi. Jos kukaan ei olisi harrastanut seksiä, ei sinuakaan olisi. Seksissä ei ole mitään pahaa eikä hävettävää eli normaaleja perustarpeita.
      Onhan julkisen väkivaltakin näyttö sallittua, vaikka nuoret ottavat siitä oppia sekä soveltavat sitä joskus jopa käytännössä. Väkivalta ei missään muodossa luo tyytyväisyyttä eikä onnellisuutta, jota seksi luo. Siirtykää realismiin ja nauttikaa elämästä.

    • Viinamies---

      Noin sinä käy kun juo viinaa niin pääsee heti panemaan.

    • hjklkjhgf

      Näin itsekin tuon. Mies oli musta.

    • tutunviuhake

      Katolla olisi jännä. Tuuli vain humisisi.

    • panoja.0

      Vituttaa kun toiset saa, mutta minä en

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe