Minulla on ongelma pohjola vakuutusyhtiön kanssa ja kaipaisin hieman vinkkejä ja mahdollisia kokemuksia kuinka kannattaa toimia tässä tilanteessa.
Ajoin kolarin 22.3 ja vastapuolen vakuutusyhtiöstä haen korvausta. (Ajoneuvo kääntyi eteeni kaupan pihasta ja omasta autostani meni keula solmuun, mutta on kuitenkin ajokuntoinen) Nyt tapahtumasta on kulunut reilu kuukausi eikä pohjolasta, eli vastapuolen yhtiöstä ole annettu mitään päätöstä eikä kukaan ole oma-aloitteisesti ollut minuun yhteydessä. Olin yhdeydessä Fineen, jossa sanoivat etttä päätös tulisi antaa 30päivän kuluessa siitä kun kaikki tositteet on toimitettu. No vahinkoilmoitus on tehty pohjolaan, autoni on käytetty vahinkoarviossa oma-aloitteisesti ja kaikki tositteet on toimitettu pari päivää tapahtuman jälkeen. Olen soitellut muutamaan kertaan pohjolaan ja sieltä on kerrottiin että vastapuolikin on tehnyt oman ilmotuksen. Asiaa ei ole kuitenkaan sen kummemmin käsitelty ja soittaessa sinne ja tiedustellessani asiaa vastuuta siirreellään ja ohjataan soittamaan jollekkin toisella tai kehoitetaan odottamaan. Nyt tässä on siis odoteltu yli kuukausi eikä mitään edelleenkään tapahdu. Kysymys kuuliin minne voin tehdä valituksen tuosta toiminnasta ja onko mahdollista saada korvausta myös pitkittyneestä käsittelystä?
vakuutusyhtiön toiminnasta valittaminen
joreeeee
3
360
Vastaukset
- e-waari
fine on se paikka
- Rahastajat
Tässä maassa saa valittaa Hautanen saakka,vak yhtiöt eivät ole vastuussa knellekään.Tekevät ihmisistä idiootteja.Viranomaiset hyväksyvät heidän toimintaa.
- sdlskldk
Vakuutusvalvonta on se instanssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859