Näyttävät hakevan siivoojia ja rakennusapumiehiä. Millaisia palkkoja maksaa, onko asiat kunnossa jne.?
Lisäpalvelu Lahti Oy kokemuksia?
7
1066
Vastaukset
- Liiris
Rahaa kyllä laittavat tilille mutta palkkalaskelmia en ole kertaakaan nähnyt.
- Anonyymi
Tekevät ilmoituksia - joita sitten te-toimisto laittaa hakuosoituksena.
Ilmoitukset ovat harhaanjohtavia ja naamoitu eri yrityksiksi (annetaan olettaa aivan erilaiseksi yritykseksi) - ilmoitetaan esimerkiksi auton ja b-kortin olevan hyödyksi, vaikka niillä ei ole tasan yhtään mitään tekemistä itse työn kanssa!- Anonyymi
Kannattaa erityisesti varoa tiskin alta jaettavia työpaikkoja. Hyvin hämäriä tai jotain rikollista niissä.
- Anonyymi
Valetyöpaikkoja haussa. Oikeat paikat ei yleisessä haussa
- Anonyymi
Valetyöpaikkoja sekä yleisessä haussa että tiskin alta. Tiskin alta jaettavissa työpaikoissa aina jotain hämärää tai muuten vaan niin veemäinen paikka ettei kukaan sinne mene/jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetyöpaikkoja sekä yleisessä haussa että tiskin alta. Tiskin alta jaettavissa työpaikoissa aina jotain hämärää tai muuten vaan niin veemäinen paikka ettei kukaan sinne mene/jää.
Minkä alan paikkoja tiskin alta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä alan paikkoja tiskin alta?
Moi, Omistaja!
Kyllähän sä tiedät vastauksen, mitä turhaan Kyselet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066