Naisen sottainen asunto

Sinkkumies----

Tykkään yhdestä naisest ja se minusta mutta sillä on kamala asunto etten voi mennä sen luokse yöksi. Asunto ihan sekainen ja tavaraa liikaa ja pöytäkin likainen. Minun täytyy luopua kauniista naisesta koska se ei osaa siivota eikä pidä kämpästään huolta. Ei se ole edes perus siisti asunto vaan ihan kamala ja pitää keksiä tekosyitä miksi en mene kylään.

46

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

Siivoo sinä sen asunto ja pyydä sitten siltä pillua palkaksi.

• jokumies83

Kerran olin naisen kanssa jonka kämppä oli täysin pommin jäljiltä. Lattiat joka paikat täynnä roskapapereita, vanhoja ruokia ym. Ei mahtunut edes käveleen juuri. Ei se osannut edes siivota..
      No homma loppui melko pian sit.

• puhetärkeää

Miksei näistä asioista voi sanoa suoraan? Olis toisella ainakin mahdollisuus skarpata?

• jokumies83
        puhetärkeää kirjoitti:

Miksei näistä asioista voi sanoa suoraan? Olis toisella ainakin mahdollisuus skarpata?

Sanoin hänelle jokusen kerran mutta mitään muutosta ei tullut. Muutenkin oli aika laiska.
        En kyllä siivousfriikin kanssa edes tulisi toimeen, eli elämisen jäljet saa ja pitää näkyä mutta täydellinen roskakasassa eläminen on liikaa...

• kaunis.nainenn

Todella hyvä kun miehillä on aina siistit kodit. Lisäksi hampaat pesty ja kalsarit vaihdettu.

• Puhtausonpuoliruokaa

Samaa mieltä, ja kerran tapasin miehen, joka oli varmaan kammalla kammannut maton hapsut suoraksi erikseen, niin siistiä oli. Teki vaikutuksen.

Siisti ja puhdas mies pitää olla. Ja samaa saa kyllä vaatia naiseltakin.

• eiolekotonaopetettu

Siivotkaa yhdessä? Onpas sottainen eläjä siinä..

• Kaisanoasaa

Minun asunto on siisti ja imuroin kaksi kertaa viikossa. Onneksi en asu naisen kanssa koska naiset ei osaa muuta kun sotkea.

• imurikouraan

Se ei ihan riitä. Viikkosiivous ja imuroinnin raja on neljä kertaa. Jäät hitusen alle.
        Yritä petrata.

• Olet.säveltäjä
        imurikouraan kirjoitti:

Se ei ihan riitä. Viikkosiivous ja imuroinnin raja on neljä kertaa. Jäät hitusen alle.
        Yritä petrata.

Ihan itsekö keksit tämän rajan?

• imurikouraan
        Olet.säveltäjä kirjoitti:

Ihan itsekö keksit tämän rajan?

luepa kotitalouskirjat uudelleen. Ei ollut 10/10 tuo sinun suoritus. Ehkä äböyt kasin pinnassa?

• imurikouraan kirjoitti:

Yritä petrata.

Kevätsiivous ja joulusiivous riittää.

• Olet.säveltäjä
        imurikouraan kirjoitti:

luepa kotitalouskirjat uudelleen. Ei ollut 10/10 tuo sinun suoritus. Ehkä äböyt kasin pinnassa?

Taidat myös tyydyttää itsesi sillä imurilla? Kovin rakas tuntuu sinulle olevan :(

• imurikouraan
        Olet.säveltäjä kirjoitti:

Taidat myös tyydyttää itsesi sillä imurilla? Kovin rakas tuntuu sinulle olevan :(

imurilla voi tehdä paljon kunhan muistaa pääasian, että on ahkera.
        Ei pidä laistaa siivouksesta. Tuo on jo huolimattomuutta.

• imurikouraan
        Wwuwuw kirjoitti:

Kevätsiivous ja joulusiivous riittää.

Tolla systeemillä hukkuu p.skaan.

• imurikouraan kirjoitti:

Tolla systeemillä hukkuu p.skaan.

Meilläpä on vessa.

• lopppo

Exän tytär oli tuollainen sottapytty, kukaan ei uskonut siitä 18v selfien ottajasta joten otin kuvia huoneesta. Ällötti homehtuneet ruoat lattialla huoneessaan, äitinsä syytti mua hulluksi kun tuollaisesta valitin.

• Neitonen28

Miehen kuuluu siivota. Ettekö voi auttaa siivoamaan.

• mukavaollavarakas

Mä tuon rahan huusholliin, mikäli joudun vielä siivoamaan akka lentää pihalle. Koti pitää olla siisti ja ruuan valmis silloin kun mulla on nälkä, kun mä maksan ihan kaiken, mikäli ei olis, lähtis akka nopeesti vaihtoon. Pillua en vaadi usein, käyn huorissa (paljon parempaa seksiä), ehkä kerran 2kk voin painaa kotona. Hyvin on akka viihtyny, saa hyvän elämän ja kodin.

• miesreppanat
        mukavaollavarakas kirjoitti:

Mä tuon rahan huusholliin, mikäli joudun vielä siivoamaan akka lentää pihalle. Koti pitää olla siisti ja ruuan valmis silloin kun mulla on nälkä, kun mä maksan ihan kaiken, mikäli ei olis, lähtis akka nopeesti vaihtoon. Pillua en vaadi usein, käyn huorissa (paljon parempaa seksiä), ehkä kerran 2kk voin painaa kotona. Hyvin on akka viihtyny, saa hyvän elämän ja kodin.

Mulla lensi ukko pihalle. Itse et uskalla heittää akkaa pihalle kun yksineläminen on miehille vaikeaa. Huorissa pitää käydä mutta oma akka pelottaa ettei uskalla sitä jättää.

Näin akkana hyvä elämä on sitä ettei ole vieraissa juoksevaa ukkoa nurkissa.

• miesreppanat kirjoitti:

Mulla lensi ukko pihalle. Itse et uskalla heittää akkaa pihalle kun yksineläminen on miehille vaikeaa. Huorissa pitää käydä mutta oma akka pelottaa ettei uskalla sitä jättää.

Näin akkana hyvä elämä on sitä ettei ole vieraissa juoksevaa ukkoa nurkissa.

"Itse et uskalla heittää akkaa pihalle kun yksineläminen on miehille vaikeaa."

Yksin eläminen on minulle helppoa. Uskallan heittää sinut pihalle. Olisi hauska nähdä sinut ulisemassa ja kiljumassa pihalla. Samalla voisin heitellä sinua huonekaluilla päähän.

• jännämiehet
        super-atm kirjoitti:

Yksin eläminen on minulle helppoa. Uskallan heittää sinut pihalle. Olisi hauska nähdä sinut ulisemassa ja kiljumassa pihalla. Samalla voisin heitellä sinua huonekaluilla päähän.

Juuri jännämiehet on tuollaisia tunteella käyviä ihmisiä.
        Voi milloin vaan napsahtaa ja sitten naista tosiaankin viskellään huonekaluilla päähän. Pidä järki päässä kun selvästi olet tunteidesi vietävissä.

• jännämiehet kirjoitti:

Juuri jännämiehet on tuollaisia tunteella käyviä ihmisiä.
        Voi milloin vaan napsahtaa ja sitten naista tosiaankin viskellään huonekaluilla päähän. Pidä järki päässä kun selvästi olet tunteidesi vietävissä.

En ole tunneihminen.

• miesreppanat
        super-atm kirjoitti:

Et voi heittää minua minnekään. Ei ole kiinnostusta enää parisuhteeseen. Yhdenkään miehen takia ei tarvitse ulista.
        Miehet ulisee naisen pillun perään.

• miesreppanat kirjoitti:

Et voi heittää minua minnekään. Ei ole kiinnostusta enää parisuhteeseen. Yhdenkään miehen takia ei tarvitse ulista.
        Miehet ulisee naisen pillun perään.

"miesreppanat"

naishuorat

• aadee.Caramba

Ota muijax AD/HD ämmä

semmone käy mull kylässä-----5 min ja kämppä, ku vallkotonadon jälkeen

kerran se ämmä siivos jälkensä ja roskasäkki kaatus eteisen latialle

aadee oli häipyny

• fhimssf

- osa naisista on luovia leikkiviälapsia - yhtään ainutta nussintaa ja lotkuamista miettivää edes halua kotiinsa - joten hyvästit vain.....useimmilla karseat kokemukset miehistä jo lapsuudesta lähtien.

• ajattelinvaan

Nainen on se joka siivoaa. Mies juo kaljaa ja pelaa pleikkarii.

• Kakkossmiess

Kannattaa ottaa miues eikä kloppi

• jrtjwjwtjwtjj

No siisteysfriikit taas ovat yleensä pakko-oireisia ym. mieleltään epätasapainossa, että kumpi se nyt sitten on parempi.

• psykologit

Enemmän taitaa epäjärjestys kertoa mielen epätasapainosta, ainakin sykoloogien mukaan.

• Näinon

Maailman viisaimmat miehet on ollu helvetin sutkusia ja monet artistit sillon kun mielessä liikkuu paljo eri asioita maan ja avaruuden väliltä helposti unohtuu arkiset normi asiat, ellei oo hirvee likaa kammoova neiti

• järjetsys
        Näinon kirjoitti:

Maailman viisaimmat miehet on ollu helvetin sutkusia ja monet artistit sillon kun mielessä liikkuu paljo eri asioita maan ja avaruuden väliltä helposti unohtuu arkiset normi asiat, ellei oo hirvee likaa kammoova neiti

Ne monet maailman viisaat miehet ja artistit on olleet juuri epätasapainoisia, kuten artistit yleensä. Etkö ole sellaisesta kuullut? Taitelijan luova mieli on sellainen. Siksi ei kämppäkään pysy järjestyksessä.

• ktytyketyetkeykeky
        psykologit kirjoitti:

Enemmän taitaa epäjärjestys kertoa mielen epätasapainosta, ainakin sykoloogien mukaan.

No varmastikin jos katsotaan pakko-oireisia ihmisiä niin suurimmalle osalle on järjestys elämänehto, jos taas katsotaan sotkuisia ihmisiä niin suurin osa on todennäköisesti psyykeltään normaali.
        Toki jos siisti ihminen yhtäkkiä alkaa sotkuiseksi kyseessä voi olla masennus yms..

• väärässäolet
        ktytyketyetkeykeky kirjoitti:

No varmastikin jos katsotaan pakko-oireisia ihmisiä niin suurimmalle osalle on järjestys elämänehto, jos taas katsotaan sotkuisia ihmisiä niin suurin osa on todennäköisesti psyykeltään normaali.
        Toki jos siisti ihminen yhtäkkiä alkaa sotkuiseksi kyseessä voi olla masennus yms..

"jos taas katsotaan sotkuisia ihmisiä niin suurin osa on todennäköisesti psyykeltään normaali."

Noup, näin ei ole.

• Tavaroillaonpaikka

Ikäväkyllä, monet naiset ovat aikamoisia sottapyttyjä. Toisaalta pitää muistaa että ne on kotoa opittuja tapoja. Välttämäti asianomainen ei edes huomaa asiaa.

• nosta.jalkasi

Voin kuvitella monen miehen peräkammarin kunnon. Jos äiti ei siivoa niin paskaan hukkuvat.

• Tavaroillaonpaikka

No näitäkin varmasti löytyy, Naisena olen kumminkin tehnyt tämän huomion että meitäkin naisia löytyy monesta. Kuten miehiä. Siinä äitee on sitten opettanut poikaansa ja toisinaan se äitee opettaa tyttöänsä. Aina ei kaikki mene nappiin.
        Tämä ei myöskään ole ikäkysymys.

• Järjestys on jostain aloitettava eikun keskustele asunnosta että olisi hyvä että järjestellään tavaroille paikka.

• Parisuhdemies-

Pahinta on jos on keittiössä likaisia astioita. Ne pitää tiskata aina heti ruokailun jälkeen.

• lllll

Sitä varten on keksitty astianpesukone.

• Ihmettelenvaan

Auta sitä jos vaivaa. Vai oletko niitä miehiä että käyt kuin hotellissa..

• bdfbfdb

Ymmärrän sinkkuna hujan hajan olevat tavarat ja että sängyn alla voi olla pölypallo. Mutta varsinaista likaisuutta en siedä. Likainen asunto kielii mielenterveyden ongelmista tai sitten naisella on puutteellinen hygienia käsitys. Se on sama kuin naiset jotka menevät sänkyyn peseytymättä ja nuole siinä sitten paskalle haisevaa pillua.

• ifufyffyukyufktf

Sotku on kuin ihmisen paino, on terveellisempää olla indeksin normaalin yläpäästä ja olla vähän sotkuinen kuin alapäästä ja liian siisti.

• Tuo on kauniisti sanottu, luulisin ainakin kolmannen lukemisen jälkeen.

• Jos hän tarkoitti, että yläpäästä voi olla vähän sekaisin ja alapäästä sotkuinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe