Mulla tuli mätsit muutama päivä sitten yhden 23v naisen kanssa. Perustin Tinderiin käyttäjätunnuksen viikko sitten, ja minulle on kertynyt tähän mennessä vasta 5 mätsiä.
Hän tavallaan aloitti keskustelun sanomalla ensin "moi", johon vastasin kyselemällä kuulumisia. Hän vastasi, että hänelle kuuluu "paskaa", ihmissuhteissa on ongelmia jne.
Nainen kuulosti ensalkuun vähän tylyltä ja keskusteluhaluttomalta, joten päätin unohtaa koko mätsin. Kuitenkin seuraavana päivänä hän ehdotti, että tulisin hänen kotipaikkakunnalleen. Hän olisi halunnut halailla kanssani auton takapenkillä.
Mutta minullapa kun ei olekaan autoa, niin nainen vaan vastasi että: "Vaikee se sit on nähdä" ja siihen se homma sitten lopahtikin.
Tinder-treffini tyrehtyi autottomuuteen
9
237
Vastaukset
- penkillepusimaan
Oisit ehdottanut puistonpenkkiä. Siinäkin on kiva halailla.
Autokaupoilla on nykyisin tarjolla hyvin edullisia osamaksusopimuksia.
- Kaikysyäsaa
Eikö bussit tai taxilla pääse. Pitää olla rahaaki että on kemiaa naisen kanssa.
- no.mercy
Jättipotilla tilasin Mersu Pullmanin pihalleni
Tuotiinkin nopeasti
Mut piti heti soittaa reklamaatio:
"Se auto kyllä tuli jo, misäs se missi konepellillä viipyy?" - eisaanysvätätahallaan
Miks sä jätät tuolleen kesken? Yritä kovemmin!
Keksi vaihtoehtoja! Nyt vähän otetta tuohon hommaan. - MietiNytVähän
Jos kerta etsit seuraa netistä, niin kyllä silloin pitää olla mahdollisuus matkustaa toiselle paikkakunnalle.
Annat itsestäsi vähän luuserin kuvan, jos ei ole autoa.
Josko sittenkin menisit lähikapakkaan etsimään seuraa. - jokumies83
"Perustin Tinderiin käyttäjätunnuksen viikko sitten, ja minulle on kertynyt tähän mennessä vasta 5 mätsiä. "
Huh, se on paljon. Mulla 0 kpl ja usea kuukausi käytetty. - 43mies
Muistan kun iskin naisia joskus toyota corollani ja oli aika vitun hyvä pillumagneetti silloin.
Kirjoitusvirhe huomattu.
Tarkoitit tietenkin:
"Tinder-treffini tyrehtyi avuttomuuteen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602