Mulla tuli mätsit muutama päivä sitten yhden 23v naisen kanssa. Perustin Tinderiin käyttäjätunnuksen viikko sitten, ja minulle on kertynyt tähän mennessä vasta 5 mätsiä.
Hän tavallaan aloitti keskustelun sanomalla ensin "moi", johon vastasin kyselemällä kuulumisia. Hän vastasi, että hänelle kuuluu "paskaa", ihmissuhteissa on ongelmia jne.
Nainen kuulosti ensalkuun vähän tylyltä ja keskusteluhaluttomalta, joten päätin unohtaa koko mätsin. Kuitenkin seuraavana päivänä hän ehdotti, että tulisin hänen kotipaikkakunnalleen. Hän olisi halunnut halailla kanssani auton takapenkillä.
Mutta minullapa kun ei olekaan autoa, niin nainen vaan vastasi että: "Vaikee se sit on nähdä" ja siihen se homma sitten lopahtikin.
Tinder-treffini tyrehtyi autottomuuteen
9
200
Vastaukset
- penkillepusimaan
Oisit ehdottanut puistonpenkkiä. Siinäkin on kiva halailla.
Autokaupoilla on nykyisin tarjolla hyvin edullisia osamaksusopimuksia.
- Kaikysyäsaa
Eikö bussit tai taxilla pääse. Pitää olla rahaaki että on kemiaa naisen kanssa.
- no.mercy
Jättipotilla tilasin Mersu Pullmanin pihalleni
Tuotiinkin nopeasti
Mut piti heti soittaa reklamaatio:
"Se auto kyllä tuli jo, misäs se missi konepellillä viipyy?" - eisaanysvätätahallaan
Miks sä jätät tuolleen kesken? Yritä kovemmin!
Keksi vaihtoehtoja! Nyt vähän otetta tuohon hommaan. - MietiNytVähän
Jos kerta etsit seuraa netistä, niin kyllä silloin pitää olla mahdollisuus matkustaa toiselle paikkakunnalle.
Annat itsestäsi vähän luuserin kuvan, jos ei ole autoa.
Josko sittenkin menisit lähikapakkaan etsimään seuraa. - jokumies83
"Perustin Tinderiin käyttäjätunnuksen viikko sitten, ja minulle on kertynyt tähän mennessä vasta 5 mätsiä. "
Huh, se on paljon. Mulla 0 kpl ja usea kuukausi käytetty. - 43mies
Muistan kun iskin naisia joskus toyota corollani ja oli aika vitun hyvä pillumagneetti silloin.
Kirjoitusvirhe huomattu.
Tarkoitit tietenkin:
"Tinder-treffini tyrehtyi avuttomuuteen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764