mutta emme ole samannäköisiä. Minä ja mun lapset ollaan kauniita ja siistejä, ja pidämme kodinkin kunnossa.
Miehen lapset ova erittäin epäsiistejä ja kulkevat huonoissa vaatteissa. Mies tosin on siisti, en muuten olisi ottanutkaan häntä.
Voiko äitipuoli leikkautta lasten hiukset ja muutenkin opettaa siisteyttä ja järjsetystä toisenlapsille. Meillä on hyviä vaatteita mun laosilta pieneksi jäänetitä, voisimme anta ne tai pientä korvausta vataan myydä heille, olisivat tosi hienoja verrattuna näihin heidän omiin.
Äitipuolena olisi kiva mennä jonnekkin kun olisi siistit tenavat, mutta nämä ovat kuin ryysyläisiä ja takkusine likaisine olemuksineen. Mitä teen?
Voi olla etteivät halua ottaa vanhoja vaatteita , mutta olisi ne ainakin siistempiä. Kurjaa katsella kun äitinsä ei huolehdi heistä, joka ilta kähy kapakassa ja riehumassa.
Meillä on uusioperhe
3
702
Vastaukset
- lahjontaa
Voithan sinä lahjoa heidät tavalla 'jos käytte suihkussa ja kampaatte tukkanne, saatte kivat uudet vaatteet ja pääsette Mäkkäriin syomään aivan mitä haluatte."
Voitte tehdä tuosta tavan, aina heidän vierailtuaan luonasi. Hyvällä onnella he alkavat huomaamaan että pitää itsensä puhtaana onkin kannattavampaa kuin kulkea ryysyläisenä! - äitipuoliitsekinjatiukka
Eihän se ole äitiuolen asia kasvattaa lasta. Seon lapen oman äidin velvollisuus jos on järissään. Lapsen isä voi vaatia ex vaimoa huoletimaan lapsistaan tai lopettaa elarit maksamasta. Kumma että vastuu halutaan aina uudelle äidille. Kyllä he varmaan komentaa ja kasvattaa mutta ei sitä rahaa tarvi toisten lapsiin laittaa. Ei kuulu heille.
- Uusioperheenkuviot
Itse kyllä ryysyläisvaatteissa olevana lapsena ilahtuisin jos ehjiä vaatteita tai pääsisi leikkaamaan hiukset. Ei sillä väliä onko oma äiti vai ei. Eniten sitä jää lapsena mieleen kuka välitti ja auttoi siinä elämässä. Jos näiden lasten oma äiti ei jaksa. Kysy kumminkin lupa mieheltä hiustenleikkuuseen. Ettei kukaan hermostu. Hyväähän sinä tarkoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569