aviomiehellläni on toinen

annekemi

Olemme keski-ikäinen pariskunta. 32 vuotta yksissä, avioliitossa 2 vuotta. Viime syksynä huomasin, että jotain on pielessä. Mieheni harrastaa uintia pari kertaa viikossa. Hyvä harrastus, mutta uintireisulla hän tapailee toista naista. He kohtaavat uimahallin pihalla. Mieheni menee naisen autoon ja he lähtevät ajelulle. Tätä on jatkunut useita kuukausia. Olen kysynyt häneltä asiasta pari kertaa. Vastaus on ollut " sinulla ei ole oikeutta kysyä minulta tuollaista". Olemme kuitenkin avioliitossa joten minulla on mielestäni oikeus kysellä.

Mieheni kieltää jyrkästi kaiken tapahtuneen. Uteliaisuuttani seurasin kerran häntä Kemin uimahallille. Siellä odotteli miestäni nainen valkoisessa, vanhassa maasturiautossa. Auto oli tosi kovaääninen diesel. Olin niin shokissa etten tajunnut edes rekisterinumeroa ottaa.

Tätä on jatkunut niin kauan, että olen aivan lopussa. En nuku öisin kunnolla, verenpaine on koholla ja syke huitelee sataa. Mietin vain mitä tekisin seuraavaksi. Rakastan miestäni koko sydämestäni enkä halua edes miettiä eroa. Suhteemme on ollut aina hyvä ja rakastava.

He ovat tavanneet noin kerran viikossa, viimeksi 24.4. klo11.00. En halua tässä kertoa mistä sen tiedän. Tapaamiset ajottuvat aina minun työssäoloajalle joten en saa heitä kiinni itse teossa. Mieheni on kysellyt työvuorojani, mutta en ole niitä enää kertonut. Tunnen itseni avuttomaksi koska mieheni kieltää kaiken. Olemme kaskustelleet asiasta useita kertoja tuloksettomasti. En enää tiedä mitä tekisin.

58

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnpaLälläri

      Miehesi on oikea valepukki ja niljake, yäk!
      Miten hän saattaa tehdä tuommoista? Vaikuttaa kuitenkin siltä, että tuo on seikkailu eikä ole jättämässä sinua...

      Sinuna lähtisin hetkeksi pois....sanoisin, että menen sukuloimaan. Joko menisin oikeasti tai sitten käräyttäisin miehen. Hän kun luulisi sinun olevan poissa, niin järjestää naisen kanssa yhteistä kivaa.

      • Kiitos kommentistasi, olen ajatellut samoin, toteutan tuon vielä


      • Aikuistenoikeeesti

        Eikö se ole aivan luonnollista ja järkeen käypää että yli 30 vuoden jälkeen haluaa tutustua vähän muihinkin ja makustella vähän elämää eikä vain yhtä ja samaa parisuhetta.


      • annekemi

        Ymmärrän pointtisi, mutta miksi se pitää tehdä tuolla tavalla, toista kiduttamalla henkisesti kuukausia. Miksi ei voi heti kertoa puolisolle että hänellä on toinen. Hän nimittäin kieltää jyrkästi tapahtuneen.


      • Tabutsyyniin

        No kuka sen tässä ahtaitten rajojen, rajoitusten ja sääntöjen yhteiskunnassa kehtaa, uskaltaa, haluaa ... ääneen kertoa. Juttu lasketaan kielletyksi hetelmäksi eikä muitakaan syntejä aivan yleisesti julkisesti esitellä.


      • Yogamies

        No eihhän tuota tarvitse käräyttää , kun on paljastunut jo. Nainenhan TIETÄÄ asiasta. Nykyään ei avioeron saadakseen tarvitse mitään todistaa. Surullista on, että tämä nainen ndelleen odottaa miestään ja sietää häneltä mitä vain.


      • Jotainsyömistäkenties

        Sitä se koiralle lajityypillinen uskollisuus, kiintymys ja 'rakkaus' teettää.


    • eipahalla

      Se tärkein, kuka käski mennä naimisiin, en koskaan tekisi sitä. Mulla on naiskumppani mutta kummallakin oma elämä parisuhteen sisällä, jos jotain tapahtuu sille ei voi mitään, naimisiin meno on vain monen pariskunna elämän pilannut, nauttikaa nyt sitten avio onnelasta.

      • annekemi

        Kiitos kommentistasi!
        Niinpä, 30 vuotta hyvässä avoliitossa ihanan miehen kanssa. Yhdessä päätimme ns." turvata vanhuudenpäivät" ja menimme naimisiin. Muutaman kuukauden kuluttua alkoivat vaikeudet. En pahimmassakaan painajaisessa olisi kuvitellut, että meille tapahtuu tällaista. Olemme olleet tosi onnellisia yhdessä. En anna periksi ihan helposti. Katson mihin tämä vie.


      • annekemi

        Sydämestäni toivotan onnea parisuhteellesi!


      • noniin
        annekemi kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi!
        Niinpä, 30 vuotta hyvässä avoliitossa ihanan miehen kanssa. Yhdessä päätimme ns." turvata vanhuudenpäivät" ja menimme naimisiin. Muutaman kuukauden kuluttua alkoivat vaikeudet. En pahimmassakaan painajaisessa olisi kuvitellut, että meille tapahtuu tällaista. Olemme olleet tosi onnellisia yhdessä. En anna periksi ihan helposti. Katson mihin tämä vie.

        Ei kai sitä kukaan usko ennen kuin kohdalle osuu, eihän kukaan usko jäävänsä auton alle ja niin vaan, no vähän horjuva vertauskuva mutta näin se on. Ei kannata luovuttaa voin kokemuksesta sanoa että anna ajan kulua voi se myös kääntyä eroksi mtta se on elämää.


      • hieno.mieskö
        annekemi kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi!
        Niinpä, 30 vuotta hyvässä avoliitossa ihanan miehen kanssa. Yhdessä päätimme ns." turvata vanhuudenpäivät" ja menimme naimisiin. Muutaman kuukauden kuluttua alkoivat vaikeudet. En pahimmassakaan painajaisessa olisi kuvitellut, että meille tapahtuu tällaista. Olemme olleet tosi onnellisia yhdessä. En anna periksi ihan helposti. Katson mihin tämä vie.

        Onhan omaisuusasiat kunnossa, avioehto? Kumman ajatus oli avioitua vanhuuden turvaksi?


      • kertoisitkolisää
        annekemi kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi!
        Niinpä, 30 vuotta hyvässä avoliitossa ihanan miehen kanssa. Yhdessä päätimme ns." turvata vanhuudenpäivät" ja menimme naimisiin. Muutaman kuukauden kuluttua alkoivat vaikeudet. En pahimmassakaan painajaisessa olisi kuvitellut, että meille tapahtuu tällaista. Olemme olleet tosi onnellisia yhdessä. En anna periksi ihan helposti. Katson mihin tämä vie.

        Tämä on kyllä mielenkiintoista, että toimiva pitkä avoliitto ja sitten vaikeudet alkaa, kun suhde periaatteessa virallisesti vain muuttuu avioliitoksi, mitä ihmettä voi olla tapahtunut?


      • 89562130
        kertoisitkolisää kirjoitti:

        Tämä on kyllä mielenkiintoista, että toimiva pitkä avoliitto ja sitten vaikeudet alkaa, kun suhde periaatteessa virallisesti vain muuttuu avioliitoksi, mitä ihmettä voi olla tapahtunut?

        Uskon että miehellä on ollu niitä muita naisia ennenkin, ehkä koko suhteen ajan. Meni naimisiin jotta turvasi ettei tule yksinäistä vanhuutta. Suomihan on pullollaan yksinäisiä vanhoja miehiä.


    • totuuttapeliiin

      Kerta olet omin silmin nähnyt tee sille selväksi että tuo "harrastus" pitää loppua. Näin minäkin tein kun miehellä toinen. Ensin epäilin ja kysyin käytöksen takia. Sinä se kieltäminen ja valheitten lisääminen. Kunnes ulkopuolinen puuttui. Sen ex ja kiitän häntä. Kun ero tuli oli tarinat mitä ihmeellisimpiä. Kun asui muutaman kk sinkkuna oli vapaa menemään sen tykö ei ottanutkaan. Alkoi tarina siitä kuinka sairas. Kun näytti kuitit jopa mitä oli joutunut ostamaan sille oli se naurettavaa. Otin yhteyttä ja huonosti siinäkin. No otin aikanaan takaisin kun sinkkuna oli ja näytti mitä haluaa. En minäkään olisi saanut totuutta Ellen olisi "apuja saanut sen ex:,ltä. Joten suositan eroamista ja näyttäkööt sitten mitä haluaa ja näkee mitä menettää. Se tekeekö uudestaan on minun otettava se riski. Mutta jos tekee niin tietää sitten että kerron lapsille. Niin kauan se touhusi kakkosensa kanssa kunnes kuvat sain. Loppui se "ystävyys" .

      • annekemi

        Niitä apuja minäkin toivon muilta ihmisiltä. Touhuavat yleisellä paikalla esim. uimahallin pihalla. Toimivat matalalla profiililla ollessani töissä. Itse jos näkisin jonkun tutun touhut, ilmoittaisin toiselle osapuolelle saman sekunnin aikana.


    • kolmiotraamaaseuraan

      Minäkin tässä miettinyt kerronko sen vaimolle? Olen yrittänyt johdatella ja kuullostella tietääkö. On tämä vaikeaa ole muka ystävä ja samalla pitää suu kiinni. Ei hyvä tilanne mitenkään. Ettekö te varatut voisi erota ja hoitaa asiat paremmin? Nyt minulla muukin tietoisena joutunut teidän sirkuksen keskelle tahtomattaan. Tuo kakkosen kun tuntee useampi. On tämä noloa että kauheaa. Miten typeränä nuo salaiset tapaamiset eivät muka tule esille. Tuo kakkonen ei ymmärrä kuka naapurissa asuu.

      • annekemi

        Usein puoliso on se joka viimeisenä saa salasuhteesta tietää. Mikä ihmisiä oikein vaivaa. Jos huomaisin jonkun tuttavani harrastavan sellaista, kertoisin heti hänen puolisolleen epäilyistäni. En odottaisi hetkeäkään, oli sitten kysymys kuinka läheisestä tai vaikka naapurista.
        Olen joskus nauranut ihan ääneen mieheni tempuille ja miettinyt kuinka paha voi ihminen olla toiselle. Itse en pystyisi moiseen. Hermoja raastavaa hommaa.


      • oppirahatmaksettu
        annekemi kirjoitti:

        Usein puoliso on se joka viimeisenä saa salasuhteesta tietää. Mikä ihmisiä oikein vaivaa. Jos huomaisin jonkun tuttavani harrastavan sellaista, kertoisin heti hänen puolisolleen epäilyistäni. En odottaisi hetkeäkään, oli sitten kysymys kuinka läheisestä tai vaikka naapurista.
        Olen joskus nauranut ihan ääneen mieheni tempuille ja miettinyt kuinka paha voi ihminen olla toiselle. Itse en pystyisi moiseen. Hermoja raastavaa hommaa.

        Nenäänsä ei pidä tunkea jokapaikkaan, ei ole alkuunkaan sopivaa voi koitua pahoja harmeja.


      • annekemi
        oppirahatmaksettu kirjoitti:

        Nenäänsä ei pidä tunkea jokapaikkaan, ei ole alkuunkaan sopivaa voi koitua pahoja harmeja.

        En usko tuohon, rehellisyys maan perii. Harmit on vain kestettävä.


    • Omamoka

      Miksi helweetessä sinä olet mennyt avioliittoon!

      • annekemi

        Olimme onnellisia ja avioliitto tuntui selvältä jatkumolta. Ajattelin, että tuon ihmisen kanssa haluan elää lopun elämääni. Hän on ollut erinomainen isä lapsille, rakastava ja huolehtiva puoliso minulle. Jälkiviisaana: ei olisi kannattanut sittenkään.

        Kiitos kun kommentoit!


    • Itsetekisinnoin

      Sehän on todellista rakkautta kun annat miehesi mennä jos kerran ei sinua enään rakasta. Mieti. Ehkä itsekkin löydät vielä Onnen.

      • annekemi

        En ole vielä ajatellutkaan asiaa tuolta kantilta. Rakastan miestäni syvästi ja haluaisin viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Olet ehkä oikeassa. On sanonut rakastavansa, liekö sitten totta. Kiitos vinkistä. Pistää miettimään.


      • Seonoikeaa

        Yeap, juuri noin. Millään muulla tavoin ei voi osoittaa rakkauttaan niin hyvin ja täydellisesti kuin luopumalla - toisen hyväksi.


      • annekemi

        Luopumista tai luovuttamista en vielä edes ole ajatellut, aion vielä taistella.


      • Aivanoma

        Taistelu se on luopumistaistelukin. Ja oikeastaan se vasta taistelujen taistelu onkin.


      • rakkausjaläheiset

        Kyllä olet idiootti. Ei tuossa iässä kannata erota vaan löytää hiipunut hyvä uuteen hehkuun. Vain sillätavoin saavat rakkautta kaikki muutkin läheiset joiden elämä kasvaa siitä.


      • vaikeatie
        annekemi kirjoitti:

        En ole vielä ajatellutkaan asiaa tuolta kantilta. Rakastan miestäni syvästi ja haluaisin viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Olet ehkä oikeassa. On sanonut rakastavansa, liekö sitten totta. Kiitos vinkistä. Pistää miettimään.

        Rakastat tuolaista petturia, joka sun selän takana touhuaa , ota ero siitä, tai muuta pois vähäksi aikaa , niin ukkosi saa miettiä kuka hänelle on se tärkein, mutta älä heti takas ota, jos sut haluu, nuo pettämis asiat pitää puhua juurtajaksain ja sitte sovittava ja sen jälkeen niihin ei enää palata.


      • Huolehdivainomasi

        Mun mielestä "idiootti" on se, joka ei tajua, että se mieäs no. koettaa "löytää" sitä hiipunutta hyvää ja naisen tulisi tehdä samoin. Aika näyttää, johtaako etsintä "uuteen hehkuun" ja kenen kanssa. Kukaan ulkopuolinen ei voi valita heidän - ei kenenkään - puolesta eikä edes neuvoa, koska toisen neuvo voi olla toiselle täysin väärä.


      • seetoinenhyvä
        annekemi kirjoitti:

        Luopumista tai luovuttamista en vielä edes ole ajatellut, aion vielä taistella.

        Niin luovutus olisi pelin puhaltamista poikki. Mut Syvällä rintaäänellä kerron et luovutin ja sitten se uusi ihana ei huolinutkaan. Olis tullut takas mutta ei ollut paikka enää auki. Olin varoittanut , mutta rakkaus oli Suurempi ! Joten hehe!!!!!! Sitä saa mitä tilaa 😂😂😂😂


      • fgdshshhhtrr
        annekemi kirjoitti:

        Luopumista tai luovuttamista en vielä edes ole ajatellut, aion vielä taistella.

        Taistella valehtelevasta miehestä. JO on!


      • 84512310
        rakkausjaläheiset kirjoitti:

        Kyllä olet idiootti. Ei tuossa iässä kannata erota vaan löytää hiipunut hyvä uuteen hehkuun. Vain sillätavoin saavat rakkautta kaikki muutkin läheiset joiden elämä kasvaa siitä.

        Tä. Tuossa iässä. Ei rakkaus ja onni katso ikää. Voi sitä erota iäkkäämpänäkin ja löytää silti onnellisen elämän. Moni iäkkäämpänä eronnut nainen on huomannu että elämä on sittenkin ihanaa, kun ei tarvitse uhrautua kenenkään toisen eteen.


    • Petetty

      Seuraat miestäsi ensi kerralla "uimahallille" ja otat kuvat tapahtumasta ja kun tulee kotiin niin lyöt faktat pöytään. Kysyt häneltä mitä hän haluaa hänestä ja sinusta?
      Sen jälkeen jos haluaa jatkaa kanssasi niin pistät soittamaan sille naiselle heti ja kertomaan että jäi kiinni ja on tunnustanut pettäneensä. Ja kertomaan vielä että rakastaa sinua ja haluaa lopettaa kaksoiselämänsä.
      Sitten yrität saada luottamuksesi takaisin. Sovit että voit halutessasi katsoa puhelimen viestejä jos alat epäilemään jotain.
      Kova kovaa vastaan!
      Minulla vaimo ihastui myös viime syksynä toiseen mieheen ja viestittelivät niin vimmatusti keskenään että unohtui lapset, asuntovelat ja yhteiset unelmat... jäi viestittelystä kiinni kun tutkin salaa puhelimen.. (oli väärin mutta tilanne vaati sen) nyt yritän saada luottamusta takaisin... ei helppoa mutta toivoa on! Paneskelemaan eivät vielä olleet ehtineet..? tiedä sitten kumpi olisi ollut pahempi? pano ja unohtaminen vai henkinen suhde/ ihastuminen.. ?

      Tsemppiä sinulle ja kivaa alkavaa kesää! :)

      • "Seuraat miestäsi ensi kerralla "uimahallille" ja otat kuvat tapahtumasta ja kun tulee kotiin niin lyöt faktat pöytään."

        Mihin tässä niitä kuvia tarvitaan? Mies tietää ja nainen tietää.


      • Sokaistuneet

        Ihmiset, joitten elämän pääydin ja -ohje on kosto, eivät huomaa asiain kaikkia laitoja ja tapahtumia. Itsen tai muiden petetyksi joutuminen estää terveen järjen käytön, jos sitä nyt ikinä sitten on käytettävissä.


    • rauno

      Ota itsellesi vieras mies äläkä peittele sitä mitenkään.

    • typerääjuttuakyllä

      Minusta olisi hyvä jos käyt ottamassa kuvat ja kysyt suoraan mitä touhua kyseisen kanssa? Sillä pääset alkuun. Nykyään on varatulla upeat markkinat. Löytyy kakkosia jotka tietäen touhuavat. Eikä sinun tarvitse olla se typerä joka ei tiedä tai esittää toisille olevansa onnellinen. Nykyaikana kun moraalit löystyneet. Ei väliä vaikka salasudetta pidetään pitkäänkin jne. Kun nyt niin rakastaa ja kaikkien on vain hyväksyttävä tuo pettäjä pari. Minä en ja kyllä ystävä piiriin kuuluva kyseinen pariskunta on saanut tuntea sen. En hyväksy enkä luota. Eikö nuo pettävät ymmärrä ettei ystävyyskään onnistu kun kaikki tietää ja esitetään hymyhuulilla kaiken olevan ok. Pidän niihin väliä ja pidän huolen ettei meistä läheisiä tule eikä tule olemaan.

    • y15

      Eikö olisi helpompaa, mennä keskustelemaan heidän kanssa, kun näet heidät yhdessä. Jos mies on kiistänyt tapaavansa ketään, hänellä on varmasti tarvetta kertoa mistä on kysymys. Onhan siinä riski että hän tekee valinnan sinun ja uuden välillä, mutta asiaa on turha pitkittää. Pitkitteyssään asiat monimutkaistuu ja omakin tilanne ainoastaan hankaloittuu. Väkisin ei toista voi saada

      Kannattaa ajatella myös omaa etua/hyvinvointia, kukaan muu sitä ei kykene tekemään.

    • uudestisyntynyt

      Oma kokemukseni. Minun olisi pitänyt ystävystyä siihen uuteenn. No kun en niin ilmoitettiin vaan minulle että jo sänkyhommiksi oli mennyt. Suotta yritti , ehdotin että arkihuominen auttaa yhteen vaa, niin sitpä näkee miten kivaa voi olla kun kaikki on yhen kohen! Uus kirjoitteli minulle ja vannoi rakkauttaan, no se oli sitä... kun on tarpeeksi lukenut niin osaa. Nyt jatketaan ihan tätä tavallista arkea hoidetaan asiat kuten aijemminkin pari vuoskymmentä. Äitejämme muistimme kyllä !

      • Enummarra

        Saisiko tämän kertomuksen selkokielellä = ymmärrettäväksi.


      • lkopp
        Enummarra kirjoitti:

        Saisiko tämän kertomuksen selkokielellä = ymmärrettäväksi.

        En ymmärrä minäkään. Oon kuullut että jotkut ei vaan osaa kirjoittaa asioita ymmärrettävästi ja tuo tuossa on juuri sellainen. Johtunee alhaisesta älykkyydestä.


      • Antoikohänanteeksi

        Kommunikointi on maailman vaikein laji. Saatika jos pitää siirtää omat ajatuksensa mustaa valkoiselle ja kertoa muille, miten oma sekasotkuinen elämä on sujunut. Hyvällä tahdolla ja mielikuvituksella kertomuksesta voi selvitä, mutta sitten se ei enää ole kertojan juttu vaan oman mielikuvitukseni tuote.


    • Avuksi

      Voithan sä jättää sen miehen?

    • kakkonenjokailmituli

      Laitaa aikuinen mies valitsemaan mitä haluaa ja samalla kerrot ettet halua olla "ykkönen" sillä lähtee liikkeelle. Tuskin jos otat yheittää tuohon kakkoseen edes vastaa sulle. Näin kävi mullekin. Laitoin sen valitsemaan ja kertomaan ihan kaikille osapuolille mitä meidän avioon kuuluu jne. Toki kielsi kaiken ja syytti mielikuvituksesta ja mustasukkaisuudesta pelkästään ja kuvittelin. Ovat vain ystäviä. No jätin siihen uskoin moisen tarinan. Samalla kantaen huonoa omaatuntoa kuinka ilkeä olin kun epäilin edes. Kun kuvat tulivat sen luona tapaamisesta kysyin ja kielsi. Kun kerroin kuvista ja miksi se siellä oli vaikka muuta väitti. Taas tarina muuttui. Ovat ystäviä vaan jne. Kun sanoin ettei sulla ole naisystävää jonka tykönä kulkea koko tuntemisemmme aikana olihan se noloa. Kun pyysin että kertoo sille että jos ystävä meinas olla soittaa minulle. Arvatkaa tapahtuko no ei. No kun itse otin yhteyttä Arvatkaa jaksoiko vastata no ei. Mutta "ystävälleen kuvan kera laittoi kysyen "mitä asiaa sillä on? Joten älä usko turhaan tarinoita joita keksii. Kunpa olisin minäkin vain osannut katsoa oikein ja olisin osannut toimia niin ettei olisi jäänyt tätä katkeruutta.

    • Ovimattonako

      Miehesi siis valehtelee sinulle. Tee omat johtopäätöksesi tästä.
      Ihmetellä täytyy miksi rakastat miestä, joka kohtelee sinun noin. Ehkäpä miehesi ei arvosta sinua juuri tuon selkärangattomuuden takia ja myös sen takia, ettet itsekään pidä itseäsi rehellisyyden arvoisena.

      Miehesi on tiensa valinnut, entäs sinä?

      • niskavuorenemäntä

        Sitä ei aina tiedä, että kuka se ovimatto oikein on, noissa kolmiodraamoissa. Ihan kokemuksen perusteella jo voi nauraa koko sekoilulle, joka meidänkin parisuhdetta sekoitti aikansa. Aika aikansa kutakin, niinhän se menee, jos vaan hermo kestää sekoilujakson. Siispä en voi allerkirjoittaa ajatusta, että petetty ei olisi rehellinen tai pitäisi itseään rehellisenä, jos lähtökohta tuolle ajatukselle on se, ettei potkaise korkkarin kuvaa miehen perseeseen. Todellisen paskamyrskyn silmään joutuneena suosittelen sen oman pään ja sydämen tilan selvittämistä, sillä ratkaisuja ei koskaan kannata tehdä pää seonneena. Meillä ovimattona toimi ihan kakkonen, johon se keskimmäinen jalka käytiin pyyhkäisemässä, ei auttanut vaikka kotonaan yritti kahviakin keitellä pyyhkäisyn jälkeen, että olisi saanut edes hetken kauemmin luonaan pysymään. Jokainen vastaa teoistaan ja valinnoistaan ja sehän siinä se kuormittavin tekijä on, että kestääkö se päänuppi kuitenkaan sitä leikkiä mihin on ryhdytty.


      • Vuorimikävuori

        Lujaa uskoa ja kanttia tuollainen vaatii. Rehellisyys toista kohtaan on varmaan se asia, jota tässä haetaan eli jos puoliso ei pidä itseään arvossa niin, että olisi totuude arvoinen, miksi se pettäjäkään pitäisi.

        Olipa kuka tahansa ovimatto niin se on ilkeää ja raukkamaista. ITse jos itsensä alentaa, se on oma valinta mutta jos mies pitää, olipa vaimo tai se kakkonen, ovimattona, se kertoo miehestä hyvin paljon. Onko tuollainen sitten rakastamisen väärti, sekin on jokaisen oma valinta.


      • niskavuorenemäntä
        Vuorimikävuori kirjoitti:

        Lujaa uskoa ja kanttia tuollainen vaatii. Rehellisyys toista kohtaan on varmaan se asia, jota tässä haetaan eli jos puoliso ei pidä itseään arvossa niin, että olisi totuude arvoinen, miksi se pettäjäkään pitäisi.

        Olipa kuka tahansa ovimatto niin se on ilkeää ja raukkamaista. ITse jos itsensä alentaa, se on oma valinta mutta jos mies pitää, olipa vaimo tai se kakkonen, ovimattona, se kertoo miehestä hyvin paljon. Onko tuollainen sitten rakastamisen väärti, sekin on jokaisen oma valinta.

        Tarkennetaan nyt vielä, että mies ei pitänyt ketään ovimattona, mutta kakkonen halusi sellaiseksi ryhtyä ollen aina valmiina kuin tikka, kun puhelin pärähti.


    • heihaloo

      Kyllähän suurin syyllinen on mies itse ei kakkonen.

    • nelljäs

      Meillä se on ollut tapana jo koko avioliiton ajan 5-7v välein vierasta on täytynyt kokeilla. Pitkitettiin, mut se vaan meni sit siihen, anteeksi" kun anteeksi on saatu sitten voi taas jatkaa... samaa rataa ja saa taas katuvana anteeksi! En piittaa itsensä on hajoittanut ja pahasti! Koti silti kunnossa, jonkun täytyy jaksaa!

    • seviides

      Hoho hoijaa! Juttelin yhden ystävättäreni kanssa hän sanoi ettei uskollisia aviomiehiä ole kovin paljoo. Joten päätin itse olla välittämättä koko jutusta, kun se minuakin koskettaa jotenkin?

    • auttava007
    • peetarina

      Se naimisiinmeno ei tossa jutussa vaikuttanut yhtään mitään! Ihan turha tänne soopaa säveltää. Vaikka ap olisi jatkanut avoliitossa miehensä kanssa, silti mies olisi sen naisen bongannut ja aloittanut suhteen. Se vaan nyt tuli tällaiseen aikaan. Ja kun sitä avoliittoa oli ollut jo niin kauan, niin eipä se naimisiinmenokaan mikään erityinen juttu ollut eikä mitään kummempaa nostetta yhteiselämään tuonut, oli vaan päätetty turvata juridiset asiat, kun ei enää olla nuoria ja voi sattua vaikka mitä. Joten nää naimisiinmenon vastustajat pitäkööt päänsä kiinni, ei nyt saaneet tässä tukea olettamuksilleen.

      Vai ei ole vaimolla mitään oikeutta kysyä mieheltä mitään, totta hiivatissa on! Jos elää toisen kanssa yhdessä parisuhteessa, niin silloin on kunnioitettava sitä parisuhdetta plus sitä parisuhteensa toista osapuolta. Ei toista saa tolleen pitää pimennossa, pitää olla rehellinen sitten kun kerran leikkinsä on aloittanut. Toista ei saa loukata! Ja tuo jos mikä on loukkaamista.

      Ei tiedetä, miten juttu on kehittynyt, onko tullut piste vastaan vai onko lähdetty eri teille. Eihän tämä mikään tavaton juttu ole, näitähän sitä tapahtuu. Ei sen paremmin pitkä kuin lyhytkään yhteinen taival ole tae mistään. Aika itsekästä touhua mieheltä, ansaitseeko vaimo hänen mielestään tämän kohtelun?

    • Älä antaudu tuollaiseen kohteluun luin ton sun juttus laitat liiton laillisin keinoin loppuun.
      Tarkoitan että jos siinä kolmas pyörä niin käske sitä ukkoas tuomaan se kolmas pyörä luokse sitten käräjätuomarin juttusille.

    • Älä antaudu tuollaiseen kohteluun luin ton sun juttus laitat liiton laillisin keinoin loppuun.
      Tarkoitan että jos siinä kolmas pyörä niin käske sitä ukkoas tuomaan se kolmas pyörä luokse sitten käräjätuomarin juttusille.

    • Avioehto minkä olitte kirjoitaneet? Katsoppa mitä sieltä löytyy kun miehesi on kerran niin uskoton ja välinpitämätön. Pistä liitolle piste.

    • linneatarot

      ENNUSTUKSET PUHELUT TAI VIESTILLÄ. OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ JOS JOKIN ASIA MIETITYTTÄÄ. VARAUKSET VIESTILLÄ P, 0417960665

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe