parisuhdetta ja kumppania eli ketä olisi vielä pelastettavissa kelpo kumppaniksi ja tekisi hyvää löytää kumppani eli voiko jostakin vielä pelastaa jollekkin hyvä vaimo tai mies ja täytyisikö heitä auttaa löytämään joku esim lihavihatipuselle tai harmaaritarille tai palstamäelle yms tai onko täällä jo paatuneita ätmejä ja ätnejä joita ei voi pelastaa eikä heistä saa mitään hyvää kuten tinderiläisistä ja korkeastikoulutetuista
kenelle tai keille palstalaisille toivoisit
102
1092
Vastaukset
Eipä tähän voi oikein asiantuntevasti vastata, kun ei tunne näitä ihmisiä irl. Kenenkään todellista minää ja luonnetta...mutta yleisellä tasolla jokainen kaipaa jonkinlaista ymmärrystä, välittämistä ja rakkautta.
Niinpä toivoisin, että kullekin löytyisi se joku joka ymmärtää, välittää, innostaa ja rakastaa. Ja kukin osaisi myös tuota kaikkea arvostaa...- arvot.tunnetaan
mutta kyllä jokainen on arvomaailmansa näyttänyt ja luonteensa ja todellista minään niin vaikka puolet vitsiä tai leikkiä mutta toinen puoli totta ja se vitsin puolikaskin on puoliksi totta eli kyllä jokainen itsestään jotain kertoo
arvot.tunnetaan kirjoitti:
mutta kyllä jokainen on arvomaailmansa näyttänyt ja luonteensa ja todellista minään niin vaikka puolet vitsiä tai leikkiä mutta toinen puoli totta ja se vitsin puolikaskin on puoliksi totta eli kyllä jokainen itsestään jotain kertoo
Alleviivaisin kohdan _ jotain kertoo_ vaan ei suinkaan kaikkea selvitetä minkään palstan kirjoitusten pohjalta. Osa on enemmän ja osa vähemmän omanaittenään täällä esillä, eikä sittenkään voi hahmottaa kaikkea, lähinnä omia mielikuvia kaikki käsitykset.
Eikä mulla ole kummempaa tarvettakaan läiskiä jollekin tietylle jotain...parempihan se noin olis et jokanen sais osakseen jotakin hyvää, mikä karistais kylmyyden ja katkeruuden. Ja jos kysyt kelle toivoisit, niin en pysty sanomaan sitä, tätä ja tota kun mä toivon jokaiselle hyviä asioita ja kuten edellä, ymmärtäjiä, välittäjiä, innostajia ja rakkautta.
Ei ole tässä asiassa muuta vastausta.Nicitönnä kirjoitti:
Alleviivaisin kohdan _ jotain kertoo_ vaan ei suinkaan kaikkea selvitetä minkään palstan kirjoitusten pohjalta. Osa on enemmän ja osa vähemmän omanaittenään täällä esillä, eikä sittenkään voi hahmottaa kaikkea, lähinnä omia mielikuvia kaikki käsitykset.
Eikä mulla ole kummempaa tarvettakaan läiskiä jollekin tietylle jotain...parempihan se noin olis et jokanen sais osakseen jotakin hyvää, mikä karistais kylmyyden ja katkeruuden. Ja jos kysyt kelle toivoisit, niin en pysty sanomaan sitä, tätä ja tota kun mä toivon jokaiselle hyviä asioita ja kuten edellä, ymmärtäjiä, välittäjiä, innostajia ja rakkautta.
Ei ole tässä asiassa muuta vastausta.Ja jos kysyt kohta, että miksi näin...siksi että oikeasti uskon jokaista helpottavan, kun on joku joka ymmärtää, välittää, innostaa ja rakastaa. Mä en usko, että kaikki näitä asioita osaa tai pystyy arvostamaan, mutta lähtökohtaisesti ajattelen noilla asioilla olevan suotuisia vaikutuksia yksilön hyvään oloon ja elämään. Siksi.
- uskoisin.ainakin
Nicitönnä kirjoitti:
Ei ole tässä asiassa muuta vastausta.vaikka esiintyisi fiktiivisenä henkilönä niin silti kertoo jotakin itsestään ja mielipiteillään kertoo oman aatoksensa
uskoisin.ainakin kirjoitti:
vaikka esiintyisi fiktiivisenä henkilönä niin silti kertoo jotakin itsestään ja mielipiteillään kertoo oman aatoksensa
Oon samaa mieltä kanssasi.
uskoisin.ainakin kirjoitti:
vaikka esiintyisi fiktiivisenä henkilönä niin silti kertoo jotakin itsestään ja mielipiteillään kertoo oman aatoksensa
Juu, jotakin. Mä en siltikään tahdo laittaa ihmisiä sen mukaan paremmuus järjestykseen ja sanoa kuka ansaitsee mitäkin...enkä voikkaan, kun oikeesti aattelen näin yksinkertaisesti.
- kansanedustajako
Nicitönnä kirjoitti:
Juu, jotakin. Mä en siltikään tahdo laittaa ihmisiä sen mukaan paremmuus järjestykseen ja sanoa kuka ansaitsee mitäkin...enkä voikkaan, kun oikeesti aattelen näin yksinkertaisesti.
oletko poliitikko
- Cincero.total
Nicitönnä kirjoitti:
Ja jos kysyt kohta, että miksi näin...siksi että oikeasti uskon jokaista helpottavan, kun on joku joka ymmärtää, välittää, innostaa ja rakastaa. Mä en usko, että kaikki näitä asioita osaa tai pystyy arvostamaan, mutta lähtökohtaisesti ajattelen noilla asioilla olevan suotuisia vaikutuksia yksilön hyvään oloon ja elämään. Siksi.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy
ämmät yrittelevät naittaa sokkotreffeillä ain jonku hirmukurpan kaa:( kansanedustajako kirjoitti:
oletko poliitikko
Heh, en alkuukaan. Mä en vaan aattele mitään henkilökemioita ja kestä tykkään, vaan mitä ihminen tarttee...se kelju kojoottikin, että se vois olla ehkä vähemmän kelju. Uskon kai pohjimmiltani hyvään...?
Cincero.total kirjoitti:
Ei kannettu vesi kaivossa pysy
ämmät yrittelevät naittaa sokkotreffeillä ain jonku hirmukurpan kaa:(Kurppa on turhaan haukkumasana, niin nätti otus se kurppakin on...
- puhut.kuin.poliitikko
Nicitönnä kirjoitti:
Heh, en alkuukaan. Mä en vaan aattele mitään henkilökemioita ja kestä tykkään, vaan mitä ihminen tarttee...se kelju kojoottikin, että se vois olla ehkä vähemmän kelju. Uskon kai pohjimmiltani hyvään...?
oletko kunnallispoliitikko aitko hakea ensi vaaleissa kansanedustajaksi niin pärjäisit ministeriksi asti
Nicitönnä kirjoitti:
Enkä mä olis huolissani noista, jotka muutenkin jo treffailee ja joilla on asiat ns.kondiksessa, joilla se on hienosäätöö toi suhteen löytäminen. Kyllä ne sen jonkun löytää, ilman mitään toiveitakin...mutta he joille se oikeesti on hankalaa toivois jotakin taikapölyä, että ne klikit mitkä estää omassa itsessä ja muissa sen kohtaamisen. Ne klikit ja lukot aukeis ja lähtis parempaan päin...mut nyt nukkumaan. Aikanen aamu taas töissä!☺️
Öitä!puhut.kuin.poliitikko kirjoitti:
oletko kunnallispoliitikko aitko hakea ensi vaaleissa kansanedustajaksi niin pärjäisit ministeriksi asti
Mjaa, paitsi että poliitikko puhuu edukseen mä tekisin sen muiden eduksi. 😊
Öitä.- poliitikko.puhunut
Nicitönnä kirjoitti:
Mjaa, paitsi että poliitikko puhuu edukseen mä tekisin sen muiden eduksi. 😊
Öitä.hyvää yötä poliitikko
- chocha
chocha =kurppa --tai vittu
arvot.tunnetaan kirjoitti:
Suurin osa jää kuitenkin lukijalle arvailtavaksi ja yleensä menee arvailut pieleen. Se johtuu mielestäni siitä, että palstalaiset ovat mielessään muovanneet tietyn kuvan kaikista omien ennakkoluulojensa mukaan. Kaikki naiset sitä, kaikki miehet tätä ja väkisin survotaan jokainen siihen valmiiseen muottiin, kun on helpompi "ymmärtää" toista sillä tavalla ja unohdetaan kokonaan yksilöiden väliset erot. Tietenkin täällä on muutama nimimerkki, jotka jakavat koko elämänsä täällä, mutta hekään eivät edusta muita kuin itseään.
poliitikko.puhunut kirjoitti:
hyvää yötä poliitikko
Poliitikot ovat yleensä puolueellisia, minä pyrin olemaan puolueeton. 😋
Tulis huono poliitikko, kun pitäs osata valita puolensa eikä vetää omaa linjaa...potkut tulis!
- jhgkjhgjhgk
Nuuskis voisi ihan hyvin löytää joltain kirppikseltä jonkun keijukaismaisen vegaanitytön.
Pertsa jatkanee seksiseuran etsimistä.
Dissi harkitsee tarkoin, mutta eiköhän ole parisuhteessa parin vuoden sisällä.- heille.kivat.naiset
toivotaan ainakin ja toivoisin että pertsakin löytäisi jonkun kivan naisen ja rakastuisivat ja sekstaisivat keskenään loppu elämänsä ja häitäkin vietettäisiin ensi kesänä
- minäpätiedän
Muutamalle oikeasti kiltille "ätmille", eivät ole rekkautuneita. Tuntuvat arvostavan naista.
- oikein.avio.pareiksi
joo sellaisille miehille toivoisinkin hyviä ja kunnollisia naisia ja hyvää ja onnellista parisuhdetta
- asasasas
oikein.avio.pareiksi kirjoitti:
joo sellaisille miehille toivoisinkin hyviä ja kunnollisia naisia ja hyvää ja onnellista parisuhdetta
Niin minäkin! Pillu -miehet jäänevät yksin. Luojan kiitos..
Eli sellaisille jotka kertovat vain sen "totuuden" jonka sinä haluat kuulla ja ovat valmiita aisureiksi.
- minäpätiedän
super-atm kirjoitti:
Eli sellaisille jotka kertovat vain sen "totuuden" jonka sinä haluat kuulla ja ovat valmiita aisureiksi.
Olen nähnyt niiden vain toivovan naista, saavan naisen lähelleen, edes hetkeksi. Mielessä ei ole ollut pelkkä seksi, vaan naisen läheisyys ja lämpö.
asasasas kirjoitti:
Niin minäkin! Pillu -miehet jäänevät yksin. Luojan kiitos..
"Pillu -miehet jäänevät yksin. Luojan kiitos.."
Transseksuaalit?minäpätiedän kirjoitti:
Olen nähnyt niiden vain toivovan naista, saavan naisen lähelleen, edes hetkeksi. Mielessä ei ole ollut pelkkä seksi, vaan naisen läheisyys ja lämpö.
Ja siitä he ovat valmiita maksamaan suuren hinnan.
- 483483
super-atm kirjoitti:
Kyllä kai ne voivat parisuhteen saada ilman että on kyse aisuruudesta.
483483 kirjoitti:
Kyllä kai ne voivat parisuhteen saada ilman että on kyse aisuruudesta.
Eivät voi.
- 483483
super-atm kirjoitti:
Eivät voi.
Mutta kyse oli kenelle toivoo parisuhdetta, voihan niille toivoa sellaista naista,että kyse ei ole aisuruudesta.
483483 kirjoitti:
Mutta kyse oli kenelle toivoo parisuhdetta, voihan niille toivoa sellaista naista,että kyse ei ole aisuruudesta.
Voi myös toivoa että joulupukki olisi todellinen.
- 483483
super-atm kirjoitti:
Eivät voi.
Onneksi kaikki ei ole noin negatiivisia, tuollaisella asenteella ei muuta kuin jää paitsi kaikesta. Voit kammota rauhassa kaikkia naisia, mutta anna muiden pariutua.
483483 kirjoitti:
Onneksi kaikki ei ole noin negatiivisia, tuollaisella asenteella ei muuta kuin jää paitsi kaikesta. Voit kammota rauhassa kaikkia naisia, mutta anna muiden pariutua.
Onneksi kaikki ei ole noin tyhmiä, tuollaisella asenteella ei muuta kuin jää paitsi kaikesta. Voit kammota rauhassa kaikkia miehiä, mutta anna muiden pariutua.
- 483483
super-atm kirjoitti:
Onneksi kaikki ei ole noin tyhmiä, tuollaisella asenteella ei muuta kuin jää paitsi kaikesta. Voit kammota rauhassa kaikkia miehiä, mutta anna muiden pariutua.
Ajatteletko olevasi hauska ja nokkela? Olet viimeinen palstalla joka koskaan voi saada suhdetta.
- hgdhgfdhgfh
483483 kirjoitti:
Ajatteletko olevasi hauska ja nokkela? Olet viimeinen palstalla joka koskaan voi saada suhdetta.
Niitä on täällä aika paljon..
En aina ymmärrä. Kuitenkin on vaan tämä yksi elämä. Katuvatko nuo joskus?
Viimeistään kuolinvuoteella elämätöntä elämää?
Jonain päivänä kaikki kuitenkin loppuu.
Kuka muistelee lämmöllä päivitystä, jonka laittoi tänne kesäkuussa 2015? Ei kukaan.
Muistijälkiä ja muisteltavaa saa oikeasta elämästä.. 483483 kirjoitti:
"Ajatteletko olevasi hauska ja nokkela?"
Olen.
"Olet viimeinen palstalla joka koskaan voi saada suhdetta."
Sinä olet viimeinen.hgdhgfdhgfh kirjoitti:
Kuka muistelee lämmöllä päivitystä, jonka laittoi tänne kesäkuussa 2015? Ei kukaan.
Muistijälkiä ja muisteltavaa saa oikeasta elämästä..Kerrot selvästi itsestäsi.
- 483483
super-atm kirjoitti:
Olen.
Sinä olet viimeinen."Olen."
Kaikkihan on omasta mielestään.
"Sinä olet viimeinen."
En menis vannomaan, tapailen tälläkin hetkellä miestä, ja hyvältä näyttää tilanne. 483483 kirjoitti:
"Olen."
"Sinä olet viimeinen."
En menis vannomaan, tapailen tälläkin hetkellä miestä, ja hyvältä näyttää tilanne."En menis vannomaan, tapailen tälläkin hetkellä miestä, ja hyvältä näyttää tilanne."
Paljonko mies maksaa seurastasi?- 483483
super-atm kirjoitti:
Olen.
Sinä olet viimeinen."Sinä olet viimeinen. "
Tottakai olet viimeinen, ethän voi edes ryhtyä suhteeseen koska olisit aisuri. Neitsyttä et saa. - 483483
hgdhgfdhgfh kirjoitti:
Muistijälkiä ja muisteltavaa saa oikeasta elämästä..Melko varmasti katuvat...
483483 kirjoitti:
"Sinä olet viimeinen. "
Tottakai olet viimeinen, ethän voi edes ryhtyä suhteeseen koska olisit aisuri. Neitsyttä et saa."Tottakai olet viimeinen, ethän voi edes ryhtyä suhteeseen koska olisit aisuri."
Eli sinkuuteni on täysin oma valinta. En ole siis mikään viimeinen.
"Neitsyttä et saa."
Olenko sellaista itselleni vaatinut?- 483483
super-atm kirjoitti:
"Tottakai olet viimeinen, ethän voi edes ryhtyä suhteeseen koska olisit aisuri."
Eli sinkuuteni on täysin oma valinta. En ole siis mikään viimeinen.
"Neitsyttä et saa."
Olenko sellaista itselleni vaatinut?No neitsyt on ainoa vaihtoehto, koska muussa tapauksessa on kyse aisuruudesta. Käytetyt naisethan on hyi yök.
483483 kirjoitti:
No neitsyt on ainoa vaihtoehto, koska muussa tapauksessa on kyse aisuruudesta. Käytetyt naisethan on hyi yök.
"Käytetyt naisethan on hyi yök."
Kerrot selvästi itsestäsi.- 483483
super-atm kirjoitti:
"Käytetyt naisethan on hyi yök."
Kerrot selvästi itsestäsi.Sun mielipiteistä kerroin. Jos olisit yhtään inhimillisempi, niin sulle voisi jopa toivoa sitä neitsyttä. Oppisit joskus välittämäänkin naisesta.
- hgfdhgfdhgfh
483483 kirjoitti:
"Olen."
"Sinä olet viimeinen."
En menis vannomaan, tapailen tälläkin hetkellä miestä, ja hyvältä näyttää tilanne.Joo, sama juttu. Ei tarvitse katua elämätöntä elämää..
483483 kirjoitti:
Sun mielipiteistä kerroin. Jos olisit yhtään inhimillisempi, niin sulle voisi jopa toivoa sitä neitsyttä. Oppisit joskus välittämäänkin naisesta.
"Sun mielipiteistä kerroin."
Yleensä keskustelupalstalla kerrotaan omia mielipiteitä.hgfdhgfdhgfh kirjoitti:
Joo, sama juttu. Ei tarvitse katua elämätöntä elämää..
"Ei tarvitse katua elämätöntä elämää.."
Suosittelen sinulle elämistä.- 483483
super-atm kirjoitti:
"Sun mielipiteistä kerroin."
Yleensä keskustelupalstalla kerrotaan omia mielipiteitä.Niin luulis, mutta joskus ätmitkin kertoo naisten mielipiteitä.
483483 kirjoitti:
Niin luulis, mutta joskus ätmitkin kertoo naisten mielipiteitä.
Ja huorat kertoo miesten mielipiteitä, kuten sinä.
- 483483
super-atm kirjoitti:
Ja huorat kertoo miesten mielipiteitä, kuten sinä.
No muistelen sun ja monen muun vain noin sanoneen, en sentään väittänyt mitään mikä ei pidä paikkaansa. Mies on aisuri jos naisella on ollut enemmän suhteita.
Harmaaritari esiintyy uskossaan lujana, mutta väitän että olisi todella helppo nakki kun oikeanlainen nainen sattuu kohdalle.
- rakkaus
totta tuokin ja lujuus on niin ja näin kun se oikea tulee kuvioihin
rakkaus kirjoitti:
totta tuokin ja lujuus on niin ja näin kun se oikea tulee kuvioihin
Sanoisin noin. Harmis on yksi palstan helpoimpia nakkeja.
- iutjgfghdhdhkluvjhgj
A.Palstamäki kirjoitti:
Sanoisin noin. Harmis on yksi palstan helpoimpia nakkeja.
Käänteispsykologiaako pertsalla nyt
Niin, ihan samaa mieltä olen. Onhgelmahan ei olekaan minun helppous vaan se että kunnollisia, 50-lukulaistyyppisiä nättejä naisia jotka tulisi kotoa hakemaan on vain niin pirun harvasssa.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, ihan samaa mieltä olen. Onhgelmahan ei olekaan minun helppous vaan se että kunnollisia, 50-lukulaistyyppisiä nättejä naisia jotka tulisi kotoa hakemaan on vain niin pirun harvasssa.
Noo, jos tunteet leimahtaa niin vaatimuksista voi joustaa.
A.Palstamäki kirjoitti:
Noo, jos tunteet leimahtaa niin vaatimuksista voi joustaa.
Vähän epäilen ettei semmoisetkaan tule kotoa hakemaan joiden kohdalla se joustaminen olisi tarpeen.
Harmaaritari kirjoitti:
Vähän epäilen ettei semmoisetkaan tule kotoa hakemaan joiden kohdalla se joustaminen olisi tarpeen.
Vannomatta paras. Kyllä sussa on enemmän lämpöä kuin haluat myöntää.
A.Palstamäki kirjoitti:
Vannomatta paras. Kyllä sussa on enemmän lämpöä kuin haluat myöntää.
Ooh...
tämä oli kertakaikkisen kaunista seurattavaa tämä teidän keskustelunne.
Ihmisistä löytyy kuin löytyykin uusia ulottuvuuksia :)
(Kurn)misspönttöuuni kirjoitti:
Ooh...
tämä oli kertakaikkisen kaunista seurattavaa tämä teidän keskustelunne.
Ihmisistä löytyy kuin löytyykin uusia ulottuvuuksia :)
(Kurn)Harmaaritari yrittää leikkiä jäämiestä, mutta mies on aika sulaa vahaa kun löytyy oikeanlainen nainen.
A.Palstamäki kirjoitti:
Harmaaritari yrittää leikkiä jäämiestä, mutta mies on aika sulaa vahaa kun löytyy oikeanlainen nainen.
Juu, kukaan verta ja lihaa oleva ihminen ei pysty jääkoppuraksi muhkuroitumaan :)
Musta on vaan niin kaunista jos aikuiset miehetkin osaavat vähäsen herkistellä...
(hymyä)misspönttöuuni kirjoitti:
Juu, kukaan verta ja lihaa oleva ihminen ei pysty jääkoppuraksi muhkuroitumaan :)
Musta on vaan niin kaunista jos aikuiset miehetkin osaavat vähäsen herkistellä...
(hymyä)Mites tämä nyt näin käänty kun sullehan siti piti saada pieniä töppösiä pirttiin teputtamaan :)
misspönttöuuni kirjoitti:
(hymyä)Minä olen aina ollut herkkä ihastumaan, tai viehättymään. Viimeksi tänään jouduin taas myöntämään että Palstamäki ei muutu sen suhteen ikinä.
Vanhempi tyttäreni käy yläastetta taidepainotteisessa koulussa ja tänään oli sitten luokan konsertti koululla. Kuinka ollakaan, buffetissa oli sellainen häkellyttävän kaunis ruskeasilmäinen daami joka sotki pääni täysin.
Touhu meni taas niin törkeäksi flirttailuksi puolin ja toisin, että itseäkin alkoi jo vähän häiritsemään. Pakko myöntää että kyllähän siitä saa hyvät kiksit.Harmaaritari kirjoitti:
Mites tämä nyt näin käänty kun sullehan siti piti saada pieniä töppösiä pirttiin teputtamaan :)
No on se välillä hyvä miettiä sinunkin tilannetta; joko olet perhefarkun hankkinut? :)
A.Palstamäki kirjoitti:
Minä olen aina ollut herkkä ihastumaan, tai viehättymään. Viimeksi tänään jouduin taas myöntämään että Palstamäki ei muutu sen suhteen ikinä.
Vanhempi tyttäreni käy yläastetta taidepainotteisessa koulussa ja tänään oli sitten luokan konsertti koululla. Kuinka ollakaan, buffetissa oli sellainen häkellyttävän kaunis ruskeasilmäinen daami joka sotki pääni täysin.
Touhu meni taas niin törkeäksi flirttailuksi puolin ja toisin, että itseäkin alkoi jo vähän häiritsemään. Pakko myöntää että kyllähän siitä saa hyvät kiksit.Uu mama! Hot..
Sinua vähänkään, pikku otannalla tuntien, asia on lipsahtanut juurikin noin. Ja naisia yhtään tuntien, mimmi on käynyt kuumana.
Saitko kiksien lisäksi numeron, osoitteen ja email-tiedot (vai pelkkää pullaa buffetista?). Tsihhiii, mihinkäs sitä kettu karvoistaan pääsisi, mä sinuna olisin ehdottanut, että lähettäskö vähän Rembradtia tuonne nurkalle katsomaan... :'D
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
No on se välillä hyvä miettiä sinunkin tilannetta; joko olet perhefarkun hankkinut? :)
Vähän vaihtoo kyllä harkinnu mutta kun en oo saanu päätettyä edes merkkiä ja farkku olis vähän turha pelkästään itselle, helpottaishan se kyllä valintaa jos joku äitikelpoinen nainen tulis väkisin kylään, sitte ehkä kaiken varalta vois laittaa farkun :D No joo, nyt tairan lähtä nukkumaan, öitä, jääkää te Pertin kaa tänne hempeilemään :)
Uu mama! Hot..
Sinua vähänkään, pikku otannalla tuntien, asia on lipsahtanut juurikin noin. Ja naisia yhtään tuntien, mimmi on käynyt kuumana.
Saitko kiksien lisäksi numeron, osoitteen ja email-tiedot (vai pelkkää pullaa buffetista?). Tsihhiii, mihinkäs sitä kettu karvoistaan pääsisi, mä sinuna olisin ehdottanut, että lähettäskö vähän Rembradtia tuonne nurkalle katsomaan... :'D
(naurua)Ei tuollaiset paikat ja tuollaiset tilanteet sovellu pokailuun, ne on enemmänkin flirttailuun. Jos edes siihenkään.
Paikalla oli mun molemmat tyttäreni, exäni ja molemmat ex-appivanhempani. Ei siinä ollut mahdollisuuksia lähteä yrittämään etenemistä, mutta nautin silmäpelistä ja huomasin että se lämmitti toistakin osapuolta.
Erilaisessa ympäristössä tuollainen silmäpeli voisi johtaa helposti romantiikkaan.Harmaaritari kirjoitti:
Vähän vaihtoo kyllä harkinnu mutta kun en oo saanu päätettyä edes merkkiä ja farkku olis vähän turha pelkästään itselle, helpottaishan se kyllä valintaa jos joku äitikelpoinen nainen tulis väkisin kylään, sitte ehkä kaiken varalta vois laittaa farkun :D No joo, nyt tairan lähtä nukkumaan, öitä, jääkää te Pertin kaa tänne hempeilemään :)
Musta on ihanaa kun me hempeillään kolmestaan :'D heh, mutta jos on pakko mennä, niin mee sitten..ei sinua raaski väsyttää :D
Pidä mielessä se perhemalli. :)
Hyvää yötä onni myötä...:)
(hymyä)Harmaaritari kirjoitti:
Äläpä rupea kainostelemaan Harmis, kyllä tässä näytelmässä ensirakastajan rooli on käsikirjoitettu ritarille.
A.Palstamäki kirjoitti:
Ei tuollaiset paikat ja tuollaiset tilanteet sovellu pokailuun, ne on enemmänkin flirttailuun. Jos edes siihenkään.
Paikalla oli mun molemmat tyttäreni, exäni ja molemmat ex-appivanhempani. Ei siinä ollut mahdollisuuksia lähteä yrittämään etenemistä, mutta nautin silmäpelistä ja huomasin että se lämmitti toistakin osapuolta.
Erilaisessa ympäristössä tuollainen silmäpeli voisi johtaa helposti romantiikkaan.Sä oot just sellanen kaveri :'D
Mulla on pikkuvarpaassa semmonen tunne...kuulepas perttiseni, Ananiakseni.
Harmis antoi meidän luvan vielä hempeillä vähän aikaa...
Oletko kuullut legendaarista sanontaa "ei pidä jäädä tuleen makaamaan"?
Tai että "mennään suon yli, että heilahtaa"?
Tuollaisissa buffet-/aulatilossa sitä voi kokeilla noilla metodeilla vaikka muutakin sukua olisi paikalla :D
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Sä oot just sellanen kaveri :'D
Mulla on pikkuvarpaassa semmonen tunne...kuulepas perttiseni, Ananiakseni.
Harmis antoi meidän luvan vielä hempeillä vähän aikaa...
Oletko kuullut legendaarista sanontaa "ei pidä jäädä tuleen makaamaan"?
Tai että "mennään suon yli, että heilahtaa"?
Tuollaisissa buffet-/aulatilossa sitä voi kokeilla noilla metodeilla vaikka muutakin sukua olisi paikalla :D
(naurua)"Oletko kuullut legendaarista sanontaa "ei pidä jäädä tuleen makaamaan"?
Tai että "mennään suon yli, että heilahtaa"?"
-Minä uskon siihen että kaikella on aikansa ja paikkansa. Minä olen valmis vain seksiin (vaikka laittamaan lapsen alulle), mutta mihinkään parisuhdeleikkeihin en ryhdy. En siis ala pokaamaan seksiseuraa tyttäreni opettajista.A.Palstamäki kirjoitti:
"Oletko kuullut legendaarista sanontaa "ei pidä jäädä tuleen makaamaan"?
Tai että "mennään suon yli, että heilahtaa"?"
-Minä uskon siihen että kaikella on aikansa ja paikkansa. Minä olen valmis vain seksiin (vaikka laittamaan lapsen alulle), mutta mihinkään parisuhdeleikkeihin en ryhdy. En siis ala pokaamaan seksiseuraa tyttäreni opettajista.Oikeastiko, sanopa nyt käsi sydämellä, etsitkö vain petiseuraa?
Ei parisuhdetta enää? Viihdyt muuten yksin? Vain seksiä siis?A.Palstamäki kirjoitti:
Äläpä rupea kainostelemaan Harmis, kyllä tässä näytelmässä ensirakastajan rooli on käsikirjoitettu ritarille.
Ööhm, missä "näytelmässä"?
Romeo ja Julia(ko)? :)misspönttöuuni kirjoitti:
Oikeastiko, sanopa nyt käsi sydämellä, etsitkö vain petiseuraa?
Ei parisuhdetta enää? Viihdyt muuten yksin? Vain seksiä siis?Eroni jälkeen olen pärjännyt seksiseuralla, irtoseksillä lähinnä. Kaksi kertaa olen kokeillut panosuhdetta, ja molemmat ovat päättyneet siihen että nainen halusi enemmän.
Viihdyn hyvin yksin (tyttäreni tietenkin mukana elämässäni), eli mulla ei ole sellaista tarvetta parisuhteelle.
Jos eteeni tulee nainen jossa on raakaa vetovoimaa niin paljon, että olisi sulaa hulluutta päästää hänet menemään, niin silloin tilannetta pitää arvioida uudelleen.misspönttöuuni kirjoitti:
Ööhm, missä "näytelmässä"?
Romeo ja Julia(ko)? :)Ei mitään kliseitä. Ihan uusi stoori.
A.Palstamäki kirjoitti:
Eroni jälkeen olen pärjännyt seksiseuralla, irtoseksillä lähinnä. Kaksi kertaa olen kokeillut panosuhdetta, ja molemmat ovat päättyneet siihen että nainen halusi enemmän.
Viihdyn hyvin yksin (tyttäreni tietenkin mukana elämässäni), eli mulla ei ole sellaista tarvetta parisuhteelle.
Jos eteeni tulee nainen jossa on raakaa vetovoimaa niin paljon, että olisi sulaa hulluutta päästää hänet menemään, niin silloin tilannetta pitää arvioida uudelleen.No kun, noh anteeksi, että kysyin tätä, mutta kiinnosti tietää, millä varpaalla sinä olet liikenteessä. :)
Kun ihmiset hakevat monenlaisia asioita, ja hyvinkin erilaisia asioita, niin on hyvä tietää.
Kiitos vastauksesta. :)
Millaista on raaka vetovoima, miten se ilmenee?
Voi Venäjä, mun pitäs olla nukkumassa...misspönttöuuni kirjoitti:
No kun, noh anteeksi, että kysyin tätä, mutta kiinnosti tietää, millä varpaalla sinä olet liikenteessä. :)
Kun ihmiset hakevat monenlaisia asioita, ja hyvinkin erilaisia asioita, niin on hyvä tietää.
Kiitos vastauksesta. :)
Millaista on raaka vetovoima, miten se ilmenee?
Voi Venäjä, mun pitäs olla nukkumassa...Seksuaalisuus on mulle ykkösjuttu. Naisen pitää saada minut kiihtymään sekunnissa, pelkällä katseella.
Luonteessa ei saa olla takertujaa, naisen pitää olla myös itsenäinen. Vahvat itselliset naiset ovat minun makuuni.A.Palstamäki kirjoitti:
Seksuaalisuus on mulle ykkösjuttu. Naisen pitää saada minut kiihtymään sekunnissa, pelkällä katseella.
Luonteessa ei saa olla takertujaa, naisen pitää olla myös itsenäinen. Vahvat itselliset naiset ovat minun makuuni.Niin kiihtymään, intohimossa, mutta sitten helposti miehen saa kiihtymään myös agressiossa. Jos seksiin saa sekunnissa niin voi olla, että turpaansakin. Olen huomannut tämän. Ja kerran koettu. Kiivas luonne käy seksiin, mutta se saa myös muutkin testosteroniosastot ylös yhtä sivakasti.
Eli sen verran itsellinen nainen, että asuu omassa kämpässä..? Toisaalta se on hemmetin siisti valinta nykypäivänä. Suhde pysyy raikkaana kun tyyppi ei olekaan saman katon alla.misspönttöuuni kirjoitti:
Niin kiihtymään, intohimossa, mutta sitten helposti miehen saa kiihtymään myös agressiossa. Jos seksiin saa sekunnissa niin voi olla, että turpaansakin. Olen huomannut tämän. Ja kerran koettu. Kiivas luonne käy seksiin, mutta se saa myös muutkin testosteroniosastot ylös yhtä sivakasti.
Eli sen verran itsellinen nainen, että asuu omassa kämpässä..? Toisaalta se on hemmetin siisti valinta nykypäivänä. Suhde pysyy raikkaana kun tyyppi ei olekaan saman katon alla.Sulla lienee syysi omiin mielipiteisiisi, mutta minulla ei ole yhtäkään syytä vakuutella sinulle etten ole naisenhakkaaja.
A.Palstamäki kirjoitti:
Sulla lienee syysi omiin mielipiteisiisi, mutta minulla ei ole yhtäkään syytä vakuutella sinulle etten ole naisenhakkaaja.
Ok, ok. Pääasia, että intohimo ja tunteet kanavoidaan oikein. Oikeisiin kohteisiin ja oikeisiin tilanteisiin -ja oikealla voimakkuudella :)
Kauniita unia nyt, minua väsyttää...misspönttöuuni kirjoitti:
Ok, ok. Pääasia, että intohimo ja tunteet kanavoidaan oikein. Oikeisiin kohteisiin ja oikeisiin tilanteisiin -ja oikealla voimakkuudella :)
Kauniita unia nyt, minua väsyttää...Öitä sullekin.
- kunhan.mietin
Niin kiihtymään, intohimossa, mutta sitten helposti miehen saa kiihtymään myös agressiossa. Jos seksiin saa sekunnissa niin voi olla, että turpaansakin. Olen huomannut tämän. Ja kerran koettu. Kiivas luonne käy seksiin, mutta se saa myös muutkin testosteroniosastot ylös yhtä sivakasti.
Eli sen verran itsellinen nainen, että asuu omassa kämpässä..? Toisaalta se on hemmetin siisti valinta nykypäivänä. Suhde pysyy raikkaana kun tyyppi ei olekaan saman katon alla.Sama juttu.
Tuo on sellainen asia, mikä on syytä tehdä selväksi heti toiselle osapuolelle, jos jonkun tapaa..
Turha ihmetellä vuoden päästä, jos omaa rauhaa kaipaava ei halua muuttaa yhteen. Ei se silti silti sitä tarkoita, ettei kyseessä ole oikea parisuhde.. - koettuko
Eli sen verran itsellinen nainen, että asuu omassa kämpässä..? Toisaalta se on hemmetin siisti valinta nykypäivänä. Suhde pysyy raikkaana kun tyyppi ei olekaan saman katon alla."Niin kiihtymään, intohimossa, mutta sitten helposti miehen saa kiihtymään myös agressiossa. Jos seksiin saa sekunnissa niin voi olla, että turpaansakin. Olen huomannut tämän. Ja kerran koettu. Kiivas luonne käy seksiin, mutta se saa myös muutkin testosteroniosastot ylös yhtä sivakasti."
Eli perinteiset jännämieskokemukset saatu. - sänkys
koettuko kirjoitti:
"Niin kiihtymään, intohimossa, mutta sitten helposti miehen saa kiihtymään myös agressiossa. Jos seksiin saa sekunnissa niin voi olla, että turpaansakin. Olen huomannut tämän. Ja kerran koettu. Kiivas luonne käy seksiin, mutta se saa myös muutkin testosteroniosastot ylös yhtä sivakasti."
Eli perinteiset jännämieskokemukset saatu.Sehän on itse kilahtanut pari kertaa palstalla ja sanonut olevansa temperamenttinen, varsinainen hirmu suuttuessa. Kertookohan jotain sänkytaidoista
Harmaaritarille.😁se alkaa olemaan valmista herkkua.
- voiko.olla
Alkaako se kaveri pehmenemään?
voiko.olla kirjoitti:
Alkaako se kaveri pehmenemään?
Kyllä sinä huomaat sen kaverin sisäisen lämmön. Selkeästi perheellinen ja romanttinen sisäisesti joka taas kaipaa pienien lapsiensa jalkojen tömistelyjä jotka hyppäämällä nukkuvan harmaaritarin kimppuun huutaen ”isi!”ja sieltä peitoalta pöllähtää harmaaritari hymy huulilla ja kuvittaen pikkusiaan ja ymmärtäen tätä minä kaipasin.
- kfdjglskglsgj
valtakunta kirjoitti:
Kyllä sinä huomaat sen kaverin sisäisen lämmön. Selkeästi perheellinen ja romanttinen sisäisesti joka taas kaipaa pienien lapsiensa jalkojen tömistelyjä jotka hyppäämällä nukkuvan harmaaritarin kimppuun huutaen ”isi!”ja sieltä peitoalta pöllähtää harmaaritari hymy huulilla ja kuvittaen pikkusiaan ja ymmärtäen tätä minä kaipasin.
Aika hyviä havaintoja.
valtakunta kirjoitti:
Höh, tässähän ijhan häkeltyy :)
- jhgjhgjhgj
Harmaaritari kirjoitti:
Yritä nyt edes välillä tapailla jotain epätäydellistä..
Lähde, jos tulee kalliksi. Niin muutkin tekevät. Ei sitä yhteistä taloutta tarvitse kenenkään kanssa nykypäivänä perustaa, jos ei halua. Harmaaritari kirjoitti:
Aika söpö sinä olet häkeltyessäsi... :) hih..
Pidä tuo, se sopii sulle hyvin.jhgjhgjhgj kirjoitti:
Yritä nyt edes välillä tapailla jotain epätäydellistä..
Lähde, jos tulee kalliksi. Niin muutkin tekevät. Ei sitä yhteistä taloutta tarvitse kenenkään kanssa nykypäivänä perustaa, jos ei halua.Ei nekään taida osata tulla kotoa hakemaan :D
- jjgjhghkhgk
Harmaaritari kirjoitti:
Ei nekään taida osata tulla kotoa hakemaan :D
Höh! Älä nyt tuollaiseksi muutu..
Love to hate you.. :)
<3 Harmaaritari kirjoitti:
Ei nekään taida osata tulla kotoa hakemaan :D
Täytyisi hommata rynnäkkö ryhmä naisista että sinut kotoa hakisi ja tietysti pistäisit kampoihin eihän muuten tulisi sopivaa, ja eihän ritari ilman ilman taistelua voi luovuttaa muuten valkoisen lakanan laillla liehuisi pettymyksestä jos ei ajatukset kohtais.
Sinähän muutut ihan häkeltyessä roihuavaksi soihduksi , mihin magneetin lailla naiset leijuu kohti kimmeltävää haarniskaasi.
Varo ettet polta itseäsi.💕valtakunta kirjoitti:
Täytyisi hommata rynnäkkö ryhmä naisista että sinut kotoa hakisi ja tietysti pistäisit kampoihin eihän muuten tulisi sopivaa, ja eihän ritari ilman ilman taistelua voi luovuttaa muuten valkoisen lakanan laillla liehuisi pettymyksestä jos ei ajatukset kohtais.
Sinähän muutut ihan häkeltyessä roihuavaksi soihduksi , mihin magneetin lailla naiset leijuu kohti kimmeltävää haarniskaasi.
Varo ettet polta itseäsi.💕Pitäisköhän varulta laittaa valkosipulinippuja ovenpieliin:
http://noidankoto.blogspot.fi/2016/10/jakoajan-ja-kekrin-yrtteja-ja-kasveja.html
"Valkosipulin karkottavat ominaisuudet manitaan useimmissa folkloreissa, häätäähän se tehokkaasti niin vampyyrit, demonit, ja pikkupirut, kuin pahoissa aikeissa liikkuvat noidat ja trullitkin muille maille, joten valkosipuli tai pari ei ole huono ostos Jakoaikana. Esim. Lisää tuoretta valkosipulia ruokiin ja tarjottaviin, tai ripusta pikku-nippu valkosipulia ulko-oveesi pitämään pahalaiset loitolla."
Joo, kyllä tuo varmaan naisiinkin tehoaisi :D Vielä jops itse popsisi niitä valkosipulin kynsiä ei naiset ainakaan sitten suuteluetäisyydelle änkeäisi :DHarmaaritari kirjoitti:
Pitäisköhän varulta laittaa valkosipulinippuja ovenpieliin:
http://noidankoto.blogspot.fi/2016/10/jakoajan-ja-kekrin-yrtteja-ja-kasveja.html
"Valkosipulin karkottavat ominaisuudet manitaan useimmissa folkloreissa, häätäähän se tehokkaasti niin vampyyrit, demonit, ja pikkupirut, kuin pahoissa aikeissa liikkuvat noidat ja trullitkin muille maille, joten valkosipuli tai pari ei ole huono ostos Jakoaikana. Esim. Lisää tuoretta valkosipulia ruokiin ja tarjottaviin, tai ripusta pikku-nippu valkosipulia ulko-oveesi pitämään pahalaiset loitolla."
Joo, kyllä tuo varmaan naisiinkin tehoaisi :D Vielä jops itse popsisi niitä valkosipulin kynsiä ei naiset ainakaan sitten suuteluetäisyydelle änkeäisi :DTottakai, Muistat öljytä ja laitat itsesi tarjottimelle vihanneksien kera ja tippaat suklaaseen jälkiruuan.
Bon Appétit
https://m.youtube.com/watch?v=dPI-mRFEIH0
- aitoriitta
Sinulle ehdottomasti 😃
- 244558
Ei oo kukaan toivonut mitään palstalaisille. Vakiporukan keskinäisiä juttuja ei huomioida eikä tarvitse edes lukea niin ketjun selaa nopeammin läpi.
- nauroinn
Mikä ihmeen kommentti tuo nyt oli?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977