Rakastan kyllä mutta

nainennaisellinen

en usko enää liittoomme. Haluan olla nainen, jonka kanssa halutaan olla. Haluan kumppanin, joka pitää minua ja minun seuraa ensisijaisena. Haluan kumppanin, joka arvostaa minua. Olen aivan varma, että löydän sellaisen ihmisen vielä vaikka olenkin jo ns. kurppa.
Nykyinen mies on mukava ja ihana, muttei pidä minua missään arvossa, joten luovun tästä rakkaudesta. Elämä on liian lyhyt siihen, että odotetaan sen alkamista. Minulla on oma elämä elettävänä. Seinäruusuna (vaikkakin jo kuihtuneena) en enään avioliitossa halua olla. Haluan olla ykkösjuttu tulevalle kumppanille.

19

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Nykyinen mies on mukava ja ihana, muttei pidä minua missään arvossa, joten luovun tästä rakkaudesta."

      Millä tavalla odotat miehen näyttävän arvostuksensa sinua kohtaan? Miten mies mies voi olla mukava, jos hän kohtelee sinua arvostamattomasti?

    • gfgfg

      Hän ei varmaan kuuntele häntä ja hänen toiveita. Eikai aikuiset ihmiset enään jaksa kerjätä toisen ihmisen huomiota. Miehet varsinkin keski-iässä lankeavat siihen helppouteen, hän on olemassa minua varten, mutta minä miehenä voin tehdä mitä vaan. Ja kun tai jos yhteisiä suunnitelmia ei ole ollenkaan, on vain miehen tekemiset, niin mitäpä nainen todelakaan seinäruusuksi alkaisi. Kyllähän jokainen nainen huomaa sen, että miehellä ei enään muu kiinnosta kuin omat jutut ja se et palvelu pelaa. Toisaalta nainen haluaa kuitenkin elää, kun lapsetkin ovat jo omillaan. Mies ei tälläistä ehkä tajuu.

      • EiVaanKäy

        Jos voisit kirjoittaa tuon seuraavalla kerralla "sukupuolineutraalisti", koska tuo huomioimattomuus ilmiö vaivaa tasaisesti molempia sukupuolia. Tuo miesten osoittele ei minun kohdalla oikein nappaa, kun meillä tuo "konna" on vaimo.


    • nainennaisellinen

      Mies voisi näyttää arvostuksen huomaamalla, että hänellä on vaimo.

    • jokainentietääitse

      Et saa huomiota? Tuota miten noin on tilanne teillä? Minä en suostuisi myöskään jos puolisoni ei huomioisi minua ja antaisi hellyyttä , seksiä, tappeluitakin jne. Parisuhde on ylä ja alamäkiä sinun tulee kertoa mitä siinä tunnet. Toki voit lähteä jos tunnet olevasi väärin kohdeltu. Mutta muista perustella omat tekemiset liitossasi hyvin. Miten kohtelemme toisia on se alunperin lähtökohta. Avioliitto on sellainen mitä itse sen teemme. Se mitä sinun avioliittoon kuuluu pitää se kertoa puolisolle. Ei muille eikä keksiä tarinoita kylillä toisesta jotka eivät pidä paikkaansa. Mitkä olivat sinun motiivit mennä tuohon avioliittoon ja miksi se on huono.

    • nainennaisellinen

      Missä hemmetin kylillä,...hehhehheh. Kerroin vain täällä suolipalstalla tuntemuksia mitä haluaisin ja sen etten usko enään mieheni mukaviin juttuihin ja sanomisiin. Teot ne on jotka puhuu jokaisessa liitossa. En ole sen huonompi enkä parempi puoliso, mutten myöskään ole mikään kulissien ylläpitäjä. Jokainen mies joka haluaa elää omanlaista elämäänsä kuuntelematta puolisoaan eläköön niin. Haluan itse elämääni muuta, vaikka tuota äijää vielä rakastankin. En halua istua kiikkustuolissa vanhuksena ja hokea olisi pitänyt, olisi pitänyt.

      • Osa-aikaeläkeläinen

        Todennäköisesti käy niin, että sinusta tulee ns. kiertopalkinto. Noita unelmiesi miehiä on harvoin vapaana, ja heille kyllä riittää ottajia.
        Minä taisin olla suunnilleen sellainen, ja voi Taivas että naisia riitti!


      • 984279875
        Osa-aikaeläkeläinen kirjoitti:

        Todennäköisesti käy niin, että sinusta tulee ns. kiertopalkinto. Noita unelmiesi miehiä on harvoin vapaana, ja heille kyllä riittää ottajia.
        Minä taisin olla suunnilleen sellainen, ja voi Taivas että naisia riitti!

        Ymmärränkö sinut oikein? Sinä miehenä olit ammoin kiertopalkinto ja naiset käyttivät sinua tarpeisiinsa. Nyt suosittelet samaa kiertopalkinnon roolia naiselle ja lupaat paljon mieskokemuksia.

        Siis niinkö?


      • Osa-aikaeläkeläinen

        Minä etsin uutta emäntää ehkä liiankin pian sen jälkeen kun entinen jätti minut. Taipailin kai kymmentä naista, kerran tai pari juttelun merkeissä. Hynttyyt löin yhteen nykyisen vaimoni kanssa.
        Kriteerini tapaamisille oli se että oltiin kirjoitetu sitä ennen työsähköposteihin.


      • Osa-aikaeläkeläinen

        Tuohon tuttavakaartiini kuuluivat valtion virkanainen, lukion lehtori, terveydenhoitaja, pari sihteeriä ym. Ylipäätään siis kunnollisia naisia.


    • Jossuna

      Kerran tässä vaan eletään, joten ei kannata tuhlata omaa aikaa...., joku muu voisi antaa sitä puuttuvaa rakkautta ja poistaa sen ainaisen yksinäisyyden...

    • popo98

      Naisetko ne antaa huomiota, arvostusta ja kehuja miehille. Ei todellakaan, ei koskaan!
      Feministiyhteiskunnassa miehen on palveltava ja nuoleskeltava naista, muutoin ero heti.

      Narsisiti akka!

    • itsekkyyslapsellisuus

      Lapsellinen prinsessa näkemys

      Potenttiaalinen uhri, helppoa lihaa.

    • nainennaisellinen

      Niin,olisi kiva olla joskus prinsessa jollekin, kun on ollut se arvosteltava ruma ankanpoikanen koko ikänsä ja nyt en tarkoita ulkonäköä. Kun ihmisen elämä on vain sivustakatsojana, niin loppuelämän hän haluaa olla myös keskipiste. Keskipisteenä oleminen ei aina tarkoita uutta parisuhdetta, vaan sitä että alkaa elämään omaa itsenäistä elämää. Voin olla vähän lapsekas, mutten lapsellinen. On aika elää myös itselle hautaan asti.

      • mielenkiintoinen

        Ainut keino on se että aloittaa itsestä, (kun on ollut se arvosteltava ruma ankanpoikanen koko ikänsä, Kun ihmisen elämä on vain sivustakatsojana) mitä nämä lauseet pitää sisällään.

        (vaan sitä että alkaa elämään omaa itsenäistä elämää.) etkö ole saanut elää miksi et?


      • samastaselviytynyt

        Annan sulle hyvän vinkin, mutta älä suutu, koska rivien välistä luen, mikä on tarkoituksesi. Sinun pitää lähteä liikkeelle itsestäsi, millainen minä olen tässä parisuhteessa ja millaisia sanattomia ja sanallisia viestejä annan toiselle, mitä olisin voinut tehdä itse toisin, että parisuhde kukoistasi jne jne. Älä etsi syytä ja vikaa heti toisesta, koska 50 % on omia tekojasi ja itse aiheuttamiasi asioita. Älä usko muiden naisten syöttämiin satuihin: löydät paremman, sielunkumppanisi odottaa sinua nurkan takana, kiikkustuolivale, jota toisille syötetään jne, näitä riittää ja heikommat sortuu niihin uskomaan, kuten satulinnojen prinsseihin.

        Parhain istuu vieressäsi ja siinä vain odottelee villiä loppuelämää tutun ihmisen kanssa, jolla on ihana pitkä yhteinen historia. Tehkää siitä yhdessä totta, niin mekin teimme. Yllätyslomia kylpylöihin tai lähikaupunkien hotelleihin, vailla kiirettä ja arkea. Yhdessä kuljeskelua uusissa ympäristöissä, hetken mielijohteesta kupilliset kahvia, teetä tai shampanjaa. Löytäköö toisenne uudestaan, niin saatte elämältänne parhainta, mitä sillä on tarjota. Siellä se aarre odottaa vain etsijäänsä.


      • nainennaisellinen

        Kiitos vinkistä, enkä missään tapauksessa suutu. Mitä kirjoitit on täyttä totta ja tiedostan kaiken tuon. Sen miksi kirjoitin tuollaisen aloituksen johtuu juurikin vain minusta itsestään ei minun miehestä mukava mies jota rakastan. Tässä iässä alkaa kuitenkin tikittään se viimeinen kello ja olen alkanut pohtimaan elämää juurikin siltä kannalta, että muuttaisin omaa ajatusmaailmaani ja astuisin esiin sivustakatsojan roolista. Tässä on vain yksi mutta, aina kun olen yrittänyt jotain tälläistä tehdä niin mies tuo vain omia menoja, juttuja ja mieltymyksiä esiin ja minä astun taas sivuun. Tämä häiritsee kokoajan elämääni ja minulle on tullut ajatus et luovun rakkaudestani ja olen joko yksin tai katson mitä elämä tuo tullessaan.


      • samastaselviytynyt
        nainennaisellinen kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, enkä missään tapauksessa suutu. Mitä kirjoitit on täyttä totta ja tiedostan kaiken tuon. Sen miksi kirjoitin tuollaisen aloituksen johtuu juurikin vain minusta itsestään ei minun miehestä mukava mies jota rakastan. Tässä iässä alkaa kuitenkin tikittään se viimeinen kello ja olen alkanut pohtimaan elämää juurikin siltä kannalta, että muuttaisin omaa ajatusmaailmaani ja astuisin esiin sivustakatsojan roolista. Tässä on vain yksi mutta, aina kun olen yrittänyt jotain tälläistä tehdä niin mies tuo vain omia menoja, juttuja ja mieltymyksiä esiin ja minä astun taas sivuun. Tämä häiritsee kokoajan elämääni ja minulle on tullut ajatus et luovun rakkaudestani ja olen joko yksin tai katson mitä elämä tuo tullessaan.

        Oletko kokeillut yllätystä, siis sellaista täydellistä yllätystä? Itse toteutin yllätyskylpyläyön. Naamioin sen hänelle syntymäpäiväyllätykseksi. Selvitin etukäteen, että hänellä ei ollut mitään menoja varattuna, oli siis arkipäivä. Varasin romanttisen kattohuoneiston todella hienosta paikasta, jossa hän ei koskaan ollut käynyt. Yllätykseen kuului, että hän ajoi autoa kohteeseen ohjeideni mukaan ja vasta tietysti aivan matkan loppumetreillä paljastui se kohde. Yhä vieläkin hän muistaa tuon jutun ja kokemuksen, kun avasi hotellihuoneen oven ja meni hetkeksi aivan sanattomaksi. Siitä se alkoi ja järjestelimme vastaavia toisilemme, mutta sillä tavoin, että jo etukäteen oli sovittu, minne menemme irtautumaan puuduttavasta arjesta. Sitten se arkikin alkoi maistua paremmalta näiden irtiottojen myötä.


      • Osa-aikaeläkeläinen

        Persoonahäiriöisen akan kanssa kun on asunut, osaa arvostaa sitäkin ettei kotona olo ole pelkkää rähjäämistä ja riitelyä. Joskus jäi yöunikin vähiin akan rähjäämisen takia.
        Varsin hankalassa elämäntilanteessani exäni minut jätti, mutta lähtönsä oli pelkkä helpotus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe