Mitenkähän on turvallisuus tänä vappuna ja yleensäkin Kemin kadulla? Erityisesti naisten, koska raiskauksia tapahtuu noin 6/v paitsi vuonna 2016 peräti 30 kirjattua raiskausta?
Oliskohan jollain muuttoliikkeellä osuutta asiaan? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005662824.html
Aikamoinen piikki osunu silloin ja enpä usko että siinä (30) oli kaikki. Ehkäpä korkeintaan puolet, onhan se sen verran arkaluontoinen asia.
Kaikesta huolimatta kaikille sukuluolesta, tai ihonväristä riippumatta oikein hauskaa vappua.
Kemin turvallisuus
9
514
Vastaukset
- Naapurista-päivää
Vappu meni kai ihan ok, mutta mitenkä noin muuten? Oon kuullu joistain poliisien suorittamista ratsioista viikonlopun aikana. Ei varmaankaan liity tuohon poliisien julkaisemaan tilastoon, mutta hyvä että napsivat pahantekijöitä kiinni.
Raiskaajille pitäis olla kovemmat tuomiot, ei voi katsoa lieventäväksi asiaksi, jos 10v tyttö ei pane riittävästä hanttiin. Mitä sellainen muutaman kuukauden ehdollinen merkkaa, jos lapsi, tai yleensäkin raiskattu kärsii elinikäisen trauman?
Toivottavasti Kemin indeksi tuossa tilastossa tippuu reilusti alle yhden, mieluimmo nolla olis se oikea luku tulevaisuudessa. Karmeaksi on menny alueemme suvaitsemuus? Linja-autoaseman alueelle on maalattu rukousmatto, jotta tänne tulevat ulkomaan asukit tietää minne päin pitää köyristyä rukoilemaan. Kelagold on taattu.
- xl_mammuli
Ulkomaalaiset miehet on ihania>3 Miksi et rumana ihmisenä nauttisi vaan siitä että paikalliset tytöt on onnellisia tummien miesten kanssa?
- Hähähähääh
LumperiA kirjoitti:
Miksi minun pitäs hirttää ihteni?
Oot idiootti.
Hähähähääh kirjoitti:
Oot idiootti.
Sekö herne jurraa ympäri siellä pienessä lohkossasi.Varohan ettei se huku!!
Ramadan aikaan yöt levottomantia, vai???
- Hähähähääh
Hiiret valvoo 😀
- Metsäökynen
Rauhallinen oli vapun aika kemissä.normi juoppojen mökellystä vähäisesti.vapun jälkeen poliisit ratsanneet nistien kämppiä siivousluonteisesti varastetusta tavarasta ym.rauhallista seutua kemi on.ei ole ollut normi veronmaksajalle haitaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422581Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 671285
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901080- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924