Katsoiko kukaan eilen Heikoin Lenkki ohjelmaa?

Siinähän eräältä kilpailijalta kysyttiin että kuka on Bicky Royal. Mies vastasi jotain belgialaiseen hampurilaiseen liittyvää, johon juontaja kommentoi tylysti: Väärin. Penetrators MC:n presidentti ja tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori.

19

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää vappua myös sulle SUOMI-Make!! Kävittekö muuten tänään Timpan perheen kanssa yhdessä vappulounaalla?

      Tuli vaan heti aamulla töihin lähtiessä mieleen, että saattaa näin vappuna Timppa joutua viemään perheensä syömään johonkin näin vapun kunniaksi. Paljon näkyi tänään tosiaan just lapsiperheitä kaupungilla ja erityisesti ravintoloissa.

      Mutta ei tullut eilen katsottua tota ohjelmaa, vaikka aina välillä sitä katsonkin jos muistan ja satun kotosalla olemaan.

      • Ei käyty varsinaisesti vappulounaalla. Eilen meillä oli Penetratorsin kerhotalolla äijien kesken vappubileet ja tänään kävin nuoremman tyttäreni Jessican sekä kaverini Jorman kanssa Turun Perussuomalaisten vapputapahtumassa.

        Mitä Janica kertoi niin eilen hän ja Timppa olivat järjestäneet lastenkutsut Minttu-Petterin päiväkotikaverien ja naapuruston lasten kesken. Oli kuulemma tarjolla prinssinakkeja, munkkeja yms. hyvää.

        Voin vain kuvitella Timpan mietteet Prisman kassalla sunnuntaina. "Oivoi, voi..." lienee aika hyvä arvaus.


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Ei käyty varsinaisesti vappulounaalla. Eilen meillä oli Penetratorsin kerhotalolla äijien kesken vappubileet ja tänään kävin nuoremman tyttäreni Jessican sekä kaverini Jorman kanssa Turun Perussuomalaisten vapputapahtumassa.

        Mitä Janica kertoi niin eilen hän ja Timppa olivat järjestäneet lastenkutsut Minttu-Petterin päiväkotikaverien ja naapuruston lasten kesken. Oli kuulemma tarjolla prinssinakkeja, munkkeja yms. hyvää.

        Voin vain kuvitella Timpan mietteet Prisman kassalla sunnuntaina. "Oivoi, voi..." lienee aika hyvä arvaus.

        Niin vappuna onkin paljon myös kaikkia näitä poliittisia tapahtumia, kuten varmasti myös Persuilla:))))))))))))))))))))

        Varmaan sitten äitienpäivänä Timpalla tulee taas kallis viikonloppu. Timppahan kertoikin silloin viime marraskuussa viettävänsä isänpäivän sijasta läheisenpäivää, kun hän ei ole "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Varmaan sun ja kaverisi Jorman mielestä tollaiset läheisenpäivät eivät ole mitenkään yhtä hieno ja arvokas juhlapäivä kun mitä se OIKEA isänpäivä on:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tule Make viikonloppuna kotiseuduille Lahteen katsomaan Classic Car Show-tapahtumaa. Ajattelin itse ehkä sinne lähteä, saa nähdä vielä, sillä riippuu ihan työvuoroista.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin vappuna onkin paljon myös kaikkia näitä poliittisia tapahtumia, kuten varmasti myös Persuilla:))))))))))))))))))))

        Varmaan sitten äitienpäivänä Timpalla tulee taas kallis viikonloppu. Timppahan kertoikin silloin viime marraskuussa viettävänsä isänpäivän sijasta läheisenpäivää, kun hän ei ole "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Varmaan sun ja kaverisi Jorman mielestä tollaiset läheisenpäivät eivät ole mitenkään yhtä hieno ja arvokas juhlapäivä kun mitä se OIKEA isänpäivä on:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tule Make viikonloppuna kotiseuduille Lahteen katsomaan Classic Car Show-tapahtumaa. Ajattelin itse ehkä sinne lähteä, saa nähdä vielä, sillä riippuu ihan työvuoroista.

        Mä olen koittanut pyrkiä siihen että en kauheasti puutu Janican asioihin. Hänhän on aikuinen naimisissa oleva nainen ja kolmen lapsen äiti, mutta tällä hetkellä ilmeisesti ihan tyytyväinen perhe-elämäänsä. Tai ainakin siihen kuinka paljon Timppa kestää ja katsoo läpi sormien pitääkseen kulissit pystyssä ja saantilauantait kalenterissa.

        Itse en kyllä erityisemmin ymmärrä näitä läheisenpäiväjuttuja yms. hömpötyksiä sillä olen tosiaan tyttärieni OIKEA isä aivan kuten kaverini Jorma on lastensa OIKEA isä.

        Joo voisihan sitä pistäytyä kotiseudulla ihastelemaan hienoja autoja. Valitettavasti Penetratorsin väeltä ei ole jyystö-truckeja tai muuta kalustoa näytillä kun moni kerholainen on Yhdysvalloissa valmistautumassa siihen kun Paksuniska-Make osallistuu myöhemmin toukokuussa Indy500 kilpailuun. Vissiin eilen ja tänään siellä on jo ajettu jotain testejä. Maken auto on mattamusta Chevrolet ja siinä on tottakai tiimin sponsorien lisäksi myös Penetrators MC:n tatuoitu penis -logo :))))))


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Mä olen koittanut pyrkiä siihen että en kauheasti puutu Janican asioihin. Hänhän on aikuinen naimisissa oleva nainen ja kolmen lapsen äiti, mutta tällä hetkellä ilmeisesti ihan tyytyväinen perhe-elämäänsä. Tai ainakin siihen kuinka paljon Timppa kestää ja katsoo läpi sormien pitääkseen kulissit pystyssä ja saantilauantait kalenterissa.

        Itse en kyllä erityisemmin ymmärrä näitä läheisenpäiväjuttuja yms. hömpötyksiä sillä olen tosiaan tyttärieni OIKEA isä aivan kuten kaverini Jorma on lastensa OIKEA isä.

        Joo voisihan sitä pistäytyä kotiseudulla ihastelemaan hienoja autoja. Valitettavasti Penetratorsin väeltä ei ole jyystö-truckeja tai muuta kalustoa näytillä kun moni kerholainen on Yhdysvalloissa valmistautumassa siihen kun Paksuniska-Make osallistuu myöhemmin toukokuussa Indy500 kilpailuun. Vissiin eilen ja tänään siellä on jo ajettu jotain testejä. Maken auto on mattamusta Chevrolet ja siinä on tottakai tiimin sponsorien lisäksi myös Penetrators MC:n tatuoitu penis -logo :))))))

        Niin ainahan se alkuperäinen ja OIKEA isänpäivä on paljon aidompi, arvostetumpi ja juhlavampi päivä, kun joku läheisenpäivä, joka on tarkoitettu niille miehille, jotka eivät ole niitä "lastensa" OIKEITA isiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kannattaa käydä tosiaan katselee noita autoja, jos oot Lahdessa silloin käymässä. Luin jostain, että tuolla olisi näytillä enemmänkin vanhoja brittiautoja, eikä niinkään jenkkityylisiä jyystö-Truckeja, mutta täytyy käydä silti tsekkaamassa. Mielellään olisin kyllä nähnyt teidän kerhon autoja tuolla näytelyssä ja ainahan se on hieno juttu, kun saadaan se Tatuoitu Kalu-logo komeilemaan milloin missäkin näyttelyssä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • naccejaVappuna

      Bickystä on näköjään tullut julkkis ilmeisesti sen elämänkertakirjan ansiosta.

      Kirjahan on vissiin myynyt ihan hyvin ja kirjan suorapuheinen ja kaunistelematon tyyli on herättänyt keskustelua.

      • Väinö_Linna

        Sen ”elämäkertasepustuksen” kun laittaisi painettuun muotoon, tulee noin 2 sivua tekstiä:)))))))))))))))) Varsinainen kirja, peris parka :)


    • uittamontrollipaja

      Ihmeen äkkiä DarkFear on aina paikalla vastaamassa kun Peris luo viestiketjun jollain lukuisista mielikuvitusystävistään, tällä kertaa Suomi-Makena :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Äläs nyt turhaan tollaisia perättömiä valheita yritä levitellä, sillä ovat ihan täysin perättömiä väitteitä moiset.

        Ensinnäkään mä ja Peris ei liitytä SUOMI-Makeen yhtään mitenkään, sillä hän on ihan eri henkilö ja me molemmat ollaan Periksen kanssa nähty Make milloin missäkin päin Turkua.

        SUOMI-Make muuten asuu Varissuolla ja siellä mä oon usein hänet nähnyt.


    • Etkö ole vähän liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

      • Kuka täällä muka mitään mielikuvituskavereita on pitänyt?? Mä ja Peris ei olla ainakaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        Kuka täällä muka mitään mielikuvituskavereita on pitänyt?? Mä ja Peris ei olla ainakaan.

        Joko unohdit, kuka tämän keskusteluketjun aloitti? ; )


      • Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

        Kuka täällä muka mitään mielikuvituskavereita on pitänyt?? Mä ja Peris ei olla ainakaan.

        Voit lukea periksen kertomana hänen mielikuvituskamuistaan mm ketjussa Janican hahmonkehitys.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Joko unohdit, kuka tämän keskusteluketjun aloitti? ; )

        En suinkaan unohtanut, kuinka niin? SUOMI-Makehan tämän näkyi aloittaneen ja mä sitten vaan siihen vastasin heti sen huomattuani.


      • eituunaurustaloppua

        Kun Janica on periksen luomus kuten peris on kertonut, on melko mahdotonta että Janican isäkään olisi aito henkilö, Näätä tai muu :DDDDDDDDDDDDDD


    • Zacce

      Juu katsoin. Ei ollut kysymyksiä eikä puhetta sinun mielikuvitushahmoistasi peris, pahoittelen.

    • Ihmeen paljon musta puhutaan jälleen tässä ketjussa, jonka on aloittanut keski-ikäinen mies joka voisi hyvinkin olla mun isäni 🙄 Kun en käsittääkseni liity mitenkään näihin kirjoittajiin tai viestiketjun aiheeseen 🙄

      • MrKelaGold

        Kun tällä palstalla päivystää paljon kurppia joilla ei ole muuta elämää kuin tämä mainittu palsta. "Old age is woman's" hell". Mitä mieltä muuten noin ahkerana yrittäjänä olet meistä ATM:istä jotka välttelevät töitä ja elelevät surkeaa elämäänsä mieluummin Kelan avustuksilla?


      • Sarita_Skunkki

        On se nyt melkoinen liityntä kun olet kirjoittanut aloitusviestin Suomi-make-nimisellä profiililla. Saagasi mukaan make on janican isä, mikä on melko huvittavaa kun janican hahmonkehitys-viestissä kerrot janican olevan mikälietyttö-hahmon seuraaja:)))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe