Katsoiko kukaan eilen Heikoin Lenkki ohjelmaa?

Siinähän eräältä kilpailijalta kysyttiin että kuka on Bicky Royal. Mies vastasi jotain belgialaiseen hampurilaiseen liittyvää, johon juontaja kommentoi tylysti: Väärin. Penetrators MC:n presidentti ja tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori.

19

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää vappua myös sulle SUOMI-Make!! Kävittekö muuten tänään Timpan perheen kanssa yhdessä vappulounaalla?

      Tuli vaan heti aamulla töihin lähtiessä mieleen, että saattaa näin vappuna Timppa joutua viemään perheensä syömään johonkin näin vapun kunniaksi. Paljon näkyi tänään tosiaan just lapsiperheitä kaupungilla ja erityisesti ravintoloissa.

      Mutta ei tullut eilen katsottua tota ohjelmaa, vaikka aina välillä sitä katsonkin jos muistan ja satun kotosalla olemaan.

      • Ei käyty varsinaisesti vappulounaalla. Eilen meillä oli Penetratorsin kerhotalolla äijien kesken vappubileet ja tänään kävin nuoremman tyttäreni Jessican sekä kaverini Jorman kanssa Turun Perussuomalaisten vapputapahtumassa.

        Mitä Janica kertoi niin eilen hän ja Timppa olivat järjestäneet lastenkutsut Minttu-Petterin päiväkotikaverien ja naapuruston lasten kesken. Oli kuulemma tarjolla prinssinakkeja, munkkeja yms. hyvää.

        Voin vain kuvitella Timpan mietteet Prisman kassalla sunnuntaina. "Oivoi, voi..." lienee aika hyvä arvaus.


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Ei käyty varsinaisesti vappulounaalla. Eilen meillä oli Penetratorsin kerhotalolla äijien kesken vappubileet ja tänään kävin nuoremman tyttäreni Jessican sekä kaverini Jorman kanssa Turun Perussuomalaisten vapputapahtumassa.

        Mitä Janica kertoi niin eilen hän ja Timppa olivat järjestäneet lastenkutsut Minttu-Petterin päiväkotikaverien ja naapuruston lasten kesken. Oli kuulemma tarjolla prinssinakkeja, munkkeja yms. hyvää.

        Voin vain kuvitella Timpan mietteet Prisman kassalla sunnuntaina. "Oivoi, voi..." lienee aika hyvä arvaus.

        Niin vappuna onkin paljon myös kaikkia näitä poliittisia tapahtumia, kuten varmasti myös Persuilla:))))))))))))))))))))

        Varmaan sitten äitienpäivänä Timpalla tulee taas kallis viikonloppu. Timppahan kertoikin silloin viime marraskuussa viettävänsä isänpäivän sijasta läheisenpäivää, kun hän ei ole "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Varmaan sun ja kaverisi Jorman mielestä tollaiset läheisenpäivät eivät ole mitenkään yhtä hieno ja arvokas juhlapäivä kun mitä se OIKEA isänpäivä on:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tule Make viikonloppuna kotiseuduille Lahteen katsomaan Classic Car Show-tapahtumaa. Ajattelin itse ehkä sinne lähteä, saa nähdä vielä, sillä riippuu ihan työvuoroista.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin vappuna onkin paljon myös kaikkia näitä poliittisia tapahtumia, kuten varmasti myös Persuilla:))))))))))))))))))))

        Varmaan sitten äitienpäivänä Timpalla tulee taas kallis viikonloppu. Timppahan kertoikin silloin viime marraskuussa viettävänsä isänpäivän sijasta läheisenpäivää, kun hän ei ole "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Varmaan sun ja kaverisi Jorman mielestä tollaiset läheisenpäivät eivät ole mitenkään yhtä hieno ja arvokas juhlapäivä kun mitä se OIKEA isänpäivä on:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tule Make viikonloppuna kotiseuduille Lahteen katsomaan Classic Car Show-tapahtumaa. Ajattelin itse ehkä sinne lähteä, saa nähdä vielä, sillä riippuu ihan työvuoroista.

        Mä olen koittanut pyrkiä siihen että en kauheasti puutu Janican asioihin. Hänhän on aikuinen naimisissa oleva nainen ja kolmen lapsen äiti, mutta tällä hetkellä ilmeisesti ihan tyytyväinen perhe-elämäänsä. Tai ainakin siihen kuinka paljon Timppa kestää ja katsoo läpi sormien pitääkseen kulissit pystyssä ja saantilauantait kalenterissa.

        Itse en kyllä erityisemmin ymmärrä näitä läheisenpäiväjuttuja yms. hömpötyksiä sillä olen tosiaan tyttärieni OIKEA isä aivan kuten kaverini Jorma on lastensa OIKEA isä.

        Joo voisihan sitä pistäytyä kotiseudulla ihastelemaan hienoja autoja. Valitettavasti Penetratorsin väeltä ei ole jyystö-truckeja tai muuta kalustoa näytillä kun moni kerholainen on Yhdysvalloissa valmistautumassa siihen kun Paksuniska-Make osallistuu myöhemmin toukokuussa Indy500 kilpailuun. Vissiin eilen ja tänään siellä on jo ajettu jotain testejä. Maken auto on mattamusta Chevrolet ja siinä on tottakai tiimin sponsorien lisäksi myös Penetrators MC:n tatuoitu penis -logo :))))))


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Mä olen koittanut pyrkiä siihen että en kauheasti puutu Janican asioihin. Hänhän on aikuinen naimisissa oleva nainen ja kolmen lapsen äiti, mutta tällä hetkellä ilmeisesti ihan tyytyväinen perhe-elämäänsä. Tai ainakin siihen kuinka paljon Timppa kestää ja katsoo läpi sormien pitääkseen kulissit pystyssä ja saantilauantait kalenterissa.

        Itse en kyllä erityisemmin ymmärrä näitä läheisenpäiväjuttuja yms. hömpötyksiä sillä olen tosiaan tyttärieni OIKEA isä aivan kuten kaverini Jorma on lastensa OIKEA isä.

        Joo voisihan sitä pistäytyä kotiseudulla ihastelemaan hienoja autoja. Valitettavasti Penetratorsin väeltä ei ole jyystö-truckeja tai muuta kalustoa näytillä kun moni kerholainen on Yhdysvalloissa valmistautumassa siihen kun Paksuniska-Make osallistuu myöhemmin toukokuussa Indy500 kilpailuun. Vissiin eilen ja tänään siellä on jo ajettu jotain testejä. Maken auto on mattamusta Chevrolet ja siinä on tottakai tiimin sponsorien lisäksi myös Penetrators MC:n tatuoitu penis -logo :))))))

        Niin ainahan se alkuperäinen ja OIKEA isänpäivä on paljon aidompi, arvostetumpi ja juhlavampi päivä, kun joku läheisenpäivä, joka on tarkoitettu niille miehille, jotka eivät ole niitä "lastensa" OIKEITA isiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kannattaa käydä tosiaan katselee noita autoja, jos oot Lahdessa silloin käymässä. Luin jostain, että tuolla olisi näytillä enemmänkin vanhoja brittiautoja, eikä niinkään jenkkityylisiä jyystö-Truckeja, mutta täytyy käydä silti tsekkaamassa. Mielellään olisin kyllä nähnyt teidän kerhon autoja tuolla näytelyssä ja ainahan se on hieno juttu, kun saadaan se Tatuoitu Kalu-logo komeilemaan milloin missäkin näyttelyssä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • naccejaVappuna

      Bickystä on näköjään tullut julkkis ilmeisesti sen elämänkertakirjan ansiosta.

      Kirjahan on vissiin myynyt ihan hyvin ja kirjan suorapuheinen ja kaunistelematon tyyli on herättänyt keskustelua.

      • Väinö_Linna

        Sen ”elämäkertasepustuksen” kun laittaisi painettuun muotoon, tulee noin 2 sivua tekstiä:)))))))))))))))) Varsinainen kirja, peris parka :)


    • uittamontrollipaja

      Ihmeen äkkiä DarkFear on aina paikalla vastaamassa kun Peris luo viestiketjun jollain lukuisista mielikuvitusystävistään, tällä kertaa Suomi-Makena :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Äläs nyt turhaan tollaisia perättömiä valheita yritä levitellä, sillä ovat ihan täysin perättömiä väitteitä moiset.

        Ensinnäkään mä ja Peris ei liitytä SUOMI-Makeen yhtään mitenkään, sillä hän on ihan eri henkilö ja me molemmat ollaan Periksen kanssa nähty Make milloin missäkin päin Turkua.

        SUOMI-Make muuten asuu Varissuolla ja siellä mä oon usein hänet nähnyt.


    • Etkö ole vähän liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

      • Kuka täällä muka mitään mielikuvituskavereita on pitänyt?? Mä ja Peris ei olla ainakaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        Kuka täällä muka mitään mielikuvituskavereita on pitänyt?? Mä ja Peris ei olla ainakaan.

        Joko unohdit, kuka tämän keskusteluketjun aloitti? ; )


      • Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

        Kuka täällä muka mitään mielikuvituskavereita on pitänyt?? Mä ja Peris ei olla ainakaan.

        Voit lukea periksen kertomana hänen mielikuvituskamuistaan mm ketjussa Janican hahmonkehitys.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Joko unohdit, kuka tämän keskusteluketjun aloitti? ; )

        En suinkaan unohtanut, kuinka niin? SUOMI-Makehan tämän näkyi aloittaneen ja mä sitten vaan siihen vastasin heti sen huomattuani.


      • eituunaurustaloppua

        Kun Janica on periksen luomus kuten peris on kertonut, on melko mahdotonta että Janican isäkään olisi aito henkilö, Näätä tai muu :DDDDDDDDDDDDDD


    • Zacce

      Juu katsoin. Ei ollut kysymyksiä eikä puhetta sinun mielikuvitushahmoistasi peris, pahoittelen.

    • Ihmeen paljon musta puhutaan jälleen tässä ketjussa, jonka on aloittanut keski-ikäinen mies joka voisi hyvinkin olla mun isäni 🙄 Kun en käsittääkseni liity mitenkään näihin kirjoittajiin tai viestiketjun aiheeseen 🙄

      • MrKelaGold

        Kun tällä palstalla päivystää paljon kurppia joilla ei ole muuta elämää kuin tämä mainittu palsta. "Old age is woman's" hell". Mitä mieltä muuten noin ahkerana yrittäjänä olet meistä ATM:istä jotka välttelevät töitä ja elelevät surkeaa elämäänsä mieluummin Kelan avustuksilla?


      • Sarita_Skunkki

        On se nyt melkoinen liityntä kun olet kirjoittanut aloitusviestin Suomi-make-nimisellä profiililla. Saagasi mukaan make on janican isä, mikä on melko huvittavaa kun janican hahmonkehitys-viestissä kerrot janican olevan mikälietyttö-hahmon seuraaja:)))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe