Sen oikean löytymiselle ja olla kärsivällinen?
Pitääkö antaa aikaa
60
1042
Vastaukset
- Ottiatuotannii
Ehkä pitää, ehkä ei.
- äärettömänomaehtoinen
Minä olen antanut sille aikaa jo paljon, sillä on vain yksi jonka kanssa tahtoisin arkea elää yhdessä. Aion selvittää asia hänen kanssaan ja jos hän ei ole kiinnostunut niin sitten jatkan yksin olemista loppuelämäni ajan. Minua ei kiinnosta nuoremmat eikä samanikäiset, ei tutut eikä tuntemattomat.
- OnneaYritykseen
Oikea asenne, tsemppiä
- hienoahienoa
E i ainakaan kannata pettyä, vaikkei ketään löytyisikään. Kannattaa keskittyä muihinkin kuin ihmissuhteisiin elämässään ja siis nimenomaan sellaisiin asioihin, jotka tuovat onnea elämää. Yksi vaihtoehto on tehdä työtä ja säästää rahojaan ja sitten sijoittaa rahansa niin järkevästi kuin voi. Tietenkään liikaa ei kannata sijoittaa, jotta jää käyttörahaakin, mutta sopivasti. Sen lisäksi kannattaa harrastella sellaisia harrastuksia, joiden harrastuksen oma perse kestää. Eikä kannata tosiaan stressata, jos kaikki osa-alueet elämässä eivät menisikään kuten haluaisi, koska eivät ne kenelläkään mene. Jostain syystä kuitenkin ihmissuhteista stressataan hirveästi, vaikkei kannattaisi.
- elämäON
ei pidä, mutta ei pidä myös hiiltyä mustaksi
Olkaaaa käärsivällisiä, niisk..
kiitos.
(köpöttää nurkkaan itkemään)- välähdys
Niin suloista,,,,
Sniif,,,,
(liikuttuu kanssasi) - el.Lobo.chocha
Mull tuli taas nivaska naisia trehvipalvelust
yx oli ikiwanha leskimummo ku ei niinkäs sexyst välitä enää
mut tarttis miähen lantalan tyhjentäjäx
Oliskos tuo karjalaismummo Pönttixen mummi...?
tuli vaan miäleen toi fairy tale
https://www.youtube.com/watch?v=jxq1UmK9Bx8 - välähdys
Olipa karsee satu.Oikea kauhuleffa....
- filosohfi
Tää on vähän haasteelline kysymys.
Elämässä kohtaamme ihmisiä, jotka tuntuvat oikeilta ja vääriltä. Itse kuulun niin persooniin, joille on käynyt niin, että ne oikeimmalta tuntuneet, ovat olleet eniten vääriä, ja sitten se aivan väärältä ja oudolta vaihtoehdolta aluksi tuntunut, onkin vuosien saatossa osoittautunut juurikin oikeaksi.
Ensivaikutelma jonkun ihmisen oikeudesta tai vääryydestä ei välttämättä ole oikea. Eli sinänsä en ole minkään pasiivisen odottamsen kannalla. Odottamisen voi lopettaa haudassa.
- gancho.chocha
Jos laskee pelkän siiman silakkaparveen
ei saa mitään
mutkun laittaa siimaan monta kiiltävää koukkua
tulee monta silakkaa kerralla Noh olen sellainen etten tartu miehen onkeen, joka pujottaa monta koukkua mereen.
- Rose.chocha
Älös luulekaan Rose
Muistan ku olin yhden evakkokarjalaisukon kaa verkkoa kokemassa
Verkosta tipahti yx iso piikkikampela
ukko työnsi käden perään ja sanoi:
"elä sie nää yritä, mie sai siut jo"
Tositapahtuman opetus: Rose on jo miun verkois<3 Rose.chocha kirjoitti:
Älös luulekaan Rose
Tositapahtuman opetus: Rose on jo miun verkois<3jos olisin saanut päättää minulla olisi haaremia miehiä(vain yhden naisen miehiä)
Ukkoseni ei tämmöisestä ideasta pitänyt joten tyydyin osaani kunnioittaa hänen tunteita ryhtyen vähään. Hän on kovin halukas täyttämään minun isot haluni etten ajatttele haaremia miehiä.Rose.chocha kirjoitti:
Älös luulekaan Rose
Tositapahtuman opetus: Rose on jo miun verkois<3Joskus haluni ovat epärealistisia kuin seksiä useammin hän olisi, ystävänikin olisi mutta haluaa pitää minut vain puolisona kuin myös harrastaisi yhdessä kanssani kuntoilua.
Rose.chocha kirjoitti:
Älös luulekaan Rose
Tositapahtuman opetus: Rose on jo miun verkois<3Onneksi hän haluaa tyydyttää halujani näissä asioissa tai ainakin yrittää kovin.
Rose.chocha kirjoitti:
Älös luulekaan Rose
Tositapahtuman opetus: Rose on jo miun verkois<3Muutenkin tykkään leikkiä rossiseni, ystäviä minä kaipaan vieläkin mutta jos se ei sisällä seksuaalisia tekoja vaan leikkiä 💕💕
Minä en voi tehdä tuhmia enkä pahemmin puhua. Oot sinä silti todellinen mangeetti joka tietää mitä nainen haluu, en minä anna itseni seikkailla. Sinä olet minun verkoissa olet sen unohtanut, en sinun verkoissa.- El.dorado.chocha
valtakunta kirjoitti:
Onneksi hän haluaa tyydyttää halujani näissä asioissa tai ainakin yrittää kovin.
Rose _itse_sanoi,
että vien naisilta jalat alta!
eix Rose olekaan nainen? nyyyyyyyyyyyyyyyyyh
nyt mua luulaan homoxi, ku miehen kaa flirttailen:(( - Rossi.chocha
valtakunta kirjoitti:
Muutenkin tykkään leikkiä rossiseni, ystäviä minä kaipaan vieläkin mutta jos se ei sisällä seksuaalisia tekoja vaan leikkiä 💕💕
Minä en voi tehdä tuhmia enkä pahemmin puhua. Oot sinä silti todellinen mangeetti joka tietää mitä nainen haluu, en minä anna itseni seikkailla. Sinä olet minun verkoissa olet sen unohtanut, en sinun verkoissa.Iniö gubbe sanoo:Hadu vari vitja mina neet?
Rose onkin sameitten vesien kalastaja
seilorin seireeni El.dorado.chocha kirjoitti:
Rose _itse_sanoi,
että vien naisilta jalat alta!
eix Rose olekaan nainen? nyyyyyyyyyyyyyyyyyh
nyt mua luulaan homoxi, ku miehen kaa flirttailen:((Vielä kerran olen myös sanonut että minulla on munat kun istun ukkoseni päällä.onhan se nekin antanut minulle omaksi vaikka tahtonut että munalokon hänelle ostan että voin vanginvartijan tavoin kantaa niitä kilistäen.
Puolitusinaa lapsia ihan raskauden ajan kantanut kohdussani, synnyttänyt ja rinnoillani ruokkinut ja ruokin vieläkin.
Jos vaakakupissani on ukkoseni elämä ja toisessa Karvahirviöni puute, voittaa ukkoseni onnellisuus.
Vaikka tyydytän Karvahirviöni tavoin minkä ukkoseni jumala minulle hyväksynyt.
Olemme käyneet tämän keskustelun rossiseni silti tietoinen tästä keskustelusta paitsi jos ei sit ollut feikki.- linquistio.chucha
valtakunta kirjoitti:
Vielä kerran olen myös sanonut että minulla on munat kun istun ukkoseni päällä.onhan se nekin antanut minulle omaksi vaikka tahtonut että munalokon hänelle ostan että voin vanginvartijan tavoin kantaa niitä kilistäen.
Puolitusinaa lapsia ihan raskauden ajan kantanut kohdussani, synnyttänyt ja rinnoillani ruokkinut ja ruokin vieläkin.
Jos vaakakupissani on ukkoseni elämä ja toisessa Karvahirviöni puute, voittaa ukkoseni onnellisuus.
Vaikka tyydytän Karvahirviöni tavoin minkä ukkoseni jumala minulle hyväksynyt.
Olemme käyneet tämän keskustelun rossiseni silti tietoinen tästä keskustelusta paitsi jos ei sit ollut feikki.Voi ristus!
Jos olen Rosen verkoissa, niin.............................................
ettei vain Rose laita mullekin munalukon!!111!!!!1
mitäs mä shit naisparvelleni annan?
Vietkö kielenikin suusta?:(( linquistio.chucha kirjoitti:
Voi ristus!
Jos olen Rosen verkoissa, niin.............................................
ettei vain Rose laita mullekin munalukon!!111!!!!1
mitäs mä shit naisparvelleni annan?
Vietkö kielenikin suusta?:((En ole hänelle munalukkoa antanut koska en halua hänen kokevan samaa kuin minäkin vaikka hän innostui ajatuksesta mutta minä en pysty olemaan niin ilkeä, uhkasin antaa avaimen äidilleni jos toteuttaa leikkiajarukseni vankeuden.
Sinä saat verkkojasi heitellä muutta pidän kyllä selustaasi, jos huomaan ettei minun rossiani vie mikään ilkiä.- arpon.chocha
valtakunta kirjoitti:
En ole hänelle munalukkoa antanut koska en halua hänen kokevan samaa kuin minäkin vaikka hän innostui ajatuksesta mutta minä en pysty olemaan niin ilkeä, uhkasin antaa avaimen äidilleni jos toteuttaa leikkiajarukseni vankeuden.
Sinä saat verkkojasi heitellä muutta pidän kyllä selustaasi, jos huomaan ettei minun rossiani vie mikään ilkiä.Missä Rose käy uimassa?
aattelin vaan...........ku mullon sukellusvehkeissä harppuuna
ammun sillä Amorin nuolia Rosen sydämmmeen<3
tiirikoitakin ja käsirautojen avain, joka sopii munalukkoon
Minäpäs nappaan Rosen
ennenku Rose minut=) arpon.chocha kirjoitti:
Missä Rose käy uimassa?
aattelin vaan...........ku mullon sukellusvehkeissä harppuuna
ammun sillä Amorin nuolia Rosen sydämmmeen<3
tiirikoitakin ja käsirautojen avain, joka sopii munalukkoon
Minäpäs nappaan Rosen
ennenku Rose minut=)minä en anna sinun sätkiä omissa verkoissani itsehän jäät niihin nalkkiin jatkuvasti se on sinun mielesi vanki. Ei verkkoa ole tarkoituksella pistellä mutta jotenkin sotkeudutte niihin ihme kun et ole vielä tukehtunut kun kovin pyydystät
Kultaseni on luvannut repiä karvahirviön paljain käsin irti jos muitakaan ees katsahtaa. Sinun pitää ymmärtää ettet voi viedä toisen omaisuutta.
Sinun merirosvoaluksen kapteeni,pitää luovuttaa seireenien kadonneen arteen tai se syöksyy sinut mielesi mustan aukon ikuisen pimeyteen.
Sinulla on merestä vielä kauneimmat kukat poimimatta varsikin se sinun ainoan. Miljoonien lahnojen ruokinta sinulla on vielä kesken ja miten muuten saisit onnellisuuden harmonian saavuttaa kaikille.- alfa.chocha
valtakunta kirjoitti:
minä en anna sinun sätkiä omissa verkoissani itsehän jäät niihin nalkkiin jatkuvasti se on sinun mielesi vanki. Ei verkkoa ole tarkoituksella pistellä mutta jotenkin sotkeudutte niihin ihme kun et ole vielä tukehtunut kun kovin pyydystät
Kultaseni on luvannut repiä karvahirviön paljain käsin irti jos muitakaan ees katsahtaa. Sinun pitää ymmärtää ettet voi viedä toisen omaisuutta.
Sinun merirosvoaluksen kapteeni,pitää luovuttaa seireenien kadonneen arteen tai se syöksyy sinut mielesi mustan aukon ikuisen pimeyteen.
Sinulla on merestä vielä kauneimmat kukat poimimatta varsikin se sinun ainoan. Miljoonien lahnojen ruokinta sinulla on vielä kesken ja miten muuten saisit onnellisuuden harmonian saavuttaa kaikille.Merirosmona--suvun kantaisä oli oikea merirosmo 1500-luvulla--
mun on määrä jakaa alfagenomit kaikille rotunaisille
Ja maailma PELASTUU JEEEEEEEEEE
Kärsivällisyys on hyve. Ei kannata hypätä suhteeseen, jos kaikki ei tunnu olevan kohdallaan, ero tulee ennen pitkää. Jos epätoivoisena tyytyy ihan millaiseen kumppaniin tahansa, niin toinen voi suhteessa olla hyvinkin tyytyväinen, mutta itse siinä kärsii, kun sen toisen pelkkä olemassaolo alkaa närppimään.
No minusta kannattaa antaa aikaa nimenomaan siihen, että tietää, että kuka on se oikea. Tuossa yllä juuri yksi kirjoitti: "ne oikeimmalta tuntuneet, ovat olleet eniten vääriä, ja sitten se aivan väärältä ja oudolta vaihtoehdolta aluksi tuntunut, onkin vuosien saatossa osoittautunut juurikin oikeaksi." Ja moni sanoo, että aina tulee vastaan ne mulkuimmat hälle....
Se on tosiasia, että voimme jokainen vaikuttaa vaan itseemme ja käydä sitä läpi mitä itse olemme ja haluamme ja siihen tarvitsee aikaa.
On helpompi etsiä, kun tietää mitä ja ketä etsii....- wswsw
Kärsivällisyys on hyve. Hyvä myös avittaa toista, jos kiinnostava ihminen on mielessä.
- plinsessa
Rakkaat sinkut ... muistakaa, että jokainen ihminen on oma mielenkiintoinen maailmansa.
Menkää ulos ja etsikää. Uuteen ihmiseen tutustuminen on seikkailu. ... Onko muita vaihtoehtoja? Eihän tuossa tilanteessa hosuminen ja kiirehtiminen auta.
- gbhkjnm
Annoin aikaa ja olin kärsivällinen ja nyt vihdoin sain syövän! Kerrankin elämässä oma toive toteutuu ja pian pääsen täältä pois. Jee!!
.. Laitetaan tänne vähän MuZakkia.. ;P
Juha Tapio - Sydän jota rakastan
https://www.youtube.com/watch?v=IdVJZRsFsIo
Johanna Kurkela - Rakkauslaulu
https://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY
Neljänsuora - Kaksi kauneinta
https://www.youtube.com/watch?v=Hq3vDdg4Nek
Johanna Kurkela - Oothan tässä vielä huomenna
https://www.youtube.com/watch?v=PeJAZE721OI
J. Karjalainen - Hän
https://www.youtube.com/watch?v=6uWEPfJkAw4
.. Nää varmaan Taas poistetaan/poistatetaan.. Mut.. SamaSe.. Ja jos ei poistateta, niin laitetahan sitten vielä ehkä jotain Jatkoksi.. Onhan näitä.. VaiksKuinkPal.. =).. Heh.. Taidettiin kokeilla onneamme liikaa.. Mut.. Viestistäsi jäi sen verran lootaan, että katotaan miten sen Sun Veisun käy.. ;D
"Jaaha, Nuuskun riimit nypättin hitsiin. Höh... https://www.youtube.com/watch?v=yVjjuOqMQIw Avicii-"
.. Jos linkkaan kommentistasi jääneen osan.. Näin.. ;P.. Vai.. Sinfoniassa.. ;P
Ed Sheeran & Andrea Bocelli – Perfect Symphony
https://www.youtube.com/watch?v=bx4_Ws5rkTs
.. Vai onko Taas joku PalkoKasvien Vallassa.. Syystä tai toisesta.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Heh.. Taidettiin kokeilla onneamme liikaa.. Mut.. Viestistäsi jäi sen verran lootaan, että katotaan miten sen Sun Veisun käy.. ;D
"Jaaha, Nuuskun riimit nypättin hitsiin. Höh... https://www.youtube.com/watch?v=yVjjuOqMQIw Avicii-"
.. Jos linkkaan kommentistasi jääneen osan.. Näin.. ;PHeh, olihan se pakko kokeilla onneaan. Nättejä kappaleita oot linkittänyt, onneksi ne on tallella vielä.
Avicii ei vissiin saa soida täällä, kun aikaisempikin Avicii toisaalla sai lähtöpassit. Ja mä kun oisin halunnut sen soitella...vaikken mikään Avicii fani varsinaisesti ollutkaan, EDM fani kyllä elämäni loppuun asti, mutta kyllä se jotenkin kosketti...nuoren ihmisen kuolema yleensä muutenkin.
Jotenkin on pöllämystynyt fiilis...Nicitönnä kirjoitti:
Heh, olihan se pakko kokeilla onneaan. Nättejä kappaleita oot linkittänyt, onneksi ne on tallella vielä.
Avicii ei vissiin saa soida täällä, kun aikaisempikin Avicii toisaalla sai lähtöpassit. Ja mä kun oisin halunnut sen soitella...vaikken mikään Avicii fani varsinaisesti ollutkaan, EDM fani kyllä elämäni loppuun asti, mutta kyllä se jotenkin kosketti...nuoren ihmisen kuolema yleensä muutenkin.
Jotenkin on pöllämystynyt fiilis..... En ole vieläkään päässyt kärryille miten nämä Poistot/Poistattelut mahtavat Oikeasti toimia.. Mut.. Kantsii kokeilla esim. Hieman "siistiä"/"muutella" vaikka "nimikettä".. Voi olla ns. "LumeLääke", mut tuntuis ainakin välillä toimivan.. Tai sitten Mä vaan Luulen niin.. Niin kuin Sanoin.. ;D
.. En mäkään Oikeastaan Fanita Mitään/Ketään.. Mut jostain Biiseistä/Biiteistä sitä vaan tykkää.. Ainakin Sopivissa Hetkissä/Tilanteissa.. Ja..Ja.. Ja.. ;D
.. Ja mitä tulee tuohon loppuun, niin..
"I tried carrying the weight of the world.. But I only have two hands."
.. Varsinkin Herkän Empaatikon on tämä juttu jotenkin sisäistettävä ja opittava elämään asian kanssa, niin ettei Ime Liiaksi Painoa Itseensä.. Varsinkaan sellaista "turhaa", jolle ei yksinkertaisesti itse pysty mitään tekemään, vaikka kuinka haluaisi jne.. Mut joo.. En Mä sitä sano, että se läheskään aina mitään helppoa on.. Varsinkaan tässä Ajassa&Maailmassa.. ;P
#FireWallNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. En ole vieläkään päässyt kärryille miten nämä Poistot/Poistattelut mahtavat Oikeasti toimia.. Mut.. Kantsii kokeilla esim. Hieman "siistiä"/"muutella" vaikka "nimikettä".. Voi olla ns. "LumeLääke", mut tuntuis ainakin välillä toimivan.. Tai sitten Mä vaan Luulen niin.. Niin kuin Sanoin.. ;D
.. En mäkään Oikeastaan Fanita Mitään/Ketään.. Mut jostain Biiseistä/Biiteistä sitä vaan tykkää.. Ainakin Sopivissa Hetkissä/Tilanteissa.. Ja..Ja.. Ja.. ;D
.. Ja mitä tulee tuohon loppuun, niin..
"I tried carrying the weight of the world.. But I only have two hands."
.. Varsinkin Herkän Empaatikon on tämä juttu jotenkin sisäistettävä ja opittava elämään asian kanssa, niin ettei Ime Liiaksi Painoa Itseensä.. Varsinkaan sellaista "turhaa", jolle ei yksinkertaisesti itse pysty mitään tekemään, vaikka kuinka haluaisi jne.. Mut joo.. En Mä sitä sano, että se läheskään aina mitään helppoa on.. Varsinkaan tässä Ajassa&Maailmassa.. ;P
#FireWallEnpä ole minäkään kärryillä tästä touhusta, miksi mikäkin poistuu ja jotakin saa olla. Mysteeri...
Mulla aikalailla sama, että se musiikki innostaa mikä innostaa, tokihan se/he sen musiikin luojatkin sitten helpommin tulee tutkittua, mitä ja ketä he ovat.
Mutta ei kyllä kans voi sanoa, että semmosta fanitus fanitusta oisin hirmusti koskaan harrastanut..ehkä nuorena enempi. Mutta onhan toi Alan Walker kyllä silleen tehnyt hyvän vaikutuksen olemuksellaan, että jotenkin häntä pitää miellyttävänä persoonana.
Semmonen kivan oloinen ihminen..mitä nyt julkisuuskuvaan näytetty.
Just se herkkyys on se hankala homma, se ja julkisuus semmosille voi olla raskas rasti. Se kun on varmasti kovemmillekin ihan haastetta kaikki oheinen, mitä sen julkisuuden kautta läpi käy...harmi silti..Nicitönnä kirjoitti:
Enpä ole minäkään kärryillä tästä touhusta, miksi mikäkin poistuu ja jotakin saa olla. Mysteeri...
Mulla aikalailla sama, että se musiikki innostaa mikä innostaa, tokihan se/he sen musiikin luojatkin sitten helpommin tulee tutkittua, mitä ja ketä he ovat.
Mutta ei kyllä kans voi sanoa, että semmosta fanitus fanitusta oisin hirmusti koskaan harrastanut..ehkä nuorena enempi. Mutta onhan toi Alan Walker kyllä silleen tehnyt hyvän vaikutuksen olemuksellaan, että jotenkin häntä pitää miellyttävänä persoonana.
Semmonen kivan oloinen ihminen..mitä nyt julkisuuskuvaan näytetty.
Just se herkkyys on se hankala homma, se ja julkisuus semmosille voi olla raskas rasti. Se kun on varmasti kovemmillekin ihan haastetta kaikki oheinen, mitä sen julkisuuden kautta läpi käy...harmi silti.... Jeps.. Mulla menee toi "fanitus" varmaan hieman samalla tavalla.. Mulla menee Artistin tuotannosta AikaLailla moti, jos/kun paljastuu esim. NarsuMarsuks tjmv. Nilviäiseks.. ;P
.. Näin se Vuan On.. Siks en "uskalla" niin kauheasti edes tietoja kaivella ja etsiä.. Koht ei olis varmaan enää mitään kuunneltavaa.. ;D.. Mut jos sattuu Silmiin osumaan jostain jotain Perstelyä&Outoilua, niin kyllä ainakin sellaisen tuotannon kuunteleminen loppuu siihen paikkaan, mikä ei vastaa Artistin omaa käytöstä PalYhtään.. ;P
.. Aatteleppa.. Joku BonoBoNarsuMarsu laulaa vaiks SiivekkäistenLauleluja.. Phyi Helvatti.. ;(NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jeps.. Mulla menee toi "fanitus" varmaan hieman samalla tavalla.. Mulla menee Artistin tuotannosta AikaLailla moti, jos/kun paljastuu esim. NarsuMarsuks tjmv. Nilviäiseks.. ;P
.. Näin se Vuan On.. Siks en "uskalla" niin kauheasti edes tietoja kaivella ja etsiä.. Koht ei olis varmaan enää mitään kuunneltavaa.. ;D.. Mut jos sattuu Silmiin osumaan jostain jotain Perstelyä&Outoilua, niin kyllä ainakin sellaisen tuotannon kuunteleminen loppuu siihen paikkaan, mikä ei vastaa Artistin omaa käytöstä PalYhtään.. ;P
.. Aatteleppa.. Joku BonoBoNarsuMarsu laulaa vaiks SiivekkäistenLauleluja.. Phyi Helvatti.. ;(Haahaa, joo on se kyllä mullakin vähän noin kaikkien ihmisten kanssa. Paljastuu jotenkin vastenmieliseksi, niin eipä pal kiinnosta kuulla jatkostakaan.
Mut ehkäpä olen aika helläkin sen suhteen, mikä on todellinen minä ja mikä rooli julkkiksilla. Voi olla aika vaikeeta olla aina aito...mutta perseillä ei kyllä ole kenenkään pakko. Se on kyllä fakta homma.
Bonoboista tulee apinat vaan mieleen🙉Nicitönnä kirjoitti:
Haahaa, joo on se kyllä mullakin vähän noin kaikkien ihmisten kanssa. Paljastuu jotenkin vastenmieliseksi, niin eipä pal kiinnosta kuulla jatkostakaan.
Mut ehkäpä olen aika helläkin sen suhteen, mikä on todellinen minä ja mikä rooli julkkiksilla. Voi olla aika vaikeeta olla aina aito...mutta perseillä ei kyllä ole kenenkään pakko. Se on kyllä fakta homma.
Bonoboista tulee apinat vaan mieleen🙉.. Jeps.. Tai ei ainakaan pyri ehdoin tahdoin tekemisiin jne.. Ja Peiskimpien tapausten suhteen.. Ottaa melkeempä ennemmin LuodinOthaan, kuin on missään tekemisissä.. Hieman nyt liioittelin, mutta en paljon.. ;D.. Ja kaikkea Tuolta Väliltä.. ;P
.. Niin.. Ja kyllä Sä Tierät, että BonoBo on Just PromisKuiteettinen IhmisApina.. ;D.. Ja senkin Tierät, että Suomi on ollut BonoBoLandia Nr.1.. Jo Iät Ajat.. Syystä jos toisesta.. ;D.. Prkl.. Joku Pöllis taas sen Siivekkäiden Saagan.. ;(
https://www.youtube.com/watch?v=a7SouU3ECpU
.. Kokeillaan sit kokonaan ilman Nimekettä.. Ja sit seuraavaks kokeillaan Jottain Muuta.. Että Tierä Sä Se.. Poistattelija tai Botti.. ;D
Eipä se itselle ole ainakaan niin rasittavaa, jos jaksaa olla kärsivällinen. Ettei ota mitään pakkoa ja paniikkia sen oikean löytymisestä. Pitää silmät ja korvat auki, on valpas huomaamaan ihmisiä ja niistä senkin, joka kolahtaa.
Ehkä semmoinen tiukka deadline on hyvä suosiolla jättää unholaan ja antaa sattumallekin tilaisuutensa. Eli jotakin siis janalla nollan ja kympin väliltä, mitä tulee siihen aikaan ja kärsivällisyyteen. Ettei ääripäät vältämättä palvele omaa olotilaa....eikä itse parin löytymistäkään.
Ne on vähän onnenkantamoisia yleensä kaikki hyvät jutut, eikä niitä välttämättä saa pakolla vääntämällä tapahtumaan. :)- gitano.chocha
Ahaa.......haukkava hippo muuttuikin .......
tunnustas heti Jaanaseni, kuka toi flikka on nimeltänsä
vaikuttaa trehvisaitin tyrkyltä, joka on itsekin pöllinyt
netistä kuvan;)
Pölli noista enemmän näköisesi..vasemmalla eka olis nätti
https://www.google.fi/search?hl=fi&tbm=isch&q=kaunis mustalaisnainen&chips=q:kaunis mustalaisnainen,online_chips:gypsy&sa=X&ved=0ahUKEwi2m63-2-naAhXEkiwKHU68CIcQ4lYIJigB&biw=1920&bih=949&dpr=1#imgrc=SJVJMShTG78zSM: gitano.chocha kirjoitti:
netistä kuvan;)
https://www.google.fi/search?hl=fi&tbm=isch&q=kaunis mustalaisnainen&chips=q:kaunis mustalaisnainen,online_chips:gypsy&sa=X&ved=0ahUKEwi2m63-2-naAhXEkiwKHU68CIcQ4lYIJigB&biw=1920&bih=949&dpr=1#imgrc=SJVJMShTG78zSM:Toi on Selena Gomez me myself and I....se on semmonen kuvanmuokkaus, missä voi omat kasvot sovittaa ja muokata jonkun julkkiksen lärvin raameihin. ☺️
Voi muokata kokoa, nenää, suuta, väriä jne. Että sen enempää en oo pöllinyt, vaan muokannut.
Bamboleo vaan, hah.😳gitano.chocha kirjoitti:
netistä kuvan;)
https://www.google.fi/search?hl=fi&tbm=isch&q=kaunis mustalaisnainen&chips=q:kaunis mustalaisnainen,online_chips:gypsy&sa=X&ved=0ahUKEwi2m63-2-naAhXEkiwKHU68CIcQ4lYIJigB&biw=1920&bih=949&dpr=1#imgrc=SJVJMShTG78zSM:Katohan, kun aikoinaan hain tämmöstä kontrastia. Mulla on tommoset siniset silmät sävyltään aika samanmoiset ja musta tukka minusta korosti niitä kivasti...
https://goo.gl/images/amLZJL
Että en oo kaalee, niin en kaalee kuvia käytä siks varten...😊Nicitönnä kirjoitti:
Katohan, kun aikoinaan hain tämmöstä kontrastia. Mulla on tommoset siniset silmät sävyltään aika samanmoiset ja musta tukka minusta korosti niitä kivasti...
https://goo.gl/images/amLZJL
Että en oo kaalee, niin en kaalee kuvia käytä siks varten...😊Päh linkitin väärän kuvan. Emmä osaa...
https://goo.gl/images/ksng22
Uus yritys ja jos ei onnistu ni olkoot...musta tukka, vaalee iho ja siniset silmät..se juju.- mörö.chocha
Nicitönnä kirjoitti:
Päh linkitin väärän kuvan. Emmä osaa...
Uus yritys ja jos ei onnistu ni olkoot...musta tukka, vaalee iho ja siniset silmät..se juju.Ei toimi linkki(
Piti kysymäni, et mitenkö ne tarhan melskaavat taaperot pelästyivät
uutta tarhatätiä? Luulivatko tarhasetäxi? - Manne.Hagert
Nicitönnä kirjoitti:
Päh linkitin väärän kuvan. Emmä osaa...
Uus yritys ja jos ei onnistu ni olkoot...musta tukka, vaalee iho ja siniset silmät..se juju.Hai, Jaana mix sie valehtelet ragloille?
Rehellin valehtelee vaa petstkuil ja tuomarill raastuvas - Jaana-
mörö.chocha kirjoitti:
Ei toimi linkki(
uutta tarhatätiä? Luulivatko tarhasetäxi?Murhatätix luulivat penskat
mörö.chocha kirjoitti:
Ei toimi linkki(
uutta tarhatätiä? Luulivatko tarhasetäxi?Ei toimi, kun on joku paina toista linkkiä ja siirtyy sinne pinterestiin. Mut taisit napata ajatuksen, miksi oli joskus mustat hiukset?
Minusta ne jopa sopi mulle, oma vaaleahko karnu saa mut näyttämään huomattavasti vanhemmalle. Mikä nyt ei kuitekaan haittaa, mutta huomaan selvän eron kyllä.
Mä en ole enää tarhassa töissä, joskus piipahdan vierailulla.☺️
Alkaa olla vanhimmat hoitolapset 26-27 vanhoja jo. Aika rientää...Nicitönnä kirjoitti:
Ei toimi, kun on joku paina toista linkkiä ja siirtyy sinne pinterestiin. Mut taisit napata ajatuksen, miksi oli joskus mustat hiukset?
Minusta ne jopa sopi mulle, oma vaaleahko karnu saa mut näyttämään huomattavasti vanhemmalle. Mikä nyt ei kuitekaan haittaa, mutta huomaan selvän eron kyllä.
Mä en ole enää tarhassa töissä, joskus piipahdan vierailulla.☺️
Alkaa olla vanhimmat hoitolapset 26-27 vanhoja jo. Aika rientää...Tai tarhassa olleet vasta 23 vanhimmat. Mutta olen hoitanut teininä äidinkin hoitolapsia. Ne on jo noin isoja, aikusia miehiä ja naisia.☺️
- salsa.chocha
Nicitönnä kirjoitti:
Tai tarhassa olleet vasta 23 vanhimmat. Mutta olen hoitanut teininä äidinkin hoitolapsia. Ne on jo noin isoja, aikusia miehiä ja naisia.☺️
Tjaaaaah..........mukelotkin ovat jo simppelipalstalla ätmeinä
ja kertovat kurajasta lapsuudestaan, jossa tarhatätikin
antoi vaan luunappeja. täti treenas salsaa, ei ehtiny
edea kakkahousua auttamaan ja kotimatkalla kakka jäätys housuun:(
korvamato tuhmalle tarhatätille:
https://www.youtube.com/watch?v=FCc4D1zm6sQ
Ei tarvitse ottaa väärää, mutta melkein oikean voi jo kelpuuttaa.
- wuwwu.chocha
Ommul tarkka kuva Jaanast, mutten postaa sitä
Nih Jaanan on pakko olla ihmisix:-7
- Katrin
Aikani tätä treffijuttua testanneenna voin vaan todeta ettei nettitreffeistä kumppania löydy kenellekkään, toki hetken hupia, mä lopetin touhun ja otin päämääräksi raflaan ainakin kerran kuussa.
- trehv.chocha
Harvemmin kiinnostavaa ja just ne ovat feikkejä
Eloveenatyttö paljastuukin nigerialaisexy massapostittaja miehexi
- ywrtjkwrykwr6kwryk
Sehän se oikea on kenestä tulee sellainen, eikä sitä voi etukäteen tietää mitenkään.
- voisentään
Noh, mietin että miksi pitää olla sääntö?
1. Antaa aikaa ja olla kärsivällinen
2. Heti mulle kaikki nyt
Eläkää vaan elämää. Muistakaa hymyillä ja olla ystävällisiä. Juuri niin kun itse haluaisitte muiden käyttäytyvän teitä kohtaan.
Kukaan meistä ei tiedä huomisesta, ei edes tunnin päähän.
Oletuksia vaan.
Niinpä kannattaa vain elää ja katsella innolla eteenpäin.
Lopulta on ihan yhdentekevää että miten siinä kävi, sillä elämä itsessään on jännittävää.
Tapaat ihmisiä ja uusia tuttavuuksia.
Pidä kuitenkin järki päässä. ( kyllä se tuntuu olevan nytkin joten jatketaan matkaa).
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717