No, saitteko pillureikää vappuna?

saanut

Tiedoksi vaan, että vappun aatto on vuoden helpoin päivä saada naista. Jos ei silloin saa, ei kyllä saa muulloinkaan.

15

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0-mies

      En saanut. En minään vappuna.

    • Viinamies

      EI palstalaiset tee alotteita naisille eikä miehille.

    • jokumies83

      Ei ollut minkäänlaista yritystäkään. Kun en käynyt yhtään missään, katoin vain nettiä eli lueskelin lööppejä jne.. eli nolla kpl.

    • lobo.solo.chocha

      Kuka nyh skumppaa oxentelevaa valkolakkia panis?

      ei itse Pirukaan ilkeäisi

    • No e.

      Odotukset olivat korkealla, nainen selitti jäävänsä yöksi.

      Ja mitä sitten sattuikaan?

      Nainen: "Lupaatko olla yrittämättä mitään?"
      Peikko: "En ajatellut valehdella".

      Ja sitten nainen keräsi kimpsunsa sekä kampsunsa ja hurautti autollaan lempeän sateiseen vappu-yöhön.

      Sitä se tiesi, kun naisen mielestä olin "älyttömän hauska" ja "todella ihana".

      ...ttu.

      • Jospa olis pitänyt sanoa, että en yritä....piiiitkä tauko ja sitten sanoa...aion tehdä, en yrittää.... ja lempeä hymy päälle.

        Ja jos ei tapahtuiskaan mitään, niin aamulla voi vastata kysymykseen, että saitko tehtyä sen mitä aioit? Niin voi vastata kyllä....nukuin hyvin. Ja taas sama hymy, mut voi vinkata silmääkin....


      • Dissident kirjoitti:

        Jospa olis pitänyt sanoa, että en yritä....piiiitkä tauko ja sitten sanoa...aion tehdä, en yrittää.... ja lempeä hymy päälle.

        Ja jos ei tapahtuiskaan mitään, niin aamulla voi vastata kysymykseen, että saitko tehtyä sen mitä aioit? Niin voi vastata kyllä....nukuin hyvin. Ja taas sama hymy, mut voi vinkata silmääkin....

        No se nyt on aivan sama mitä minä sanon tai jätän sanomatta. Tai teen, sillä ätmi-setä on ätmi-setä on ätmi-setä.

        Ja aikaisemmin mainittujen laatusanojen lisäksi olin myös aamupäivällä "läski", "yli-ikäinen jäärä" ja "vanha typerä ukko".

        Tiedetään, mutta siitä huolimatta teimme (hienoisella myönnytyksellä) kuten minä parhaaksi katsoin. Nainen jaksoi kiukutella siitä melkein kaksi tuntia.

        Ja sitten oli vielä kuulemma "Hauska vappu".

        Välillä tulee kyllä mieleen, että koirien rapsuttelu voittaa parisuhteen yrittämisenkin noin 21-0.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        No se nyt on aivan sama mitä minä sanon tai jätän sanomatta. Tai teen, sillä ätmi-setä on ätmi-setä on ätmi-setä.

        Ja aikaisemmin mainittujen laatusanojen lisäksi olin myös aamupäivällä "läski", "yli-ikäinen jäärä" ja "vanha typerä ukko".

        Tiedetään, mutta siitä huolimatta teimme (hienoisella myönnytyksellä) kuten minä parhaaksi katsoin. Nainen jaksoi kiukutella siitä melkein kaksi tuntia.

        Ja sitten oli vielä kuulemma "Hauska vappu".

        Välillä tulee kyllä mieleen, että koirien rapsuttelu voittaa parisuhteen yrittämisenkin noin 21-0.

        Eli törmäsit lapseen?

        Eipä tuollaisten kanssa tarviakkaan mistään parisuhteesta puhua. Kasvamaanhan sellainen pitää laittaa..

        Kaikkea ei tarvitse hyväksyä...


      • Kuule, tämä nainen on ehdotonta parhautta viiteentoista vuoteen.

        Tai varmaankin siitä lähtien, kun naiset alkoivat minua kiinnostaa.

        Voi olla, että nainen etsii iskän korviketta, mutta kyllä se gold diggerit ja murskaajat voittaa. Yleensä kun ei tule muita vastaan.

        Uhkasi tulla lauantaina käymään.


      • Arvatkaapas tuliko se nainen käymään?

        Saatte vaihtoehdot A ja B.

        A) Ei tullut käymään.
        B) Hänelle tuli muita menoja.

        Kerroin hänelle rehellisen mielipiteeni ja sain palautetta noin sadan viestin verran.

        Tämä on oikeastaan aika koomista.


    • kakkonenonykkönen

      Minä sain pyllyreikää

      • Iaskin..väärin

        Täällä sama ;)


    • Viinamies---

      Sain

    • saattaisin_tykätäkin

      En, sain sinne ehtaa ja aitoa suomimiehen aisaa. Olen kyllä miettinyt, että pitäisköhän jonain päivänä vielä kokeilla tuotakin 🤔

    • kaisanoasaa

      En ole saanut vitunreikää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe