No, saitteko pillureikää vappuna?

saanut

Tiedoksi vaan, että vappun aatto on vuoden helpoin päivä saada naista. Jos ei silloin saa, ei kyllä saa muulloinkaan.

15

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0-mies

En saanut. En minään vappuna.

• Viinamies

EI palstalaiset tee alotteita naisille eikä miehille.

• jokumies83

Ei ollut minkäänlaista yritystäkään. Kun en käynyt yhtään missään, katoin vain nettiä eli lueskelin lööppejä jne.. eli nolla kpl.

• lobo.solo.chocha

Kuka nyh skumppaa oxentelevaa valkolakkia panis?

ei itse Pirukaan ilkeäisi

• No e.

Odotukset olivat korkealla, nainen selitti jäävänsä yöksi.

Ja mitä sitten sattuikaan?

Nainen: "Lupaatko olla yrittämättä mitään?"
      Peikko: "En ajatellut valehdella".

Ja sitten nainen keräsi kimpsunsa sekä kampsunsa ja hurautti autollaan lempeän sateiseen vappu-yöhön.

Sitä se tiesi, kun naisen mielestä olin "älyttömän hauska" ja "todella ihana".

...ttu.

• Jospa olis pitänyt sanoa, että en yritä....piiiitkä tauko ja sitten sanoa...aion tehdä, en yrittää.... ja lempeä hymy päälle.

Ja jos ei tapahtuiskaan mitään, niin aamulla voi vastata kysymykseen, että saitko tehtyä sen mitä aioit? Niin voi vastata kyllä....nukuin hyvin. Ja taas sama hymy, mut voi vinkata silmääkin....

• Dissident kirjoitti:

Jospa olis pitänyt sanoa, että en yritä....piiiitkä tauko ja sitten sanoa...aion tehdä, en yrittää.... ja lempeä hymy päälle.

Ja jos ei tapahtuiskaan mitään, niin aamulla voi vastata kysymykseen, että saitko tehtyä sen mitä aioit? Niin voi vastata kyllä....nukuin hyvin. Ja taas sama hymy, mut voi vinkata silmääkin....

No se nyt on aivan sama mitä minä sanon tai jätän sanomatta. Tai teen, sillä ätmi-setä on ätmi-setä on ätmi-setä.

Ja aikaisemmin mainittujen laatusanojen lisäksi olin myös aamupäivällä "läski", "yli-ikäinen jäärä" ja "vanha typerä ukko".

Tiedetään, mutta siitä huolimatta teimme (hienoisella myönnytyksellä) kuten minä parhaaksi katsoin. Nainen jaksoi kiukutella siitä melkein kaksi tuntia.

Ja sitten oli vielä kuulemma "Hauska vappu".

Välillä tulee kyllä mieleen, että koirien rapsuttelu voittaa parisuhteen yrittämisenkin noin 21-0.

• PalstaTrolli kirjoitti:

No se nyt on aivan sama mitä minä sanon tai jätän sanomatta. Tai teen, sillä ätmi-setä on ätmi-setä on ätmi-setä.

Ja aikaisemmin mainittujen laatusanojen lisäksi olin myös aamupäivällä "läski", "yli-ikäinen jäärä" ja "vanha typerä ukko".

Tiedetään, mutta siitä huolimatta teimme (hienoisella myönnytyksellä) kuten minä parhaaksi katsoin. Nainen jaksoi kiukutella siitä melkein kaksi tuntia.

Ja sitten oli vielä kuulemma "Hauska vappu".

Välillä tulee kyllä mieleen, että koirien rapsuttelu voittaa parisuhteen yrittämisenkin noin 21-0.

Eli törmäsit lapseen?

Eipä tuollaisten kanssa tarviakkaan mistään parisuhteesta puhua. Kasvamaanhan sellainen pitää laittaa..

Kaikkea ei tarvitse hyväksyä...

• Kuule, tämä nainen on ehdotonta parhautta viiteentoista vuoteen.

Tai varmaankin siitä lähtien, kun naiset alkoivat minua kiinnostaa.

Voi olla, että nainen etsii iskän korviketta, mutta kyllä se gold diggerit ja murskaajat voittaa. Yleensä kun ei tule muita vastaan.

Uhkasi tulla lauantaina käymään.

• Arvatkaapas tuliko se nainen käymään?

Saatte vaihtoehdot A ja B.

A) Ei tullut käymään.
        B) Hänelle tuli muita menoja.

Kerroin hänelle rehellisen mielipiteeni ja sain palautetta noin sadan viestin verran.

Tämä on oikeastaan aika koomista.

• kakkonenonykkönen

Minä sain pyllyreikää

• Iaskin..väärin

Täällä sama ;)

• Viinamies---

Sain

• saattaisin_tykätäkin

En, sain sinne ehtaa ja aitoa suomimiehen aisaa. Olen kyllä miettinyt, että pitäisköhän jonain päivänä vielä kokeilla tuotakin 🤔

• kaisanoasaa

En ole saanut vitunreikää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe