No, saitteko pillureikää vappuna?

saanut

Tiedoksi vaan, että vappun aatto on vuoden helpoin päivä saada naista. Jos ei silloin saa, ei kyllä saa muulloinkaan.

15

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0-mies

      En saanut. En minään vappuna.

    • Viinamies

      EI palstalaiset tee alotteita naisille eikä miehille.

    • jokumies83

      Ei ollut minkäänlaista yritystäkään. Kun en käynyt yhtään missään, katoin vain nettiä eli lueskelin lööppejä jne.. eli nolla kpl.

    • lobo.solo.chocha

      Kuka nyh skumppaa oxentelevaa valkolakkia panis?

      ei itse Pirukaan ilkeäisi

    • No e.

      Odotukset olivat korkealla, nainen selitti jäävänsä yöksi.

      Ja mitä sitten sattuikaan?

      Nainen: "Lupaatko olla yrittämättä mitään?"
      Peikko: "En ajatellut valehdella".

      Ja sitten nainen keräsi kimpsunsa sekä kampsunsa ja hurautti autollaan lempeän sateiseen vappu-yöhön.

      Sitä se tiesi, kun naisen mielestä olin "älyttömän hauska" ja "todella ihana".

      ...ttu.

      • Jospa olis pitänyt sanoa, että en yritä....piiiitkä tauko ja sitten sanoa...aion tehdä, en yrittää.... ja lempeä hymy päälle.

        Ja jos ei tapahtuiskaan mitään, niin aamulla voi vastata kysymykseen, että saitko tehtyä sen mitä aioit? Niin voi vastata kyllä....nukuin hyvin. Ja taas sama hymy, mut voi vinkata silmääkin....


      • Dissident kirjoitti:

        Jospa olis pitänyt sanoa, että en yritä....piiiitkä tauko ja sitten sanoa...aion tehdä, en yrittää.... ja lempeä hymy päälle.

        Ja jos ei tapahtuiskaan mitään, niin aamulla voi vastata kysymykseen, että saitko tehtyä sen mitä aioit? Niin voi vastata kyllä....nukuin hyvin. Ja taas sama hymy, mut voi vinkata silmääkin....

        No se nyt on aivan sama mitä minä sanon tai jätän sanomatta. Tai teen, sillä ätmi-setä on ätmi-setä on ätmi-setä.

        Ja aikaisemmin mainittujen laatusanojen lisäksi olin myös aamupäivällä "läski", "yli-ikäinen jäärä" ja "vanha typerä ukko".

        Tiedetään, mutta siitä huolimatta teimme (hienoisella myönnytyksellä) kuten minä parhaaksi katsoin. Nainen jaksoi kiukutella siitä melkein kaksi tuntia.

        Ja sitten oli vielä kuulemma "Hauska vappu".

        Välillä tulee kyllä mieleen, että koirien rapsuttelu voittaa parisuhteen yrittämisenkin noin 21-0.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        No se nyt on aivan sama mitä minä sanon tai jätän sanomatta. Tai teen, sillä ätmi-setä on ätmi-setä on ätmi-setä.

        Ja aikaisemmin mainittujen laatusanojen lisäksi olin myös aamupäivällä "läski", "yli-ikäinen jäärä" ja "vanha typerä ukko".

        Tiedetään, mutta siitä huolimatta teimme (hienoisella myönnytyksellä) kuten minä parhaaksi katsoin. Nainen jaksoi kiukutella siitä melkein kaksi tuntia.

        Ja sitten oli vielä kuulemma "Hauska vappu".

        Välillä tulee kyllä mieleen, että koirien rapsuttelu voittaa parisuhteen yrittämisenkin noin 21-0.

        Eli törmäsit lapseen?

        Eipä tuollaisten kanssa tarviakkaan mistään parisuhteesta puhua. Kasvamaanhan sellainen pitää laittaa..

        Kaikkea ei tarvitse hyväksyä...


      • Kuule, tämä nainen on ehdotonta parhautta viiteentoista vuoteen.

        Tai varmaankin siitä lähtien, kun naiset alkoivat minua kiinnostaa.

        Voi olla, että nainen etsii iskän korviketta, mutta kyllä se gold diggerit ja murskaajat voittaa. Yleensä kun ei tule muita vastaan.

        Uhkasi tulla lauantaina käymään.


      • Arvatkaapas tuliko se nainen käymään?

        Saatte vaihtoehdot A ja B.

        A) Ei tullut käymään.
        B) Hänelle tuli muita menoja.

        Kerroin hänelle rehellisen mielipiteeni ja sain palautetta noin sadan viestin verran.

        Tämä on oikeastaan aika koomista.


    • kakkonenonykkönen

      Minä sain pyllyreikää

      • Iaskin..väärin

        Täällä sama ;)


    • Viinamies---

      Sain

    • saattaisin_tykätäkin

      En, sain sinne ehtaa ja aitoa suomimiehen aisaa. Olen kyllä miettinyt, että pitäisköhän jonain päivänä vielä kokeilla tuotakin 🤔

    • kaisanoasaa

      En ole saanut vitunreikää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe