Päädyin tilapäisessä mielenhäiriössä lueskelemaan tämän palstan keskusteluja, ajatukseni oli osallistua keskusteluun jos löytyy kivoja jutunaiheita.
Ei tarvinnut lukea kymmentäkään ketjua läpi kun selkisi että tämä palsta ei elä ympäröivässä todellisuudessa vaan omassa todellisuudessaan. Lähes kaikki täällä kirjoitetut jutut koskevat palstaa ja palstalaisia.
Veikkaan että uusia tulijoita ei ole jonoiksi asti, harva sinkku jaksaa alkaa opettelemaan talon tavoillle, varsinkin kun se johtaa erkaantumiseen oikeasta todellisuudesta.
Tämä palsta on vajakkien temmellyskenttä
30
617
Vastaukset
Kyllä nuo mielenhäiriöt tuppaa olemaan pysyväisluontoisia. Mutta tee vaan jatkossakin aina avauksia kun keksit kivoja aiheita.
Noh noh tykkäät kuitenkin temmmeskellä ja toisten kanssa lemmiskellessä mutta voimme miettiä kukas nyt ihan kadotti todellisuuden tajun aloituksellaan.
- nettikihlattu.chocha
Missäs muualla me Rosen kaa seurusteltais?
Mehän ollaa nettikihloissakin
mullon vaan enemmän nettikihlattuja
muten kerro niist Roselle, vaik Rose jo epäilekin jo
mustasukkaisena - Salasulhosi
Joo. Minäkin olen salakihloissa. Morsian ei tiedä mitään.
Salasulhosi kirjoitti:
Joo. Minäkin olen salakihloissa. Morsian ei tiedä mitään.
💕olet todella suloinen
- p.alstalainen
Tervetuloa! Aina tänne yksi idioottikin sekaan mahtuu. Ole kuin kotonasi, mutta älä kaada pöytää.
Seura tekee kaltaisekseen ja ai että meillä kaikilla hulluilla ja idiooteilla on hauskaa!
- Juntti-Ääliö
Hulluilla on halavat huvit, itijooteilla ilimaaset!
- jgjgjhgj
1/10 ketjuista on ok, kyllä ne oppii äkkiä huomaamaan. Panosta niihin, skippaa loput.
- Periaatteessa.kyllä
No jaa. Onhan täällä pari tyyppiä jotka tykkää puhua itsestään, kuten Dissident esimerkiksi. Sitten on DarkFear joka monesti rupattelee omasta kaljuuntuneesta päästään, sekä jakaa meidän kanssa kokemuksiaan vanhustenhoitajan työstään.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en ole mikään persuja äänestävä militaristipaskajuntti, kuten ne palstan ätmiluuserit ovatkin.
Itse työskentelen hyväpalkkaisessa miesten työssä, sillä mihinkään vanhustenhoitotyöhön en edes alentuisi, kun sellaiset hommat ovat tarkoitettu ensisijaisesti naisia varten. Sitä kun on yhteiskunnassa aina erikseen ne miesten ja naisten työt, eli suoraan sanottuna ne alempiarvoiset akkojen paskatyöt. Tätä asiaa kun ei ole vaan palstan naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit itse tajunneet.
Mä oon myös yksi palstan parhaista, tasokkaimmista ja asiallisimmista kirjoittajista, kun mun tapoihini ei kuulu täällä haukkua naisia.- Röllimikärölli
DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun en ole mikään persuja äänestävä militaristipaskajuntti, kuten ne palstan ätmiluuserit ovatkin.
Itse työskentelen hyväpalkkaisessa miesten työssä, sillä mihinkään vanhustenhoitotyöhön en edes alentuisi, kun sellaiset hommat ovat tarkoitettu ensisijaisesti naisia varten. Sitä kun on yhteiskunnassa aina erikseen ne miesten ja naisten työt, eli suoraan sanottuna ne alempiarvoiset akkojen paskatyöt. Tätä asiaa kun ei ole vaan palstan naisettomuudesta kärsivät ätmiluuserit itse tajunneet.
Mä oon myös yksi palstan parhaista, tasokkaimmista ja asiallisimmista kirjoittajista, kun mun tapoihini ei kuulu täällä haukkua naisia.Pakkohan sun on olla trolli. Ensin haukut akkojen töitä paskatöiksi ja heti perään kehut kuinka sä et hauku täällä naisia ollenkaan.
Röllimikärölli kirjoitti:
Pakkohan sun on olla trolli. Ensin haukut akkojen töitä paskatöiksi ja heti perään kehut kuinka sä et hauku täällä naisia ollenkaan.
Enhän mä naisia ole täällä haukkunutkaan, sillä sanoin vaan sen, että miten sitä on yhteiskunnassa aina erikseen ne miesten ja naisten työt. Tollaiset sairaanhoitotyöt ja muut hoitotyöt ovat just niitä akkojen hommia ja sitten meillä miehillä on taas ne omat miesten työt.
Vai oletko sä itse eri mieltä tästä asiasta??
- ajattelinvaan
Palstalla ytmit kertoo miten ovat komeitä ja täydellisiä vaikka nainen jätti. Suhde loppuu joko seksin puutteeseen, liian viinan juontii tai väkivaltaan.
- kaisanoasaa
Ei ole heikkohermoisen palsta tämä. Täällä asiat sanotaan niinkun ne on eikä mitään hyssyttelemällä.
- lurpahta
Eihän kun tämä on ätmipropagandan levityksen tyyssija.
- heikkohermo
No jaa, mäpä oon aika heikkohermoinen mutta ei nää jutut kyllä tunnu missään. Jotenkin näitä ei oikein voi ottaa tosissaan.
heikkohermo kirjoitti:
No jaa, mäpä oon aika heikkohermoinen mutta ei nää jutut kyllä tunnu missään. Jotenkin näitä ei oikein voi ottaa tosissaan.
Ei todellakaan voi todesta ottaa, mutta ihan parasta viihdettä täältä löytyy, kun sattuu tylsä hetki.
- RumaÄtmi
elämänpeli1 kirjoitti:
Ei todellakaan voi todesta ottaa, mutta ihan parasta viihdettä täältä löytyy, kun sattuu tylsä hetki.
Et taida tietää ätmien elämästä yhtään mitään, kun se on sulle parasta viihdykettä.
Helppohan se sieltä naisen vierestä on tulla palstalle virnuilemaan.
Ätmeille tämä on täyttä totta joka päivä.
Te joilla on nainen, ette tiedä yhtään mitään ätmien arjesta. RumaÄtmi kirjoitti:
Et taida tietää ätmien elämästä yhtään mitään, kun se on sulle parasta viihdykettä.
Te joilla on nainen, ette tiedä yhtään mitään ätmien arjesta.Olisiko sun syytä miettiä ja parantaa niitä omia heikkouksiasi, eikä vaan turhan takia syyttää täällä naisia ja muita miehiä.
Varmaan sussa itsessäsi on sitten jotain vikaa, kun naiset eivät ole sua huolineet. Lopeta se turhasta vinkuminen ja mene itseesi.- 33fffk
elämänpeli1 kirjoitti:
Jos täältä joutuu etsimään parasta viihdettä niin voivoi. Oon samaa mieltä aloittajan kanssa, tänne on pesiytynyt vakikirjoittajia jotka keskenään juttelee mitä sattuu paskaa.
Viimeisin erikoisuus on niccien epäilys onko totta vai ei, onko mies vai nainen, hyvää viihdettä joopajoo.
En vaan tajua miksi suhteet palstalla oleilevat, sopivampiakin palstoja löytyisi näille "vakituisille" jutella keskenään ja pohtia kuka on totta kuka ei. 33fffk kirjoitti:
Jos täältä joutuu etsimään parasta viihdettä niin voivoi. Oon samaa mieltä aloittajan kanssa, tänne on pesiytynyt vakikirjoittajia jotka keskenään juttelee mitä sattuu paskaa.
Viimeisin erikoisuus on niccien epäilys onko totta vai ei, onko mies vai nainen, hyvää viihdettä joopajoo.
En vaan tajua miksi suhteet palstalla oleilevat, sopivampiakin palstoja löytyisi näille "vakituisille" jutella keskenään ja pohtia kuka on totta kuka ei.Ei tarvitse etsiä, sitä löytyy ihan etsimättä.
RumaÄtmi kirjoitti:
Te joilla on nainen, ette tiedä yhtään mitään ätmien arjesta.En minä naista tarvitse tueksi, että uskallan palstalla käydä. Onhan se ätmin mielestä kauheaa, jos joku ei pillunpuutteesta ulvo kaipuutaan palstalla, moni mies on ihan tyytyväinen sinkkunakin ja saa seksiäkin. Jos sinä et pidä sinkkuna olosta ja syytät siitä naisia, ei kaikkien muiden tarvitse käyttäytyä yhtä lapsellisesti.
- flowersreally
Tulijoita on kuule niin että aidat kaatuu.
- SamaaSakkiaKaikkiOllaan
Kyllä sut äkkiä täällä koulutetaan.
- dios.chocha
Uskovaiset hihhulit löytävät kavereita Ateistipalstalla
sinne ei kirjottele just muut, ke sielujen pelastajat keskenänsä
yxkin hihhuli todisti tieteelisesti jumalan olevan Planckin vakio höh
kas, ke ei E=mc toiseen potenssiin:D)) - Mira_Varissuolta
Palstan ätmiköörin kärjessä viilettävät hc-ätmit peris/DarkFear, Nal, anzzy, Palstamäki ja NuuskaMuikkune.
- papagayo.chocha
sanoo feikkinikki Kajjaanista
Miksi mun ja Periksen nimi on mainittu samassa ikään kuin yhtenä henkilönä?? Me kuitenkin ollaan Periksen kanssa kaksi ihan eri henkilöä.
- Olet.oikeassa
DarkFear kirjoitti:
Miksi mun ja Periksen nimi on mainittu samassa ikään kuin yhtenä henkilönä?? Me kuitenkin ollaan Periksen kanssa kaksi ihan eri henkilöä.
Niin sä kun olet ihan eri kaljupoika kuin peris, jolla on sentään hyvälaatuinen tuuhea tukka päässään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067