ammattikirjailija. palkattu tänne kirjoittamaan. ihmiset uskovat kaiken mitä hän kirjoittaa. hän osaa kyllä olla aikas ..... katsotaan kauanko tämä teksti saa olla esillä vai poistetaanko heti.
kaikille tiedoksi luin nyt ensimmäisen kerran misspönttisuunia enkä todellakaan ole mikään filmisuomi1194 suurkuluttaja.
misseipöntteidsduuris tietää kyllä mistä asiasta puhun, katso lukemat.........
Tiedän, että misspönttöuuni on
16
294
Vastaukset
- EdesUnissa
Tässä pettää logiikka. Pönttiksen tarinat eivät ole olleet vielä rahanarvoista tekstiä. Tavallista höpöä. Se TeknoDonna, joka myöhemmin kirjoitti nimellä DonnaDonatello olisi toki voinut ollakin ammattikirjailija.
- katosnikkiininytte
höpö höpö sun juttus edesunissa misseripönttis on palkattu tänne kirjoittamaan eri osioille mistä asiasta vaan ja millä nikillä hyvänsä. en paljasta asiaa enempi.
Pakkomielle tehdä paljastuksia muttei kuinkaan suostu kertomaan enempää?
Kuulostaa epäuskottavalle jorinalle.misspönttöuuni kirjoitti:
Haista kuule p*ska.
Ja oli ihan pakko sanoa nyt.
Onko sulla pakkomielle?- sakaali
misspönttöuuni kirjoitti:
Ja oli ihan pakko sanoa nyt.
Onko sulla pakkomielle?Kultapieni.
Mene nukkumaan. sakaali kirjoitti:
Kultapieni.
Mene nukkumaan.Kommentti ei ollut Ketulle vaan alussa olevalle turhan jorisijalle...
Kukko ei käskien laula eikä nuku..- EdesUnissa
Kommentti ei ollut Ketulle vaan alussa olevalle turhan jorisijalle...
Kukko ei käskien laula eikä nuku..Hyvä Sanojen Ylipapitar,
Olkaa ystävällinen ja valitkaa sananne huolellisemmin, jottemme me palstalla
vakavasti keskustelevat henkilöt joutuisi jatkuvasti lukemaan spekulaatioita
nimimerkkien sukupuolesta, seksuaalisuudesta tai muusta asiaan kuulumattomasta.
Ylipapittaren kriisiviestinnästä vastaavana korjaan hänen äskeistä kommentointiaan kuuluvaksi: "Ei KANA käskien laula eikä nuku, ." misspönttöuuni kirjoitti:
Kukko ei käskien laula eikä nuku..Huomioo nää vaan hakee, siksi ei kannattais vastata mitään...
Esim tapaus Dark.Fear, siitä,tehdään jatkuvasti aloituksia, kun kiusaajat tietää, että se tulee niihin ketjuihin hepuloimaan.- luulen.näin
Wwuwuw kirjoitti:
Huomioo nää vaan hakee, siksi ei kannattais vastata mitään...
Esim tapaus Dark.Fear, siitä,tehdään jatkuvasti aloituksia, kun kiusaajat tietää, että se tulee niihin ketjuihin hepuloimaan.Dark.Fear taitaa kirjoitella ketjunsa itse ihan alusta loppuun, tuskin nuo jutut oikeasti ketään kiinnostavat.
- llouglkkll
Kukko ei käskien laula eikä nuku..kyllä tuo kukko ei käskien laula todisti että viimeinen pönttö uunista ulos on mies. nainen olisi snaonut että kana ei
- enenenenenen
vielä yksi kerta vastaus eikä enempää. jos osaatte laskea 1 plussei 1 onkkohaanna kakksei. raha on se mikä ratkaisee. määki ossaa kirjoittelluuu mittöö vuo jos niikku tollee oos hanskkaases.
mie ja sie ollaa ouuluust nääs jököttöätäjt.
no asiaan, tämähän sivu on mainoksia täynnä ja raha liikkuu. mutta eihän yksinkertaiset kaksikot kolmikot oikein ymmärrä asiaa. jos nytte valitat jotain miun kirjoituksistanii niin sul vaa tiedoks EVVK.
ymmärrä nyt että nämät sivut tarvitsevat aina aloitteentekijöitä jotta sivut tuottaisivat rahaarahaa rahaa. muusta ei ole kysy kuin myymisestä. mitä enempi klikkauksia sitä enempi rahaa. mitä enempi kirjoituksia johonkin aloitukseen sitä enempi rahaa rahaa rahaa.
ja tämä oli viimeinen vastaus. turha yrittää sillä hiillosttaa minua et saa suuttumaan helposti. vaatii todella paljon et minun pinna palaisi. annan esim eräs työkaveri soitti poskeaan minulle viisi vuotta ja minä olin hiljaa sen viisi vuotta mutta sitten vihdoin ja viimein suutuin. sanoin työkaverille kolme sanaa. mene ja nopeasti.
lähti todella nopeasti ja sen jälkeen ei minulle soittanut suutaan oli kertonut toiselle että pelkäsi minua. aika huvittava tapaus kun en sanonut kuin kolme sanaa mutta kaveri ymmärsi että on tosi kyseessä.- ekaluokanope
mä sanon sulle nyt että mene ja nopeasti, joko läksit vauhdilla takaisin ouluun uudestaan ekaluokalle opiskelemaan,.
Voi taivas...
Samaa mieltä ja pönttis tosiaan vain yksi monista...Palstamäkenä paremmin tunnettu...Toisessa ketjussa eilen jo asiasta mainitsin kun pääsin asiasta varmuuteen...
Kyllä kirjailija ehtii paljon ja nyt kun sen tietää, niin asia ok;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709