http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201709152200393023_rk.shtml
Katuu vaan jos eroo
Ei kannata erota
7
201
Vastaukset
- aisurimies-
Vakipillusta erosi. Harmi juttu.
- Vakipillu
Ei hätiköiden kannatakaan erota, tai varsinkaan suutuspäissään. Jos suhteessa on väkivaltaa, asia on eri. Parilla on yhteisiä kokemuksia ja tapahtumia, toinen lomittuu toiseen. Voi olla, ettei sitä saa enää koskaan paikattua, samanlaista hyvää enää löydä. Niin myötä kuin vastamäessä taarkoittaa juuri sitä, että välillä on huonompiakin aikoja, ja niistä pitäisi yrittää päästä yhdessä läpi, yhteistä tahtoa.
Höh?
Minäpä selvitän sinulle mitä erilaiset asiat merkitsevät naisille.
-Nainen katsoo miestä -> ei tarkoita mitään
-Nainen koskettaa miestä -> ei tarkoita mitään
-Nainen ja mies suutelevat -> ei tarkoita mitään
-Nainen sanoo rakastavansa miestä -> ei tarkoita mitään
-Nainen vastaa kosintaan myöntävästi -> ei tarkoita mitään
-Naisella ja miehellä yhteisiä kokemuksia -> ei tarkoita mitään
-Naisella ja miehellä yhteisiä tapahtumia -> ei tarkoita mitään
-Nainen ja mies "lomittuvat toisiinsa" -> ei tarkoita mitään
-Naisen mielestä mies on hyvä -> ei tarkoita mitään
Sillä toista ei voi omistaa.- Noinhansemenee
PalstaTrolli kirjoitti:
Höh?
Minäpä selvitän sinulle mitä erilaiset asiat merkitsevät naisille.
-Nainen katsoo miestä -> ei tarkoita mitään
-Nainen koskettaa miestä -> ei tarkoita mitään
-Nainen ja mies suutelevat -> ei tarkoita mitään
-Nainen sanoo rakastavansa miestä -> ei tarkoita mitään
-Nainen vastaa kosintaan myöntävästi -> ei tarkoita mitään
-Naisella ja miehellä yhteisiä kokemuksia -> ei tarkoita mitään
-Naisella ja miehellä yhteisiä tapahtumia -> ei tarkoita mitään
-Nainen ja mies "lomittuvat toisiinsa" -> ei tarkoita mitään
-Naisen mielestä mies on hyvä -> ei tarkoita mitään
Sillä toista ei voi omistaa.Jos tunne-elämää on ainoastaan navan ja polvien välillä.
Kyllä vain, olen ihan samaa mieltä. Suututukset, tylsistymiset yms.kannattaa puntaroida tarkkaan. Mitä itse voi tehdä, jotta niin ei olisi ja suhde voisi nuupahduksestaan puhjeta kukkaan.
Ja miten voisi itseäänkin piristää, jos suhde tuntuu välillä puuduttavalta.
Kyllä sitä itsekin, joskus miettii toisesta että helvetin paukapää, jänkyrä ja muuta mukavaa. Mutta ne on ohimeneviä erimielisyyksiä johon reagoi voimakkaasti turhautuneena. Kumminkin isompaa kuvaa tutkittuaan ja sulateltuaan ei olis kiva, jos ero tulis.
Ikävä olis. Enkä ketään muutakaan halua.- Noinhansemenee
Nicitönnä kirjoitti:
Kyllä vain, olen ihan samaa mieltä. Suututukset, tylsistymiset yms.kannattaa puntaroida tarkkaan. Mitä itse voi tehdä, jotta niin ei olisi ja suhde voisi nuupahduksestaan puhjeta kukkaan.
Ja miten voisi itseäänkin piristää, jos suhde tuntuu välillä puuduttavalta.
Kyllä sitä itsekin, joskus miettii toisesta että helvetin paukapää, jänkyrä ja muuta mukavaa. Mutta ne on ohimeneviä erimielisyyksiä johon reagoi voimakkaasti turhautuneena. Kumminkin isompaa kuvaa tutkittuaan ja sulateltuaan ei olis kiva, jos ero tulis.
Ikävä olis. Enkä ketään muutakaan halua.Kannattaa myös miettiä jos itsestä tuntuu kurjalta/tylsältä tms. onko vika varsinaisesti toisessa tai suhteessa. Välttämättä niin ei ole, läheisiin vaan tulee helposti heijastettua omia pettymyksiä, ikävä kyllä.
Noinhansemenee kirjoitti:
Kannattaa myös miettiä jos itsestä tuntuu kurjalta/tylsältä tms. onko vika varsinaisesti toisessa tai suhteessa. Välttämättä niin ei ole, läheisiin vaan tulee helposti heijastettua omia pettymyksiä, ikävä kyllä.
Olet aivan oikeassa. Hyvä neuvo. 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599