Pakkoavioliitto rules!!!

pakkoavioliitto

Miksi ei vaan voi mennä ja sanoa sille toiselle, että sä olet nyt mun kanssa ja sillä hyvä!!! Kuka tämän valinnanvapauden keksi?? Miksi ei voi pakottaa toista naimisiin??? MIKSI!!! Miksi vanhanaikaista avioliittoa ei tajuttu pitää voimassa??Saatanassa on täällä onnettomia ihmisiä juuri tämän takia, kun ihmiset pakotetaan nimenomaan olemaan yksin, eikä tajuta että todellakaan yksineläminen ei oo sitä mitä pitäisi olla ihmisen elämässä. Ei kukaan halua olla yksin mielummin olen vitun onnettomassa liitossa kuin yksin, mutta EI täällä on valinnanvapaus ja miksiköhän?? En ymmärrä oikeasti!!!

43

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En usko, että ainakaan suomalaisille onnistuisi tuollainen pakottaminen. Sillä toisella osapuolella voi myos olla mielipide tähän asiaan.
      Kaikenlainen pakottaminen ja painostaminen, täällä voimakastahtoisten jääräpäiden maassa, ei ole kovinkaan suosittua.

• incelit.ihmissaastaa

Miettikääpä ätmit hiukan tarkemmin tuota pakkoavioliittotoivettanne. Kuvitelkaa tilanne, jossa 175-kiloinen seitsemän erivärisen lapsen yksinhuoltaja käyttää oikeuttaan, pakottaa teidät kanssaan avioliittoon ja teidän epäkiitollisena tehtävänänne on toimia valaan ja värikkään kääpiökatraan elättäjänä.

Vai tarkoittiko aloittaja asian niin, että ätmi-miehellä pitäisi olla oikeus valita kuka tahansa nainen ja pakottaa hänet kanssaan avioliittoon? Miksi ätmit kuvittelevat, että heillä pitäisi olla oikeus päättää toisen ihmisen kehosta?

• sinuttiedänkyllä

Niin eikö ole ikävää kun mies ei pyydäkkään eroa kuten toivoit. Luulottelet sen olevan pakkolla liitossa. Kuule totuus on se että kiinni jäi nolosti. Ja sinun syyksi laittoi kaiken. Olet eronnut ja raha vaikeuksissa. Toki se vapaasti valita ja sai aikaa miettiä kumman ottaa. No päätti sitten jäädä ja ne perustelut sille oli todella ikäviä sinun kannalta. Pitihän se saada mut uskomaan että yritti sinut saada pidettyä hiljaisena ja keksi varmaan upea tarinan taas sinulle. Mutta vannon ettei ole pakosta eikä kiristyksellä. Joten olisit vastannut kun otin yhteyttä. Olisit kuullut sen totuuden asiassa. En ole vihainen vaan seuraan tässä tilannetta mihin johtaa. Mutta rahaa katoaa edelleen tililtä nostoina joka kk joten sulle taitaa niitä kantaa? No itse hän se on ne tienannut. Joten eipä mulla ole siihen sanomista. Ja jos sinä taas annat sille sen rahan takia enhän sitäkään voi estää enhän? Mutta pakota en miestä mihinkään enkä syytä turhasta.

• Vetää sanattomaksi... En taas ymmärrä kommentin kirjoittajan ajatuksen juoksua. Eipä hän taida ymmärtää itsekään, mitä kirjoitteli.

• EdesUnissa

Tottakai pakkoavioliitot olisivat edelleen hyvä vaihtoehto. Ne poistettiin Suomesta vain siksi etteivät savolaiset päässeet yksimielisyyteen siitä kuka nai kenetkin.
      Eduskunnassa on aloite moniavioisuuden laillistamisesta, jonka jälkeen pakkoavioliitot voidaan palauttaa Suomeen ja Savoon.

• 432

Vähän nyt faktoja kehiin kiitos todisteiden muodossa siitä, milloin Suomessa on jotain pakkoavioliittoja harrastettu? Kuka niihin on pakottanut ja ketä?

("Pakkoavioliitoiksi" tosin on perinteisesti kutsuttu sellaisia tapauksia, kun jätkä on pökkinyt mimmin paksuksi, ja molempien vanhempien-, sekä koko yhteisön paheksunnan takia on joutunut viemään vihille kyseisen mimmin.)

• Savo ei siis kuulu Suomeen, vaan on itsenäinen valtio valtion sisällä. Onko Savossa kuningas, koska demokratiaa siellä ei voi olla? Savon kuningas ei varmasti ole ätmi, koska pakkoavioliitot on poistettu.

• keisari.chocha
        elämänpeli1 kirjoitti:

Savo ei siis kuulu Suomeen, vaan on itsenäinen valtio valtion sisällä. Onko Savossa kuningas, koska demokratiaa siellä ei voi olla? Savon kuningas ei varmasti ole ätmi, koska pakkoavioliitot on poistettu.

Savolaxeilla on ylipiällikkönä _keisari_

https://twitter.com/savonkeisariff2?lang=fi

• Ja jos joku homo haluaa hetero ätmin morsiammeksi, niin kumpi päättää homo vai ätmi avioliitosta?

• mama.chocha

homon äiti

• mama.chocha kirjoitti:

homon äiti

Jos homon äitiä ei ole?

• EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

Jos homon äitiä ei ole?

Noudatetaan seuraavaksi perintökaaren järjestystä. Lopulta jos sukulaiset puuttuvat päätös arvotaan lauantain lottoarvonnan yhteydessä.

• EdesUnissa kirjoitti:

Noudatetaan seuraavaksi perintökaaren järjestystä. Lopulta jos sukulaiset puuttuvat päätös arvotaan lauantain lottoarvonnan yhteydessä.

Eli homolla ja ätmillä ei ole oikeutta päättää avioliitosta itsenäisesti?

Niin, pakolla avioon, paitsi että homo halusi ätmin, joten hän on päässyt tavoitteeseensa arvan ollessa suosiollinen kenties sukulaisienkin puuttuessa.

Ätmi häviää, mutta haittaako se, koska ei kukaan halua olla yksin. Mielummin vitun onnettomassa liitossa kuin yksin.

Hmm..

• mummi.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Jos homon äitiä ei ole?

jos äiti on kuallu

ni shit homon mummi

• EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

Niin, pakolla avioon, paitsi että homo halusi ätmin, joten hän on päässyt tavoitteeseensa arvan ollessa suosiollinen kenties sukulaisienkin puuttuessa.

Ätmi häviää, mutta haittaako se, koska ei kukaan halua olla yksin. Mielummin vitun onnettomassa liitossa kuin yksin.

Hmm..

Ei tässä ole mitään väärää. Olethan toki huomannut että palstalla esitetään vain täydellisiä ratkaisua. Sen hetero ressun on sitten vaan nähtävä kokonaisuuden puolesta uhrautumisen etu.

• mummi.chocha kirjoitti:

jos äiti on kuallu

ni shit homon mummi

Koko keissi on aivan absurdi ja viittaa alistamiseen...yks haluu toisen ja sen olis pakko saada se just se jonka haluaa. Vaikka pakolla..tarviiko tätä ees kelailla enempää...

Kukaan ei saa kaikkea mitä haluaa ja usein sen vähänkin eteen on pakko nähdä vaivaa...jotkut joutuu ponnistelemaan enemmän kun toiset. Mut niinhän se menee, kukin kapasiteettinsa mukaan..

• outlaw.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Hmm..

jaaa mä luule att molemmat haluakiin pysyäkin sinkkuna,

kuten muutkin vahingosta viisastuneet

mut jos semmone Laki olis

nih poliisiylikomisario

• EdesUnissa kirjoitti:

Ei tässä ole mitään väärää. Olethan toki huomannut että palstalla esitetään vain täydellisiä ratkaisua. Sen hetero ressun on sitten vaan nähtävä kokonaisuuden puolesta uhrautumisen etu.

Niin, joukossa on voimaa. 😉

Nopeet syö hitaat ja vahvat voittaa heikot..luonnonlaki?

Onneksi laki koittaa vielä hiukan suojella joitakin oikeuksia...kuten parin valinnan vapaus.

• Jaana.chocha
        outlaw.chocha kirjoitti:

nih poliisiylikomisario

Jos kyseeoliskin .........................Minä ja Jaana

solis Jaana, tahtois.

https://www.youtube.com/watch?v=SKs4GDT65os

• outlaw.chocha kirjoitti:

nih poliisiylikomisario

Mut jos homo tosiaan haluaa ätmin, niin kuka päättä kellä on se painavin sana jota noudatetaan?

Kuka on altavastaaja? Ja miksi?

• violens.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Mut jos homo tosiaan haluaa ätmin, niin kuka päättä kellä on se painavin sana jota noudatetaan?

väkivaltahomolla

• violens.chocha kirjoitti:

väkivaltahomolla

Niin, alistaminen taas tuli siinä...kun joku vaan tahtoo vaikka väkisin. Oisko fiksumpiakin keinoja olemassa, kun pakko ja väkivalta?🙂

• coltARK15.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Niin, alistaminen taas tuli siinä...kun joku vaan tahtoo vaikka väkisin. Oisko fiksumpiakin keinoja olemassa, kun pakko ja väkivalta?🙂

Mun kohdaalla vain itsepuolustus

Treenaamattomalle avuxi kexi Samuel Colt

• EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

Älä huoli, lakialoitteessa on että mikäli pakkonaitavan nykyinen puoliso vastustaa uutta liittoa, voi hän alistaa asian käsiteltäväksi Suomi24 huutoäänestykseen.

Minulla on suurempi pelko. Naisystäväni voi viedä minut väkisin vihille tämän jälkeen.

• EdesUnissa kirjoitti:

Älä huoli, lakialoitteessa on että mikäli pakkonaitavan nykyinen puoliso vastustaa uutta liittoa, voi hän alistaa asian käsiteltäväksi Suomi24 huutoäänestykseen.

Minulla on suurempi pelko. Naisystäväni voi viedä minut väkisin vihille tämän jälkeen.

Heh, siehän metka olet. Eiköhän ätmit sallisi väkisin pakko oikeuden vain itselleen. Kalifin paikan siis...

• coltARK15.chocha kirjoitti:

Mun kohdaalla vain itsepuolustus

Treenaamattomalle avuxi kexi Samuel Colt

Colt? Okei. Mä luulen, että me liian vanhat oltas suojassa tältä pakkolailta...

• Nicitönnä kirjoitti:

Colt? Okei. Mä luulen, että me liian vanhat oltas suojassa tältä pakkolailta...

Että yli ikäisyys liene riittävä ase.

• nunkacasarte.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Että yli ikäisyys liene riittävä ase.

Jos mää ehdotan avioliittoo, minut on laitettava vähintään holhouxeen
        tai eutanasiaan.
        Jos Jaana kosii voin harkita koeponnistuxen jälkeen;)<3

• nunkacasarte.chocha kirjoitti:

Jos mää ehdotan avioliittoo, minut on laitettava vähintään holhouxeen
        tai eutanasiaan.
        Jos Jaana kosii voin harkita koeponnistuxen jälkeen;)<3

Ei pelkoa, että minä ( jos mua Jaanalla meinaat) ryhtyisin enää parisuhteeseen, saati menisin naimisiin. Mikäli tämä suhde syystä tai toisesta ei kestäisi elämäni loppuun asti.

Kyllä mä oisin mieluusti sinkku sitten. Ei sitä moneen kertaan jaksa miesten kotkotuksia opetella, liian raskasta. :)

• no.quiero.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Ei pelkoa, että minä ( jos mua Jaanalla meinaat) ryhtyisin enää parisuhteeseen, saati menisin naimisiin. Mikäli tämä suhde syystä tai toisesta ei kestäisi elämäni loppuun asti.

Kyllä mä oisin mieluusti sinkku sitten. Ei sitä moneen kertaan jaksa miesten kotkotuksia opetella, liian raskasta. :)

sixwarten Jaanasta tykkäänkin<3

ke ei ole vaaraa pakkonaimisiin, yhden yön keikkoja vain

shitku panettaa, ku sutta

jo yx 7kuukauden avio vei bankrottiin

que eukko fiilas luattokortteja, ku karjakko lehmää

yhteisvatuullisena sain ruhtinaalliset velat

muijan pesänrakennuxen maxajana

kaheli anoppi viälä vaatis "hunsvotin linnaan iäxi"

oikke seireenejä eukko ja anoppi

vain sana"tahdon" on portti helvettiin

• no.quiero.chocha kirjoitti:

sixwarten Jaanasta tykkäänkin<3

ke ei ole vaaraa pakkonaimisiin, yhden yön keikkoja vain

shitku panettaa, ku sutta

jo yx 7kuukauden avio vei bankrottiin

que eukko fiilas luattokortteja, ku karjakko lehmää

yhteisvatuullisena sain ruhtinaalliset velat

muijan pesänrakennuxen maxajana

kaheli anoppi viälä vaatis "hunsvotin linnaan iäxi"

oikke seireenejä eukko ja anoppi

vain sana"tahdon" on portti helvettiin

Heh, enpä usko että harrastaisin yhden yön keikkojakaan. Kun en vielä tähän ikään mennessä ole niitä harrastellut. Sitä voi helliä itsekin itseään, ei siihen hetken huokaisuun toista tarvita. :D

• VeeraJaana.chocha
        Nicitönnä kirjoitti:

Heh, enpä usko että harrastaisin yhden yön keikkojakaan. Kun en vielä tähän ikään mennessä ole niitä harrastellut. Sitä voi helliä itsekin itseään, ei siihen hetken huokaisuun toista tarvita. :D

Shit sun kohdalle tulee pakkonainti heti ko kiinni saan

mustalaist on kivaa panexia väkisin

"Hai Manne, sivalla vielä pari kertaa. Silmä liikahti""

• EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

Yllättävää kommentointia. Luulisi että juuri sinä joka olet nähnyt parisuhteen edut, etsisit itsellesi uuden parin mikäli entinen suhde loppuisi. Eikähän siinä tarvitse opetella uusia tapoja, tai siirtyä yhden yön juttuihin. Sitä voi toimia ihan vakkari pohjalta ja asua vaikka erillään.

Vaikka kykenisitkin tyydyttämään itsesi seksuaalisesti itse, niin ihan perusjututkin on kivempia kahdestaan. Minä en esim. ikinä halua syödä yksin, tykkään syödä seurassa.

• EdesUnissa kirjoitti:

Yllättävää kommentointia. Luulisi että juuri sinä joka olet nähnyt parisuhteen edut, etsisit itsellesi uuden parin mikäli entinen suhde loppuisi. Eikähän siinä tarvitse opetella uusia tapoja, tai siirtyä yhden yön juttuihin. Sitä voi toimia ihan vakkari pohjalta ja asua vaikka erillään.

Vaikka kykenisitkin tyydyttämään itsesi seksuaalisesti itse, niin ihan perusjututkin on kivempia kahdestaan. Minä en esim. ikinä halua syödä yksin, tykkään syödä seurassa.

Nojaa, edut joita lähinnä kaipaan on tunteita ja niiden osoittamista. Eikä se tarkoita suinkaan pääasiassa edes seksuaalista säpinää. Usein vaan näyttää sille, että miehet ( ne joita tuntenut) pitkästyy juuri niiden tunteiden näyttämiseen. Tai sitten ne tunteet muuttuu tai niitä ei ole?

Miten vaan, mun pitäis sitten kyetä löytämään ihminen joka osais ja tykkäis näyttää tunteitaan. Halata ja paijailla, tykkäis touhuta kaikkea yhdessä ja myös erikseen..en usko, että semmosen romanttisen ja tunteita ulospäin näyttävän miehen helposti löytää.

Varsinkaan, kun ikää on ja lapsia. Plus, mä en haluis myöskään riskeerata lasteni hyvinvointia jollain miehellä, joka jaksaa just just vuoden pari leikkiä ihanaa.😋

Kyllä mä miehen voisin kaveriksi ottaa, mutta jotenkin tuntuu että miesten kanssa on aina omat ongelmansakin.

Ja jotenkin tuntuu, että ei se rakastuminen tunnu enää niin helpolle...plus olen ollut lähes koko aikuisen elämäni parisuhteessa jonkun kanssa. Ehkä se ois mukavaa olla välillä vapaa, jos rakkaus rupee kiroamaan. Mulla on kuitenkin lapset ja ne on kaikista tärkeimmät, mulle varmaan riittäisi pyöriä niidenkin ympärillä.

Ja mä nautin yksin olemisestakin. Se on niin mutkatonta. ☺️

• EdesUnissa
        Nicitönnä kirjoitti:

Nojaa, edut joita lähinnä kaipaan on tunteita ja niiden osoittamista. Eikä se tarkoita suinkaan pääasiassa edes seksuaalista säpinää. Usein vaan näyttää sille, että miehet ( ne joita tuntenut) pitkästyy juuri niiden tunteiden näyttämiseen. Tai sitten ne tunteet muuttuu tai niitä ei ole?

Miten vaan, mun pitäis sitten kyetä löytämään ihminen joka osais ja tykkäis näyttää tunteitaan. Halata ja paijailla, tykkäis touhuta kaikkea yhdessä ja myös erikseen..en usko, että semmosen romanttisen ja tunteita ulospäin näyttävän miehen helposti löytää.

Varsinkaan, kun ikää on ja lapsia. Plus, mä en haluis myöskään riskeerata lasteni hyvinvointia jollain miehellä, joka jaksaa just just vuoden pari leikkiä ihanaa.😋

Kyllä mä miehen voisin kaveriksi ottaa, mutta jotenkin tuntuu että miesten kanssa on aina omat ongelmansakin.

Ja jotenkin tuntuu, että ei se rakastuminen tunnu enää niin helpolle...plus olen ollut lähes koko aikuisen elämäni parisuhteessa jonkun kanssa. Ehkä se ois mukavaa olla välillä vapaa, jos rakkaus rupee kiroamaan. Mulla on kuitenkin lapset ja ne on kaikista tärkeimmät, mulle varmaan riittäisi pyöriä niidenkin ympärillä.

Ja mä nautin yksin olemisestakin. Se on niin mutkatonta. ☺️

Olen kuullut tuon rakastumisen vaikeuden monelta tuttavalta joiden suhteet ovat loppuneet. Itse en usko tuohon. Emme me ihmiset muutu, tulemme vain varovaisemmiksi, jottemme pettyisi uudestaan.
        Ihmiset muutoinkin vastaavat tunteisiin tunteilla, koska muuta vastausta ei ole. Siksi tuo ajatus ettei mies vastaisi samoin on kaukaa haettua. Itse olen liki eron partaalla ja silti halailemme ja paijailemme edelleen.

• suklaa.chocha
        EdesUnissa kirjoitti:

Olen kuullut tuon rakastumisen vaikeuden monelta tuttavalta joiden suhteet ovat loppuneet. Itse en usko tuohon. Emme me ihmiset muutu, tulemme vain varovaisemmiksi, jottemme pettyisi uudestaan.
        Ihmiset muutoinkin vastaavat tunteisiin tunteilla, koska muuta vastausta ei ole. Siksi tuo ajatus ettei mies vastaisi samoin on kaukaa haettua. Itse olen liki eron partaalla ja silti halailemme ja paijailemme edelleen.

Shiku rakkaushormoni etyylifenyyliamiini loppuu 2-5 kk:ssa

äämä rupee hotkimaan suklaata, jossa on myös samaa ainetta

ja lihoo läskiäämäxi, mies liukeene etsimään normaalikokoista

https://www.youtube.com/watch?v=0EHTu2A4G40

• EdesUnissa kirjoitti:

No edellisessä suhteessa mies lopetti kokonaan mun halailun ja läheisyyden osoittamisen, etääntyi kaiken tekemisen pariin. Ikään kuin vältteli minua.

Tuntui typerälle halata toistuvasti toista, joka tökötti kuin patsas eikä reagoinut mitenkään. Ei edes vastahalauksella...sitä samaa olen nähnyt myös ennen tuota.

Eri miesten kanssa. Välillä myös nykyään käy niin, että minä pyörin ympärillä ja toinen on totisena jossain.. Joku muu asia kiinnostaa enemmän...Ehkä minussa on vika, että miehet kohmettuu. 😬

Tai sitten minusta ei jakseta kiinnostua enää pidemmässä suhteessa niin kun minä kiinnostun yhä edelleen vuosien jälkeen. Ja se kiinnostus vaan lopahtaa tai ainakin se tunteiden näyttäminen on kuin mykkää oottas puhumaan. Jahka nyt kerkeen...

Aika keljulta se silti tuntuu, jos ja kun ei saa vastakaikua. Eikä ole mitään selitystä, vaikka kysyisi mikä on? Miehet vaan vaikenee, vaikka vois hyvin kertoakin jos joku asia mättää. Miten sitä muuten pystyn korjailemaan, kun ei tiedä mitä pitäs...

Voihan se olla, että itse vaan kaipaa enemmän niitä hellyyden ja huomion osoituksia, kun kumppani pärjää vähemmälläkin. Ei mee samassa tahdissa tarpeet moiseen. Siksi olen joskus ajatellut, että olen ehkä yli romanttinen ja jollekin se ei oo luontevaa, että vuosienkin jälkeen kumppanista voi tykätä niin innolla. Mä mm.ihastun omaan kumppaniin monia kertoja aina uudelleen..jostain aina löytyy se ompas se ihana ja muih muih muih..

Siksi luulen, että viisainta on kun ei hirveesti ees räpellä mitään uutta, jos vanhatkaan ei kestä. 😟

Mutta juu, voihan suhde olla noinkin että halaillaan yms. silti se vetelee viimisiään.

Mä olen kyllä sitkeä, en ensimmäisiä jotka antaa periks kun lunta tulee tupaan.

• suklaa.chocha kirjoitti:

Shiku rakkaushormoni etyylifenyyliamiini loppuu 2-5 kk:ssa

äämä rupee hotkimaan suklaata, jossa on myös samaa ainetta

ja lihoo läskiäämäxi, mies liukeene etsimään normaalikokoista

https://www.youtube.com/watch?v=0EHTu2A4G40

Nii, ehkä mäkin oon ollut liian lihava vaan. Sillon ollessani vielä 52 kg elopainoltani silloinen mies käski mun laihduttaa ja samaan aikaan oli salaa seksisuhteessa 87 kg naisen kanssa.

Itki vielä, kun suhde paljastui ja ilmoitin, että jos se peli jatkuu se on moro. Ei voinut luopua siitä, joten mä luovuin ko.miehestä. Helpompaa niin.

• Tykkäisin kovasti tästä ei olisi kertaakaan joutunut epäilemään onko pysyvä suhde.

• .. "Vaadimme Parempia Provoja".. Tai Assyille&Autisteille enemmän Hoitoa.. ;P

• Mitä.jos

.......kunnioitat vaan toisia ihmisiä ja heidän omaa tahtoa. Ei ketään voi vangita helvettiin, senhän pakottava osapuoli voi järjestää myös nimellä avioliitto.
      Toden perään vitsi vitsi ja provo aloituksesi olikin.

• Ehkäpä vaikka siksi, että patriarkaatti ja sukuyhteisö tulee joukolla keskustelemaan kanssasi.

Asiasi tulee varmasti ratkenneeksi, sen voimme taata.

Me kun täällä patriarkaatissa uskomme, että nuoria naisia pitää suojella ikäviltä asioilta.

• rjrtjrtjejejeejej

Eiköhän ätmi jonkun saisi naitua parilla sadalla tonnilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241