Missä naisella mättää

mielenkevennys

Pitkä aikainen avopuolisoni kärysi salasuhteesta toiseen mieheen. Mitä sitten kuulin jäkikäteen...mies naimisissa, oli enemmän vaan "kaveri" ja avopuoliso kielsi seksin harrastamisen. Kuitenkin mitä vaatetukseen tuli niin erikoiselta kuulosti, seksikkäitä uusia alusasuja päällä kun valmistui tapaamaan miestä. Pieni vainu oli mutta kun ei varmuutta niin hankalaa oli. Sen tiedän että seksiä ei ollut kun muija oli salasuhteessa, siinäkin mielessä kuulosti oudolta. Kun pyysin käymään testissä suhteen päätyttyä ei suostunut, miksi ei jos kerran ei ollut seksiä mutta itse halusin varmuuden. Nyt mielessä vaikka tapauksesta jo aikaa, tuntuu ettei oikein luottamusta ole, on välillä lomlllakin reisussa viikon, kaveria kyllä mukana kertoman mukaan vai pettääkö siltikin. Mitä olette naiset mieltä, haluaako nainen vain hauskanpitoa ilman seksiä vai onko se aina kaikissa salasuhteissa mukana.

10

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • birgell

      Ei ole seksi kaikissa salasuhteissa mukana - itse asiassa se jännitys ja ihastumisen huuma on se juttu. En voisi mitenkään kuvitella salasuhdetta seksillä...

      Olen ollut parisuhteessa 22 vuotta, ja tuona aikana mulla on ollut kolme intensiivisempää "salasuhdetta". Missään niissä ei ole ollut seksiä, ei edes koskettelua, eikä mitään lähellekään fyysiseen viittaavaa, vaan noiden suhteiden pointti on ollut siinä jännityksessä, huumassa, tykkäämisessä. En ole edes haaveillut heistä seksuaalisesti.

      • Gylliotassako

        Ja seksialusasuissa, niinpä.


    • Nainennainen

      Kyllähän nuo uudet seksikkäät alusvaatteet jo kertoo että seksiä on harrastettu, mitä väliä omilla alusvaatteilla on siinä kohtaa jos on ihastunut kun jos tietää ettei toinen niitä tulee näkemään=ei ole aikomusta harrastaa seksiä.. Puolisosi on pettänyt ihan voi tällä naisen logiikalla päätellä.. Voimia sulle!

    • tiedänsalarakkaan

      Olisiko kyseessä sama salasuhteilija joka salaa tapaili puolisoni. Sekin väitti olevansa pelkkä "kaveri sille. Kuulostaa niin tutulta. Minäkin laitoin sen testeihin vaikka ensin ei lähtenyt. Lopuksi kävi kun sanoin ehdot meidän avioliiton jatkumiselle. Nekin oli pitkään tapailleet. Lahjoja ostellen ja ravintoloissa maksanut illan ja piti työreissu olla. Eihän se raukka uskaltanut Sala rakkaalleen kertoa miten kiinni jäi jne. Minulle tuo ei vastaa joten olen täysin sen tarinan takana mitä kertoo siitä. Mutta testiin joutui menemään vannomisesta huolimatta ennenkuin minuun sai koskea edes .

      • No ei varmasti ole sama. Nuo vaan ovat niitä samoja valheita, joita salasuhteilijat kertovat ja ovat kertoneet jo vuosisadat.

        Ensiksi kiistetään suhde ja sitten kiistetään seksi ja sitten sanotaan, että lopetin, enkä koskaan enää.


    • elosilmä

      Naisena sanon että alusvaatteet ei viittaa seksiin. Itse ainakin valitsen alusvaatteet sen vuoksi miltä ne tuntuu päällä ja miltä ne saa itsetunnon tuntumaan. Alusvaatteilla on jopa isompi rooli kuin päällysvaatteilla oman itsetunnon ja naisellisuuden suhteen. Mielestäni sinun ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä vaan varaa aika perheterapiaan ja pyydä häntä lähtemään sinne mukaan. Jos hän sitten kieltäytyy ja ei suostu keskustelemaan asiasta kanssasi niin että saat epävarmuuden pois suosittelen harkitsemaan sitä eroa. Mutta kuitenkin vasta sitten kun olet varmasti tehnyt kaiken tuon suhteen eteen.

    • tunnenyhdenkin

      Ihanaa kun sillä sinut ja varattu mies mitä käydä höyläämässä. Ja vielä nainen. Nämä minusta iljettäviä naisia. Jos miehestä olisi kyse niin ei se niin iljettävältä tuntuisi. Ettei vaan tunneta samaa hempukkaa ?

    • Kuulehan aisankannattaja.

      Lopeta uskominen naisen valheisiin ja ala käyttäytymään kuin mies, jos joskus haluat naisesi kunnioituksen saada.

      Jos on jäänyt kiinni salasuhteessa ja petetty haluaa, että pettäjä käy testeissä, niin ei on väärä vastaus.

      Nyt näytät sille naisellesi kaapin paikan ja lopetat tuon vässykkänä olemisen. Kerrot myös tuon miehen puolisolle heidän suhteestaan.

    • 7485612

      Hei
      Mitä ihmeen testiä sinä olisit halunnu. 1.Testin siitä että onko ollu sukupuoliyhteydessä vai ei. 2. Vai että onko sukupuolitauteja.
      .1. ei voi testillä nähdä onko ollu millon sukupuoliyhteydessä
      2. miksi pitäs mennä testiin jos kerran sanoo jo ettei ole ollu sukupuoliyhteydessä muiden kanssa. Testiin meneminenhän olisi suora myöntäminen.
      Jos sinua vaivaa asia etkä voi luottaa naiseen. Sinun on tehtävä itsesi kanssa selväksi voiko suhde jatkua vai ei. Jos ei, lähde erilleen. Jos voi, niin lakkaa vääntämästä enää asiaa.

    • Miksikaivelee

      Miksi otsikossa sanotaan että "naisella mättää"? Aloituksen tekstistä päätellen mättö tapahtuu ihan jossain muualla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe