Mitäs siihen sanotte?
Olen miesten vieressä nukkuva homoperse
13
367
Vastaukset
"Aikaisemmin etsin oikeaa naista. Nyt en enää ole niin kranttu".
N.N.hermano.chocha kirjoitti:
Oletteko veljexiä?
https://www.youtube.com/watch?v=y_geQ7S47-UHuomaa: Sitaatti ei ollut PalstaTrollin.
Vaan nytpä laitankin marssimusiikkia stereoihin, Jääkärimarssista on hyvä aloittaa.
- chocha.maricon
Meit oli poikia raitilla viis
oli tyttöjä myös, muttei välitetty niist
https://www.youtube.com/watch?v=61Gnigbn6fw - perseet_repiää
Tulit kaapista. Kyykmanin broidin veli on mikä on. 44.Div on kohtalotoverisi.
koittakaa pärjätä asian kanssa. - Karvamies
Oikein hyvä, jotta palstamies löysi oman seksuaalisuutensa. Aiotko muuten seurata näitä "euroviisuja", ei älä vastaa. Näin se maailma pikkuhiljaa muuttuu paremmaksi paikaksi.
- hehehkuultua
J mies tykkää nukkua miesten vieressä.
Ei se ole nykyään enää niin moitittavaa. Joten kaikessa rauhassa.
- Bacardilogo
shit tulen tutimaan Jaanan viereen ens yänä lepsutelemaan
Kyllä se on miehen hankalampi mies löytää, kuin miehen löytää nainen. Oli ätmi tai ei.
- kaappipuppeli
Gay puppelin tunnistaa minkkilaukusta
- niveahomo
ageless_stranger kirjoitti:
Ei tosiaan ole ainakaan jos pelkästä seksistä on kyse.
myöhään tunnistaa tyrmästippoja tarjonnen homon
ku unesta havahtuu ilman housuja ja perseensilmä
on jo voideltu Nivealla ja sidottu kahleilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804