Ropsin alamäki jatkuu

hirveetäkattoo

Kuten tuli jo tuossa ennakoitua, Ropsin kausi näyttää menevän syöksykierrettä sellaista vauhtia että heikompia hirvittää. Tulos, siis tappio Ilvekselle 1-0 imartelee Ropsia.

Eikö siellä kestänyt pää alkukauden menestystä vai mikä siinä on tilanne?

6

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TNT666

      Hirveähän tuo tilanne on. Sarjakärjessä on niin yksinäistä olla.

    • Haliamaalineessä

      Potkupallo on homojen hommaa.

      • älä-valehtele

        sinähän olet paskahomo etkä osu pallolla ladon seinään vaikka olisit ladin sisällä, eikö totta ?


    • Alamäki,kun johtaa sarjaa,mutta valittaa pitää joillakin siitäkin...

    • Halitaanko

      Potkupallistelu on homojen hommaa.

    • Vloölösfbjpo

      Navettavanerista rakennettu potkupallokatsomohökötys on UR:n mukaan susi. Viima käy lahopäisten potkupallokatsojien pään läpi. Mäntyvaarassa olisi ollut valmis areena kirmailla pyöreän pallon perässä ja ottaa jaxuhaleja.
      Taas siihen Rollon lempilapseen saadaan uppoamaan miljoonia veronmaksajien rahoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      61
      2874
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      92
      1060
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      19
      931
    4. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      6
      928
    5. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      778
    6. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      49
      767
    7. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    8. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      79
      727
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      704
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      35
      703
    Aihe