Hetkinen hetkinen

Tänään alkaa 1 kevään kohokohdista, EUROVIISUT!!!!!

29

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saakaisanoa

Nyt ymmärrän syyn sinkkuudellesi.

• Minä en ymmärrä vieläkään

• camoon
        pujotteIija kirjoitti:

Minä en ymmärrä vieläkään

Euroviisut....vi..u eihän kukaan täysipäinen katso sellaista.

• camoon kirjoitti:

Euroviisut....vi..u eihän kukaan täysipäinen katso sellaista.

No joo....tää olikin lippa vinossa tehty aloitus

• Joo, jääkiekko on kaiken pahan alku ja juuri.

• Joojoo... mutta Suomi-Norja matsikin kohta...mut ensin saunaan..

Pitkävedotkin tehty...että jotain jännää siitäkin tulee...

• Joku veto tuohon on tehtävä

• pujotteIija kirjoitti:

Joku veto tuohon on tehtävä

Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.

Varmat pelit siis...

Heh..

• Dissident kirjoitti:

Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.

Varmat pelit siis...

Heh..

Jaahas.....kakkonen on ykkönen!

Heh...

• Dissident kirjoitti:

Jaahas.....kakkonen on ykkönen!

Heh...

"Mörkömarko" tuikkas...heh...vielä viis...vielä viis!

• Dissident kirjoitti:

"Mörkömarko" tuikkas...heh...vielä viis...vielä viis!

Joo. 7-0 tää päättyy. Kakkoserässä pitkä vaihtoväli kostautuu Norjalle ja peli 5-0 kolmoserään vielä pari ja Itävalta-tsekki peli tuo taalat kotiin...

Mitenhän se lie? Se toinen peli?

• Dissident kirjoitti:

Joo. 7-0 tää päättyy. Kakkoserässä pitkä vaihtoväli kostautuu Norjalle ja peli 5-0 kolmoserään vielä pari ja Itävalta-tsekki peli tuo taalat kotiin...

Mitenhän se lie? Se toinen peli?

1-1.... eli tsekki tekee toisen ja tyhjiin viimesen pelin lopussa...näin on. Mitähän tekis 5 satkusella? Heh...

• Dissident kirjoitti:

Varmat pelit siis...

Heh..

Jäi sittenkin veto tuohon laittamatta. Sijoitin pelitilin viimeiset rahat naisten jalkapalloon, livevetoon

• pujotteIija kirjoitti:

Jäi sittenkin veto tuohon laittamatta. Sijoitin pelitilin viimeiset rahat naisten jalkapalloon, livevetoon

Jaliksessa oon voittanut monesti kolmella -1 kotivoitolla... ne on pienen marginaalien pelejä...

Oikeestaan pitkävedoissa parhaita pelejä..

• Dissident kirjoitti:

Jaliksessa oon voittanut monesti kolmella -1 kotivoitolla... ne on pienen marginaalien pelejä...

Oikeestaan pitkävedoissa parhaita pelejä..

-1 vedon juuri laitoin

• Kaisanoasaa

Saara voisi laittaa vähemmän meikkiä naaman niin laulukin sujuisi. Veikkaan ettei suomi pääse finaaliin.

• Täytyy nyt sentään Saaran esitys kattoa, taitaa olla ensimmäinen esiintyjä

• pujotteIija kirjoitti:

Täytyy nyt sentään Saaran esitys kattoa, taitaa olla ensimmäinen esiintyjä

Eipä olekaan ensimmäinen esiintyjä, vaikka TV-lehdessä niin luki

• pujotteIija kirjoitti:

Eipä olekaan ensimmäinen esiintyjä, vaikka TV-lehdessä niin luki

Tarkemmin katsoen ei edes lukenut, taidan olla vähän sekaisin

• Toivon, että avaus on sarkasmia.

• Puikkari on viikari...

• SarjaPissis_

europliisut...no hyiks 😲

• Joko se lauloi?

• Aloitti juuri

• pujotteIija kirjoitti:

Aloitti juuri

Oh! Kiitti. Ehdin mukaan.

Siinä se luikautti.

Vaan en minä kyllä tykännyt...kappale on vähän mitäänsanomaton? Kai?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Oh! Kiitti. Ehdin mukaan.

Siinä se luikautti.

Vaan en minä kyllä tykännyt...kappale on vähän mitäänsanomaton? Kai?

Ei lähtenyt missään vaiheessa lentoon

• pujotteIija kirjoitti:

Ei lähtenyt missään vaiheessa lentoon

Ei...ei tullu mittään.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei...ei tullu mittään.

Suomalaista täytyy kuitenkin kannustaa, toivottavasti pääsee jatkoon

• tyypillinenätmi

Täällä ätmit vaan puhuu kaikkea negatiivista euroviisuista, koska ovat todellisuudessa kateellisia näille esiintyjille - näillä sentään on tasoa, jota ätmeillä ei ole ollenkaan. Kertokaapa, kuinka moni euroviisuedustaja esimerkiksi on jäänyt sinkuksi moneksi vuodeksi? Kyllä ätmi vois nousta nopeasti ytmiksi, jos onnistuisi pääsemään edustamaan suomea euroviisuissa. Ätmit käyttävät vaan mieluummin aikansa täällä palstalla kirjoittelemalla ja haukkumalla ytmejä, kuten taas nähtiin tässäkin keskustelussa. Ei ätmit osaa kateuttaan peittää.
      Itsekin olen ätmi, joten kyllähän sitä toki on kateellinen kaikille, joilla on hyvä naismenestys. Vaikka euroviisuedustaja olisikin jonkin aikaa sinkku, kyllä nopeasti löytää kumppanin.

Tälläkään ruotsin euroviisuedustaja ytmillä ei mitään ongelmaa naisten saannin suhteen, vaikka olisikin vaikeuksia pitää suhde.
      http://www.iltalehti.fi/euroviisut2015/2015052519752544_bm.shtml
      Väitän kuitenkin, että tälläkin on paljon paremmin asiat kuin monella ätmillä, koska ätmi ei kelpaa kenellekään. Jos ätmi joskus onnistuisikin kelpaamaan edes jollekin naiselle, ätmi jää kyllä helposti taas vuosiksi sinkuksi, jos parisuhde hajoaa.

Hyvinhän tällä ytmillä nykyään näyttää menevän.
      https://www.seiska.fi/Hllwd/Viisuvoittaja-Mans-Zelmerlow-ja-kaunis-kihlattu-paljastavat-lapsi-tulossa-kuva/1126400

Ätmien olis ihan fiksua vaikka pyrkiä euroviisuedustajaksi, jos haluaa tasoaan nostaa, eikä olla täällä ensimmäisenä haukkumassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe