Tänään alkaa 1 kevään kohokohdista, EUROVIISUT!!!!!
Hetkinen hetkinen
29
511
Vastaukset
- saakaisanoa
Nyt ymmärrän syyn sinkkuudellesi.
- camoon
pujotteIija kirjoitti:
Minä en ymmärrä vieläkään
Euroviisut....vi..u eihän kukaan täysipäinen katso sellaista.
camoon kirjoitti:
Euroviisut....vi..u eihän kukaan täysipäinen katso sellaista.
No joo....tää olikin lippa vinossa tehty aloitus
Joojoo... mutta Suomi-Norja matsikin kohta...mut ensin saunaan..
Pitkävedotkin tehty...että jotain jännää siitäkin tulee...pujotteIija kirjoitti:
Joku veto tuohon on tehtävä
Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.
Varmat pelit siis...
Heh..Dissident kirjoitti:
Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.
Varmat pelit siis...
Heh..Jaahas.....kakkonen on ykkönen!
Heh...Dissident kirjoitti:
Jaahas.....kakkonen on ykkönen!
Heh..."Mörkömarko" tuikkas...heh...vielä viis...vielä viis!
Dissident kirjoitti:
"Mörkömarko" tuikkas...heh...vielä viis...vielä viis!
Joo. 7-0 tää päättyy. Kakkoserässä pitkä vaihtoväli kostautuu Norjalle ja peli 5-0 kolmoserään vielä pari ja Itävalta-tsekki peli tuo taalat kotiin...
Mitenhän se lie? Se toinen peli?Dissident kirjoitti:
Joo. 7-0 tää päättyy. Kakkoserässä pitkä vaihtoväli kostautuu Norjalle ja peli 5-0 kolmoserään vielä pari ja Itävalta-tsekki peli tuo taalat kotiin...
Mitenhän se lie? Se toinen peli?1-1.... eli tsekki tekee toisen ja tyhjiin viimesen pelin lopussa...näin on. Mitähän tekis 5 satkusella? Heh...
Dissident kirjoitti:
Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.
Varmat pelit siis...
Heh..Jäi sittenkin veto tuohon laittamatta. Sijoitin pelitilin viimeiset rahat naisten jalkapalloon, livevetoon
pujotteIija kirjoitti:
Jäi sittenkin veto tuohon laittamatta. Sijoitin pelitilin viimeiset rahat naisten jalkapalloon, livevetoon
Jaliksessa oon voittanut monesti kolmella -1 kotivoitolla... ne on pienen marginaalien pelejä...
Oikeestaan pitkävedoissa parhaita pelejä..Dissident kirjoitti:
Jaliksessa oon voittanut monesti kolmella -1 kotivoitolla... ne on pienen marginaalien pelejä...
Oikeestaan pitkävedoissa parhaita pelejä..-1 vedon juuri laitoin
- Kaisanoasaa
Saara voisi laittaa vähemmän meikkiä naaman niin laulukin sujuisi. Veikkaan ettei suomi pääse finaaliin.
pujotteIija kirjoitti:
Täytyy nyt sentään Saaran esitys kattoa, taitaa olla ensimmäinen esiintyjä
Eipä olekaan ensimmäinen esiintyjä, vaikka TV-lehdessä niin luki
pujotteIija kirjoitti:
Eipä olekaan ensimmäinen esiintyjä, vaikka TV-lehdessä niin luki
Tarkemmin katsoen ei edes lukenut, taidan olla vähän sekaisin
Toivon, että avaus on sarkasmia.
- SarjaPissis_
europliisut...no hyiks 😲
Joko se lauloi?
pujotteIija kirjoitti:
Aloitti juuri
Oh! Kiitti. Ehdin mukaan.
Siinä se luikautti.
Vaan en minä kyllä tykännyt...kappale on vähän mitäänsanomaton? Kai?misspönttöuuni kirjoitti:
Oh! Kiitti. Ehdin mukaan.
Siinä se luikautti.
Vaan en minä kyllä tykännyt...kappale on vähän mitäänsanomaton? Kai?Ei lähtenyt missään vaiheessa lentoon
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei...ei tullu mittään.
Suomalaista täytyy kuitenkin kannustaa, toivottavasti pääsee jatkoon
- tyypillinenätmi
Täällä ätmit vaan puhuu kaikkea negatiivista euroviisuista, koska ovat todellisuudessa kateellisia näille esiintyjille - näillä sentään on tasoa, jota ätmeillä ei ole ollenkaan. Kertokaapa, kuinka moni euroviisuedustaja esimerkiksi on jäänyt sinkuksi moneksi vuodeksi? Kyllä ätmi vois nousta nopeasti ytmiksi, jos onnistuisi pääsemään edustamaan suomea euroviisuissa. Ätmit käyttävät vaan mieluummin aikansa täällä palstalla kirjoittelemalla ja haukkumalla ytmejä, kuten taas nähtiin tässäkin keskustelussa. Ei ätmit osaa kateuttaan peittää.
Itsekin olen ätmi, joten kyllähän sitä toki on kateellinen kaikille, joilla on hyvä naismenestys. Vaikka euroviisuedustaja olisikin jonkin aikaa sinkku, kyllä nopeasti löytää kumppanin.
Tälläkään ruotsin euroviisuedustaja ytmillä ei mitään ongelmaa naisten saannin suhteen, vaikka olisikin vaikeuksia pitää suhde.
http://www.iltalehti.fi/euroviisut2015/2015052519752544_bm.shtml
Väitän kuitenkin, että tälläkin on paljon paremmin asiat kuin monella ätmillä, koska ätmi ei kelpaa kenellekään. Jos ätmi joskus onnistuisikin kelpaamaan edes jollekin naiselle, ätmi jää kyllä helposti taas vuosiksi sinkuksi, jos parisuhde hajoaa.
Hyvinhän tällä ytmillä nykyään näyttää menevän.
https://www.seiska.fi/Hllwd/Viisuvoittaja-Mans-Zelmerlow-ja-kaunis-kihlattu-paljastavat-lapsi-tulossa-kuva/1126400
Ätmien olis ihan fiksua vaikka pyrkiä euroviisuedustajaksi, jos haluaa tasoaan nostaa, eikä olla täällä ensimmäisenä haukkumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
