Hetkinen hetkinen

Tänään alkaa 1 kevään kohokohdista, EUROVIISUT!!!!!

29

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saakaisanoa

      Nyt ymmärrän syyn sinkkuudellesi.

      • Minä en ymmärrä vieläkään


      • camoon
        pujotteIija kirjoitti:

        Minä en ymmärrä vieläkään

        Euroviisut....vi..u eihän kukaan täysipäinen katso sellaista.


      • camoon kirjoitti:

        Euroviisut....vi..u eihän kukaan täysipäinen katso sellaista.

        No joo....tää olikin lippa vinossa tehty aloitus


      • Joo, jääkiekko on kaiken pahan alku ja juuri.


    • Joojoo... mutta Suomi-Norja matsikin kohta...mut ensin saunaan..

      Pitkävedotkin tehty...että jotain jännää siitäkin tulee...

      • Joku veto tuohon on tehtävä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Joku veto tuohon on tehtävä

        Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.

        Varmat pelit siis...

        Heh..


      • Dissident kirjoitti:

        Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.

        Varmat pelit siis...

        Heh..

        Jaahas.....kakkonen on ykkönen!

        Heh...


      • Dissident kirjoitti:

        Jaahas.....kakkonen on ykkönen!

        Heh...

        "Mörkömarko" tuikkas...heh...vielä viis...vielä viis!


      • Dissident kirjoitti:

        "Mörkömarko" tuikkas...heh...vielä viis...vielä viis!

        Joo. 7-0 tää päättyy. Kakkoserässä pitkä vaihtoväli kostautuu Norjalle ja peli 5-0 kolmoserään vielä pari ja Itävalta-tsekki peli tuo taalat kotiin...

        Mitenhän se lie? Se toinen peli?


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. 7-0 tää päättyy. Kakkoserässä pitkä vaihtoväli kostautuu Norjalle ja peli 5-0 kolmoserään vielä pari ja Itävalta-tsekki peli tuo taalat kotiin...

        Mitenhän se lie? Se toinen peli?

        1-1.... eli tsekki tekee toisen ja tyhjiin viimesen pelin lopussa...näin on. Mitähän tekis 5 satkusella? Heh...


      • Dissident kirjoitti:

        Mulla on 7-0 suomelle ja nashville voittaa 3-1 sillä saa sen 540 euroa, eurolla ja sitten on -6 suomelle voittoon ja tsekille -3....sillä saa eurolla pelimerkkejä vajaan 60 euron edestä.

        Varmat pelit siis...

        Heh..

        Jäi sittenkin veto tuohon laittamatta. Sijoitin pelitilin viimeiset rahat naisten jalkapalloon, livevetoon


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jäi sittenkin veto tuohon laittamatta. Sijoitin pelitilin viimeiset rahat naisten jalkapalloon, livevetoon

        Jaliksessa oon voittanut monesti kolmella -1 kotivoitolla... ne on pienen marginaalien pelejä...

        Oikeestaan pitkävedoissa parhaita pelejä..


      • Dissident kirjoitti:

        Jaliksessa oon voittanut monesti kolmella -1 kotivoitolla... ne on pienen marginaalien pelejä...

        Oikeestaan pitkävedoissa parhaita pelejä..

        -1 vedon juuri laitoin


    • Kaisanoasaa

      Saara voisi laittaa vähemmän meikkiä naaman niin laulukin sujuisi. Veikkaan ettei suomi pääse finaaliin.

      • Täytyy nyt sentään Saaran esitys kattoa, taitaa olla ensimmäinen esiintyjä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Täytyy nyt sentään Saaran esitys kattoa, taitaa olla ensimmäinen esiintyjä

        Eipä olekaan ensimmäinen esiintyjä, vaikka TV-lehdessä niin luki


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eipä olekaan ensimmäinen esiintyjä, vaikka TV-lehdessä niin luki

        Tarkemmin katsoen ei edes lukenut, taidan olla vähän sekaisin


    • Toivon, että avaus on sarkasmia.

      • Puikkari on viikari...


    • SarjaPissis_

      europliisut...no hyiks 😲

    • Joko se lauloi?

      • Aloitti juuri


      • pujotteIija kirjoitti:

        Aloitti juuri

        Oh! Kiitti. Ehdin mukaan.

        Siinä se luikautti.

        Vaan en minä kyllä tykännyt...kappale on vähän mitäänsanomaton? Kai?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oh! Kiitti. Ehdin mukaan.

        Siinä se luikautti.

        Vaan en minä kyllä tykännyt...kappale on vähän mitäänsanomaton? Kai?

        Ei lähtenyt missään vaiheessa lentoon


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei lähtenyt missään vaiheessa lentoon

        Ei...ei tullu mittään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei...ei tullu mittään.

        Suomalaista täytyy kuitenkin kannustaa, toivottavasti pääsee jatkoon


    • tyypillinenätmi

      Täällä ätmit vaan puhuu kaikkea negatiivista euroviisuista, koska ovat todellisuudessa kateellisia näille esiintyjille - näillä sentään on tasoa, jota ätmeillä ei ole ollenkaan. Kertokaapa, kuinka moni euroviisuedustaja esimerkiksi on jäänyt sinkuksi moneksi vuodeksi? Kyllä ätmi vois nousta nopeasti ytmiksi, jos onnistuisi pääsemään edustamaan suomea euroviisuissa. Ätmit käyttävät vaan mieluummin aikansa täällä palstalla kirjoittelemalla ja haukkumalla ytmejä, kuten taas nähtiin tässäkin keskustelussa. Ei ätmit osaa kateuttaan peittää.
      Itsekin olen ätmi, joten kyllähän sitä toki on kateellinen kaikille, joilla on hyvä naismenestys. Vaikka euroviisuedustaja olisikin jonkin aikaa sinkku, kyllä nopeasti löytää kumppanin.

      Tälläkään ruotsin euroviisuedustaja ytmillä ei mitään ongelmaa naisten saannin suhteen, vaikka olisikin vaikeuksia pitää suhde.
      http://www.iltalehti.fi/euroviisut2015/2015052519752544_bm.shtml
      Väitän kuitenkin, että tälläkin on paljon paremmin asiat kuin monella ätmillä, koska ätmi ei kelpaa kenellekään. Jos ätmi joskus onnistuisikin kelpaamaan edes jollekin naiselle, ätmi jää kyllä helposti taas vuosiksi sinkuksi, jos parisuhde hajoaa.

      Hyvinhän tällä ytmillä nykyään näyttää menevän.
      https://www.seiska.fi/Hllwd/Viisuvoittaja-Mans-Zelmerlow-ja-kaunis-kihlattu-paljastavat-lapsi-tulossa-kuva/1126400

      Ätmien olis ihan fiksua vaikka pyrkiä euroviisuedustajaksi, jos haluaa tasoaan nostaa, eikä olla täällä ensimmäisenä haukkumassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe