Arvatkaa kuka olen

qqqq

Olen palstalainen.

99

1155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys otsikossa ja jutussa vastaus....

Tyhjentävää....

• selevähän_tuo

Olet Kari Runk?

• Niin__

Kari Runk on kiireinen mies, tuskin hän ehtii viettämään palstalla aikaa.

• veikkaan

Palstamäki.

• xybop35695

Tää palsta kaipaa Palstamäkeä. Helvetin tylsää ollu jo viikonpäivät.

• xybop35695 kirjoitti:

Tää palsta kaipaa Palstamäkeä. Helvetin tylsää ollu jo viikonpäivät.

Se miekkonen paineli kesälomille. Toukokuu on kesälomakuukausi.

(naurua)

Auttaisikohan jos lyhentäisi tästä vähän helmaa...

(mittailee kostyymia)

• Palstamäen_haamu
        misspönttöuuni kirjoitti:

Se miekkonen paineli kesälomille. Toukokuu on kesälomakuukausi.

(naurua)

Auttaisikohan jos lyhentäisi tästä vähän helmaa...

(mittailee kostyymia)

Minkähän mittaisesta helmasta lie kyse?

• Palstamäen_haamu kirjoitti:

Minkähän mittaisesta helmasta lie kyse?

Hetkinen, hetkinen (täytyypi mitata)...

Polvesta viisi senttimetriä ylöspäin. Hmmjuu.

Mhhjuu, kyllä yöpaituli kestää tuosta vähän napata. Sakset! Tuokaa.

Tehdään päärme myöhemmin. Akuuttitilanne.

(naurua)

• Palstamäen_haamu

Hetkinen, hetkinen (täytyypi mitata)...

Polvesta viisi senttimetriä ylöspäin. Hmmjuu.

Mhhjuu, kyllä yöpaituli kestää tuosta vähän napata. Sakset! Tuokaa.

Tehdään päärme myöhemmin. Akuuttitilanne.

(naurua)

Mennään hyvää vauhtia kesää kohden ja sulla näkyy vasta polvet, ei tässä voi kyllä vielä luvata että palailisin vakituiseen palstailemaan.

Harmin paikka, olisin niin halunnut nähdä ̶k̶a̶i̶k̶e̶n̶ enemmän.

Mennään hyvää vauhtia kesää kohden ja sulla näkyy vasta polvet, ei tässä voi kyllä vielä luvata että palailisin vakituiseen palstailemaan.

Harmin paikka, olisin niin halunnut nähdä ̶k̶a̶i̶k̶e̶n̶ enemmän.

Ootko se sinä. (katsoo silmät kiiluen) :D

Oot.. ..

Ei oo ollu nyt tätä ennen syytä lyhentää..., mitäs mä nyt yksinään kun kukaan ei oo ollu mankumassa perään..

Jopas jotain senkin kesälomalainen. Ei sitä sittenkään tiedä jos minäkin pääsen vähän kevyemmälle varustukselle kun horisontissa on "tuttuja" hahmoja.

Pidä pintasi "seksihelteissä". Jos on tuolleen poltetta ku Pujiksella niin Pakosen Jossu auttaa ihan ensihätään. Sitten tulen mie.

(naurua) ;D

• Palstamäen_haamu

Ootko se sinä. (katsoo silmät kiiluen) :D

Oot.. ..

Ei oo ollu nyt tätä ennen syytä lyhentää..., mitäs mä nyt yksinään kun kukaan ei oo ollu mankumassa perään..

Jopas jotain senkin kesälomalainen. Ei sitä sittenkään tiedä jos minäkin pääsen vähän kevyemmälle varustukselle kun horisontissa on "tuttuja" hahmoja.

Pidä pintasi "seksihelteissä". Jos on tuolleen poltetta ku Pujiksella niin Pakosen Jossu auttaa ihan ensihätään. Sitten tulen mie.

(naurua) ;D

Kyllä se minä olen, olen kyllä laittanut aiemminkin palstalle jonkun kommentin kun ole käväissyt iltasella vilkaisemassa palstaa.

En ole kyllä millään kesälomalla vielä, mutta palstailusta pidän vähän taukoa. Ikävä kuulla ettei kukaan ole ollut mankumassa perääsi (voiko noin sanoa leimautumatta pervertiksi?), sillä sehän se lie naisena olossa parasta...

Lupaan seurata profiilikuvaasi kun käyn palstalla. Heti kun päästään yli kriittisen rajan ja huomaan että alkaa olemaan pakko vähentää itsekin vaatetta, niin katselen jonkun kivan nikin.

Kyllä se minä olen, olen kyllä laittanut aiemminkin palstalle jonkun kommentin kun ole käväissyt iltasella vilkaisemassa palstaa.

En ole kyllä millään kesälomalla vielä, mutta palstailusta pidän vähän taukoa. Ikävä kuulla ettei kukaan ole ollut mankumassa perääsi (voiko noin sanoa leimautumatta pervertiksi?), sillä sehän se lie naisena olossa parasta...

Lupaan seurata profiilikuvaasi kun käyn palstalla. Heti kun päästään yli kriittisen rajan ja huomaan että alkaa olemaan pakko vähentää itsekin vaatetta, niin katselen jonkun kivan nikin.

Uuu...

Jopas yhtäkkiä tuli pönttöläiselle kuuma..huh, (suurentaa ilmastointia).

Tee se...

En minä halua hillua helteissä yksin:)

• Palstamäen_haamu

Uuu...

Jopas yhtäkkiä tuli pönttöläiselle kuuma..huh, (suurentaa ilmastointia).

Tee se...

En minä halua hillua helteissä yksin:)

Aika vilpoisia on vielä ainakin meilläpäin nää yöt, varmaan joudutaan odottelemaan vielä tovi ennenkuin pönttöläisen hameen helma nousee sille tasolle että Palstamäelle iskee ̶k̶i̶i̶m̶a̶ himo rekisteröityä takaisin palstalle.

Mutta seuraillaan tilannetta pönttöläinen, näin susta (tai jostakin punapäästä) jo eroottisen unenkin. Öitä vuan, aamulla taas aikainen herätys.

Aika vilpoisia on vielä ainakin meilläpäin nää yöt, varmaan joudutaan odottelemaan vielä tovi ennenkuin pönttöläisen hameen helma nousee sille tasolle että Palstamäelle iskee ̶k̶i̶i̶m̶a̶ himo rekisteröityä takaisin palstalle.

Mutta seuraillaan tilannetta pönttöläinen, näin susta (tai jostakin punapäästä) jo eroottisen unenkin. Öitä vuan, aamulla taas aikainen herätys.

Tapana on huolehtia tällaisista seikoista..

Yllättävästä jälleennäkemisestä sekä kuulumisista häkeltyneenä
        toivottaa hyvää yötä. : )

• Voit kai ikävissäs kattella telkkarista A. Palsanmäkeä..huutokauppakeisaria.

• Wwuwuw kirjoitti:

Voit kai ikävissäs kattella telkkarista A. Palsanmäkeä..huutokauppakeisaria.

Hän on sopivasti arrogantti eli veemäisen röyhkeä.
        Ja perhanan hyvin, monesti vieläpä oikeassa kohtaa.
        Se on taitolaji.

Kirjoittajassa on haastetta,
        jota kovapäisimmät tarvitsevat. ;D

(naurunkikatusta)

• kukamäsit

oler Iitin Tiltu

• Serpico

Elämänkumppanisi lääkelehtinen on Moskovan persutiltu.

• qqqq

Ei ole vielä osunut.

• tiätystikin

punapäinen hupakko

• No en oo minäkään :D

• allerginenpunapäille

No en oo minäkään :D

Joku punapää kuitenkin. Nehän on kaikki höpsöjä

"aivastaa"

• allerginenpunapäille kirjoitti:

Joku punapää kuitenkin. Nehän on kaikki höpsöjä

"aivastaa"

*pyyhkii palstakaverin nenän*, terveydeksi muttei tavaksi.

Kas niin, nyt on pienen tsiinä hyvä olla....

• Vapaaehtoinen ruohikonleikkaajarenki?

Paikka auki. Täytetään ensiviikolla.

• Gabrisita

Hanki vuohi

• Gabrisita kirjoitti:

Hanki vuohi

Tulee epätasaista jälkeä, ja papanoita.

• qqqq

Ei vieläkään osumaa.

Olen mies.

• Vili--

Pikkupoika vasta

• Et sinä Ananias ole. Hän on mies, eikä kyselisi noin.

(kikatusta)

Hattivattiuros?

• Kaisanoasaa

Seurustelevien elämää tällä palstalla kuulee liikaa ja palsta on sen takia pilaantunut. Menkää nyt vittuun kaikki pillun saajat. Muuttakaa nyt vittu gambiaan vaikka ja jättäkää sinkut rauhaan.

• Äläh luulekaan, minä aion kertoa kaikki kesän kuumat
        yksityiskohdat miesseikkailuista. :D

Otahan nojatuolia lähemmäs ja kiillota rillit. Kylmä rätti otsalle.

• Olet nobody, jonka olemassaolo ei ketään kiinnosta.

• qqqq
    • Minähän se olin. Luulin että tuo kuva ois paljastanut, oli joskus nähtävillä

• Ooo...

Onko kuva oikeasti sinun laittama? Ja onko siellä tuollaset maisemat? Ooo...

Kaunista on joo kyllä.. Sielu se lepää, maalaismaisemassa. Ja aarre, oliko sateenkaaren päässä?

(virne)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ooo...

Onko kuva oikeasti sinun laittama? Ja onko siellä tuollaset maisemat? Ooo...

Kaunista on joo kyllä.. Sielu se lepää, maalaismaisemassa. Ja aarre, oliko sateenkaaren päässä?

(virne)

Minun ottama kuva on, takapihalta pellolle päin. Ei siellä sateenkaaren päässä mitään kultapönttöä ollut

• pujotteIija kirjoitti:

Minun ottama kuva on, takapihalta pellolle päin. Ei siellä sateenkaaren päässä mitään kultapönttöä ollut

Heh :D

Mutta on äijällä lääniä. Ei ahdista naapurin kalkatus.

• pujotteIija kirjoitti:

Ai niin ja sitten seuraavaksi tietysti siirrymme luonnollisesti hehtaarien tarkasteluun.

Prinssi ja puolet valtakuntaa?

Paljonko aareja nainen saa?

No vitsi vitsi, älä, siihen ei tarvii vastata. :D

Heh :D

Mutta on äijällä lääniä. Ei ahdista naapurin kalkatus.

Paitsi jos kattoo toiseen suuntaan, lähimmän naapurin talonnurkkaan on matkaa noin 30 metriä

Ai niin ja sitten seuraavaksi tietysti siirrymme luonnollisesti hehtaarien tarkasteluun.

Prinssi ja puolet valtakuntaa?

Paljonko aareja nainen saa?

No vitsi vitsi, älä, siihen ei tarvii vastata. :D

Miten ois oma perunamaa?

• pujotteIija kirjoitti:

Paitsi jos kattoo toiseen suuntaan, lähimmän naapurin talonnurkkaan on matkaa noin 30 metriä

Ohhoh, mitenkäs se siihen on tullut.

Kaivurilla poissiirrettävä.

Ei voi juoksennella sitten kesähelteillä alasti. Ei. Se on unohdettava.

• pujotteIija kirjoitti:

Miten ois oma perunamaa?

Kyllä varmaan silläkin kulmalla Suomea olisi Siiklin hyvä köllötellä.

(kikatusta)

Ohhoh, mitenkäs se siihen on tullut.

Kaivurilla poissiirrettävä.

Ei voi juoksennella sitten kesähelteillä alasti. Ei. Se on unohdettava.

Kerra juoksin metsän poikki naapurin lammikolle, uimaan mennäkseni. Siellä olikin naapurin tyttö yläosattomissa ottamassa aurinkoa, hipsin vaivihkaa takaisin metsään

• pujotteIija kirjoitti:

Kerra juoksin metsän poikki naapurin lammikolle, uimaan mennäkseni. Siellä olikin naapurin tyttö yläosattomissa ottamassa aurinkoa, hipsin vaivihkaa takaisin metsään

Puska-Pujis. Menitkö varmasti kotia asti. ;D Etpä tietenkään (nauraa).

Puska-Pujis. Menitkö varmasti kotia asti. ;D Etpä tietenkään (nauraa).

Menin kotiin hakemaan dronea

• pujotteIija kirjoitti:

Menin kotiin hakemaan dronea

Phöh höh :D
        Jos se ois sattunu olemaan metsästäjänainen,
        se ois voinu kajauttaa sen alas yhdellä lasahutuksella hah.

Ois ollu pientä "lumisadetta" viteossa.

• Mä oisin kyllä jo kuvasta arvannut. Mutta muuten ei ois puikkarista uskonut, että noin velmuilee....

• Minäkin luulin trolliksi.

Hän on nyt huumor'tuulella lämpöaallon eli "seksihelteen" kunniaksi.

Minäkin luulin trolliksi.

Alkaa olemaan poltetta nivusissa, tuli vaan mieleen elokuvasta poltetta nivusissa 3

• pujotteIija kirjoitti:

Alkaa olemaan poltetta nivusissa, tuli vaan mieleen elokuvasta poltetta nivusissa 3

Sitä myö tässä veikkailtiin. :'D

• pujotteIija kirjoitti:

No jo on miehellä tuskatila kohta...

Minäkin luulin trolliksi.

Puikkari on sellainen veljkulta että!

• pujotteIija kirjoitti:

Se johtuu siitä Pakosen Johannasta.

https://www.youtube.com/watch?v=uzt7zQ2qwNM

Ja ettei kutina pääse helpottamaan.

(naurua)

• pujotteIija kirjoitti:

Tuo on kyllä parhaimpia lällyjä mitä olen saanut

Kyllä kato nämä hommat tiedetään. :D

Jos käyt lavatanssiloissa, ens kesänä pyydät solistia luikauttammaan esimerkkikappaleen.

Kyllä kato nämä hommat tiedetään. :D

Jos käyt lavatanssiloissa, ens kesänä pyydät solistia luikauttammaan esimerkkikappaleen.

Voisin lähteä kanssasi lavatansseihin nojailemaan, vai käytät sä mielummin seinää? Tuo oli sitten tankki täyteen sarjasta

• pujotteIija kirjoitti:

Voisin lähteä kanssasi lavatansseihin nojailemaan, vai käytät sä mielummin seinää? Tuo oli sitten tankki täyteen sarjasta

Sen mä osaankin. Nojata. En humpata.

(hymyääää)

(hymyääää)

Nyt täytyy lähteä nojailemaan tyynyyn

(hymyääää)

En mäkään humppaa...mut...

https://youtu.be/3nNel9fjLNU

Hassantsoo!!!

• nainenmustissaan

• pujotteIija kirjoitti:

Nyt täytyy lähteä nojailemaan tyynyyn

Kaunis uni villimiehelle. Uunotit meitä tänä iltana täyskädellä, pudottiin peräkärrystä :)

• Dissident kirjoitti:

Joo, voi se räväkämpi äänikin saada väreitä selkäpiihin...

https://youtu.be/FQz9vcDjfgg

Anna Nokia....eiku ota Erikson...eiku vippaa mobira....eikäkö....

Erittäin hyvä...

Kesää kohden!

• Dissident kirjoitti:

En mäkään humppaa...mut...

https://youtu.be/3nNel9fjLNU

Hassantsoo!!!

Tuo käypi välilevylle ja lonkalle...

(pärskähdys)

Tuo käypi välilevylle ja lonkalle...

(pärskähdys)

Niin ja saattaa lentää tennari jalasta!

• henkinenjafyysinenkipu

Se johtuu siitä Pakosen Johannasta.

https://www.youtube.com/watch?v=uzt7zQ2qwNM

Ja ettei kutina pääse helpottamaan.

(naurua)

Ei me sellasia yöjuttuja kauhiasti ajatella, rikkinäisenä.

Erittäin hyvä...

Kesää kohden!

Joo, mä diggaan Annankin äänestä, siinä on jotain alkuvoimaisen remakkaa ärhäkkyyttä...ei mikään hissukka...

https://youtu.be/B8hBfksb74s

Tuollasen räväkän naisen voisin ottaa, mistähän noita vois tilata?

• henkinenjafyysinenkipu kirjoitti:

Ei me sellasia yöjuttuja kauhiasti ajatella, rikkinäisenä.

Tui...kukas se nyt siellä rikki on?

Paikataan...

(silittää olkapäästä)

• Dissident kirjoitti:

Niin ja saattaa lentää tennari jalasta!

Mulla koski polvilumpioon kun katsoin..

• Dissident kirjoitti:

Joo, mä diggaan Annankin äänestä, siinä on jotain alkuvoimaisen remakkaa ärhäkkyyttä...ei mikään hissukka...

https://youtu.be/B8hBfksb74s

Tuollasen räväkän naisen voisin ottaa, mistähän noita vois tilata?

Naisen pitääkin olla ärhäkkä, kymmenen pistettä siitä.

Mulla ois ainakin yksi kaveri tiedossa, mutta SE on tosi ärheä nainen..se on ärhäkämpi meikäläistä. Ukot on ollu sen kanssa aina helisemässä. Jopa minä olen joutunut niitä äijiä säälimään.

Tutkailee listaa sinkkuystävistä...siellä on seassa aika mahdottomia tapauksia. Minä olen kesyin, ja kun sitäkin tasoa ajatellaan.

(naurua) :'D

Naisen pitääkin olla ärhäkkä, kymmenen pistettä siitä.

Mulla ois ainakin yksi kaveri tiedossa, mutta SE on tosi ärheä nainen..se on ärhäkämpi meikäläistä. Ukot on ollu sen kanssa aina helisemässä. Jopa minä olen joutunut niitä äijiä säälimään.

Tutkailee listaa sinkkuystävistä...siellä on seassa aika mahdottomia tapauksia. Minä olen kesyin, ja kun sitäkin tasoa ajatellaan.

(naurua) :'D

No eiköhän sitä jostain sellaisen hirmuisen pirttihirmun kaappaa... heh...

Sitten pitää aina olla joku suklaapatukka matkassa, jos sattuu veren sokeriarvot putoamaan, niin tuppasee sille sen suuhun äkkiä....have a snickers...

Heh... no joo, Ei se häijy pidä kuitenkaan olla, mutta luonnetta saa olla, vaikka tuollanen kuin wuppis...eihän sekään ole mulle äkänen, mutta virtaa riittää ja touhuaa kaikkea...mutta ärhenteleehän se jos sitä suututtaa...ei pidä kaivaa verta nokastaan.

Jaahans...mä taidan saada kuules palkalliset nokkaset tähän väliin. Aattelin, että jos huomenissa kerkeis käymään pitäjillä vähän pätkimässä puita ja veis lingon pihalta puimalaan, kärrikin taitaa rojottaa pitkin peltoa, niin vippasis senkin puimalalle ja jos ottais kärriin paluukyydissä lautaa sitä aitaa varten....sit ehkä pitää kahvittaa eräs nainen, jos ei sit peru kolmannen kerran kahvitusta...Voihan sitä olla huono tuurikin, mutta aika uskomatonta alkaa olla... noh, mutta jos tässä sais nukuttua jonkinaikaa, niin sitten kerkeis tänään touhuta muutakin....

Hyvää yötä Pönttis...ja lupsakkaan mukavia unija.. pidähän tyyny kohillaan...

• Dissident kirjoitti:

No eiköhän sitä jostain sellaisen hirmuisen pirttihirmun kaappaa... heh...

Sitten pitää aina olla joku suklaapatukka matkassa, jos sattuu veren sokeriarvot putoamaan, niin tuppasee sille sen suuhun äkkiä....have a snickers...

Heh... no joo, Ei se häijy pidä kuitenkaan olla, mutta luonnetta saa olla, vaikka tuollanen kuin wuppis...eihän sekään ole mulle äkänen, mutta virtaa riittää ja touhuaa kaikkea...mutta ärhenteleehän se jos sitä suututtaa...ei pidä kaivaa verta nokastaan.

Jaahans...mä taidan saada kuules palkalliset nokkaset tähän väliin. Aattelin, että jos huomenissa kerkeis käymään pitäjillä vähän pätkimässä puita ja veis lingon pihalta puimalaan, kärrikin taitaa rojottaa pitkin peltoa, niin vippasis senkin puimalalle ja jos ottais kärriin paluukyydissä lautaa sitä aitaa varten....sit ehkä pitää kahvittaa eräs nainen, jos ei sit peru kolmannen kerran kahvitusta...Voihan sitä olla huono tuurikin, mutta aika uskomatonta alkaa olla... noh, mutta jos tässä sais nukuttua jonkinaikaa, niin sitten kerkeis tänään touhuta muutakin....

Hyvää yötä Pönttis...ja lupsakkaan mukavia unija.. pidähän tyyny kohillaan...

Olipa kiva kuulla kuulumisia! Silleen oikeita kuulumisia.

Niin se elämä mennä sutkuttelee. Tavallinen arki on loppupeleissä elämän parasta aikaa. Kunhan tätä työtä ei aina ois vaan liikaa. Hyvä, että sitä on, mutta kevät on ollu vähän raskasta, viikoissa tunnit ryskää yli..

Pitäis pitää enemmän itsestä huoli, eikä aina sanoa, kyllä kyllä, minä otan ja minä teen...

Laitetaan kamat talviteloille ja annetaan kesän kunnolla tulla, jees. Peruna on penkissä täälläkin ja pihat siistitty. Tosiaan, ruohonleikkaajakin on otettu ulkopuolisena tekijänä, onneks löytyi, täähän ois mennyt ihan viidakoks.

Ihanaa, että sulla on treffit tiedossa. Aikuisten oikeasti. Ota nyt tiukka linja sen naisen kanssa. Älä anna löysiä. Nuo on jo jänistämisen merkkejä, naisena voin sanoa. Komenna sitä vähän. Silleen nätin jämäkästi, deadline, sehän on ihan hyvä eikö niin :D Kyllä naisenkin pitää tietää, ei se voi toista viruttaa.. Mä tiedän, se jännittää.

Kerro sitten, miten kävi. Mä toivon parhainta ja hyviä, ilosia hetkiä -ja kemiaa :)

Kauniita unia Diuts, muhennetaan tyynyt sopiviks..

Olipa kiva kuulla kuulumisia! Silleen oikeita kuulumisia.

Niin se elämä mennä sutkuttelee. Tavallinen arki on loppupeleissä elämän parasta aikaa. Kunhan tätä työtä ei aina ois vaan liikaa. Hyvä, että sitä on, mutta kevät on ollu vähän raskasta, viikoissa tunnit ryskää yli..

Pitäis pitää enemmän itsestä huoli, eikä aina sanoa, kyllä kyllä, minä otan ja minä teen...

Laitetaan kamat talviteloille ja annetaan kesän kunnolla tulla, jees. Peruna on penkissä täälläkin ja pihat siistitty. Tosiaan, ruohonleikkaajakin on otettu ulkopuolisena tekijänä, onneks löytyi, täähän ois mennyt ihan viidakoks.

Ihanaa, että sulla on treffit tiedossa. Aikuisten oikeasti. Ota nyt tiukka linja sen naisen kanssa. Älä anna löysiä. Nuo on jo jänistämisen merkkejä, naisena voin sanoa. Komenna sitä vähän. Silleen nätin jämäkästi, deadline, sehän on ihan hyvä eikö niin :D Kyllä naisenkin pitää tietää, ei se voi toista viruttaa.. Mä tiedän, se jännittää.

Kerro sitten, miten kävi. Mä toivon parhainta ja hyviä, ilosia hetkiä -ja kemiaa :)

Kauniita unia Diuts, muhennetaan tyynyt sopiviks..

No vois kai sitä joskus kirjoitella muutenkin kuulumisia, varsinkin kun töissä on siihen paremmat mahhkutkin, siis on tietokone ja näppis.

Joo, siis mullakin on tuota kaikkea hommaa aikalailla ja ihan tavan arkihommat...(siivoukset, pyykinpesut, ruuanlaitot yms.) vie jo niin paljon, että sitten kaikki pihan laitot ja polttopuun teot sotkee niitä...nytkin odottaa sellainen pyykkivuori, ettei paremmasta väliä. Taidan sitäkin tässä tänään tyhjentää...

Niin...koitappa tässä muistaa huiliakin??? No kuolema kuittaa univelat...heh

No niin. Kyllä vois itsekin jotain ulkoistaa...(pitäisköhän treffilöihin panostaa oikeesti? hehe...)

No saman kylän neiti on, niin en mä ole tästä numeroa tehnyt, mä veikkaan, että jos se on jännittänyt tai muuta sellaista, niin nyt se alkaa jo tehdä itse itselleen homman vaikeaksi. Mutta jos tänäänkin sen peruu, niin sitten pitää jo katsoa, että huvittaako vahdata koko aikaa häntä...Meitä kun tuntuu olevan aikas monenlaista, eikä tää nyt niin vakavaa ole...

No toivottavasti ois mukava nainen livenäkin...katsotaan...illalla viisaampi.

Yö meni jo, mutta viikonlopun alkua pönttis....

• nainenmustissaan kirjoitti:

Lauralta tuleekin - vaarallinen yllätys Sulle lällyksi. Kuka minä olen sitä et kyllä arvaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=dnVcEyBxID8&start_radio=1&list=RDdnVcEyBxID8

Just olin lähtenyt nukkumaan. Mukava yllätyshän se on, jos saa naiselta lällyn.

En nyt osaa arvata kuka olet, mitä ilmeisimmin olet nainen. Oletko tänne paljonkin kirjoitellut?

• Dissident kirjoitti:

No vois kai sitä joskus kirjoitella muutenkin kuulumisia, varsinkin kun töissä on siihen paremmat mahhkutkin, siis on tietokone ja näppis.

Joo, siis mullakin on tuota kaikkea hommaa aikalailla ja ihan tavan arkihommat...(siivoukset, pyykinpesut, ruuanlaitot yms.) vie jo niin paljon, että sitten kaikki pihan laitot ja polttopuun teot sotkee niitä...nytkin odottaa sellainen pyykkivuori, ettei paremmasta väliä. Taidan sitäkin tässä tänään tyhjentää...

Niin...koitappa tässä muistaa huiliakin??? No kuolema kuittaa univelat...heh

No niin. Kyllä vois itsekin jotain ulkoistaa...(pitäisköhän treffilöihin panostaa oikeesti? hehe...)

No saman kylän neiti on, niin en mä ole tästä numeroa tehnyt, mä veikkaan, että jos se on jännittänyt tai muuta sellaista, niin nyt se alkaa jo tehdä itse itselleen homman vaikeaksi. Mutta jos tänäänkin sen peruu, niin sitten pitää jo katsoa, että huvittaako vahdata koko aikaa häntä...Meitä kun tuntuu olevan aikas monenlaista, eikä tää nyt niin vakavaa ole...

No toivottavasti ois mukava nainen livenäkin...katsotaan...illalla viisaampi.

Yö meni jo, mutta viikonlopun alkua pönttis....

(virkeänä kipsuttaa aamupalstalle)

Joo, tännehän olikin postia räpsähtänyt vielä. Mä tuossa ajattelin, että siitä on tosiaan pitkä aika kun on mitään kuulumisia laittanut. Siis kunnollisia. Vois suhauttaa postissa ne järkiperäiset jutut tulemaan. Pönttö kun on paahtanut palstalla sata lasissa niin meinaa ystävät ja tuttavat jäädä jo jalkoihin.. (naurua).

Ja sit mä saisin kuulla kaiken, miten sulla minkkijahdissa menee ;D
        Joko loukussa kopajaa?

Mutta nyt arskaa ottamaan, vapaa viikonloppu! (hymyilee kilpaa auringon kanssa)

P.s. Tointununna eilisestä rillaamisesta? :'D yLÖS sieltä ja ulos!

(kikattaa)

• potsiuuni

Joo, tännehän olikin postia räpsähtänyt vielä. Mä tuossa ajattelin, että siitä on tosiaan pitkä aika kun on mitään kuulumisia laittanut. Siis kunnollisia. Vois suhauttaa postissa ne järkiperäiset jutut tulemaan. Pönttö kun on paahtanut palstalla sata lasissa niin meinaa ystävät ja tuttavat jäädä jo jalkoihin.. (naurua).

Joko loukussa kopajaa?

(kikattaa)

Ei postia ehdi lukemaan nyt miun emakko porsittaa
        ja pittääp poikapotseilata nyppiä torahampaat pois

• potsiuuni kirjoitti:

Ei postia ehdi lukemaan nyt miun emakko porsittaa
        ja pittääp poikapotseilata nyppiä torahampaat pois

No sulla nyt ei ole edes postia.

Nuotion savumerkki vuan. Oisko aika siirtyä nykypäivään.

• pujotteIija kirjoitti:

En nyt osaa arvata kuka olet, mitä ilmeisimmin olet nainen. Oletko tänne paljonkin kirjoitellut?

Varo pujis..

ei se ole nainen.., mies tuon on lähettänyt..

Tunnistan kirjoitustyylin..

Joko loukussa kopajaa?

(kikattaa)

Voishan tuota kirjoitella ihan postiakin.

No nainenhan siellä pirulainen oli...ei mittään...katsellaan..

Ja vähän tais olla saunassa häkää....veikkaan...päähän on kopistanut.

• Dissident kirjoitti:

Voishan tuota kirjoitella ihan postiakin.

No nainenhan siellä pirulainen oli...ei mittään...katsellaan..

Ja vähän tais olla saunassa häkää....veikkaan...päähän on kopistanut.

Aha mai frieeeend. Herra suvaitsi herätä (naurua)

Peltiseppä pikkuisen nakuttanut toista :D, iltameno sen jo kertoi heh..

Ota nyt tämä päivä ihan levon kannalta, ei haravointia tai muuta hillumista 'häkäsaunan' jälkeen höperö.

Aha mai frieeeend. Herra suvaitsi herätä (naurua)

Peltiseppä pikkuisen nakuttanut toista :D, iltameno sen jo kertoi heh..

Ota nyt tämä päivä ihan levon kannalta, ei haravointia tai muuta hillumista 'häkäsaunan' jälkeen höperö.

Joo. On sitä hereillä oltu, mutta sen verran haamuilemista ollut, että ei tässä ole tullut tehtyä mitään.

Ehkä joskus hyväkin olla krapulassa ja passiivisena katsella muitten jutustelua. Ja iltapäivälehtien juttuja.

• Dissident kirjoitti:

Joo. On sitä hereillä oltu, mutta sen verran haamuilemista ollut, että ei tässä ole tullut tehtyä mitään.

Ehkä joskus hyväkin olla krapulassa ja passiivisena katsella muitten jutustelua. Ja iltapäivälehtien juttuja.

"Haamu hullu huoleton", laulaa muistaakseni Johanna Kurkela..:)

Ite olen ollut varsin virkeä ja silitellyt seilorisetä Kotsaa. Hän on ollut sen tarpeessa.

(naurua)

Iisiä iltaa sinne, se oli vain treffijännityksen purkua, sen piikkiin pannaan :)

"Haamu hullu huoleton", laulaa muistaakseni Johanna Kurkela..:)

Ite olen ollut varsin virkeä ja silitellyt seilorisetä Kotsaa. Hän on ollut sen tarpeessa.

(naurua)

Iisiä iltaa sinne, se oli vain treffijännityksen purkua, sen piikkiin pannaan :)

No niin...mä töllään pojan kaa telkkua tässä...ehkä olo korjaantuu pikkuhiljaa..

Varo pujis..

ei se ole nainen.., mies tuon on lähettänyt..

Tunnistan kirjoitustyylin..

Jaahans, onneks en laittanut lällyä

• Dissident kirjoitti:

No niin...mä töllään pojan kaa telkkua tässä...ehkä olo korjaantuu pikkuhiljaa..

Kyllä se siitä, jaffaa ja suolanaksuja hih :)

• pujotteIija kirjoitti:

Jaahans, onneks en laittanut lällyä

Pittää olla varovainen...

yrittivät saada sinut supiloukkuun, hö.

Pittää olla varovainen...

yrittivät saada sinut supiloukkuun, hö.

Äskettäin ostin viidet piisaminraudat

• pujotteIija kirjoitti:

Äskettäin ostin viidet piisaminraudat

Ihan tosi?

Ihan tosi?

Juu, en kylläkään piisameita ole pyydystänyt, vaan rottia, wwuun kauhuksi

• pujotteIija kirjoitti:

Juu, en kylläkään piisameita ole pyydystänyt, vaan rottia, wwuun kauhuksi

Hyih!!

Ei taas. Olen vasta hiljattain saanut sen mailaepisodin päästäni pois. Ja "läiskis" äänet.

Älääläälä ei ei enempää tästä.

Hyih!!

Ei taas. Olen vasta hiljattain saanut sen mailaepisodin päästäni pois. Ja "läiskis" äänet.

Älääläälä ei ei enempää tästä.

Piisameistahan ei ole mitään haittaa, olkoot siellä ojassa

• mansikkakakkua
        pujotteIija kirjoitti:

Olenhan mä kirjoitellut... varmaan yhden romaanin verran. Ja saanut sinultakin lällyn jutskattu ainakin muutaman kerran... että silleen.
        Nyt mä lomailen tontillani, asuntovaunussa jonka vuokrasin (melkein) juhannukseen asti. Juhannukseksi pitää palauttaa... siivottuna, koska tämä on vuokrattu jo seuraaviksi viikoiksi toisaalle; kesäloman viettäjille.
        Eikä täällä varmaan silloin ole mitään yösijaa mulle vielä valmiina... tai tiedä sitten, jos löytyy sopiva halpa kevytrakenteinen saunarakennus... jossa vois yöpyä. Mutt siihenkään en varmaan rakennuslupaa saa... omalla luvalla jos sen kokouttaisi... sakkojen uhallakin.

Pönttis näköjään tunnisti... ja maksoi potut pottuina takaisin! =))
        Minä kun epäilin hänen sukupuoltaan... nikkensä takia. Tosin Dissentti antoi jonkinlaisen meriselityksen... kiikun kaakun uskottavan.
        Kotona käydessäni olen palstalla piipahtanut... olen hieman ottanut välimatkaa töihin sekä vanhempiini, koska en minä korvaamaton ole... maailma sekä arkielämä pyörii ilman muakin.

Käyn saunassa ja uimassa sitten; takaisin omaan nykyiseen asumukseeni. Järjestin tänään äitienpäivä tarjoilut yläkertaan huomiseksi... keittiöstä viedään pullat ja kakut, sekä myös suuren&suuren voileipäkakun jos huikkopalaa kaipaavat. Vanhemmilla on normaalit ruokailut ruokasalissa ja muut saavat ostaa annoksittain ruokansa jos sitä kaipaavat, mulla ei ole velvotteita ruokkia koko porukkaa; jotka huomenna Emoa käyvät moikkaamassa.

Illanjatkoja kaikille sinkkupalstalaisille...

• mansikkakakkua kirjoitti:

Olenhan mä kirjoitellut... varmaan yhden romaanin verran. Ja saanut sinultakin lällyn jutskattu ainakin muutaman kerran... että silleen.
        Nyt mä lomailen tontillani, asuntovaunussa jonka vuokrasin (melkein) juhannukseen asti. Juhannukseksi pitää palauttaa... siivottuna, koska tämä on vuokrattu jo seuraaviksi viikoiksi toisaalle; kesäloman viettäjille.
        Eikä täällä varmaan silloin ole mitään yösijaa mulle vielä valmiina... tai tiedä sitten, jos löytyy sopiva halpa kevytrakenteinen saunarakennus... jossa vois yöpyä. Mutt siihenkään en varmaan rakennuslupaa saa... omalla luvalla jos sen kokouttaisi... sakkojen uhallakin.

Minä kun epäilin hänen sukupuoltaan... nikkensä takia. Tosin Dissentti antoi jonkinlaisen meriselityksen... kiikun kaakun uskottavan.
        Kotona käydessäni olen palstalla piipahtanut... olen hieman ottanut välimatkaa töihin sekä vanhempiini, koska en minä korvaamaton ole... maailma sekä arkielämä pyörii ilman muakin.

Käyn saunassa ja uimassa sitten; takaisin omaan nykyiseen asumukseeni. Järjestin tänään äitienpäivä tarjoilut yläkertaan huomiseksi... keittiöstä viedään pullat ja kakut, sekä myös suuren&suuren voileipäkakun jos huikkopalaa kaipaavat. Vanhemmilla on normaalit ruokailut ruokasalissa ja muut saavat ostaa annoksittain ruokansa jos sitä kaipaavat, mulla ei ole velvotteita ruokkia koko porukkaa; jotka huomenna Emoa käyvät moikkaamassa.

Jaa jaa, näin ne tilanteet muuttuvat, pitää sittenkin laittaa lälly

• mansikkakakkua kirjoitti:

Minä en ainakaan järveen nyt menisi uimaan, pelkkä ajatuskin alkaa hytisyttämään. Ja tässä sitten lälly mansikkakakulle
        https://www.youtube.com/watch?v=hv1C9HRxL3I&list=PLMPcw6r58PhZsZCTShjEW2Aeqk5eHdN8A

• mansikkakakkua
        pujotteIija kirjoitti:

Minä en ainakaan järveen nyt menisi uimaan, pelkkä ajatuskin alkaa hytisyttämään. Ja tässä sitten lälly mansikkakakulle
        https://www.youtube.com/watch?v=hv1C9HRxL3I&list=PLMPcw6r58PhZsZCTShjEW2Aeqk5eHdN8A

Hiuksiani kuivailen... saunassa ja suihkussa kävin ja uima-altaassa, tällä taloyhtiöllä kun sellainen pieni oma "lätäkkö" pohjakerroksessa. Oisko jotain 40m² pinta-alaa, ei täss kilpauintia ole koskaan harrastettu, mutt aamu uimareita on muutama ajoittain... ja saunapäivinä useampiakin ens käydään saunassa ja pesulla (uimapuku pakko). Vesijumppaakin olen muutamille harvoille liikuntarajotteisille pitänyt näissä tiloissa... kun muuten ei kuntoutus oikein olis päässyt alulle... vesi kun on kannattava elementti.
        ( varmuudeksi vielä liivit tai juoksuvyö, kaulakelluke... riippuen aina tapauksesta)

Tuota avantouintiakin olen kokeillut... ihan oikeesti ei oikein ole mun lajini. Mutt kyllä porukasa hulluus tiivistyy...tosin ei jalostunut mun tapauksessani.
        Nyt pitää vielä letittää hiukset sivuilta jonkin matkaa ja vetäistä kaikki ponnarille taakse.

Heippa ja kiitos lällystä... tanssimaan tosiaankin menen taas ens kesänä lavoille.
        Tanssi rentouttaa... saa unohtamaan kaiken muun ja elämä hymyilee "sateisenakin päivänä!"

• yhteenvetona

Olet Kari Runk!

• kyl_määkis_turuus

Tai niingo Turuus sanota Rung Kari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6660
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4184
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2974
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1960
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1639
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      89
      1479
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1469
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1419
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe