Vaimo on poikakaverinsa luona ja minä lapsenvahtina kotona. Mietin että mitä muut vastaavassa tilanteessa puuhaavat/miettivät? vai vaikuttaako mitenkään
Mitä teette kun puoliso tapaa muita
7
1335
Vastaukset
- Nainenkotona
No eihän ne hetket koskaan mitään mukavia ole. Ajan kuluessa on oppinut olemaan miettimättä liikoja ja tekemään omia juttujaan sillä välin. Meillä ei tosin ole lapsia kotona enää, joten voi vapaasti tehdä, mitä huvittaa.
Vaimon tavarat matkalaukkuun, laukku oven ulkopuolelle ja lukko vaihtoon.
- Wapaanainen
Itse teen sitä mitä normaalistikin.
- Aisuriukko
Normi juttuja lasten kanssa. Yöllä heräilen ja odotan milloin vaimo tulee tai soittaako hakemaan jostain.
- HuoliHuomisesta
Aloittaja voi olla myös narsisti eli uhriutuu näin ja saa muilta ymmärrystä selkeään epäkohtaan? Vielä kun kuulisi vaimon kommentin, onko aiemmin kerrotulla tarinalla asia pohjaa vai tekaistu tarina? Toivon olevani väärässä, mutku näitä on tällaisiakin on jo nähtynä joitakin.
- lousyprovo
Vajaa-älyisen mauton provo!
- eitulemiestäeikämuuta
Kyllä sun tulee ymmärtää vaimosi rakkaus asioita juuri tuolla. Sinähän se siistit ne pennut teille eikä tuo uusi niitä halua. Joten vaimosi kelpaa sille kyllä paremman puutteessa. Mitä sinun tulee tehdä? No näyttää kaikille kuinka upea isä olet ja huolehdit jälkikasvusta hyvin. Ja samaan aikaan annat vapaata vaimolle jotta voi suhteilla kunnolla ilman rasittavia perässä vedättettäviä. Koita nyt ymmärtää että vaimosi rakastaa toista. Ja sinä olet pelkkä lapsen likka. Kyllä ne teidän ystävät nyt näkevät mihin kelpaat. Ja voit arvata että kaverit tykkää että arvostaa tuollaista tossua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446