Oletteko ostaneet jo kesävaatteita? Pitäisi itse mennä ostamaan. Lähinnä käytännön syistä, kuten mm varsitennareissa alkaa sukka hikoomaan näin kesäisessä säässä. Tasoa en näin spedetukkana ylös saa edes Armanin vaatteilla, joten ei mitään järkeä tuhlata paljoa. Ainoastaan kengistä maksan mukavuussyistä ehkä keskivertoa enemmän
Nostatteko tasoanne vaatteilla?
38
580
Vastaukset
En tasoa, mutta olotilaa. Mukavempi olla kesäkamppeissa, kun talvi tai edes syksy kamppeissa. Ja olen ostanut joo ison pinkan vartti leggareita yms.varttipunttisia, kesä paituleita ja naisten paitoja. Jopa kaftaaneja.😊
Ja värikkäitä ovat! Mä rakastan värikkäitä väljiä paituleita ja ihonmyötäsiä leggareita.- oletkin.seksikäs
rennoissa vaatteissa on hyvä olla ja paitulit ja leggarit sopii naiselle ja onko paitulin alla pikkareita
oletkin.seksikäs kirjoitti:
rennoissa vaatteissa on hyvä olla ja paitulit ja leggarit sopii naiselle ja onko paitulin alla pikkareita
Kyllähän nyt ihmisten ilimoilla on pikkarit oltava, kotona taas ei tartte...on niin kun mukavinta..väljästi ja ilmavasti.☮️✔️
- ÄtmiLooseri
" ihonmyötäsiä leggareita."
Tiedätkös, sinä ja muut naiset, jotka liikkuvat tuolla ulkona ihonmyöräiissä leggareissa, tuotte suurta iloa meille ätmielle.
Annatte meille paljon silmänruokaa, kiitos siitä teille ihanille naisille.
Aika useesti meinaa alkaa seisomaan, kun näkee naisen ihonmyötäisissä leggareissa ja täytyy yrittää liikkua niin, ettei nolostuta naisen silmissä, jos nainen huomaa stondiksen.
Eikös se niin mene, että katsoa saa, muttei koskea, vaikka koskea tekisi mieli, mutta tunteet on pidettävä kurissa naisten suhteen tuossa asiassa.
Silloin voi toki koskea, jos nainen antaa luvan, muttei viitti tuntemattomilta mennä kysyyn, et voiko koskettaa. ÄtmiLooseri kirjoitti:
" ihonmyötäsiä leggareita."
Tiedätkös, sinä ja muut naiset, jotka liikkuvat tuolla ulkona ihonmyöräiissä leggareissa, tuotte suurta iloa meille ätmielle.
Annatte meille paljon silmänruokaa, kiitos siitä teille ihanille naisille.
Aika useesti meinaa alkaa seisomaan, kun näkee naisen ihonmyötäisissä leggareissa ja täytyy yrittää liikkua niin, ettei nolostuta naisen silmissä, jos nainen huomaa stondiksen.
Eikös se niin mene, että katsoa saa, muttei koskea, vaikka koskea tekisi mieli, mutta tunteet on pidettävä kurissa naisten suhteen tuossa asiassa.
Silloin voi toki koskea, jos nainen antaa luvan, muttei viitti tuntemattomilta mennä kysyyn, et voiko koskettaa.No pitkä tunika tai paituli kyllä peittää reisimittaan. Itse en tykkää, että takamus pilkottaa vaan tykkään piilotella. Mutta luontevaa, että housutkin ovat osa vaatetusta.
Nuoremmat ja fitness kuntoisemmat kuuluvat tuohon ryhmään, joita luultavasti kiität.☺️
Leggarit on siksi kivat, kun ne mukautuu ja istuu päälle, niin ettei vaate ahdista. Kuin toinen iho. Siksi tietynlaiset vaatteet, käyttömukavuuden..ennenkaikkea.
Epämukavan tuntuiset vaatteet ei yksinkertaisesti houkuta.- nicitönlähti
Pahus. Profiilia ei löytynyt.
Etsimääsi profiilia ei ole olemassa tai se on piilotettu. Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme. - ÄtmiLooseri
Nicitönnä kirjoitti:
No pitkä tunika tai paituli kyllä peittää reisimittaan. Itse en tykkää, että takamus pilkottaa vaan tykkään piilotella. Mutta luontevaa, että housutkin ovat osa vaatetusta.
Nuoremmat ja fitness kuntoisemmat kuuluvat tuohon ryhmään, joita luultavasti kiität.☺️
Leggarit on siksi kivat, kun ne mukautuu ja istuu päälle, niin ettei vaate ahdista. Kuin toinen iho. Siksi tietynlaiset vaatteet, käyttömukavuuden..ennenkaikkea.
Epämukavan tuntuiset vaatteet ei yksinkertaisesti houkuta.Köh, tänään pyöräillesäni huomasin, kun nuori nainen kaarsi edestäni sivutielle tiukoissa ja lyhkäisissä shotseissa, että takapuoli kauniisti tuli esiin pyörän satulalla.
Ajattelin, että kaarranko perään ja saisi kunnolla silmänruokaa, mut jatkoin eteenpäin.
Jonkin matkaa ajettuani ajattelin, että olisi sittenkin kannattanut, koska vastaavaa tilanetta harvoin tulee esiin.
Seuraavalla kerralla kyllä kaarran pesään ja nautin hetken aikaa silmänruokaa, kunnes ohitan silmänruokaa antaneen naisen, kiitos kaikille naisille silmänruoasta, ätmi kiittää!!! - nicitönnäout
Lähti ja lähti, sanotaan että vähennän täällä vierailuja. Kesä on kerran vuodessa vaan, palsta on varmaan aina ja ikuisesti paikoillaan. En minä tartte nimimerkkiä, jos vaan joskus kirjottelen tai käyn lukemassa. Ja kyllä mut tunnistaa ( itsevarma oletus), heh....
On tunnetta ja tarvetta välillä vetäytyä, nyt on isompi tarve vetäytyä. Irl on niin paljon ohjelmaa. :)
Alvaron Sofiaa kesämausteeksi..
https://www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU
Mukavaa kesää jokaiselle vipeltäjälle! Törmäillään. :) - nicitönnäout
ÄtmiLooseri kirjoitti:
Köh, tänään pyöräillesäni huomasin, kun nuori nainen kaarsi edestäni sivutielle tiukoissa ja lyhkäisissä shotseissa, että takapuoli kauniisti tuli esiin pyörän satulalla.
Ajattelin, että kaarranko perään ja saisi kunnolla silmänruokaa, mut jatkoin eteenpäin.
Jonkin matkaa ajettuani ajattelin, että olisi sittenkin kannattanut, koska vastaavaa tilanetta harvoin tulee esiin.
Seuraavalla kerralla kyllä kaarran pesään ja nautin hetken aikaa silmänruokaa, kunnes ohitan silmänruokaa antaneen naisen, kiitos kaikille naisille silmänruoasta, ätmi kiittää!!!Sinä ootkin vissiin kovin nälkäinen pyöräilijä. :D
"Nostatteko tasoanne vaatteilla?"
Eikös se yleensä mene toisinpäin?
Oon aina luullu.
(naurua)- Ätmelsson
No ei toden totta! Eilen olin partsilla iltaröökillä niin alhaalla käveli kaks arviolta 17-20 vuotiasta naista. Suoraan ylhäältä sai avonaiseen kaula-aukkoon kurkistaa. Molemmilla isot ja terhakkaat kannut. Housuina toimi mummokalsareiden kokoiset shortsit. Erektion siinä sai ja se ei todellakaan ole enää niin herkässä minulla kun telineillä.
Onkohan rumilla teinipojilla vaikeeta, kun kalu turhaan kovana koko kesän? - Ätmelsson
Ätmelsson kirjoitti:
No ei toden totta! Eilen olin partsilla iltaröökillä niin alhaalla käveli kaks arviolta 17-20 vuotiasta naista. Suoraan ylhäältä sai avonaiseen kaula-aukkoon kurkistaa. Molemmilla isot ja terhakkaat kannut. Housuina toimi mummokalsareiden kokoiset shortsit. Erektion siinä sai ja se ei todellakaan ole enää niin herkässä minulla kun telineillä.
Onkohan rumilla teinipojilla vaikeeta, kun kalu turhaan kovana koko kesän?Telineillä=teineillä. Mistä tän idiootti näppiksen tilalle uuden sais
Ätmelsson kirjoitti:
Telineillä=teineillä. Mistä tän idiootti näppiksen tilalle uuden sais
Päivän naurut :'D
Telineet ja miehet, mjahaas :D
Näillähän nousis taso...
https://goo.gl/images/t7fVdY
Sanoisin noin 10 cm...- siinä.onvaatteet
munasillaan munasillaan
- pitkätukka-68
Vois nää tennarit tosiaan jättää jo kotiin, ja mennä paljainjaloin kaupungille.
- ÄtmiLooseri
Katsothan mihin astut, ettet lasisiruihin ja teräviin kivensiruihin, jotka kauniit jalkasi satuttavat.
- apostolikengät
Laita ainakin apostoli-varvassandaalit jalkoihin. Kun apostolin kyydillä kuitenkin menet.
Joku Walker eli kävelijä olisi halunnut ostaa polkupyörän sanoi kaikille vastaantuleville pyöräilijöille: "Paljonko pyydät pyörästä?" Olisi ostanut varmaan heti käteisellä.
Varmasti on typerää talsia helteessä kuumia asfaltteja pitkin.
Nyt on myyjän markkinat polkupyörissä. - pitkätukka-68
ÄtmiLooseri kirjoitti:
Katsothan mihin astut, ettet lasisiruihin ja teräviin kivensiruihin, jotka kauniit jalkasi satuttavat.
Toki katson. Ei ole tapanani tekoa jalkoja.
Ja nimimerkille "apostolikengät":
nurmikkoa löytyy paljon kaupungistakin, ja kummasti ne jalkapohjat tottuu paljain jaloin kulkemiseen.
Tekee muuten hyvää jaloille. Lenkkarit taas on jaloille miltei huonoimmat. Ohutpohjaiset sandaalit vois tietty olla ihan hyvät, mut ei oikein istu mun stailiini, joten tällä mennään. - pitkätukka-68
pitkätukka-68 kirjoitti:
Toki katson. Ei ole tapanani tekoa jalkoja.
Ja nimimerkille "apostolikengät":
nurmikkoa löytyy paljon kaupungistakin, ja kummasti ne jalkapohjat tottuu paljain jaloin kulkemiseen.
Tekee muuten hyvää jaloille. Lenkkarit taas on jaloille miltei huonoimmat. Ohutpohjaiset sandaalit vois tietty olla ihan hyvät, mut ei oikein istu mun stailiini, joten tällä mennään.Teloa, ei "tekoa"".
- pitkätukka-68
pitkätukka-68 kirjoitti:
Teloa, ei "tekoa"".
Ai mutta nyt täytyy tunnustaa:
Teloin tässä jokin aika sitte (humalassa yllättäin) polveni. Tuli muodikas kesäinen ilmastointi mustiin pillifarkkuihin.
Olen tehnyt muutamia, sesonkiluontoisia ostoksia. Kävin läpi vaatekaappia ja totesin, että uusille kesähousuille ja -paidoille oli tarvetta. Tuhlasin jonkin verran, mutta olen tyytyväinen ostoksiini. Näistä on iloa pitkäksi aikaa ja saa koottua useampia asukokonaisuuksia.
- paljonpaitoja
Minä ostin paljon valkoisia t-paitoja, niitä pitää olla paljon koska ne ovat täysin valkoisia vain sen yhden käyttökerran. Valkoiset t-paidat ovat mukavan viileitä.
Valkoinen on arka väri. Ehkä on hyvä, että sinulla on niitä useampia. Tarpeen tullen, voit vaihtaa paitaa lennossa. Hyvin ajateltu! :)
- Muotimies
Olen käynyt etsiskelemässä vaatteita useammankin kerran Helsingin keskustan liikkeissä. Tarjonta olematonta meille miehille. Siinä näkee taas sen, että ketään ei kiinnosta miesten kohtalo. Naiset tekevät kaikki kulutuspäätökset ja täten markkinatalouden koneisto tekee tuotteita vain heille.
Mutta vinkiksi miehille: osta kunnon kengät ja kunnon kello. Ja kunnolla tarkoitan nyt käsintehtyjä kenkiä ja kellolla Rolexia ja siitä ylöspäin meneviä kelloja. Satsaa kerran kunnolla ja pidä tyylistäsi kiinni.- pitkätukka-68
Mitä ihmettä kellolla tekee? Puhelimesta näkee ajan.
Miesten vaatteet tosiaan tuppaa olemaan masentavan tylsiä. pitkätukka-68 kirjoitti:
Mitä ihmettä kellolla tekee? Puhelimesta näkee ajan.
Miesten vaatteet tosiaan tuppaa olemaan masentavan tylsiä.Kunnollisesta kellosta näkee välittömästi, miten juntteja "älykellomiehet" ovat.
- pitkätukka-68
PalstaTrolli kirjoitti:
Kunnollisesta kellosta näkee välittömästi, miten juntteja "älykellomiehet" ovat.
Ja sinullako ei ole puhelinta mukanasi?
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ja sinullako ei ole puhelinta mukanasi?
Lopetin taskukellon käytön kännyköiden yleistyessä.
- Last12
Croksit kruunaa kesälookin..kaftaani ja leggarit..on mukava ja kotoisa olo..plussana tähän isot merimies tatskat..
- Pillujen--asiantuntija
Ei se kannata. Ei vaatteet tee miehestä paremman näköistä koska mies on muuten ruma.
- Kellomies
Ei tee. Mutta on kiva ajatella, että pelkästään rannekelloni hinnalla voisin kuitata useimpien rapamahamuijien asuntolainan.
Ei näin lihavan päällä näytä mikään hyvältä joten ei voi nostaa tasoa vaatteilla ellei ensin saa painoaan merkittävästi putoamaan. Muutenkaan lihaville ei edes myydä mitään kauhean trendikkäitä vaatteita ainakaan tavallisissa kaupoissa.
- Muotimies
Klassinen sininen farkkupaita toimii jokaisen miehen päällä, painosta riippumatta.
- socorrooo.chocha
Sairaanhoizun kello on kiinnostava peli
sellainen kaulaketjussa roikkuva pikkutiftari, josson kelotauluki
ylösalaisin, ett vaik pulssia mittava hoizuflikan on helpompi katsoa sekunitkii
nykyaikana hoizuiila onkin varmuushousut. ettei miespotilaan kanyylit tartu sukkanauhihin
mutkun pytää hoizulat kazomaan kelloa, voi saada tissiejakulaation töpöttävistä nännej koitellessa
Ku kokovartalokipsissä oleva mies toivoo käsihoitoa nuorelta lähäriltä
tulee asian toimittamaan osaston karmivin rekkalesbotukkainen hoizumummeli
josta tulee vain vuodexi impotentti naisvihaaja
#koputtaa apua kipsipazaan sisäpuolelta# - jhgkjhgjkhk
Esim. tällä jännämiestakilla taso nousee ihan varmasti:
https://www.italist.com/en/Man/jackets/loewe-biker-leather-jacket/10324770/10494398/loewe/?sembox_source=sal&sembox_content=Feed&utm_source=sal&utm_content=Feed- sakkopillut
Justjjuuu blaaaah
Taso nousee vaan mopopojasta kevaripojaxi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220